Rate de speler

DeletedUser77113

Guest
Ik denk dat sommige hier het topic niet helemaal goed begrepen :rolleyes:
 

DeletedUser73358

Guest

potje

4345716b5d.png


- Punten 1 potje | 12.498.674 | 1244 | 10070

potje is altijd al bij uitstek de nummer 1 van de wereld geweest, daar kan niemand omheen. In het begin heeft hij iedereen met gemak weggespeeld. Zonder enig gebruik van PP of boosts. Chapeau.

10/10

- Reputatie

Wie kent potje niet, deze speler zie je altijd wel op de forums, met zijn objectieve posts heeft hij de beste reputatie van TW.

10/10

- Ligging/omgeving
34ce473883.png


Dit cluster kan niet beter, het gebied dat potje regeert strekt van het koude noorde tot aan het warme zuide van de wereld. Het kan in principe het potje-aans keizerijk genoemd worden.


10/10

- Stam

POT. is een solo stam, opgericht om de wereld solo te winnen. In de geschiedenis van TW is dit nog nooit voorgekomen. De omliggende stammen zijn in de meerderheid, maar de groei van POT. is ondanks deze feiten toch meer dan de overige stammen. Als de zaken zo verder gaan, dan is de winst van POT. niet tegen te houden. Modus en Qua. zullen toch echt eens een BG tegen POT. moeten vormen, want dit is niet leuk meer.

10/10

- OD/ODA/ODS statistieken

Oda: 83 miljoen (1).
Dit is een keurige ODA
Odd: 211 miljoen (1)
Nooit dorpjes verloren, wat een subliem.
Ods: 0.0 miljoen (1000)
Geen bondgenoten en verder nooit iemand moeten/hoeven te ondersteunen, een man van je woord.

10/10

- TOTAAL

50/50 = 10.0

Perfecte score.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.476
potje

4345716b5d.png


- Punten 1 potje | 12.498.674 | 1244 | 10070

potje is altijd al bij uitstek de nummer 1 van de wereld geweest, daar kan niemand omheen. In het begin heeft hij iedereen met gemak weggespeeld. Zonder enig gebruik van PP of boosts. Chapeau.

10/10

- Reputatie

Wie kent potje niet, deze speler zie je altijd wel op de forums, met zijn objectieve posts heeft hij de beste reputatie van TW.

10/10

- Ligging/omgeving
34ce473883.png


Dit cluster kan niet beter, het gebied dat potje regeert strekt van het koude noorde tot aan het warme zuide van de wereld. Het kan in principe het potje-aans keizerijk genoemd worden.


10/10

- Stam

POT. is een solo stam, opgericht om de wereld solo te winnen. In de geschiedenis van TW is dit nog nooit voorgekomen. De omliggende stammen zijn in de meerderheid, maar de groei van POT. is ondanks deze feiten toch meer dan de overige stammen. Als de zaken zo verder gaan, dan is de winst van POT. niet tegen te houden. Modus en Qua. zullen toch echt eens een BG tegen POT. moeten vormen, want dit is niet leuk meer.

10/10

- OD/ODA/ODS statistieken

Oda: 83 miljoen (1).
Dit is een keurige ODA
Odd: 211 miljoen (1)
Nooit dorpjes verloren, wat een subliem.
Ods: 0.0 miljoen (1000)
Geen bondgenoten en verder nooit iemand moeten/hoeven te ondersteunen, een man van je woord.

10/10

- TOTAAL

50/50 = 10.0

Perfecte score.
Danku voor deze rate, al is die wel iets negatiever dan ik verwacht had. :(
 

DeletedUser73358

Guest
Danku voor deze rate, al is die wel iets negatiever dan ik verwacht had. :(
Sorry, ik ben niet altijd even objectief zoals u. Edel mij aub niet tot het einde van de wereld, ik zou graag nog wat PP- farmen.
 

DeletedUser80460

Guest

Enorm mooie rating en niet meer dan terecht toch heb ik een klein puntje van kritiek.

Want wat ik jammer vind is dat 1244 X 10070 geen 12.498.674 is maar 12.527.080 is. Denk dat Potje graag nog zijn overige 28.406 puntjes krijgt aangezien die niet meer dan verdiend zijn!

Met amicale groet,
Psychedelic
 
Reactiescore
743
Potje
upload_2019-6-12_0-12-37.png

Punten Potje: 0 met 0 dorpen.

Van rang 1 naar rang 301 na 1 massa tussen 22:00 en 24:00. Zeer triestig aangezien deze speler al zo lang rang 1 stond.
Goede samenwerking van qua en Modus.

Ik geef hem hier 1/10 voor de moeite.

Reputatie:
Gekend vanop het account: Vetus Bellator. Nooit actief en niemand kon erop rekenen. Speelde liever met zijn beiteltje.

hiervoor ook een 1/10 voor de moeite.


Ligging/omgeving:

Geen cluster meer.

0/10


Stam:
Heeft lang alleen in de stam gezeten maar de stam is nu gewoon niks meer waard.

0/10


OD/ODA/ODS statistieken

Oda: 83 miljoen (1).
Dit is een keurige ODA
Odd: 211 miljoen (1)
Na heel lang niks verloren te zijn stond alles opeens op Dodge ok. Totaal geen tegenstand :0
Ods: 0.0 miljoen (1000)


3/10


Totaal: 4/50

Keurige score voor een inactieve banaan!

Volgende rate: clusterfxcks

 
Laatst bewerkt:

DeletedUser80460

Guest
Potje
Bekijk bijlage 14802

Punten Potje: 0 met 0 dorpen.

Van rang 1 naar rang 301 na 1 massa tussen 22:00 en 24:00. Zeer triestig aangezien deze speler al zo lang rang 1 stond.
Goede samenwerking van qua en Modus.

Ik geef hem hier 1/10 voor de moeite.

Reputatie:
Gekend vanop het account: Vetus Bellator. Nooit actief en niemand kon erop rekenen. Speelde liever met zijn beiteltje.

hiervoor ook een 1/10 voor de moeite.


Ligging/omgeving:

Geen cluster meer.

0/10


Stam:
Heeft lang alleen in de stam gezeten maar de stam is nu gewoon niks meer waard.

0/10


OD/ODA/ODS statistieken

Oda: 83 miljoen (1).
Dit is een keurige ODA
Odd: 211 miljoen (1)
Na heel lang niks verloren te zijn stond alles opeens op Dodge ok. Totaal geen tegenstand :0
Ods: 0.0 miljoen (1000)


3/10


Totaal: 4/50

Keurige score voor een inactieve banaan!

Beste Vetus Bellator,

Ik weet dat wiskunde niet altijd even makkelijk is maar ik moet toch even je score aanpassen. Waarom vraag je jezelf af? Nou ik vind het niet fair richting Potje dat hij zomaar 1 punt verliest omdat jij wiskunde lastig vind.

Aangezien ik op een ander totaal uitkom voor een inactieve banaan!

Namelijk op 5/50 aangezien je zelf de volgende scores aangeeft:

Potje
Bekijk bijlage 14802
Ik geef hem hier 1/10 voor de moeite.

hiervoor ook een 1/10 voor de moeite.

OD/ODA/ODS statistieken

Oda: 83 miljoen (1).
Dit is een keurige ODA
Odd: 211 miljoen (1)
Na heel lang niks verloren te zijn stond alles opeens op Dodge ok. Totaal geen tegenstand :0
Ods: 0.0 miljoen (1000)

3/10

Mocht je overigens op zoek zijn voor hulp om je wiskundige vaardigheid te verbeteren kan je me altijd een liefdevol berichtje sturen.

Met amicale groet,
Psychedelic
 
Reactiescore
743
Beste Vetus Bellator,

Ik weet dat wiskunde niet altijd even makkelijk is maar ik moet toch even je score aanpassen. Waarom vraag je jezelf af? Nou ik vind het niet fair richting Potje dat hij zomaar 1 punt verliest omdat jij wiskunde lastig vind.

Aangezien ik op een ander totaal uitkom voor een inactieve banaan!

Namelijk op 5/50 aangezien je zelf de volgende scores aangeeft:



Mocht je overigens op zoek zijn voor hulp om je wiskundige vaardigheid te verbeteren kan je me altijd een liefdevol berichtje sturen.

Met amicale groet,
Psychedelic

Het is Potje. Score is dus volkomen terecht. -1 voor inactieviteit.

Daar is iedereen het mee eens hier.
 
Reactiescore
1.476
Potje
Bekijk bijlage 14802

Punten Potje: 0 met 0 dorpen.

Van rang 1 naar rang 301 na 1 massa tussen 22:00 en 24:00. Zeer triestig aangezien deze speler al zo lang rang 1 stond.
Goede samenwerking van qua en Modus.

Ik geef hem hier 1/10 voor de moeite.

Reputatie:
Gekend vanop het account: Vetus Bellator. Nooit actief en niemand kon erop rekenen. Speelde liever met zijn beiteltje.

hiervoor ook een 1/10 voor de moeite.


Ligging/omgeving:

Geen cluster meer.

0/10


Stam:
Heeft lang alleen in de stam gezeten maar de stam is nu gewoon niks meer waard.

0/10


OD/ODA/ODS statistieken

Oda: 83 miljoen (1).
Dit is een keurige ODA
Odd: 211 miljoen (1)
Na heel lang niks verloren te zijn stond alles opeens op Dodge ok. Totaal geen tegenstand :0
Ods: 0.0 miljoen (1000)


3/10


Totaal: 4/50

Keurige score voor een inactieve banaan!

Volgende rate: clusterfxcks
Helaas had ikzelf examens en was ik op vakantie. Mijn co's waren gerund en stam wilde geen vv doen. :(

Het is Potje. Score is dus volkomen terecht. -1 voor inactieviteit.

Daar is iedereen het mee eens hier.
Sorry voor mijn inactiviteit. <3
 
Bovenaan