Forummoderatie W69

Reactiescore
2.478
Hallo Runners!!

Vanaf vandaag ben ik (alweer) jullie forum-moderator op deze toch wel wat ironische wereld. Jullie komen niet van me af, ik heb me weer laten overtuigen. Echter is er één verschil, terwijl jullie PP uitgeven krijg ik dit juist :D.

Voor de mensen die mij nog niet kennen: Mijn naam is Aldo, ben een jonge van 21 jaar, zit in het tweede jaar van facility manager. Ik hou van sporten; badminton, hardlopen en sportschool. Echter kan ik nooit meer lang achter elkaar TW spelen, iets wat ik als positief beschouw. Verder zit ik nu in de ontkenningsfase omtrent seizoen 8 van GoT.

Ik stimuleer initiatieven voor competitiestrijd op het forum, dus als er reële ideeën zijn aarzel dan niet om mij hierbij te betrekken. Van deze wereld wil ik (met jullie hulp!) een leuk, variabel, creatief en actief forum maken. Hierbij is feedback en hulp meer dan welkom. Ik ben een voorstander dan transparant modden. Wees overigens niet bang; ik steef naar máár één contest per maand. Ik spam jullie dus niet meer onder zo als een paar werelden terug.

Verder ben ik niet de kwaadste, maar ik zal wel een grens trekken als dit nodig mocht zijn. In sommige topics zal dit eerder het geval zijn dan in andere. Als jullie zelf een overtreding spotten aarzel dan niet om deze te melden, dan zorgen we samen voor een mooi, respectvol en overzichtelijk forum.

Aangezien ik niet al te veel ga doen deze vakantie, mag ik jullie door de vakantie heenleiden. Wellicht komt er eind augustus een ander mod, die mij van jullie kan verlossen of juist andersom; jullie van mij:rolleyes:
 

Deleted User - 487871837

Guest
Minion en ik zijn op een teamuitje.

Aangezien Minion deze wereld mod: niet massaal dingen gaan melden! Ik herhaal: niets melden! Echt niet doen. Zeker niet doen, echt niet.

We zijn er maandag weer!

PS: Echt niet doen he
 
Reactiescore
2.478
Alle meldingen gaan naar Duncan (lvl 2) dus ga los
 
Reactiescore
1.476
Kunnen deze dronken mods iets minder ingame spammen? Elke keer als ik denk sociaal contact te hebben is het zo'n massamail waar je niet op kan reageren. :(
 
Bovenaan