Top & Flop stammen

DeletedUser77113

Guest
De grootste fout zit hem bij QUA in de off/def verhoudingen.
Deze is naar mijn gevoel te individueel samengesteld.
Zo heb je een QQ en een juggr die meer samen al over 600 clears kunnen sturen? die accounts liggen 100% safe en zijn zowaar DE defaanvoer van het front.
Verder heb je dan de falanxen van modus die zomaar kunnen doorbreken? ook daar moet je het frontaccount iets defensiever opdelen...
Jullie hebben 3 massa's van modus gekregen en er zijn geen belletjes gaan rinkelen dat er telkens te weinig def voor handen was?

Na jullie eerste massa op Emerica was het in odus al snel duidelijk dat er verhoudingsgewijs wat aangepast ging moeten worden. wij hebben die massa BLOCK OK gezet met 70% van onze stamdef, en bijna alle LC die nog op tijd kwamen om mee te deffen.
dingen die ik bij QUA nooit heb gezien?
 
Reactiescore
69
50/50 verhouding is wel prima denk ik voor een acc als qq of jugg. Je moet ergens ook nog clears vandaan halen om massa's uit te voeren
 

DeletedUser73358

Guest
50/50 verhouding is wel prima denk ik voor een acc als qq of jugg. Je moet ergens ook nog clears vandaan halen om massa's uit te voeren

Waarom zou dat prima zijn, QQEEZ en Jugg liggen bijna volledig safe.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
En je internt toch alleen maar. Jij hebt geen off nodig joh.

Ma goed, je bent gewoon een dikke noob. In plaats van te klagen, kon je best vven op HVH, ook voor de massa. Leer een account kennen als je moet deffen.
 

DeletedUser47575

Guest
Ik ga aansluiten in de rij om de felicitaties te doen naar Modus. Ik heb diep respect voor de manier waarop jullie accounts blijven vullen en Qua accounts het gevoel geven dat er altijd iemand is. Prima propaganda gevoerd altijd, heeft ook spelers doen overlopen en spelers in Qua doen demotiveren. Als ik zie hoe strak er continu getimed wordt inclusief (fake)def is bewonderingswaardig. Slim gebruik gemaakt van de edels van Sir-John ook de laatste massa.

Voor mij is het nu ook tijd om het spel te verlaten. Het was een fijn tijdverdrijf nadat ik in 2011 stopte op W7. Ik verwacht niet terug te keren, omdat ik merk dat het nachten belangrijker is dan ooit en ik onvoldoende kennissen heb om een nachter te vinden.

Ik wil Bryan hier bedanken voor de kans op The Fallen Angel. We hebben leuke tijden gehad. Robin van Alexandria Morgan bedankt voor de vele nachten. Niels bedankt voor de recente overstap toen het account door een verbouwing bij mij en Bryan een week of 4-6 minder actief was geweest.

Ik weet niet of Bryan besluit het account op delete te zetten, dat is aan hem. Al denk ik dat de eerdere hopeloze situatie in Nova nu ook hopeloos is geworden in Qua.

Het gaat jullie goed :)
 

DeletedUser23358

Guest
Werd ergens gevraagd om een update over Qua, zoals het er nu voorstaat:

Enkele accounts hebben besloten ermee op te houden en staan op delete/hebben VV afgegeven. De motivatie van deze accounts was al enigzins tanende en dit hebben wij helaas niet kunnen voorkomen. Hierdoor is het voor ons (wat het waarschijnlijk al was) niet mogelijk om uberhaupt de oorlog met Modus nog te winnen. Misschien dat we het nog enigzins spannend kunnen maken, maar zelfs dat trek ik momenteel in twijfel. De veranderingen hebben grote impact voor ons als stam, en voor Modus betekent het alleen maar dat zij deze wereld gaan winnen en op hun naam gaan schrijven.

Verder spelen er enkele accounts verder. Onze stam blijft bij mijn weten behouden en de spelers die blijven zullen tot het einde blijven spelen.

Het is jammer dat het zo moet lopen maar wij kunnen er helaas weinig aan veranderen. 3 vernietigende massa's en het is klaar helaas.

Toch wil ik iedereen van Qua. en Modus bedanken voor deze wereldstrijd. Er is flink wat getrashtalkt en flink gevochten, maar jullie hebben goed doorgeknokt.

Rick | Team Rapunzel
 
Reactiescore
69
En je internt toch alleen maar. Jij hebt geen off nodig joh.

Ma goed, je bent gewoon een dikke noob. In plaats van te klagen, kon je best vven op HVH, ook voor de massa. Leer een account kennen als je moet deffen.

Nee bedankt, heb andere dingen te doen op vakantie. En waarom heb ik off nodig? Heb ik niet nodig, maar de stam wel toch? Of hadden we met 300 clears totaal moeten doorbreken mss?
 

DeletedUser77113

Guest
In ieder geval niet 50/50 spelen.
In de rim speel je meer def, als je beslist aan het front meer off te spelen.

Een juiste verhouding voor qq had eerder 60/40 of 65/35 geweest. Net omdat qq zo goed als overal optijd kan komen met def.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Yes. QQ had defensiever kunnen spelen sowieso. Normaal horen de frontaccounts dan lekker offensief te spelen waar hun front geen probleem is, denk aan LuckyLuq en Vamos.
 

DeletedUser67378

Guest
@gito je bent vergeten bij Team Beyond te zetten dat we ZC experts zijn >.< 60-80k zc die constant aan het rennen was van front naar front hehe
 

DeletedUser80051

Guest
@gito je bent vergeten bij Team Beyond te zetten dat we ZC experts zijn >.< 60-80k zc die constant aan het rennen was van front naar front hehe

lostrapie schatjee
Hoe is het man lang geleden alweer :p.
Heb ik toch nog mee gedaan op wereld winst ;p ahah
 
Reactiescore
1.468
Is de wereld eindelijk afgelopen?

Blijf het jammer vinden van de fusies, eindstrijd met 4 stammen was veel leuker geweest :D
 

Deleted User - 697374

Guest
Is de wereld eindelijk afgelopen?

Blijf het jammer vinden van de fusies, eindstrijd met 4 stammen was veel leuker geweest :D
Yep is afgelopen 3 accounts van qua op grijs vanochtend. Is voor modus kwestie van tijd nu.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Is de wereld eindelijk afgelopen?

Blijf het jammer vinden van de fusies, eindstrijd met 4 stammen was veel leuker geweest :D

Is t in de praktijk toch zo goed als nooit. Te kleine werelden, fusies zijn vaak redmiddelen etc.
 

Deleted User - 697374

Guest
Er blijven er genoeg spelen. Diegenen die achterblijven willen namelijk wel strijdend ten onder gaan.
We gaan het zien maar dit gaat niet zo'n strijd zijn zoals twee gelijke partijen die elkaar proberen te verslaan. Wordt nu zoveel clears droppen dat je front breekt of iets dergelijks en succes.
 
Bovenaan