(Spot)Prentjes Topic

Reactiescore
3.457
Dus er worden 10 dorpen verloren bij een massa van de tegenstander die de helft van het aantal punten heeft en de verdedigende partij ziet het als een overwinning? Mis ik iets of klinkt dat gewoon ongelooflijk triest? Of is dat gewoon het niveau van W66?:eek:
Uh ja helaas wel.
Wereld is net op gang en wordt tegelijk verpest door recruteren en het binnenhalen van tig slaafjes.
Tel daarbij op dat ze het ook nodig vinden om cf’s te leggen ver buiten hun eigen cluster ( in ons stamcluster) stabs toelaten en je bent op de hoogte van de gang van zaken op w66:)
 
Reactiescore
1.962
Dus er worden 10 dorpen verloren bij een massa van de tegenstander die de helft van het aantal punten heeft en de verdedigende partij ziet het als een overwinning? Mis ik iets of klinkt dat gewoon ongelooflijk triest? Of is dat gewoon het niveau van W66?:eek:

Kijk eindelijk iemand die het begrijpt:)
 
Reactiescore
2.386
Ik zou niet durven beweren dat de verdediging van die massa een succes was als er 10 dorpen zijn verloren tbh. Zeker niet omdat 90% van de dorpen op 'Block Ok' stonden. Nuja goed, je kan aan de andere kant wel discussiëren ofdat die 10 dorpen een mooie verhouding waren ten opzichte van de vele clears die verloren zijn gegaan.
 
Reactiescore
571
Gestolen van w64 forum. Alle credits gaan naar Radhost69.

Chess players be like ( op Niels ):p

index.png
 

DeletedUser69389

Guest
Ik zou niet durven beweren dat de verdediging van die massa een succes was als er 10 dorpen zijn verloren tbh. Zeker niet omdat 90% van de dorpen op 'Block Ok' stonden. Nuja goed, je kan aan de andere kant wel discussiëren ofdat die 10 dorpen een mooie verhouding waren ten opzichte van de vele clears die verloren zijn gegaan.
Nja als je ziet waar die dorpen verloren zijn gegaan dan hebben ze toch wel strategische dorpen weten te pakken waar ze mee vooruit kunnen. Het is niet dat er alleen maar dorpen aan het front verloren zijn gegaan... Ze liggen ook wat dieper.... Dus al bij al hebben ze toch wel een mooie slag geslagen als Chess zijnde vind ikzelf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.457
Ik zou niet durven beweren dat de verdediging van die massa een succes was als er 10 dorpen zijn verloren tbh. Zeker niet omdat 90% van de dorpen op 'Block Ok' stonden. Nuja goed, je kan aan de andere kant wel discussiëren ofdat die 10 dorpen een mooie verhouding waren ten opzichte van de vele clears die verloren zijn gegaan.
Tja,we kunnen wel stil blijven staan en maar zeiken over de immense overmacht van jullie of gewoon wat proberen?
We hebben geen spijt van de aanval en de sfeer is alleen maar beter geworden in de stam,clears moeten lopen.
 
Reactiescore
2.386
Klopt hoor Inge, alle respect voor jullie stamactie. Die moeten wij nog steeds een laten zien, dus tot noch toe zijn jullie gewoon de betere stam. En voordat men hier gaat beginnen zeiken, iedereen kan een front deffen die gestacked staat, dat is geen stamactie. Niels zou hier trouwens alle credits voor moeten krijgen, die heeft een hele dag (jaja, een gehele dag mensen!!) opgeofferd aan het schooien en coördineren van de deffjes :oops::oops:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
3.457

DeletedUser79447

Guest
Denk niet dat jullie mogen praten na zo'n lachwekkende aanval

Naja, als iemand gewoon een deel nukes op wat cf's gooit hoeft er ook geen gedachte achter te zitten. Maar als het dan zo lachwekkend is, waarom heb je er dan al ruim 1k pp doorheen gejast?
 
Bovenaan