Spotprenten

Reactiescore
389
Dit topic was nog niet aanwezig op het forum, maar vind dat het soms wel leuke plaatjes kan opleveren :0

Zal zelf de eerste doen.

upload_2019-6-30_13-36-19.png
 
Reactiescore
389
upload_2019-6-30_15-39-39.png

34mqg4.jpg
 
Reactiescore
112
Ik ga eerlijk zijn, er zitten er verdomd goede tussen :rolleyes:
 

DeletedUser78605

Guest
En als je dan de oorlog stats erbij pakt, hebben jullie enkel winst op inactieve account's. Op de rest was amper tot geen winst te halen..
Terwijl wij gewoon van jullie actieve front account's kunnen edelen.

Maar prima joh, intern lekker verder :)
 

DeletedUser81039

Guest
En als je dan de oorlog stats erbij pakt, hebben jullie enkel winst op inactieve account's. Op de rest was amper tot geen winst te halen..
Terwijl wij gewoon van jullie actieve front account's kunnen edelen.

Maar prima joh, intern lekker verder :)

Raaaar, want op de stats dalen jullie alleen maar.. Dus zie niet veel winst. Nieuw doel voor hymne: ROAD TO 50MIL! Goed gelezen, zij gaan naar onder :p Als er nog een paar leden leaven hebben jullie je doel al bereikt! Zijn ze toch gewoon daar:rolleyes:
 

DeletedUser78605

Guest
Sla je toch de plank volledig mis. Laatste twee weken zie ik (op het leaven van Fortis na) enkel maar een stijgende lijn.. Zelfs na het leaven is de lijn aan het groeien.
De enige lijn die bij onze stats aflopen, is het aantal leden en dat is nou juist het geen dat bij jullie omhoog gaat. En dat met bijna een 50 mil voorsprong van enkel jullie stam.

Overigens wel lief dat Abdullah vv's gaat doen van jullie slaafjes. Laat die man zelf eens actie voeren vanaf zijn account, of is die het aanvallen vanaf grote account's verleerd?
 
Reactiescore
142
Master Roshi is 80% deff heb ik vernomen. Defensief houd je namelijk het langst stand.
 
Bovenaan