Top & Flop stammen

Reactiescore
519
Ey koning kak komt er nog n rede voor de katas of geef je toe dat je geen oorlog durft starten zonder katas??
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Hoezo mogen we geen kata's gooien dan?
 
Reactiescore
519
Ongeschreven TW regel?
Eerst ga je de moraalridder uithangen en terecht n stabber neerhalen met katas.. om daarna n eerlijk account net zo aan te pakken..
tuurlijk verwachten wij geen katas als jullie eerst zelf van de daken schreeuwen dat jullie katas enkel gebruiken voor stabbers n lesje te leren..
wel Mephitis heeft niet gestabt dus jullie zijn hier de vuile spelers in t verhaal... maar had t al van in t begin door hoor ROB dat je bang was van ons , vanavond laat komt er n post die dat bewijst!!!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Oke ik ben bang voor jullie. Voila hier heb je je bewijs! Bespaart je direct wat typwerk en ons wat leeswerk, en laat ik nu die goeie kerel zijn die weet dat niemand echt op die post zit te wachten
 
Reactiescore
1.278
Tony hypocriet om hier nu te klagen terwijl je IG samenwerkt met een fanatiek kata gebruiker(slash) en daar voordeel uithaalt.
 
Reactiescore
182
Ongeschreven TW regel?
Eerst ga je de moraalridder uithangen en terecht n stabber neerhalen met katas.. om daarna n eerlijk account net zo aan te pakken..
tuurlijk verwachten wij geen katas als jullie eerst zelf van de daken schreeuwen dat jullie katas enkel gebruiken voor stabbers n lesje te leren..
wel Mephitis heeft niet gestabt dus jullie zijn hier de vuile spelers in t verhaal... maar had t al van in t begin door hoor ROB dat je bang was van ons , vanavond laat komt er n post die dat bewijst!!!

Beste Tony, wij hebben gezegd dat we enkel kata's hebben gebruikt op stabbers, echter hebben wij nooit gezegd dat wij niet van plan zijn om andere spelers niet te kata'en :D

Wij zijn kakaka, ons doel is om de ongeschreven regels ( kata's, cf's) zoveel mogelijk te verbreken. Kakaka is voor kata's en voor cf's en wij zullen deze dan ook blijven gebruiken. Wij hebben geen reden nodig om eenheden van het spel te gebruiken( kata in dit geval), net zoals jij geen reden nodig hebt om gebruik te maken van edels.
 
Reactiescore
399
Rob bedankt voor het blokkeren ingame, omdat je weer geen antwoord durft te geven.

Waarom verpesten jullie van KaKa het spel voor anderen. Zoals je aangeeft is het doel om alle ongeschreven regels te gaan verbreken. Mensen stoppen met Tribalwars spelen door jullie kinderachtige gedrag.

Het enige wat jullie doen is alles verpesten voor andere mensen en het plezier eraf halen.

Ten eerste, alles wat op het forum wordt gezet reageren jullie met haat op. Hierdoor zijn er op het forum geen 'leuke' discussies meer mogelijk. De laatste weken zijn jullie nog de enige die uberhaubt reageren op het forum. En mocht iemand zoals Tony nu een post maken branden jullie hem weer gelijk af. Hij stelt je een vraag en jullie reageren er niet eens op.

Ten tweede, toen het nog de begin fase was hebben jullie iedereen gepmt of jullie hen mogen interen. En dan in ruil zoude zij op een top account van INNI / KaKa mogen spelen ( dit is vgm ook tegen de regels ). Hoe kan je hier trots op zijn echt waar, ik kan er gewoon niet bij komen dat je dat durft te doen. Ik durf te wedden als iemand net is begonnen met Tribalwars en die zit hoe dit gaat, die komt nooit meer terug.

Ten derde, mid game hebben jullie alle kleine spelers gevraagd of zij dorpen willen afstaan voor clusterfucks. Pak gewoon die dorpen zelf, of doe niet aan clusterfucks.

ten vierde, waar we nu beland zijn. Hier laat KaKa hun echte expertise zien in de game. Ze gaan Kata's gooien. Echt bravo jongens jullie hebben wss een wereld tegen jezelf gewonnen.
 
Reactiescore
7.931
Mwah mensen stopten al voordat wij aanvielen omdat ze elkaar het niet gunden #babe. Als onze katas dat proces versnellen dikke prima, des te sneller genieten van het zomerweer.
 
Reactiescore
399
Je negeert mijn punt,

je wint een wereld met kinderachtig spel. Dat scheelt mij totaal niks. Maar mensen stoppen met Tribalwars spelen door de manier waarop jullie spelen. Dan haal je toch de fun voor iedereen weg?

Deze wereld krijg je al niet eens tegen stand. Hoe kan je het leuk vinden om zo te winnen?
 
Reactiescore
62
Wereld rond rekruteren, mensen die deftig willen spelen wegvegen door middel van een grote overmacht en bedenkelijk spel,..
Bah.

Nog geen 2 maand geleden was KaKaKa nog zo trots aan het schreeuwen over het opboksen tegen het toen veel grotere en laffe Babe.
Net zoals Anonymous zo groot praatte in het begin, kan ook KaKaKa de eigen verkondigde ambities niet waarmaken.

Laat ons hopen dat Fight als enigste stam het spelplezier en oprechtheid hoog in het vaandel blijven dragen.
 
Reactiescore
182
Wat een jaloezie op ons succes :D Maar komt goed boys, we spelen al de rest net zo snel weg ;)
 
Reactiescore
390
Ten tweede, toen het nog de begin fase was hebben jullie iedereen gepmt of jullie hen mogen interen. En dan in ruil zoude zij op een top account van INNI / KaKa mogen spelen ( dit is vgm ook tegen de regels ). Hoe kan je hier trots op zijn echt waar, ik kan er gewoon niet bij komen dat je dat durft te doen. Ik durf te wedden als iemand net is begonnen met Tribalwars en die zit hoe dit gaat, die komt nooit meer terug.

Mag jij mij even gaan vertellen wie dat er zo'n aanbod heeft gekregen haha Jij zwiert met verwijten naar ons hoofd waar niets van aan is
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Rob bedankt voor het blokkeren ingame, omdat je weer geen antwoord durft te geven.
Oh sorry ben nieteens logged en heb jullie geblockt, zal vast een rare bug zijn. Staat verder nieteens bij op welk account je speelt dus wie komt hier nou weer wat tegen mij posten.
Waarom verpesten jullie van KaKa het spel voor anderen. Zoals je aangeeft is het doel om alle ongeschreven regels te gaan verbreken. Mensen stoppen met Tribalwars spelen door jullie kinderachtige gedrag.
Wij mogen ons niet amuseren met functies die het spel toelaat, zodat andere mensen wel van hun ongeschreven regels mogen genieten? Wat egoïstisch!
Ten eerste, alles wat op het forum wordt gezet reageren jullie met haat op. Hierdoor zijn er op het forum geen 'leuke' discussies meer mogelijk. De laatste weken zijn jullie nog de enige die uberhaubt reageren op het forum. En mocht iemand zoals Tony nu een post maken branden jullie hem weer gelijk af. Hij stelt je een vraag en jullie reageren er niet eens op.
Ben geen haatdragend figuur, als je gewoon leuk post dan krijg je leuke posts terug. Maar Tony stelt niet "gewoon een vraag", en ondertekend elke post met noob. Wat verwacht je precies van mij/ons? Dat we proberen een discussie te starten met iemand die gewoon wat komt roepen?
Ten tweede, toen het nog de begin fase was hebben jullie iedereen gepmt of jullie hen mogen interen. En dan in ruil zoude zij op een top account van INNI / KaKa mogen spelen ( dit is vgm ook tegen de regels ). Hoe kan je hier trots op zijn echt waar, ik kan er gewoon niet bij komen dat je dat durft te doen. Ik durf te wedden als iemand net is begonnen met Tribalwars en die zit hoe dit gaat, die komt nooit meer terug.
???
Ten derde, mid game hebben jullie alle kleine spelers gevraagd of zij dorpen willen afstaan voor clusterfucks. Pak gewoon die dorpen zelf, of doe niet aan clusterfucks.
???
 
Bovenaan