Top & Flop stammen

Deleted User - 24028

Guest
Er blijven er genoeg spelen. Diegenen die achterblijven willen namelijk wel strijdend ten onder gaan.
Komop dat is helemaal te belachelijk voor woorden... Jullie konden het niet toen jullie meer punten hadden dan ons, hoezo zou het nu dan ineens een strijd worden...
Als je me dat nu gezegd had voor er accies BB gingen had ik die mogelijkheid misschien nog gezien als jullie nieuwe spelers konden aantrekken, maar nu is het gewoon de wereld rekken voor niks.
 

DeletedUser77704

Guest
Komop dat is helemaal te belachelijk voor woorden... Jullie konden het niet toen jullie meer punten hadden dan ons, hoezo zou het nu dan ineens een strijd worden...
Als je me dat nu gezegd had voor er accies BB gingen had ik die mogelijkheid misschien nog gezien als jullie nieuwe spelers konden aantrekken, maar nu is het gewoon de wereld rekken voor niks.

Ze zeiden ook toen we voorstelde een NAP af te sluiten zodat ze nog weerstand konden verzorgen dat niks uit zou maken
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Een halve strijd is alleen maar vervelend. Dan snap ik wel dat het mooi klinkt als je nog wilt doorvechten met een (zeer) beperkte groep, maar het genot van ons op de wereld is er dan al vanaf en dan wil je het snel eindigen ook.
 

DeletedUser23358

Guest
Komop dat is helemaal te belachelijk voor woorden... Jullie konden het niet toen jullie meer punten hadden dan ons, hoezo zou het nu dan ineens een strijd worden...
Als je me dat nu gezegd had voor er accies BB gingen had ik die mogelijkheid misschien nog gezien als jullie nieuwe spelers konden aantrekken, maar nu is het gewoon de wereld rekken voor niks.

Wij die doorspelen willen gewoon ons plezier in het spel houden, daarom hebben we ook de keus gemaakt om door te gaan. Achter de schermen word er momenteel ook keihard gewerkt om dit te realiseren en een passende tactiek te vinden. Voor jullie is het dan niet leuk, wij willen gewoon enkel tot het einde doorgaan.
 

Deleted User - 24028

Guest
Wij die doorspelen willen gewoon ons plezier in het spel houden, daarom hebben we ook de keus gemaakt om door te gaan. Achter de schermen word er momenteel ook keihard gewerkt om dit te realiseren en een passende tactiek te vinden. Voor jullie is het dan niet leuk, wij willen gewoon enkel tot het einde doorgaan.
Als jij bb dorpen edelen en ondertussen dorpen verliezen aan andere spelers voor maanden “plezier in het spel” noemt oké...
 

DeletedUser67378

Guest
lostrapie schatjee
Hoe is het man lang geleden alweer :p.
Heb ik toch nog mee gedaan op wereld winst ;p ahah

Zo lang geleden is het niet hoor, ben de main speler op Beyond geweest voor nu al bijna 8 maanden :p
Sinds een weekje ofzo heb ik nu Chris erbij dus speel gelukkig niet meer alleen :D
En Dion is ook steeds meer online, Marco kiekt af en toe nog ff dus bezetting is na maanden grinden weer goed :D
 
Bovenaan