Het grote spot prenten topic

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Kijk naar het verschil met Gentle, mijn buurman & Nova, mijn andere buurman

Rang Naam Stam Verslagen
1 Gentleman.
119491_thumb
Modus 28,59 Mil.
3 Novalicious
119491_thumb
Modus 22,00 Mil.

15 LuckyLuQ
121400_thumb
Qua. 11,50 Mil.


Ironisch gezien, heeft zelfs Rapunzel (!!!!!!!!!!!!!!!) een hogere ondersteuner dan jij.

HAHA.
 

DeletedUser79946

Guest
Kijk naar het verschil met Gentle, mijn buurman & Nova, mijn andere buurman

Rang Naam Stam Verslagen
1 Gentleman.
119491_thumb
Modus 28,59 Mil.
3 Novalicious
119491_thumb
Modus 22,00 Mil.

15 LuckyLuQ
121400_thumb
Qua. 11,50 Mil.


Ironisch gezien, heeft zelfs Rapunzel (!!!!!!!!!!!!!!!) een hogere ondersteuner dan jij.

HAHA.

En alsnog heb ik het dubbele van jou :)
Ben ook geen buurman van 1 van beide spelers, als je naar H3llvsheaven zou kijken heeft die indd ook een nette score van 24.61 Mil.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Natuurlijk heb je meer dan ik. Os bij jezelf telt niet he+ de laatste 4 (5) massa's waren op Emerica.

Ik weet niet wat jij hebt gezopen, maar kan je alsjeblieft je mond houden? Er komt niks zinnigs uit, wat een behoorlijke prestatie is.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ods is niet hoog, niet absurd laag. Vind het eerder erg dat een QQ maar 3m meer heeft ofzo.
 

DeletedUser79946

Guest
Natuurlijk heb je meer dan ik. Os bij jezelf telt niet he+ de laatste 4 (5) massa's waren op Emerica.

Ik weet niet wat jij hebt gezopen, maar kan je alsjeblieft je mond houden? Er komt niks zinnigs uit, wat een behoorlijke prestatie is.

Volgens mij komt er bij jezelf niks zinnigs uit.
Je wil me persoonlijk aanvallen maar je eigen domme fouten compleet nuanceren.

Je valt ons aan op onze fakes terwijl er gewoon gesloopt word bij je , blijkbaar is The Snipe 2019 niet The Dodge 2019
Je vind ons noobs omdat we je snachts pmen, iets waar je stamgenoten geen genoeg van kunnen krijgen.
En bovenal negeer je compleet dat wij in 1 dag met 30 3/4 clears 250.000 deff van je gesloopt hebben + je diepste torendorp hebben gepakt.
 
Reactiescore
983
En alsnog heb ik het dubbele van jou :)
Ben ook geen buurman van 1 van beide spelers, als je naar H3llvsheaven zou kijken heeft die indd ook een nette score van 24.61 Mil.

Haha das wel een goeie...
Het is ook dat Qua al zo vaak een ander target heeft genomen dan Emerica om aan te vallen zodat die zijn ondersteuning kan uitsturen......

Ohnee wacht????
Blijven proberen lucky, alsook het edelen op emerica.. Een keertje kom je er wel en dan kan je hier weer komen zeveren maar tot nu heb je echt wel niks zinnigs om te brengen
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik snap niet dat jij zo geobsedeerd bent over die def? Het is gebeurd, ik kan daar niks aan veranderen. Daar kon ik beter mee omgaan klopt.

Ik val je aan op online-checks, want IK doe dat niet. Het is mijn mening, die geldt ook voor stamgenoten. Je vergelijkt ODS met de nummer 1 ODD, ik heb 170 mil ODD meer dan jij, en maar 5 mil ods minder dan jij. Jij bent daar trots op? Hoe?

Mijn diepste torendorp hebt gepakt, omdat de stack te mager was. Wat een prestatie zeg.
 

DeletedUser79946

Guest
Haha das wel een goeie...
Het is ook dat Qua al zo vaak een ander target heeft genomen dan Emerica om aan te vallen zodat die zijn ondersteuning kan uitsturen......

Ohnee wacht????
Blijven proberen lucky, alsook het edelen op emerica.. Een keertje kom je er wel en dan kan je hier weer komen zeveren maar tot nu heb je echt wel niks zinnigs om te brengen


Ja we wouden meerdere massa's op SirJohn doen maarja he
 

DeletedUser79946

Guest
Ik snap niet dat jij zo geobsedeerd bent over die def? Het is gebeurd, ik kan daar niks aan veranderen. Daar kon ik beter mee omgaan klopt.

Ik val je aan op online-checks, want IK doe dat niet. Het is mijn mening, die geldt ook voor stamgenoten. Je vergelijkt ODS met de nummer 1 ODD, ik heb 170 mil ODD meer dan jij, en maar 5 mil ods minder dan jij. Jij bent daar trots op? Hoe?

Mijn diepste torendorp hebt gepakt, omdat de stack te mager was. Wat een prestatie zeg.

Dat ik geen ODD heb is omdat ik sinds Fix een massa op ons stuurde geen serieuze aanvallen meer gehad heb ;)

En wat je torendorp betreft, je maakt dan gewoon een fout toch?
Begrijp dat het niet leuk is als het eens over Modus gaat maar de manier waarop jij en de rest reageren is ook wel de reden dat er van ons zo weinig gepost word hier.
 
Reactiescore
983
Ja we wouden meerdere massa's op SirJohn doen maarja he

Tja wat is er mis met een ander account te nemen? Wij wouden meerdere massa's doen op cfx maarja....
Toen gingen we maar naar Rapunzel he :D

Blijf maar doorgaan op emerica zou ik zeggen en gooi nog veel sloopfakes die ze niet dodgen, zullen wij wel op gaan naar het volgende account om te breken.
 

DeletedUser79946

Guest
Dat jij het verschil tussen een “snipe” en een “dodge” niet eens weet jo :D:eek:

Jij bent echt het toppunt van belachelijke mensen he.
Lees anders even goed terug voordat je jezelf nog meer voor schut zet :D
 
Reactiescore
983
Belachelijk is hier komen zeveren om wat sloopfakes die niet gedodged zijn terwijl je als stam al 5 keer op rij niet door een acc kan breken met telkens meer en meer edels. Neem daar nog eens bij dat Modus duidelijk minder moeite heeft daarbij.... Tjah
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Dat ik geen ODD heb is omdat ik sinds Fix een massa op ons stuurde geen serieuze aanvallen meer gehad heb ;)

En wat je torendorp betreft, je maakt dan gewoon een fout toch?
Begrijp dat het niet leuk is als het eens over Modus gaat maar de manier waarop jij en de rest reageren is ook wel de reden dat er van ons zo weinig gepost word hier.

Dat is wat ik bedoel. Je vergelijkt appelen met peren. Jouw ODS is wel absurd laag voor iemand met zo'n grote safe bijvoorbeeld, net zoals die van QQ immens laag is.
Ik maak een fout, maar ik vind foutjes niet erg. Dat ene torendorp gaf nou eenmaal niet zoveel voordelen achteraf bekeken.
 

DeletedUser79946

Guest
Belachelijk is hier komen zeveren om wat sloopfakes die niet gedodged zijn terwijl je als stam al 5 keer op rij niet door een acc kan breken met telkens meer en meer edels. Neem daar nog eens bij dat Modus duidelijk minder moeite heeft daarbij.... Tjah

Hey jij zat toch eerst bij ons?
Heb je vroeger nooit gehoord over al die problemen die je nu zo hoog zitten hoor.

Ik kom alleen maar om te reageren op Emerica's post dat wij niet kunnen faken, ik kan laten zien dat het wel zo is en dan zitten wij te zeveren.
Ik volg het even niet ?
 

DeletedUser79946

Guest
Dat is wat ik bedoel. Je vergelijkt appelen met peren. Jouw ODS is wel absurd laag voor iemand met zo'n grote safe bijvoorbeeld, net zoals die van QQ immens laag is.
Ik maak een fout, maar ik vind foutjes niet erg. Dat ene torendorp gaf nou eenmaal niet zoveel voordelen achteraf bekeken.

Als je al wat langer speelde zou je weten dat wij het leeuwendeel van de wereld helemaal geen safe gehad hebben , en dat we pas sinds we een deel van Pigzor's dorpen erbij hebben safe hebben wat dus inderdaad resulteert in meer OS voor stamgenoten.
 
Reactiescore
983
Hey jij zat toch eerst bij ons?
Heb je vroeger nooit gehoord over al die problemen die je nu zo hoog zitten hoor.

Ik kom alleen maar om te reageren op Emerica's post dat wij niet kunnen faken, ik kan laten zien dat het wel zo is en dan zitten wij te zeveren.
Ik volg het even niet ?

Zat ja, inderdaad.
Misschien even nadenken en naar je eigen kunnen (en dat van qua) & praat kijken en het is al snel duidelijk waarom dit in de verleden tijd is. Heerlijk om een stam & team te hebben dat alles voor elkaar wilt doen wat in hun mogelijkheid ligt en toch kwalitatief gezien nog steeds prima is. Iets wat ik van geleverde prestaties van Qua de laatste tijd niet kan zeggen
 
Bovenaan