Top & Flop stammen

Reactiescore
62
Ah je bent een buitenstaander die niets weet en toch denkt dat hij weet waarover hij spreekt. Denk je dat je een wereld perfect kan volgen door wat op AF gebeurt? Dat is niet zo. En dat wordt pijnlijk duidelijk door jouw posts hier te lezen. Dus doe jezelf en ons een plezier door ofwel te stoppen met reageren, ofwel je te verdiepen in deze wereld.

Altijd dat zwart-wit denken van jou Rob, geraak je niet verder?
Ik speel op deze wereld, ik weet genoeg.

Als je niet eens speelt verdedig dan ook geen partij

Ik speel niet in Babe, ik speel w67.
Ik link men account gewoon niet, want men co's moeten de gevolgen niet dragen van mijn ietwat uitgesproken mening :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
182
De wereld is 4 maanden bezig en je bezit al bijna de helft van de wereld, met een enorme overmacht t.o.v. wat er overschiet. Ik denk niet dat het verkeerd is van mij om daar vraagtekens bij te plaatsen.

Zoals ik al eerder zei, toen wij de recruits deden zaten wij net tegen een overmacht aangezien babe samenwerkten met snow en nog een hele hoop anderen. Ze probeerde exe nog te recruiten wat zou betekenen dat wij tegen een enorme overmacht kwamen en babe enorm veel safe zone had. De recruits waren op dat moment zeker nodig. Dat wij dan in korte tijd 2 accounts weggespeeld hebben en babe daarna intern gevallen is heeft de situatie volledig omgekeerd, maar dat is onze schuld niet. Zoals ik al eerder zei, wij hoeven ons niet schuldig te voelen omdat andere stammen uit elkaar vallen en wij daardoor nu een overmacht hebben. Die overmacht hebben wij zelf gecreeërd door een stabiele stam te vormen.

Overigens heeft babe in die tijd stabbers geholpen, meerdere spelers waar ze niet door kwamen aanbiedingen gedaan van interns en recruits, werkten ze samen met snow en wouden ze nog eens exe recruiten. Gingen wij niet voor de recruits was het alles vs kakaka. Daar komt dan nog bij dat freyr os stuurde naar mijn mb's, hieruit kan ik dus afleiden dat hij er contact mee had en waarschijnlijk plannen had om ze op mij te sturen of zelf de dorpen te edelen zodat hij kapot veel cf's in mijn cluster kon leggen. Wij hadden eerst besloten om tegen de overmacht te strijden en hadden EXE afgewezen, maar na de opstapelingen van laf spel bij babe hebben we besloten om toch voor de recruits te gaan. Had babe normaal gespeeld hadden wij de uitdaging aangegaan, het is geheel aan hun eigen laffe manier van spelen dat ze niet de kans kregen om vanuit een gigantische overmacht het tegen ons op te nemen.


Blowsie speelt trouwens op cracksparrow
 
Reactiescore
111
https://gyazo.com/120ee2aa0200b547132f1ed748f2541a

Zo de leden van kakaka zullen we maar bijhouden, het gebruik van katas zijn ze pro voor.
Ga me hier nog mee amuseren in komende werelden.

Jammerlijk hoe ze het spelen, zelfs na een grote kans op een makkelijke overwinning.
Maar goed, zien hoe ze praten als zij de katas op hun kop krijgen ^^

Geheimpje, het is tegenwoordig mogelijk om je accountnaam te veranderen :rolleyes:
 
Reactiescore
207
Geheimpje, het is tegenwoordig mogelijk om je accountnaam te veranderen :rolleyes:

Geheimpje prestaties kan je niet verwijderen, ik ga er vanuit dat ze deze wereld wel zullen winnen.
Geheimpje 2 vorige wereld kan je altijd gaan bekijken in TW stats.
 
Reactiescore
7.918
Geheimpje, op w63 deed Kakaka precies hetzelfde, en toen zeiden mensen ook dat ze spelers van kakaka de komende werelden zouden pakken. Geheimpje, we winnen nu. Doen jullie toch iets fout.
 
Reactiescore
207
Oh geen zorgen, in tegenstelling tot de meerderheid van de spelers op w67 ben ik wel iemand van mijn woord ;)

Veel plezier nog en proficiat met de vermoedelijke winst
 
Reactiescore
62
Zoals ik al eerder zei, toen wij de recruits deden zaten wij net tegen een overmacht aangezien babe samenwerkten met snow en nog een hele hoop anderen. Ze probeerde exe nog te recruiten wat zou betekenen dat wij tegen een enorme overmacht kwamen en babe enorm veel safe zone had. De recruits waren op dat moment zeker nodig. Dat wij dan in korte tijd 2 accounts weggespeeld hebben en babe daarna intern gevallen is heeft de situatie volledig omgekeerd, maar dat is onze schuld niet. Zoals ik al eerder zei, wij hoeven ons niet schuldig te voelen omdat andere stammen uit elkaar vallen en wij daardoor nu een overmacht hebben. Die overmacht hebben wij zelf gecreeërd door een stabiele stam te vormen.

Overigens heeft babe in die tijd stabbers geholpen, meerdere spelers waar ze niet door kwamen aanbiedingen gedaan van interns en recruits, werkten ze samen met snow en wouden ze nog eens exe recruiten. Gingen wij niet voor de recruits was het alles vs kakaka. Daar komt dan nog bij dat freyr os stuurde naar mijn mb's, hieruit kan ik dus afleiden dat hij er contact mee had en waarschijnlijk plannen had om ze op mij te sturen of zelf de dorpen te edelen zodat hij kapot veel cf's in mijn cluster kon leggen. Wij hadden eerst besloten om tegen de overmacht te strijden en hadden EXE afgewezen, maar na de opstapelingen van laf spel bij babe hebben we besloten om toch voor de recruits te gaan. Had babe normaal gespeeld hadden wij de uitdaging aangegaan, het is geheel aan hun eigen laffe manier van spelen dat ze niet de kans kregen om vanuit een gigantische overmacht het tegen ons op te nemen.


Blowsie speelt trouwens op cracksparrow

Ik zeg helemaal niet dat je je schuldig moet voelen. En ik ontken niet dat er meer dan genoeg kwaliteit in KaKaKa zit. En nogmaals, ik heb het helemaal niet voor Babe.
Wat ik wel ontken is dat die recruits nodig waren. Ze waren helemaal niet nodig zelfs, want Babe had een groot front en zoals je zelf aanhaalt een groot deel waar ze niet eens door geraakten, ondanks hun overmacht. Ik heb jullie stam gevolgd, toffe verhalen gehoord, een beetje welgeplaatste arrogantie opgemerkt, en dan als puntje bij paaltje komt rekruteer je ook gewoon mee.
Op zich is er daar niets mis mee, maar kom aub niet de grote jan uithangen op het AF, want dat slaat nergens op door jullie voorbije acties.
 

DeletedUser79704

Guest
babe flopstam!
ik support zeer zeker het kattagebruik en cf's beleid van kakaka niet. mede daardoor wou ik w67 spelen om samen met babe de wereld te winnen tegen het "machtige" kak.
Maar wat bleek is dat babe gewoon alles deed waarvan ze kak beschuldigden.
Ik kon nog leven met het os'en van morgan en schedel ookal hebben ze die stab uitgevoerd. het gooien met katta's via hun vv en dan op het AF kak veroordelen vanwege het katta gebruik lag me al minder goed. kan je wel zeggen "maar kak doet het ook", wat klopt maar ga ze dan niet beschuldigen van laagspel en doen alsof je jezelf er niet schuldig aan maakt.
Plots kwamen er enkele op het geniale idee om proberen mb's te recruiten en deze ook te gaan ondersteunen recht in kak hun cluster, ook iets waarvan ze kak telkens gingen gaan beschuldigen.
De druppel was vooral de incapabele leiding. ipv accounts weg te spelen probeerden ze die te internen en de spelers als co op andere accounts te krijgen. ondanks dat ze aan 15 leden zaten kregen ze ook plots het geniale idee om accounts VERPLICHT te laten fuseren zodat er terug plaats was voor andere accounts.
 
Reactiescore
182
Ik zeg helemaal niet dat je je schuldig moet voelen. En ik ontken niet dat er meer dan genoeg kwaliteit in KaKaKa zit. En nogmaals, ik heb het helemaal niet voor Babe.
Wat ik wel ontken is dat die recruits nodig waren. Ze waren helemaal niet nodig zelfs, want Babe had een groot front en zoals je zelf aanhaalt een groot deel waar ze niet eens door geraakten, ondanks hun overmacht. Ik heb jullie stam gevolgd, toffe verhalen gehoord, een beetje welgeplaatste arrogantie opgemerkt, en dan als puntje bij paaltje komt rekruteer je ook gewoon mee.
Op zich is er daar niets mis mee, maar kom aub niet de grote jan uithangen op het AF, want dat slaat nergens op door jullie voorbije acties.

Je denkt niet genoeg na bij de situatie. Als wij de recruits niet hadden gedaan gingen ze naar babe. Waardoor heel de oost rim voor babe was, heel het zuiden en een groot deel van de west rim door snow. Dit zou zorgen voor een enorme safe zone waardoor wij dus gewoon non stops op stacks zouden kapotlopen. Freyr zou mijn mb geinternt hebben waardoor ik zo een 20 cf's zou hebben in mijn front, en stabbers morgan en schedel zouden beiden volgestacked worden. De recruits waren zeer zeker nodig om niet in een hopeloze situatie te komen :)
 
Reactiescore
7.918
Jij was altijd al een kindje he, merkte ik vanop de zijlijn over verschillende werelden al.

Keren dat ik bij je in de stam zat waren ook niet bepaald fun, jouw mentaliteit is gewoonweg beneden alle niveau.

Betwijfel of je bij me zat, daarnaast ben je waarschijnlijk weer iemand die ook zijn accountnamen niet gaat weergeven. Daarnaast ga ik me niet voor je verantwoorden, de belangrijkste mensen weten wat ze aan me hebben, mensen die aan de zijlijn staan kunnen me de boom in :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Altijd dat zwart-wit denken van jou Rob, geraak je niet verder?
Ik speel op deze wereld, ik weet genoeg.
Je weet niet genoeg om in te zien waarom de recruits gebeurd zijn. Dus dan kan je nog roepen wat je wilt, je geschikt niet over die kennis. Dus wat is jouw mening waard gebaseerd op eigen waarheden? Noem het maar zwart-wit hoor, maar dat is niet de term die anderen gebruiken voor jouw beperkte kennis.
 
Reactiescore
62
Je denkt niet genoeg na bij de situatie. Als wij de recruits niet hadden gedaan gingen ze naar babe. Waardoor heel de oost rim voor babe was, heel het zuiden en een groot deel van de west rim door snow. Dit zou zorgen voor een enorme safe zone waardoor wij dus gewoon non stops op stacks zouden kapotlopen. Freyr zou mijn mb geinternt hebben waardoor ik zo een 20 cf's zou hebben in mijn front, en stabbers morgan en schedel zouden beiden volgestacked worden. De recruits waren zeer zeker nodig om niet in een hopeloze situatie te komen :)

Heel het zuiden ging niet naar Babe, want daar lig ik ;)
Ik ben er zeker van dat iedereen buiten Babe zich ervan bewust was dat ze maar met een zijden draadje aan elkaar hingen, nog maar te zwijgen over het niveau.
En 'we moesten wel of Babe ging het doen' praat nu eens niets goed. Je kan je niet principieel op het AF gedraag om dezelfde principes ingame te laten varen.

KaKaKa ging ongetwijfeld gestaan hebben waar ze vandaag staan zonder de babe-weg in te slaan, gewoon iets trager dan 4 maanden.
 
Reactiescore
182
Heel het zuiden ging niet naar Babe, want daar lig ik ;)
Ik ben er zeker van dat iedereen buiten Babe zich ervan bewust was dat ze maar met een zijden draadje aan elkaar hingen, nog maar te zwijgen over het niveau.
En 'we moesten wel of Babe ging het doen' praat nu eens niets goed. Je kan je niet principieel op het AF gedraag om dezelfde principes ingame te laten varen.

KaKaKa ging ongetwijfeld gestaan hebben waar ze vandaag staan zonder de babe-weg in te slaan, gewoon iets trager dan 4 maanden.

Tja als jij er zo over denkt moet je dat doen :D Ik ben in ieder geval blij met de beslissing van de recruits :)
 
Bovenaan