Golden Awards

DeletedUser79415

Guest
Dat zeggen ze ook over jou op w64. :D
(niet boos worden pls)

er zit alleen een verschil in als je op een gebroken account jumpt in de hoop er wat van te maken of op een steady account spelen en massa krijgen en dan inactief zijn. zie hier dus het verschil iemand die wil spelen voor fun en wat uitdaging en iemand die speelt voor aanvallen versturen.
 

DeletedUser79415

Guest
nu is dit niet meteen een aanval naar Joachim tho...

wilde alleen je post even ontkrachtigen. @potje
 
Reactiescore
760
vooral die mark onverdiend joh
 

DeletedUser78183

Guest
Beste speler: Mystery Men. Dit heeft denk ik geen uitleg nodig. Zij staan 2e op de globale ranglijst en staan hoog met ODA. Hebben vooral begin wereld laten zien wat ze waard zijn, hierdoor de benoeming voor beste speler.

Beste stam: Maai dat zal niemand ontkennen toch?

De beste stam speler: Het team van The American Sniper. Nog niet eerder zo'n fijn team gehad om naast te spelen. Over en weer zijn er clears voor elkaar ingezet. Early game hadden ze wat hulp van ons nodig en dit hebben ze late game dubbel en dwars terug betaald. Daarnaast zijn het gezellige guys om mee te spelen en belangrijk: Geen groot ego op dit account. Nou heb je weer genoeg veren in je reet zitten wess?

Het grootste ego: Haha kechvin en ruben konden er wel wat van de eerste dagen op NTD. Vooral in je profiel zetten 'ons inhalen is echt NIETTEDOEN' <3

Beste leider:
Mijn co-speler Jeroen. Cijfert zichzelf weg en denkt echt alleen aan het belang van de accounts. Denk niet dat er mensen zijn geweest binnen Ima die grote ruzies hebben gehad met hem.

Aller Slechtste leider ooit rondgelopen op tw die ook echt helemaal niks kan:
Jeroen uut niekerkkk

Meest overschatte stam:
BONKEN lol dat mensen dachten dat dat wat zou worden vanaf dag 1

Meest onderschatte stam:
Tales of the Grimm Zo'n mb-stam is toch erg fijn. Zaten vanaf het begin een aantal toppers in!

Meest overschatte speler:
Sardir. Dit team hoort wat mij betreft gezien OD niet op rang 1 te staan. Maar ze hebben het erg makkelijk gehad deze wereld.

Meest onderschatte speler:
Er staan geen accounts top 15 die ik niet daar had verwacht.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Alle volgende werelden dat team TAS speelt mogen ze me bellen. Overige teams binnen Ima ook best gezellig mee gehad early game. Momenteel weinig contact omdat de wereld zo goed als afgelopen is. DBA ook top team, behalve dan Thomas ofzo?

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Alle ego trippers die op het AF zichzelf de bom vinden maar IG niks klaar spelen.

Mooiste speler naam:
Vind de meeste namen noggal lame dus de mooiste kiezen is echt NIETTEDOEN

Mooiste stam naam:
By far Imagination <3

Het tofste topic:
Ben geen enorm fan van het algemeen forum maar elkaar veren in de reet steken is altijd mooi dus GA topic.

Het domste topic:
Stelling van de dag. Serieus ja? Ga blogs lezen over de poes van oma Mientje ofzo.

Favoriete forum poster:
Vtc pro maakt redelijk objectieve posts! Atropine is beste forum poster alle tijden. Coruscant besteed tijd aan z'n posts. Alle posters met een grasmaaier als profiel pic zijn baas.

Minst favoriete forum poster:
Tim010, Firedraken, alle mods, serenity + alle accounts die zich verwant voelen met deze accounts.
Omdat: dit zijn forum posters die zichzelf wat vinden op het forum, op elk topic reageren en vaak niet eens inhoudelijk reageren. Lees op te veel topics 'oe er wordt weer wat gepost' waar ze dan vervolgens met elkaar op reageren en binnen 10 minuten is het weer zo off topic dat niemand er meer zin in heeft. Eindeloze discussies die zo slecht onderbouwd worden maar waar het bekende kliekje elkaar dan in gaat steunen zodat het nog wat lijkt. Om te kotsen!


Dikste wannabe op het forum: Kechvin love you
Dikste wannabe in het spel:
Jeroen running gnome
Meest belovende speler voor de toekomst: De wereld is gespeeld. Zou alleen graag zien dat een ander team de top positie nog pakt.
Meest belovende stam voor de toekomst: In de toekomst zal de stam P!NK het goed gaan doen.
Mooiste profiel foto van spelers: Niettedoen
Mooiste profiel foto van stammen: Ima!
Grootste blunder: TEAM NIETTEDOEN denkt te kunnen winnen van .Fearless Men op de beurs. Early game. Losers <3
Mooiste actie van de wereld:

Oprichten van de grasmaaiers? Nerds haha
Team TAS hebben we in de eerste weken eens gesaved, blij mee dat dat zo gelopen is!
Vanaf dag 1 gespeeld met het wachtwoord w65win <3
Favoriete katoenplukker: Single malt


Als laatste een bedankje naar alle accounts die in IMA gespeeld hebben. Zeker aan het begin van de wereld was het een leuke tijd. Leuke spelers leren kennen die dedicated met tw bezig waren. Mooie schreeuwgesprekken met wat ajacieden en Carlo gehad op whatsapp tijdens de wedstrijden op zondag. Prachtige gif wars gehad op whatsapp ( Dumb?) Leuke tijd beleeft. Laatste maanden is w65 al geen zak meer aan, maar enfin dat gebeurt wel vaker.

Speciaal bedankt aan leiding van IMA en co-spelers Jeroen en Thomas op .Fearless Men

T ga jullie goed! Houdoe en bedankt!

Paul
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.062
Vanuit buiten af leek DBA gewoon een doorsnee type speler. Nu ik veel goede reacties over dit account lees uit Ima, ben ik best benieuwd wat er achter dit account zat. Ik laat me graag verrassen.
 

DeletedUser78183

Guest
Team DBA is niet vies van een vv draaien. Heb het zelf deze wereld niet langdurig nodig gehad (als het al voorgekomen is) maar als ik op whatsapp en skype zag hoe vaak dba reageerde op aanvragen.. petje af.

Jonah sucks balls op fortnite. Fijn dat je een klein beetje tw kan spelen!
 
Bovenaan