Top & Flop stammen

Reactiescore
62
Je weet niet genoeg om in te zien waarom de recruits gebeurd zijn. Dus dan kan je nog roepen wat je wilt, je geschikt niet over die kennis. Dus wat is jouw mening waard gebaseerd op eigen waarheden? Noem het maar zwart-wit hoor, maar dat is niet de term die anderen gebruiken voor jouw beperkte kennis.

Ik weet genoeg om in te zien dat ze overbodig waren. Je praat groot, je maakt weinig waar.
Als puntje bij paaltje kwam, was er duidelijk weinig vertrouwen in het eigen kunnen om een hoopje samen gerekruteerde spelertjes weg te spelen.

Je logica trekt op de zak btw.

Tja als jij er zo over denkt moet je dat doen :D Ik ben in ieder geval blij met de beslissing van de recruits :)

Als mij iets makkelijker gemaakt wordt, ben ik in het algemeen ook blij. Dus groot gelijk ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
972
Ik weet genoeg om in te zien dat ze overbodig waren. Je praat groot, je maakt weinig waar.
Als puntje bij paaltje kwam, was er duidelijk weinig vertrouwen in het eigen kunnen om een hoopje samen gerekruteerde spelertjes weg te spelen.

Je logica trekt op de zak btw.



Als mij iets makkelijker gemaakt wordt, ben ik in het algemeen ook blij. Dus groot gelijk ;)

Hoezo trekt zijn logica op de zak? Ik kan misschien 2 recruits bedenken die overbodig zouden kunnen zijn geweest, maar dat was vooraf nooit te voorspellen. Wij hadden ook niet gedacht dat Babe zo weinig tegenstand zou bieden, omdat het allemaal spelers zonder kwaliteit zijn. Wij maakten ons gereed voor een eervolle eindstrijd, waarbij de balans op de wereld gewoon gewaardborgd was. Achteraf lullen als brugman is lekker makkelijk, jij legt ons immers ook geen strobreed in de weg :rolleyes: Wie heeft er dan weinig vertrouwen in eigen kunnen :p
 
Reactiescore
57
Ik durf te wedden als iemand net is begonnen met Tribalwars en die zit hoe dit gaat, die komt nooit meer terug.

Als speler die pas echt is begonnen met Tribalwars op w64 moet ik zeggen dat ik zeer te spreken ben over hoe KaKaKa speelt. Aardige mensen, zeer goede spelers en uitstekende leiding. De fusie tussen INNI, LK en Dood was zo goed uitgedacht dat de leden van INNI niet eens wisten dat ze onderdeel van KaKaKa zouden worden tot een week vóór de vorming.

Daarnaast zijn ongeschreven regels zoals je zelf al zegt ongeschreven. Het zijn geen echte regels en het verbieden van onderdelen van het spel maakt het alleen maar saaier. Wil de hele community dat kata's uit het spel worden gehaald? Zorg er dan voor dat Inno dat doet. Tot die tijd mag je er geen probleem van maken dat iemand ze gebruikt.
 
Reactiescore
1.367
Daarnaast zijn ongeschreven regels zoals je zelf al zegt ongeschreven. Het zijn geen echte regels en het verbieden van onderdelen van het spel maakt het alleen maar saaier. Wil de hele community dat kata's uit het spel worden gehaald? Zorg er dan voor dat Inno dat doet. Tot die tijd mag je er geen probleem van maken dat iemand ze gebruikt.

Tuurlijk mag je er een probleem van maken dat ze worden gebruikt, iedereen mag klagen over alles
 

Deleted User - 487936070

Guest
https://gyazo.com/120ee2aa0200b547132f1ed748f2541a

Zo de leden van kakaka zullen we maar bijhouden, het gebruik van katas zijn ze pro voor.
Ga me hier nog mee amuseren in komende werelden.

Jammerlijk hoe ze het spelen, zelfs na een grote kans op een makkelijke overwinning.
Maar goed, zien hoe ze praten als zij de katas op hun kop krijgen ^^

Goed begin. Als je dit nou ook even voor alle andere werelden op .nl doet dan hebben we een goede zwarte lijst.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ik weet genoeg om in te zien dat ze overbodig waren. Je praat groot, je maakt weinig waar.
Als puntje bij paaltje kwam, was er duidelijk weinig vertrouwen in het eigen kunnen om een hoopje samen gerekruteerde spelertjes weg te spelen.
Weinig vertrouwen in het eigen kunnen? En dat baseer je op.. 2 recruits. Gekke man! Om nog maar te zwijgen over het "weinig waar maken". Mensen zien onze acties als internen en ODA boosten, zal vast slecht gaan hier :s

Is dit jaloezie of waarom post je zo anti mij? Jouw posts houden geen steek en neemt je eigen hersenspinsels als waarheden aan. Soms teveel omgegaan met Jannes?
 
Reactiescore
62
Hoezo trekt zijn logica op de zak? Ik kan misschien 2 recruits bedenken die overbodig zouden kunnen zijn geweest, maar dat was vooraf nooit te voorspellen. Wij hadden ook niet gedacht dat Babe zo weinig tegenstand zou bieden, omdat het allemaal spelers zonder kwaliteit zijn. Wij maakten ons gereed voor een eervolle eindstrijd, waarbij de balans op de wereld gewoon gewaardborgd was. Achteraf lullen als brugman is lekker makkelijk, jij legt ons immers ook geen strobreed in de weg :rolleyes: Wie heeft er dan weinig vertrouwen in eigen kunnen :p

Hindsight is 20/20, misschien dat ik het inderdaad te vanzelfsprekend vindt dat Babe gevallen is :oops:
Mijn mening verandert echter niet, in jullie stam zijn er ook spelers die de absolute noodzaak van de recruits niet inzagen toen het gebeurde.
Ik kan helaas weinig doen, en ik ga geen vijand (Babe) helpen. Maar weest gerust, ik weet wat ik kan en wat ik niet kan, dus ga over mezelf niet staan roepen wat een pro ik ben.

Weinig vertrouwen in het eigen kunnen? En dat baseer je op.. 2 recruits. Gekke man! Om nog maar te zwijgen over het "weinig waar maken". Mensen zien onze acties als internen en ODA boosten, zal vast slecht gaan hier :s

Is dit jaloezie of waarom post je zo anti mij? Jouw posts houden geen steek en neemt je eigen hersenspinsels als waarheden aan. Soms teveel omgegaan met Jannes?

Dat baseer ik op de, naar mijn mening, overbodige recruits ja. Goed gelezen ;)
Ik zie jullie acties niet als internen of boosten, nooit zoiets beweerd. En ik ben er me perfect van bewust dat de betere spelers zich in KaKaKa bevinden, maar dat bewijst enkel meer mijn punt dat de recruits niet nodig waren.

Anyway, genoeg hierover. Mijn punt is gemaakt, jullie punt is gemaakt, het is nu zo.

Anti jou? Over hersenspinsels gesproken..
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Babe zijn wel echt de beste DU's
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Never forget
Wat betreft babe, heeft 3 a 4 goeie accounts... überhaupt onderstaande accounts is het enigste wat deze wereld nog interessant maakt:

@anonymous forever
@.Deathstroke
@smashingone
@Definition of Insanity
@FortisPlatinum
@Mephitis
@.Psychedelic Nurse
@schedel
@.Da Vinci
@The Night Pharmacy
@Alexandria Morgan
@CrackSparrow
Jammer dat elk van bovenstaande accounts die al meer dan 5 incomings heeft gehad en niet in KaKaKa zit al gaan runnen is
 
Reactiescore
1.278
Ik mis daar toch zeker 1 acc.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Reactiescore
1.278
En vooral dat ik met mijn account het account van de auteur ervan heb weggespeeld. En mij dan niet eens in dat lijstje zetten... :eek:

Jij met je account proest. Je kon achter caramba aan naar binnen waggelen. :D
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Probeer tony maar eens te vinden nadat hij zo gerekt is geweest
 
Bovenaan