Top & Flop spelers

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Heeft bij velen belletje doen rinkelen dat het 5 voor 12 was. Noem het maar hopeloos, noem het aandacht trekken of noem me een puberaal tienermeisje, maakt me allemaal geen zier uit. Ik weet wel waar ik mee bezig ben :)

Tien voor twaalf, valt wel mee :eek:
 

DeletedUser47575

Guest
Dit was weer een zogehete drama.. planning niet gevolgd: clears te vroeg, clears niet verstuurd, edels niet verstuurd, edels naar verkeerde targets gestuurd en geen def getimed. Drama.

Gelukkig zijn er ook Qua leden die wel tijd en energie erin hebben gestoken. Dat houdt het nog eenigszins draaiend.
 

Deleted User - 697374

Guest
Dit was weer een zogehete drama.. planning niet gevolgd: clears te vroeg, clears niet verstuurd, edels niet verstuurd, edels naar verkeerde targets gestuurd en geen def getimed. Drama.

Gelukkig zijn er ook Qua leden die wel tijd en energie erin hebben gestoken. Dat houdt het nog eenigszins draaiend.
Wat een slecht excuus als je ziet hoeveel er geblokt is had het wss niet extreem veel uitgemaakt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Ben blij dat jullie gemotiveerd blijven nadat je in 1 week ongeveer 1100 edels hebt verloren. Good job Qua, 8 dorpen winst op 1200 edels.

U guys must be so proud.
 

DeletedUser47575

Guest
Wat een slecht excuus als je ziet hoeveel er geblokt is had het wss niet extreem veel uitgemaakt.

Ben blij dat jullie gemotiveerd blijven nadat je in 1 week ongeveer 1100 edels hebt verloren. Good job Qua, 8 dorpen winst op 1200 edels.

U guys must be so proud.

Ik zeg alweer niets. Ik blijf me verbazen hoeveel plezier jullie eruit halen om hier de sfeer te verzieken. Dat ken ik niet van vroeger. Het AF is verziekt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
We maken maar grapjes hoor. Wees nou eerlijk, het is best hilarisch als je erover nadenkt. Heel onze stamchat ligt dubbel momenteel.
 

DeletedUser47575

Guest
Ik begrijp best dat het is heel postiefs is voor Modus. Wat ik graag zou lezen is hoe jullie elkaar complimenteren of wat vertellen over de beleving van Modus. Wat is lees is het continue de grond in boren van de tegenstander.

Ik geef aan dat ik de oorlogstopics mis, waarin slagen over en weer worden beschreven. Lichtelijk bevooroordeeld, maar respectvol naar elkaar.

Goed. Good old times. Misschien ook gewoon tijd om te stoppen. Plezier is met de dag lager op deze manier.
 

DeletedUser73358

Guest
Ik begrijp best dat het is heel postiefs is voor Modus. Wat ik graag zou lezen is hoe jullie elkaar complimenteren of wat vertellen over de beleving van Modus. Wat is lees is het continue de grond in boren van de tegenstander.

Ik geef aan dat ik de oorlogstopics mis, waarin slagen over en weer worden beschreven. Lichtelijk bevooroordeeld, maar respectvol naar elkaar.

Goed. Good old times. Misschien ook gewoon tijd om te stoppen. Plezier is met de dag lager op deze manier.

tumblr-inline.gif
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Ik begrijp best dat het is heel postiefs is voor Modus. Wat ik graag zou lezen is hoe jullie elkaar complimenteren of wat vertellen over de beleving van Modus. Wat is lees is het continue de grond in boren van de tegenstander.

Ik geef aan dat ik de oorlogstopics mis, waarin slagen over en weer worden beschreven. Lichtelijk bevooroordeeld, maar respectvol naar elkaar.

Goed. Good old times. Misschien ook gewoon tijd om te stoppen. Plezier is met de dag lager op deze manier.

Respectvol? Volgens mij heb jij nooit een "echte" oldgen wereld gespeeld dan. Als ik alleen al kijk naar W34, of W18 en W16 waar ik heb gespeeld, was het puur treiteren.

Het is nooit anders geweest.
 

DeletedUser47575

Guest
Ik heb het over wereld 2 en wereld 7 (daarna gaan studeren en gestopt). Toen het weekblad er nog was. Af en toe was het daar ook hard, maar ik beleef het nu anders.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Die AF's waren ook voornamelijk dood. Het begon pas sinds W10. Op W5 heb ik toen ik begon ook heel weinig respect gezien wederzijds, naarmate de wereld vorderde gebeurde dit meer en meer.

Je kan niet van ons verwachten dat wij respect tonen naar Qua toe, als jullie zelf geen respect tonen.
 
Reactiescore
853
Ik geef aan dat ik de oorlogstopics mis, waarin slagen over en weer worden beschreven. Lichtelijk bevooroordeeld, maar respectvol naar elkaar.
Dit doe je zelf ook niet? Het enige wat ik van jouw kant lees is dat je de schuld probeert te leggen bij enkele Qua spelers die iets niet gedaan zouden hebben. Je had ook kunnen zeggen: "Helaas niet zo'n goede aanval als gehoopt, hebben als Qua zijnde enkele fouten gemaakt, maar zullen proberen hier aan te werken", zou ik persoonlijk heel anders opvatten namelijk.
 

DeletedUser47575

Guest
Daar generaliseer je enorm. Ons account heeft wel degelijk respect voor veel spelers in Modus. Ik vond vooral de vorige ronde knap gedefft. Heb eerder knappe massa's gezien. Stond te kijken hoe snel Anton zn acc weer volledig in bezit had. Geen slecht woord.

Het enige waar ik me aan erger is het continue klagen, terwijl het al lang duidelijk is dat Modus de kwalitatieve betere is en ook beter bezet is. Daar kan geen kwantitatieve voorsprong tegenop.
 

DeletedUser47575

Guest
Dit doe je zelf ook niet? Het enige wat ik van jouw kant lees is dat je de schuld probeert te leggen bij enkele Qua spelers die iets niet gedaan zouden hebben. Je had ook kunnen zeggen: "Helaas niet zo'n goede aanval als gehoopt, hebben als Qua zijnde enkele fouten gemaakt, maar zullen proberen hier aan te werken", zou ik persoonlijk heel anders opvatten namelijk.

+1 Had daar mijn eigen emotie even niet onder controle. Had goed de P in toen ik zag dat er van alles niet klopte. Heb toch flink wat tijd in de planning gestopt :)
 
Reactiescore
853
+1 Had daar mijn eigen emotie even niet onder controle. Had goed de P in toen ik zag dat er van alles niet klopte. Heb toch flink wat tijd in de planning gestopt :)
Snap ik volkomen, echter ben ik van mening dat je ook ruimte voor fouten moet incalculeren voor sommige spelers. Ik denk dat je nu toch lang genoeg op de nieuwe(re) werelden speelt om te weten dat er simpelweg figuren tussen zitten die een account enkel beoordelen op hun farmrang. Je kan niet verwachten dat iedere speler in Qua een topspeler is, net zo min ik dacht verwacht van iedere speler in Modus, een stam heeft nou eenmaal betere en mindere spelers en dit moet je zo goed mogelijk zien uit te spelen.

Na een volgende massa is het ook interessanter denk ik als je wat grafiekjes erbij plaatst en wellicht een verhaal omtrent hoe je naar de aanval toeleeft (qua voorbereiding etc), denk dat men zich dan beter kan voorstellen wat er daadwerkelijk gedaan is. Dit keer, voor zover ik begreep, was de voorbereiding namelijk flink ruk (of zo oogde het) gezien het vrij snel duidelijk werd dat het niets ging worden.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Waarom worden er hier geen golden-awards lijstjes gepost? Dat maakt het AF zoveel fijner om te lezen.

Zo zorg je voor een goede objectieve en subjectieve kijk op 64, zowel van Qua als van Modus.
 
Bovenaan