-- Grafisch forum redden --

DeletedUser78343

Guest
Liefste mensen van het grafisch forum

Zoals jullie waarschijnlijk wel al door hebben, is het grafisch forum niet meer wat het geweest is. Ik zwerf hier al een aantal jaren rond (sinds 2014 denk ik) en ik heb niet anders geweten dan dat het sinds dien altijd al maar rustiger is geworden hier. Na een lange pauze weer eens een kijke te nemen hier, is het me opgevallen dat het hier echt bijna dood is. Best triest.

Daarom heb ik dit topic aangemaakt. In de hoop het hier weer iets actiever te kunnen krijgen. We moeten zorgen dat spelers weten wat het grafisch forum is en waar men het kan vinden.

________________________________________

Voorstel
Stuur een algemene mededeling naar elke nieuwe speler dat men hier stam/profielplaatjes kan krijgen/kopen. Of stuur het op zijn minst toch al naar spelers die net een premium account hebben gekocht. Natuurlijk met een linkje naar het grafisch forum. (dat moet toch mogelijk zijn?)
________________________________________

Dit zal ongetwijfeld toch al wel wat nieuwe mensen hier brengen zou ik denken? + Nieuwe mensen betekent ook nieuwe plaatjesmakers of 'designers'.
(zo noem ik het niet graag) Want ik weet nog goed hoe ik ben begonnen: Ik zag al die prachtige plaatjes die hier verschenen en ik wou het zelf ook kunnen. Zo ben ik hier ook blijven plakken, en denk ik dat ik hier toch wel gerespecteerd ben ondertussen.

Zo zie je maar dat hier gewoon eens een kijkje nemen, gevolgen kan hebben voor de activiteit van het forum.


Laat me weten wat jullie denken van dit voorstel. Uiteraard zijn eigen ideeën ook welkom!


Ik hoop dat de mogelijkheid bestaat om hier iets mee te doen.

Laten we proberen het grafisch forum te redden.

Vriendelijke groetjes,
Infinite.



Als hier geen reactie op komt of er niets aan gedaan word, vrees ik dat het al te laat is.
 
Reactiescore
1.278
Denk dat je dit beter op een andere plek kan bespreken. In deze hoek komen geen mods ;).
 
Reactiescore
831
Ik zit nogsteeds in de .nl plaatjesmaker Skypegroep. Deze is vrij dood maar die kunnen we ook tot leven wekken. Hier kunnen dan beginnende plaatjesmakers tips vragen en zo krikken we het niveau weer wat omhoog.

Aan alle designers (beginnend of ervaren) PM me met je skype gegevens en ik voeg je toe! :)
 
Reactiescore
786
De activiteit en het gebruik van het algemeen forum is in het algemeen keihard afgenomen. En dit kunnen we zelfs doortrekken naar het hele tribalwars gebeuren vrees ik. Werelden worden kleiner, speed opkomsten zijn om te huilen, ...
Steeds kom je dezelfde spelers tegen op elke wereld opnieuw helaas.

Vroeger kwam ik graag rondkijken op het grafische hoekje van het algemeen forum om te kijken wat er allemaal werd gemaakt. Want er zitten wel degelijk kunstwerkjes tussen bij momenten. Ik hoop dat hier wat kan aan gedaan worden want het zou zonde zijn om dit forum nog lager te zien zakken.
Ze kunnen ook beginnen met een forum moderator hier te zetten die op zijn minst de topic's kan sluiten wanneer deze worden afgehandeld.

Verder is het misschien een idee om zelf ook gewoon op elke wereld wat reclame te maken door er een account aan te maken. Desnoods in een soort design stam te gaan en grotere spelers of stammen aan te spreken of ze een pf pic wensen. Zelf de stap zetten richting de mensen kan misschien ook werken.
 

DeletedUser78343

Guest
Iemand die weet wie van de mods dit zou kunnen behandelen? Aangezien er hier geen meer zijn blijkbaar
 
Reactiescore
2.478
Denk dat je dit beter op een andere plek kan bespreken. In deze hoek komen geen mods ;).

Tenzij je ons doet taggen ;)

On-topic: Iedere nieuwe speler een PM geven lijkt me niet echt een optie. Ik ben een voorstander om het AF wel onder de aandacht te brengen tijdens de quests, echter is dit niet gelukt. Wat we wel kunnen doen is (eenmaal?) een IMG naar alle spelers eruit sturen met de link en het onderschrift dat je hier plaatsjes kunt krijgen/kopen. Dit zou @Duckje kunnen doen.

Maar ik sta ook open om meer activiteit naar het forum te krijgen. Dit kan door evenementen te organiseren. Ik denk dat dit ook in deze hoek van het forum mogelijk is. Als je daar ideeën over hebt mag je mij aanschrijven in een PM.
 

DeletedUser52925

Guest
Als we naar de laatste contest kijken, is dit ook weer al een half jaar geleden. Linkje hier.
Zou het niet wat zijn om meer wedstrijdjes te houden? Maar de kans is natuurlijk ook dat dit steeds dezelfde mensen aantrekt.

Zelf ben ik een oude speler die opnieuw begonnen is. Ik vond al heel snel terug mijn weg naar het forum (zelf dit forum ^^).
Maar toch hou ik mezelf soms wel in om te reageren. Je ziet namelijk vaak discussies tussen enkele spelers die elkaar goed lijken te kennen.
Als persoon ben ik dan minder geneigd om daar effectief tussen te komen. Daarnaast gaan de discussies ook vaak over andere werelden.
Voor mensen die dan de eerste keer op het forum komen, is dit meteen ook een hogere drempel om te reageren natuurlijk.
Althans dat is mijn mening toch.
 
Reactiescore
399
Ik denk dat de reden dat het hier steeds doder word ook is dat alle pp die gefarmd word na w66 niet overdraagbaar meer is
Ik heb nu dus wel een aanvraag gedaan maar dat zal ook de laatste keer zijn aangezien ik geen pp meer heb die ik zou kunnen geven aan de maker van het plaatje.
Denk dat als er een manier kan bedacht worden om spelers toch bijvoorbeeld die kleine tot maximaal 400 pp aan een plaatjesmaker te geven het hier al wat actiever zal worden met mensen die willen kopen aangezien ze dat misschien nu niet meer kunnen.
Wat betreft makers kun je die skypechat link eens in een topic zetten of vragen of er een kanaal voor kan worden gemaakt op de TW discord.
 
Reactiescore
308
Ik denk dat de reden dat het hier steeds doder word ook is dat alle pp die gefarmd word na w66 niet overdraagbaar meer is
Ik heb nu dus wel een aanvraag gedaan maar dat zal ook de laatste keer zijn aangezien ik geen pp meer heb die ik zou kunnen geven aan de maker van het plaatje.
Denk dat als er een manier kan bedacht worden om spelers toch bijvoorbeeld die kleine tot maximaal 400 pp aan een plaatjesmaker te geven het hier al wat actiever zal worden met mensen die willen kopen aangezien ze dat misschien nu niet meer kunnen.
Wat betreft makers kun je die skypechat link eens in een topic zetten of vragen of er een kanaal voor kan worden gemaakt op de TW discord.
Wut, dit wist ik nog niet. Laat ze het maar heel gauw terug aanpassen haha :mad:
 

DeletedUser52925

Guest
Heb je trouwens ook geen PA nodig om een plaatje te zetten in je profiel?
Aan de ene kant zou ik zeggen, schaf die regel af (aangezien je zo ook stock fotos kan nemen van TW zelf).

Maar dan trek je misschien het type speler naar het forum dat een plaatje aanvraagt en er gratis mee gaat lopen..
 

DeletedUser78343

Guest
Het is natuurlijk ook niet verplicht om PP te geven voor een plaatje
 

DeletedUser78343

Guest
Natuurlijk niet. Maar het voelt wel heel sneu aan naar de mensen toe die het gemaakt hebben.
Akkoord, maar meestal staat in de beginpost of er pp word geschonken, dan kan de plaatjesmaker nog altijd zelf kiezen. Ik persoonlijk hoef er niet altijd pp voor omdat ik momenteel geen enkele wereld speel en omdat ik het ook oprecht leuk vind om te doen
 

DeletedUser47575

Guest
Ik mis ook de tijden waarin de SOTW wedstrijden werden gehouden. Kwamen daar echt hele mooie plaatjes langs.
 

DeletedUser78343

Guest
Ben blij dat er toch wat reactie op komt hier. Bedankt allemaal om te reageren en jullie ideeën te delen :)

Nu wachten op een antwoord van @Duckje
 
Bovenaan