Spelers en hun lijflied!

Reactiescore
743
De bedoeling is dat jullie hier een speler gaan beschrijven met een lied.
Lijkt me wel een leuk topicje :D

Hou het beschaaft please ;)
 
Reactiescore
743
Wie/wat zou ik zijn als ik Qua een kut stam vind? :)

Een goede speler ;) met morele waarden die eiglk basicly voor niks terug naar qua gegaan is samen met psychedelic. Die denkt dat die nu in de "tijdelijke nummer 1 stam zit" een pro speler is, terwijl die waarschijnlijk niet veel beter is als de spelers op rapunzel ;)
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Een goede speler ;) met morele waarden die eiglk basicly voor niks terug naar qua gegaan is samen met psychedelic. Die denkt dat die nu in de "tijdelijke nummer 1 stam zit" een pro speler is, terwijl die waarschijnlijk niet veel beter is als de spelers op rapunzel ;)

Zing dat maar als je slaapliedje vanavond ;)

Waarom ik in Qua zit is omdat ik het er prima naar mijn zin heb, en ik wil absoluut niet mij enkele figuren uit modus in de stam zitten.

En,
Ik denk niet dat ik een pro speler ben ik ben het gewoon :cool:
 

DeletedUser23358

Guest
Een goede speler ;) met morele waarden die eiglk basicly voor niks terug naar qua gegaan is samen met psychedelic. Die denkt dat die nu in de "tijdelijke nummer 1 stam zit" een pro speler is, terwijl die waarschijnlijk niet veel beter is als de spelers op rapunzel ;)

Vooral een erg grote mond maar weinig prestatie. Jij kreeg nog de fles van je moeder toen Psych dit al speelde, toetsenbordheld.
 
Reactiescore
743
Vooral een erg grote mond maar weinig prestatie. Jij kreeg nog de fles van je moeder toen Psych dit al speelde, toetsenbordheld.

Errr? Wie mag jij dan wel zijn? Als ik het zo lees ben jij wel de ooooo zo grote toetsenbordheld hoor knul. Je kent mij/ons nog niet eens en komt dan even zeggen: weinig prestatie :D Wat een joke hahaha.

ga eerst rapunzel maar eens deffen met je grote bek. Is al lang bettijd trouwens, hoe oud ben je? 10? zo iets waarschijnlijk :)
 
Reactiescore
766
Errr? Wie mag jij dan wel zijn? Als ik het zo lees ben jij wel de ooooo zo grote toetsenbordheld hoor knul. Je kent mij/ons nog niet eens en komt dan even zeggen: weinig prestatie :D Wat een joke hahaha.

ga eerst rapunzel maar eens deffen met je grote bek. Is al lang bettijd trouwens, hoe oud ben je? 10? zo iets waarschijnlijk :)
triggered
 

DeletedUser23358

Guest
TrIgGeReD?

Heb wel een wiegje voor je staan knul, met een woordenboek Nederlands erbij.
 
Bovenaan