Praathoek

DeletedUser79193

Guest
Die Stoness blijft voor amusement zorgen! :D

Voortaan gaat hij door het leven als "Lucifer". Nieuwe naam, nieuw begin.

Zou het symbolisch zijn voor het feit dat je je verbrandt als je er een bg mee aangaat?

Of een sneertje naar mij omdat ik zijn account heb geruïneerd? Hij zal wel salty zijn dat ik het AF erbij heb betrokken en zijn wereld verkeken was.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Omg tis the wall breaker 2019 in levende lijve zelve op dit inactief schijtforum! Hoe gaat die nog :D
 

Deleted User - 487776907

Guest
Omg tis the wall breaker 2019 in levende lijve zelve op dit inactief schijtforum! Hoe gaat die nog :D

Oh shit ja zeker. Gaat lekker hier hoor. Speel nu W68, hopende dat ik die wallbreaker award weer kan kopen in 2020 :cool:

Ga verdomme eens wat spammen dan(wait)

Ja sorry, had twee weken vakantie. Ben nu weer terug om het hier beetje actief te houden
 

DeletedUser77755

Guest
Zou behoorlijk wat actiever zijn moesten er zinnige dingen zijn om te zeggen ;D
 
Reactiescore
2.368
LH werelden zijn tot de dag van vandaag nog niet tegengevallen qua propaganda of actie. :)
 
Reactiescore
206
Haha als ik hier zo laat nog rondhang denk ik nog altijd lachend terug aan de "nachtbrakers" topics ;)
Wat een gouden tijd. Niet dat ik als op-en-top student bijzonder oud of verjaard ben, maar dat blijft toch wel echt een stukje jeugdsentiment.
 
Reactiescore
2.368
Haha als ik hier zo laat nog rondhang denk ik nog altijd lachend terug aan de "nachtbrakers" topics ;)
Wat een gouden tijd. Niet dat ik als op-en-top student bijzonder oud of verjaard ben, maar dat blijft toch wel echt een stukje jeugdsentiment.

Mis ik ook steeds maar toen werden er per dag nog 100'en berichten verstuurd en nu met moeite 10.. NB-topics zijn niet meer wat ze vroeger waren nee :(
 
Bovenaan