Top & Flop spelers

DeletedUser47575

Guest
Ik maar denken dat Modus een leuke strijd wilde. Had toch verwacht dat jullie dan een mass delete willen voorkomen?
 
Reactiescore
853
Mogen we nu ook al niet meer lachen met jou aandachtszoekende en aanstellende stamgenoot ? :(
Nee doe niet zo gek, je moet even een team uit Modus op QQ gaan zetten zodat ze niet op del gaan... Zo werkt dat he, je laat ze eerst een R2w poging doen en vervolgens lever je spelers als dat niet lukt om de wereld spannender te maken dan het is.
 

DeletedUser73358

Guest
Ik maar denken dat Modus een leuke strijd wilde. Had toch verwacht dat jullie dan een mass delete willen voorkomen?

Qua step it up or go home

In welk aspect is dat onze fout, Modus bokst zich naar de 1e plek vanuit een zwaar nadelige situatie. Dat Qua spelers dit niet zo leuk vinden en dreigen met quits en dergelijke is niet aan ons, Qua heeft nogmaals hele zwakke praktijken gehanteerd en ik heb echt geen medelijden met zulke flauwekul.

Laat het in-game zien was keer op keer de reactie van Qua, ga minder tijd op het AF besteden en vecht het in-game uit.

6c57dee669.png


Tot dusdanig moet Qua zich bewijzen en het zal er niet makkelijker op worden zonder een overmacht. Nogmaals is zijde Qua voorlopig nog groter maar iedere week wordt het verschil kleiner.

Hopelijk staat Modus vandaag op de terechte #1 plek van w64, tenzij Qua natuurlijk nog een paar recruits doet.

Deze wereld is volgens mij de enigste ongoing wereld nog waar gesproken kan worden over een heel eerlijke eindstrijd. Modus heeft hiervoor echter wel 2 accounts moeten wegspelen en zichzelf meermaals moeten bewijzen alvorens in deze positie te mogen zitten.

27cf74c465.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Qua step it up or go home

In welk aspect is dat onze fout, Modus bokst zich naar de 1e plek vanuit een zwaar nadelige situatie. Dat Qua spelers dit niet zo leuk vinden en dreigen met quits en dergelijke is niet aan ons, Qua heeft nogmaals hele zwakke praktijken gehanteerd en ik heb echt geen medelijden met zulke flauwekul.

Laat het in-game zien was keer op keer de reactie van Qua, ga minder tijd op het AF besteden en vecht het in-game uit.

6c57dee669.png


Tot dusdanig moet Qua zich bewijzen en het zal er niet makkelijker op worden zonder een overmacht. Nogmaals is zijde Qua voorlopig nog groter maar iedere week wordt het verschil kleiner.

Hopelijk staat Modus vandaag op de terechte #1 plek van w64, tenzij Qua natuurlijk nog een paar recruits doet.

Deze wereld is volgens mij de enigste ongoing wereld nog waar gesproken kan worden over een heel eerlijke eindstrijd. Modus heeft hiervoor echter wel 2 accounts moeten wegspelen en zichzelf meermaals moeten bewijzen alvorens in deze positie te mogen zitten.

27cf74c465.png

Je verdoet je tijd. :p
 

DeletedUser23358

Guest
Enige wat ik hier zie zijn Modus spelers die elkaar de hemel in prijzen en elkaars hielen zitten te likken over hoe goed ze wel niet zijn en hoe slecht Qua. is.

Welnu, de wereld is nog alles behalve gespeeld. Jullie 2 breken 2 accounts, wooptiefrikkingdoe. Willen jullie misschien een medaille of trofee ervoor?

Qua. staat nog, en gemotiveerder dan ooit. Dus voel je maar niet te goed.
 

Deleted User - 697374

Guest
Enige wat ik hier zie zijn Modus spelers die elkaar de hemel in prijzen en elkaars hielen zitten te likken over hoe goed ze wel niet zijn en hoe slecht Qua. is.

Welnu, de wereld is nog alles behalve gespeeld. Jullie 2 breken 2 accounts, wooptiefrikkingdoe. Willen jullie misschien een medaille of trofee ervoor?

Qua. staat nog, en gemotiveerder dan ooit. Dus voel je maar niet te goed.

Begin eens met volgende massa goed afslaan dan praten we verder.
 

DeletedUser77704

Guest
Enige wat ik hier zie zijn Modus spelers die elkaar de hemel in prijzen en elkaars hielen zitten te likken over hoe goed ze wel niet zijn en hoe slecht Qua. is.

Welnu, de wereld is nog alles behalve gespeeld. Jullie 2 breken 2 accounts, wooptiefrikkingdoe. Willen jullie misschien een medaille of trofee ervoor?

Qua. staat nog, en gemotiveerder dan ooit. Dus voel je maar niet te goed.

Als dit het gemotiveerde Qua is....
 

Deleted User - 697374

Guest
Is goed, zeer omhoog gevallen vrienden.

Wij zullen zien :)
Omhoog gevallen mwah qua heeft het de afgelopen maand flink laten afweten en dan mogen wij daar de draak mee steken. Waar wij slaagden met aanvallen sloegen we de massas ook relatief goed af. Maar we praten weer na de volgende massas.
 

DeletedUser78702

Guest
Enige wat ik hier zie zijn Modus spelers die elkaar de hemel in prijzen en elkaars hielen zitten te likken over hoe goed ze wel niet zijn en hoe slecht Qua. is.

Welnu, de wereld is nog alles behalve gespeeld. Jullie 2 breken 2 accounts, wooptiefrikkingdoe. Willen jullie misschien een medaille of trofee ervoor?

Qua. staat nog, en gemotiveerder dan ooit. Dus voel je maar niet te goed.
Wij hebben in paar maanden tijd op eigen kracht een overmacht van enkele miljoenen weg gewerkt en daar mogen we ni eens blij om zijn? :(
Nuja ‘gemotiveerder dan ooit’ klinkt heel mooi, maar wil het eerst zien. Misschien moet je de tekstjes van QQ nog eens lezen, die waren idd zeer gemotiveerd! Al moeten we deze wel met een korrel zou nemen natuurlijk aangezien dit gewoon wanhopige aandachttrekkerij was.

Ben in ieder geval blij dat jij nog wel strijdlust vertoont, maar neem onze lol toch ni weg joh.
 
Reactiescore
69
Heeft bij velen belletje doen rinkelen dat het 5 voor 12 was. Noem het maar hopeloos, noem het aandacht trekken of noem me een puberaal tienermeisje, maakt me allemaal geen zier uit. Ik weet wel waar ik mee bezig ben :)
 
Bovenaan