Top & Flop spelers

Reactiescore
972
Dit is simpelweg niet waar, wordt vergelijkbaar tegenaan gekeken als hier althans op .net en .uk servers. In de zin dat het enigszins tegen de morele regels van het spel is maar er natuurlijk wel onderdeel van is. En dat het vaak afwachten is wie de kata's als eerste inzet. Maar het maakt het spel in mijn ogen een stukje minder leuk, voornamelijk deffen tegen een overmacht wordt heel erg lastig als boerderijen en smederijen plat gelegd worden maar goed ieder zijn eigen speelstijl en waardes he.

Tegen kata's valt gewoon prima te deffen. Alleen zijn deffers vaak gewoon te lui om dit te doen. Bovendien heb je als verdedigende partij ook gewoon een soort overmacht, net zoals dat de aanvallende partij kan samenwerken, werk je bij deffen samen met stacks en mobiele deff.

Van de andere servers weet ik het niet, kan ik me niet over uitlaten.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Tegen kata's valt gewoon prima te deffen. Alleen zijn deffers vaak gewoon te lui om dit te doen. Bovendien heb je als verdedigende partij ook gewoon een soort overmacht, net zoals dat de aanvallende partij kan samenwerken, werk je bij deffen samen met stacks en mobiele deff.

Van de andere servers weet ik het niet, kan ik me niet over uitlaten.
Kata's zijn altijd gebonden aan kwantiteit. Hoe meer kata's je kan pleuren op iemands achterland , hoe beter je af bent. En hoe kom je er uberhaupt bij dat tegen kata's goed te deffen valt? Wil jij letterlijk elk dorp van je blocken?
 
Reactiescore
2.444
Bovendien heb je als verdedigende partij ook gewoon een soort overmacht, net zoals dat de aanvallende partij kan samenwerken, werk je bij deffen samen met stacks en mobiele deff.

Tegen een overmacht goed tegen kata's te deffen? Mag je mij uit gaan leggen hoe jij dat doet als je safe plat wordt gelegd, tegen een overmacht kun je nooit alles opvangen?
 
Reactiescore
972
Tegen een overmacht goed tegen kata's te deffen? Mag je mij uit gaan leggen hoe jij dat doet als je safe plat wordt gelegd, tegen een overmacht kun je nooit alles opvangen?

Ik ga hier niet mijn deff-tactieken open en bloot leggen, maar er zijn echt wel manieren te bedenken, zeker met de voordelen die de deffer tegenwoordig heeft om tegen kata's iets te doen. Blijft staan, ik ben geen voorstander van kata's, maar het is echt niet onmogelijk om tegen te spelen :p
 

Deleted User - 487936070

Guest
Van de spelers die al langer spelen zijn de meeste weleens op een wereld terechtgekomen waar katagebruik de standaard was. Zolang je maar geen streken als roboro op w33 uithaalt kan je meestal nog wel met een normale reputatie blijven spelen.
 
Reactiescore
428
Dus alle servers maken gebruik van katas, behalve de NL server ..

Maar KaKaKa gaat op de NL server kata werelden veroorzaken....

Jullie verpesten dus wel bewust de NL server ?


Ben je te noob op andere servers waar katas ook omgekeerd gebruikt worden ? Belachelijk kind

Zoals al eerder aangegeven door andere leden op dit AF en dat van w63.
Kakaka gaat tegen de stroom in omdat wij spelers zijn die vinden dat mensen maar moeten accepteren dat kata`s er zijn om gebruikt te worden in game.
Dat jij vind dat wij NL werelden willen verzieken met het gebruik van kata dan ben jij daar volledig vrij in en mag je dat gewoon doen.
Dan je laatste punt.
Ik speel dit spel al sinds w16 van NL en ja ik heb nog nooit een wereld gewonnen omdat ik eigenlijk altijd solo heb gespeeld tot ik in 2017 wat meer het AF ging volgen en wat leuke accounts aangeboden kreeg.
Maar ik kan je wel verzekeren heb solo op leuke accountjes gespeeld waar jij solo van dromen mag.
 
Reactiescore
2.444
Ik ga hier niet mijn deff-tactieken open en bloot leggen,

Hahaha.

maar er zijn echt wel manieren te bedenken, zeker met de voordelen die de deffer tegenwoordig heeft om tegen kata's iets te doen. Blijft staan, ik ben geen voorstander van kata's, maar het is echt niet onmogelijk om tegen te spelen :p

Ik zei ook niet onmogelijk, ik zei dat het deffen tegen kata's tegen een overmacht heel erg lastig wordt. Waarna jij aankomt zetten dat dit heel goed te doen is met jou 'unieke geheime deff-tactieken', wat me dan wel weer aan het lachen maakt.
 
Reactiescore
1.278
Het is te doen inderdaad al vraagt dat wel om wat creativiteit en goede samenwerking binnen een stam. Een andere manier van deffen. Je moet nu niet alleen focussen op de edels, maar ook meer op de clears.
 
Reactiescore
7.931
Hahaha.

Ik zei ook niet onmogelijk, ik zei dat het deffen tegen kata's tegen een overmacht heel erg lastig wordt. Waarna jij aankomt zetten dat dit heel goed te doen is met jou 'unieke geheime deff-tactieken', wat me dan wel weer aan het lachen maakt.

Hij heeft zitten te deffen tegen het SloopAP script van Warre/Vitae tegen Seau op w42. Waar zijn accounts dagelijks duizenden incommings met kata's te verwerken kreeg. Ik weet dat jij dat niet weet maar gezien wij als stam daar tegen moesten weten we hoe er tegen te deffen is.
 
Reactiescore
2.444
Hij heeft zitten te deffen tegen het SloopAP script van Warre/Vitae tegen Seau op w42. Waar zijn accounts dagelijks duizenden incommings met kata's te verwerken kreeg. Ik weet dat jij dat niet weet maar gezien wij als stam daar tegen moesten weten we hoe er tegen te deffen is.

Ik heb op wereld 6 tegen kata's gespeeld. Zonder AM en waarbij de teller vaak voorbij de max ging, dit is tegen een overmacht simpelweg lastig en dat is het enigste wat ik erover heb gezegd. Er wordt gezegd dat dit tegen een overmacht prima te doen is en daar ben ik het niet mee eens. Het is lastig maar niet onmogelijk en bovendien niet leuk.

Maar dat iemand denk dat er nog geheime Tribalwars tactieken zijn vind ik dan wel weer leuk :).
 
Reactiescore
428
Tegen een overmacht goed tegen kata's te deffen? Mag je mij uit gaan leggen hoe jij dat doet als je safe plat wordt gelegd, tegen een overmacht kun je nooit alles opvangen?

Jullie hadden zelf de keus voor een 50/50 als het ging om dominatie en punten.
wij hadden 10 mil met 11 leden en jullie hadden 11 miljoen met 14 leden en kozen nog die plek op te vullen uiteindelijk.
Maar nadat wij hoorden dat Babe ook nog de 3 Exe. leden aan hun zijde wou hebben wij daar op gereageerd en de overmacht gepakt.
Dus je kunt gewoon stellen dat Babe zichzelf daar gewoon in de vingers gesneden heeft want tegen ons had je kunnen verwachten dat je tegen een kata massa zou moeten deffen.
 
Reactiescore
2.444
Jullie hadden zelf de keus voor een 50/50 als het ging om dominatie en punten.
wij hadden 10 mil met 11 leden en jullie hadden 11 miljoen met 14 leden en kozen nog die plek op te vullen uiteindelijk.
Maar nadat wij hoorden dat Babe ook nog de 3 Exe. leden aan hun zijde wou hebben wij daar op gereageerd en de overmacht gepakt.
Dus je kunt gewoon stellen dat Babe zichzelf daar gewoon in de vingers gesneden heeft want tegen ons had je kunnen verwachten dat je tegen een kata massa zou moeten deffen.

Ik snap.
Niet zo goed.
Hoe dit op mijn post aansluit?
Ik heb het niet meer over W67?
 
Reactiescore
972
Hahaha.



Ik zei ook niet onmogelijk, ik zei dat het deffen tegen kata's tegen een overmacht heel erg lastig wordt. Waarna jij aankomt zetten dat dit heel goed te doen is met jou 'unieke geheime deff-tactieken', wat me dan wel weer aan het lachen maakt.

Waar heb ik gezegd "unieke geheime deff-tactieken" te hebben? Ik kan een heel essay gaan houden over hoe je zou kunnen deffen tegen kata's, maar ten eerste heb ik daar totaal geen zin in met dit heerlijke weer en ten tweede maak ik daar mijn tegenstander sterker mee (aangezien Babe er niks tegen in de weg legt) :p Nja, goed, ik zie je probleem niet zo verder.

Ik heb op wereld 6 tegen kata's gespeeld. Zonder AM en waarbij de teller vaak voorbij de max ging, dit is tegen een overmacht simpelweg lastig en dat is het enigste wat ik erover heb gezegd. Er wordt gezegd dat dit tegen een overmacht prima te doen is en daar ben ik het niet mee eens. Het is lastig maar niet onmogelijk en bovendien niet leuk.

Maar dat iemand denk dat er nog geheime Tribalwars tactieken zijn vind ik dan wel weer leuk :).

Nogmaals, ik heb nergens gezegd geheime TW tactieken te hebben. Ik heb enkel gezegd dat je prima kan deffen tegen kata's, wat je dus hier zelf gewoon bevestigd, nadat je eerst een andere richting uit leek te gaan. Zijn we het dus toch eens, dat nonchalante toontje is dan nergens voor nodig :p
 

Deleted User - 487936070

Guest
Hij heeft zitten te deffen tegen het SloopAP script van Warre/Vitae tegen Seau op w42. Waar zijn accounts dagelijks duizenden incommings met kata's te verwerken kreeg. Ik weet dat jij dat niet weet maar gezien wij als stam daar tegen moesten weten we hoe er tegen te deffen is.

SloopAP ging dan wel weer uit van het principe van katafakes ipv kataclears, net als met edelclears of edeltreinen is dat wel een verschil qua deffen.
 
Reactiescore
972
SloopAP ging dan wel weer uit van het principe van katafakes ipv kataclears, net als met edelclears of edeltreinen is dat wel een verschil qua deffen.

Het gebruik van de SloopAP maakt slopen een stuk efficiënter, zeker in die tijd toen fakes niet van clears konden worden onderscheidden en de grootte van fakes niet kon worden gezien. Het was een combinatie van kataclears én katafakes, waarbij het moeilijker werd de fakes te dodgen. Maar inderdaad, vaak hebben verschillende aanvalstactieken verschillende manieren van deffen nodig, maar dat maakt het nooit onmogelijk om te deffen.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Het gebruik van de SloopAP maakt slopen een stuk efficiënter, zeker in die tijd toen fakes niet van clears konden worden onderscheidden en de grootte van fakes niet kon worden gezien. Het was een combinatie van kataclears én katafakes, waarbij het moeilijker werd de fakes te dodgen. Maar inderdaad, vaak hebben verschillende aanvalstactieken verschillende manieren van deffen nodig, maar dat maakt het nooit onmogelijk om te deffen.

Klopt, maar als je de werking van SloopAP kende was het toch redelijk makkelijk te deffen. De fakes waren toen nog niet zichtbaar zoals nu met torens maar het was wel precies in te schatten wat de fakes waren. Uiteraard zijn er ook manieren om kataclears te deffen.
 
Reactiescore
2.444
Nogmaals, ik heb nergens gezegd geheime TW tactieken te hebben. Ik heb enkel gezegd dat je prima kan deffen tegen kata's, wat je dus hier zelf gewoon bevestigd, nadat je eerst een andere richting uit leek te gaan. Zijn we het dus toch eens, dat nonchalante toontje is dan nergens voor nodig :p

Haha maar jij begon toch echt tegen mij, enigste wat ik heb gezegd is dat het lastig deffen is, nooit onmogelijk gezegd. Waarop jij reageerde dat het prima te doen is en vervolgens zijn we samen in de draaimolen terecht gekomen.
 
Reactiescore
972
Haha maar jij begon toch echt tegen mij, enigste wat ik heb gezegd is dat het lastig deffen is, nooit onmogelijk gezegd. Waarop jij reageerde dat het prima te doen is en vervolgens zijn we samen in de draaimolen terecht gekomen.

Jij zei "heel erg lastig deffen", maar laten we niet gaan taalnazi'en :p Meningen kunnen verschillen.
 
Reactiescore
519
KaKaKa flopstam!!
Allemaal katanoobs die bang zijn om eervol tegen n goede speler te strijden...

Verbaast me wel dat deze keer niet heel KaKaKa ter verdediging schiet, hebben sommige mensen door dat ze belachelijk zijn? Of zijn ze bang om zelf belachelijk gemaakt te worden?? Ay caramba is verdacht stil :) ging jij ons tijdje geleden al niet proberen zwartmaken als stabber ? Heb nog alle communicatie staan hoor als je eens goed wil lachen...
 

Deleted User - 487936070

Guest
KaKaKa flopstam!!
Allemaal katanoobs die bang zijn om eervol tegen n goede speler te strijden...

Verbaast me wel dat deze keer niet heel KaKaKa ter verdediging schiet, hebben sommige mensen door dat ze belachelijk zijn? Of zijn ze bang om zelf belachelijk gemaakt te worden?? Ay caramba is verdacht stil :) ging jij ons tijdje geleden al niet proberen zwartmaken als stabber ? Heb nog alle communicatie staan hoor als je eens goed wil lachen...

Is dit dat bewijs waarvoor ik tot laat in de avond ben opgebleven? Kakzooi dit
 
Bovenaan