Top & Flopspelers

DeletedUser71166

Guest
inderdaad pittig

voor je dit leest: ik val niemand aan dus je hoeft er niet op die manier op te reageren
alsof je zo ook praat met mensen op straat :rolleyes:

- Ik verdedigde onze account tegen die comment van felicity gewoon omdat wij de acc in de stam zijn die meestal de VV's neemt en de boel draaiende houden (bijna altijd) :)
- Je moet je ook niet uitspreken over iets waar je niks vanaf weet (je hebt totaal geen idee hoe de situaties daar waren je keek telkens, van buitenaf schreeuwen kan iedereen)
- en als we vertrekken is het omdat de stam inactief of niks doet (het heeft geen zin om een week je slaap op te geven als het niet vol te houden is dan kan je beter even naar buiten komen/studeren of je vrienden gaan zien)

Was helemaal geen sneer naar jullie. Je hoeft je niet zo snel aangevallen te voelen
niet omdat wij zogezegd het gevecht niet durven aangaan ofzo. Al meer dan genoeg werelden hebben we dat bewezen W58 (360 graden front) W63 (180 graden front) etc.


en bovenal stop met modder gooien en blijf bij de topic; WC's dienen om te zeiken, fora om te discussiëren reageer liever op dit deel van m'n vraag: "ik overdreef een beetje, banter is nice. Maar lijkt me toch minder dan andere werelden of ken ik ze dan gewoon niet hier? maar een paar bekende namen gezien"

m.a.w. wat zijn de goede spelers van de andere stammen en wie speelt er, wat is hun ervaring want ik ken ze niet :p
 
Reactiescore
217
Als jij het lettertype vergroot gaan wij reageren op je topic :boer:
 

DeletedUser69389

Guest
inderdaad pittig

voor je dit leest: ik val niemand aan dus je hoeft er niet op die manier op te reageren
alsof je zo ook praat met mensen op straat :rolleyes:

- Ik verdedigde onze account tegen die comment van felicity gewoon omdat wij de acc in de stam zijn die meestal de VV's neemt en de boel draaiende houden (bijna altijd) :)
- Je moet je ook niet uitspreken over iets waar je niks vanaf weet (je hebt totaal geen idee hoe de situaties daar waren je keek telkens, van buitenaf schreeuwen kan iedereen)
- en als we vertrekken is het omdat de stam inactief of niks doet (het heeft geen zin om een week je slaap op te geven als het niet vol te houden is dan kan je beter even naar buiten komen/studeren of je vrienden gaan zien)

Was helemaal geen sneer naar jullie. Je hoeft je niet zo snel aangevallen te voelen
niet omdat wij zogezegd het gevecht niet durven aangaan ofzo. Al meer dan genoeg werelden hebben we dat bewezen W58 (360 graden front) W63 (180 graden front) etc.


en bovenal stop met modder gooien en blijf bij de topic; WC's dienen om te zeiken, fora om te discussiëren reageer liever op dit deel van m'n vraag: "ik overdreef een beetje, banter is nice. Maar lijkt me toch minder dan andere werelden of ken ik ze dan gewoon niet hier? maar een paar bekende namen gezien"

m.a.w. wat zijn de goede spelers van de andere stammen en wie speelt er, wat is hun ervaring want ik ken ze niet :p
Nuja op het vlak van wereld 60 heeft Jeremy gewoon gelijk dat je aandeel aan de stam marginaal was en zeker ten opzichte van het aandeel dat hijzelf had. Ik kan dat beamen als iemand die er op dat moment ook aanwezig was. Zulke uitlatingen doen om je eigen ego op te krikken dragen nou niet bij aan het beeld dat je over jezelf wilt laten zien. Daarom typeer ik je ook als een enorm flopspeler. Dan neem ik het stabben wat je telkens doet nog niet eens mee. Zowel op 58 als 60 gezien dat je de boel naaide.
 
Reactiescore
206
Haha precies, dat is het enige idee dat in onze stam als idee opkwam. Zou echt niet weten wat er anders in zijn gedachten omging, hoe bijzonder ik dit al vind. Had een anti-snipe moeten zijn, maar gekozen voor een bijl-variant omdat de ram-time mislukte me dunkt.

Gaat voorafgaand nog een full-clear verloren, dus die heeft hier wel een paar weekjes plezier van.
 

DeletedUser76647

Guest
Zal dit dan eindelijk weer een wereld worden van gemiddelde kwaliteit?
 
Reactiescore
372
Qua vorige laatste werelden lijkt deze wel bovengemiddeld hoor.
Ja goed, ligt er wel aan op welke termijn je kijkt. Laatste jaar misschien wel, maar van alle werelden is het qua kwaliteit nog geen top 50 wereld dus ook niet echt gemiddeld te noemen.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Nog meningen over bepaalde spelers deze wereld die ondertussen een beetje gevormd zijn?
 

DeletedUser8174

Guest
Mis wel het beetje het temprament van Mugiware No Luffy w59 :p
 
Bovenaan