Top & Flop spelers

Reactiescore
685
Het leuke is nog dat ze ook samenwerken met ufo.

Eerst wordt er gisteren door iemand van N.E.O (in iedergeval connectie van N.E.O) gedeft op jaimyangel. Nu kan Niels5151 zo maar gratis een dorp pakken van dpschut. Misschien moeten jullie de lopende oorlog met UFO maar eens stop zetten en er een BG van maken.

Om maar even gezegd te hebben dat de bovenstaande punten helemaal niet verkeerd zijn. Sterker nog, het is het gewoon slim. Alleen als je al zoveel overmacht hebt zoals N.E.0 dan vraag ik me af of je dit nog zou willen/moeten doen i.v.m het behoud van een leuke wereld. Maar daar speelt N.E.O niet voor zoals we inmiddels al in de gaten hebben.
 
Reactiescore
3.452
Met Roy,Filip en Daan aan het roer bij de leiding van Neo denk ik niet dat het nog beter wordt:)
We hebben een dikke overmacht,regelen nog wat dikke interns,negeren gewoon stabs en leggen clusterfucks ver buiten het Neo cluster.
En dan nog glashard beweren dat het een hele leuke eindstrijd gaat worden,hilarisch...
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Filip is geen leiding meer, maar thiemo wel.
 

DeletedUser79447

Guest
En ik ook pas sinds net, dus kom maar weer lekker zeuren met je half kloppende informatie.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Je vergist je, dat is een andere martijn :eek:
 
Reactiescore
3.452
Ik doe het hoe ik het tot nu toe zie en meegemaakt heb.
Ik hoop dat jullie het waarderen.

Je golden awards post bijvoorbeeld.
Voor een speler voor wie dit zijn eerste wereld is vind ik dit een prima lijstje,hij zet er nadrukkelijk bij dat zijn lijst is gebaseerd hoe hij het heeft meegemaakt tot nu toe,beetje goedkoop om hem zo te bashen daarin,ik zou zeggen maak zelf eens een lijstje
;-)
 
Reactiescore
278
Voor een speler voor wie dit zijn eerste wereld is vind ik dit een prima lijstje,hij zet er nadrukkelijk bij dat zijn lijst is gebaseerd hoe hij het heeft meegemaakt tot nu toe,beetje goedkoop om hem zo te bashen daarin,ik zou zeggen maak zelf eens een lijstje
;-)

Denk niet dat mijn lijstje erg veel nuttig zal zijn aangezien ik eigenlijk nog maar met 2 spelers heb moeten dealen ;)
 
Reactiescore
1.380
Voor een speler voor wie dit zijn eerste wereld is vind ik dit een prima lijstje,hij zet er nadrukkelijk bij dat zijn lijst is gebaseerd hoe hij het heeft meegemaakt tot nu toe,beetje goedkoop om hem zo te bashen daarin,ik zou zeggen maak zelf eens een lijstje
;-)

zo is het nou eenmaal in de wereld. Veel mensen met een grote mond en die graag willen schoppen en zeuren maar zelf niks voor elkaar krijgen.
Ik heb het er duidelijk bij gezet. Het is ook zeker geen slijmen maar blijkbaar is de waarheid (hoe ik het zie) hard voor sommige
 

DeletedUser61134

Guest
zo is het nou eenmaal in de wereld. Veel mensen met een grote mond en die graag willen schoppen en zeuren maar zelf niks voor elkaar krijgen.
Ik heb het er duidelijk bij gezet. Het is ook zeker geen slijmen maar blijkbaar is de waarheid (hoe ik het zie) hard voor sommige

Mee eens, Inge en ik clashden in het begin ook omdat ik toen begon met posten en mensen nog niet gewend waren aan mijn manier van communiceren.
Nu hebben we regelmatig stiekem uitjes samen met het motto: Alles wat tussen IngeBeccie gebeurd blijft ingebeccie :eek:

Maar gewoon over paar maand nog een lijstje maken en terugkijken op de huidige :p
Ik geniet ook als ik mijn eerste posts teruglees, echt super serieus over alles en hartstikke beleefd :eek:
 

DeletedUser65747

Guest
Martijn(underdegrond) krijg jij geen pijn in je vinger van al die chess gerelateerde likes geven de hele tijd?
 
Bovenaan