Golden Awards

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.325
Beste speler: Philosophy of Plato, Roy heeft zijn account goed op orde, en weet wat hij er mee moet doen, samen met stan is dit echt een toppertje.
Beste stam: Chess, 1 van de 2 eindstrijdkandidaten, en wordt gezien als goede kanshebber door alle partijen, ondanks dat ze meer dan 2 keer zo klein zijn als het andere kamp, NEO.
De beste stam speler: Philosophy of Plato, Zet zich volledig leeg voor de stam, makkelijk de meeste def als os, stuurt zonder blikken of blozen zijn clears keer op keer om anderen te helpen. Spelers zetten zich volledig in voor de stam, zei het niet altijd op de meest handige manier ( Ruzie met Roy zou een mooi radio programma worden ;)).
Het grootste ego: El Capitan, opbouwende kritiek wordt afgewezen onder het mom van "ik ben nummer 1 en groter dan jij, dus zal ik het wel beter weten", Werkt enkel in eigen belang en doet zelden iets voor stam tenzij er zelf profijt behaald kan worden, maar beschuldigd anderen er van niks voor de stam te doen. En heb je een andere mening ben je een imbeciel en incapabel.
Beste leider: Inge/Jason/Ian, Chess is al vanaf het begin een stabiele factor in het noorden. Geen noemenswaardige interne strubbelingen, duidelijke richtlijnen en een duidelijk toekomstbeeld.
Slechtste leider: Dpschut, Het feit dat niemand in de wereld meer kan vertellen waar UFO voor staat en wat UFO wilt, en alle leden allemaal hun eigen plan en allianties trekken zegt genoeg. Dat ze allen in dezelfde stam zitten is al een wonder te noemen.
Meest overschatte stam: Denk niet dat er echt een stam overschat is op het moment, hooguit enkele spelers die persoonlijk de rol van een insignificante stam overschatten, of die hun eigen stam of de vijand overschatten.
Meest onderschatte stam: Angels, Hier zitten nog een paar verborgen juweeltjes tussen, en accounts die met de juiste spelers grootste dingen kunnen doen.
Meest overschatte speler: El Capitan, Significante gebreken in het account en geen wil deze aan te passen. Zijn ligging en de ondersteuning van zijn buren zijn de enige reden dat hij tot zover gekomen is. En dan hebben we het nog niets eens over enkele discutabele acties...
Meest onderschatte speler: We regret to inform you, nog 1 van de hogere ODD scores en dat zonder significante verliezen. een mooi noob-team heb ik gehoord, maar worden gecoached en netjes opgeleid. Ga je niet zomaar wegkrijgen en kan met hun huidige formaat straks flinke klappen gaan uitdelen. Met hun ligging en inzet gaan ze een significante rol spelen in het westen en het NEO nog knap lastig maken.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Philosophy of Plato, Mr Victorious, Trustfund.Baby, Circus of Insanity, Drx Dabb.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: El Capitan, Dpschut, Chemistry.
Mooiste spelers naam: Philosophy of Plato
Mooiste stam naam: King of the North
, mooie zuidelijke stam.
Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: Gok wanneer martijn weer roddels verspreid.
Favoriete forum poster: TheTrainGoesChuChuuu
, duidelijke onderbouwde posts
Minst favoriete forum poster: El Capitan
Dikste wannabe op het forum: @theblackswan
, gezellig in de stam, maar de P&P die hij hier gebruikte liet wel zeer te wensen over, en was zelfs lachwekkend slecht te noemen.
Dikste wannabe in het spel: Op verzoek van Jens, TUF, tjongejonge.
Mooiste profiel foto van spelers: We regret to inform you
Mooiste profiel foto van stammen: Chess
Mooiste actie van de wereld:
nog geen echt mooie actie tegen gekomen op deze wereld.

Meest belovende speler voor de toekomst: Philosopy of Plato, Circus of Insanity, Drx Dabb.
Meest belovende stam voor de toekomst: Chess, NEO, Angel.
Grootste blunder: Flex
die munten gaat slaan. vlaggenboost aan, gs aangevraagd, edeldecreet aan, alles staat klaar. Hij vergat enkel even de vlag naar muntvlag te switchen voor de vlagdubbelaar aanging, oops.
Voor wie heb je nu echt respect: TBN,Stuntman, Rone, Nelis, Fearless: Voor het constant volhouden van hun zinloze strijd. Je zou verwachten na 2 maanden zonder vooruitgang ze misschien eens een ander front zouden proberen, maar nope. iig respect voor het doorzettingsvermogen.
Jens, Flex en ijsje: Voor het uithouden met mij op mijn account.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Roy, Daniel, Ijsje, Tim, Harry, Gert, Flex, Jens, Mensen die me aanvallen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.380
Aangezien ik een naab ben probeer ik dit toch ff te doen. Dus verwacht geen hoogstaand niveau of 30 pagina's zoals Underground Tactics. Ik doe het hoe ik het tot nu toe zie en meegemaakt heb.
Ik hoop dat jullie het waarderen.

Beste speler: Lemonpops
, heeft in mijn ogen nog het meeste te doen gehad en staat nog steeds
Beste stam: Chess, Ik denk dat het echte werk nog wel moet beginnen dus voor nu is het nog moeilijk te zeggen wie de beste stam is, maar van de acties die er tot nu toe geweest zijn, hebben ze het toch goed gedaan met de eerste massa.
De beste stam speler: meerdere, dit is moeilijk in te vullen aangezien ik natuurlijk alleen de spelers van chess echt goed ken en aan het werk gezien heb. Daarin is mij opgevallen dat iedereen voor elkaar klaar staat en als er een keer vv gedraaid moet worden er niemand moeilijk doet en het in kan vullen als er tijd is. Ook voor os is iedereen bereid om het te doen.
Het grootste ego: El Capitan, Als er wereld afspraken zijn en je ze gewoon dan je laars lapt omdat het je niet zint wat die speler doet, dan moet je wel een heel groot ego hebben.
Beste leider: Inge/Jason/Ian, hier kan eigenlijk iedereen alleen maar naar de acties van de stammen kijken en dan nog is het moeilijk om te zeggen wie de beste leider is omdat niemand het weet van andere stammen vandaar dat ik onze eigen of eigenlijk de leiders van Chess benoem en wel hierom. Ze zijn altijd bereid te helpen, geven nieuwe spelers een kans, hebben goede plannen en snappen hoe het spelletje werkt. Nu kunnen sommige soms wat bot uit de hoek komen maar daar hou ik wel van. Gewoon zeggen wat je vind. Je kan het er mee eens zijn of niet maar je weet wat je aan ze hebt. Voor mij prima maar voor sommige zou dit een kritiekpuntje kunnen zijn.
Slechtste leider: NEO, Alleen het recruit beleid al en dat je accepteert dat er afspraken genegeerd worden en je het ook nog eens accepteert van je speler met een slap excuus is gewoon slecht. Waarschijnlijk werken ze ook nog eens samen met UFO maar goed dat is een gedachte van mij. Tevens zouden deze regels aangepast moeten worden en evt een max stamleden aantal van 10 of zo, maar dit is een ander verhaal. Kortom alles voor de winst "go NEO"
Meest overschatte stam: Denk niet dat er echt een stam overschat word, althans niet de 2 stammen waar het om draait
Meest onderschatte stam: mag mijn eigen stam niet noemen. toch denk ik dat wij onderschat worden of misschien nu niet meer. Mooiste wat ik hoorde was dat er gezegd werd dat wij niet actief waren ;) en na 22:00 offline zijn.
Meest overschatte speler: meerdere, El Cap denk ik persoonlijk. Klein kind met een grote mond. Nog weinig weerstand gehad. Ik kan hier helemaal fout zitten en misschien ga ik het nog anders zien maar voor nu El Cap. Niels komt ook in de buurt. Heeft het heel makkelijk gehad door alles te internen. De massa op hem heeft hij heel veel safe deff gekregen van de stam (kwantiteit wint het van kwaliteit). In de toekomst zullen wij zijn skills denk ik nog wel zien en dan zal zijn naam hier verdwijnen maar voor nu een goede 2e
Meest onderschatte speler: bepaalde speler van Suicide Consultant, Hij kan heel goed verdedigen van wat ik gezien heb in het begin van het spel. is bereid om iedereen te helpen en het lijkt wel of hij altijd online is.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: moeilijk voor mij ken er nog niet heel veel persoonlijk maar buiten de leden met wie ik nu zit is dat Niels. Als ik bij hem in een stam zit kan ik ook internen :engel::p
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: El Capitan,
Als zulke mensen in reallife zo doen zou ik dat op een hele andere manier oplossen. Onbetrouwbaar, arrogant en een Ego zo groot.
Mooiste spelers naam: Circus of Insanity.
ook de plaatjes erbij, heerlijk.
Mooiste stam naam: Noord Gestoord
, gestoord waren ze zeker
Het tofste topic: Spotprentjes. Heerlijk hoe gekker hoe beter
Het domste topic: meerdere
Favoriete forum poster: TheTrainGoesChuChuuu
, meestal goede posts met goede argumenten en onderbouwd
Minst favoriete forum poster: El Capitan, theblackswan.
Dikste wannabe op het forum: vind ik niet echt iemand

Dikste wannabe in het spel: ikzelf :cool:
Mooiste profiel foto van spelers: Circus of insanity
Mooiste profiel foto van stammen: Angels
(heb hem zelf niet gemaakt maar vind het een mooie)
Mooiste actie van de wereld:
niet echt geweest nog moet nog komen
Meest belovende speler voor de toekomst: Philosopy of Plato, goeie ligging en een mooie intern erbij gekregen. zo kan hij mooi omhoog groeien. Mick natuurlijk ook is ook een speler die onderschat word. Zijn timingen zijn bijna altijd perfect.
Meest belovende stam voor de toekomst: Chess,
maar ook alleen als NEO niet verder gaat met alles kapot te recruiteren anders is NEO de meest belovende stam.
Grootste blunder: mijzelf.
in het begin aanvallen in nachtbonus aan laten komen
Voor wie heb je nu echt respect: Jason: Heeft mij in het begin van de wereld een dorp ontnomen. Ben opnieuw begonnen altijd in contact gebleven met hem en hij heeft mij de kans gegeven en in het begin veel tips en tricks bijgeleerd. Inge ook om dezelfde rede en omdat ze mij in het begin geholpen heeft om mij te laten zien hoe je moet deffen. en niet te vergeten mijn beide Co spelers. Voor al hun inzet en het aanhoren van mijn gedram en gezeur elke keer
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Zelfde spelers als hierboven.

dit is mijn lijstje en hoe ik het zie. Respecteer het en laten we er nog een mooie wereld van maken:)
 
Reactiescore
140
Meest onderschatte speler: bepaalde speler van Suicide Consultant, Hij kan heel goed verdedigen van wat ik gezien heb in het begin van het spel. is bereid om iedereen te helpen en het lijkt wel of hij altijd online is.

Aaahh thanksss <3 helaas wilt niemand dit meer testen :(
 

DeletedUser67275

Guest
Beste speler: Deze award gaat naar Philosophy of Plato en TheTrainGoesChuChuuu. Twee accounts die in de top 3 staan, waarvan ik denk dat ze de komende maanden nog steeds in de top 3 staan. Beide accounts ken ik van mijn W62 tijd, en bezitten zeer goede en ervaren spelers.

Beste stam: Hier kies ik voor mijn eigen stam NEO. Na een moeilijke tijd, hebben we onze rug goed gerecht, en ontstaat er meer en meer een team aan spelers dat voor elkaar graag wil helpen dmv def en vv's. Sinds dag 1 zitten we al met een groot deel van deze groep met elkaar, en het is tof om te zien dat deze accounts nu nog steeds met elkaar zijn. (Geldt ook voor Chess)

De beste stam speler: Hierbij kies ik toch Roy. Roy is een jongen die je het bloed onder de nagels kan halen, verschrikkelijk kan zeiken en die af en toe niet toe tien maar tot twintig moet tellen wat helaas ook uiteindelijk tot een kick resulteerde. Maar, Roy is ook een hele fijne jongen, die alles voor de stam geeft, schroomt niet om een VV'tje te pakken, massa's te plannen, zichzelf leeg te zetten qua def en al zijn off in te leveren voor de stam.

Het grootste ego: Hier nomineer ik ook Roy, want Roy is van nature een alfa mannetje met een gigantisch ego. Ook El Capitan verdient hier een plekje. De vroegere hoofdspeler had er vaak net teveel een handje van om individueel in plaats van collectief te handelen. Is uiteindelijk wel steeds meer weten bij te draaien, maar heeft wel voor een hoop kopzorgen gezorgd.

Meest onderschatte stam: Hier komt Chess. Naar mijn mening maken er in totaal nog maar twee stammen kans om het ver te schoppen. Naar mijn verwachting zal Angels gaan vallen, en zal/zullen de grootste speler(s) Chess gaan versterken, waardoor er geen verdere serieuze stam naast NEO en Chess overblijft. Gezien de huidige situatie zijn wij simpelweg de favoriet, en Chess de underdog.

Beste leider: Driemaal is scheepsrecht: Roy. De rollen zijn wat veranderd in de leiding, enkele spelers hebben besloten geen leiding orgaan meer te willen zijn, en Roy heeft dit met alle liefde willen oppakken. De leiding voorheen was naar mijn idee wat te soft, ikzelf, en met Roy komt er net wat meer power in, die wij nodig hebben. Ook vind ik dat de leiding van Chess goede zaken doet. Naar wat ik lees zijn dit Jason, Inge & Ian. Chess is vanaf dag 1 samen, zonder significante wisselingen, en begint een mooi geheel te vormen. Alle drie deze namen komen van goede huize, en dan met name Ian, mijn stamleider op W30 in ODA <3

Slechtste leider: Dpschut, want UFO is gewoon een gigantische flop geworden. Heel slecht in externe communicatie, waar eigenlijk niet mee te praten viel bij kwesties.

Meest overschatte stam: Niemand, ik denk dat iedere schat op prima waarde wordt geschat.

Meest overschatte speler: Toch wel El Capitan, heeft naar mijn idee iets te vaak de makkelijke weg gekozen

Meest onderschatte speler: CheQMate & Niels5151. CheQMate heeft mij ontzettend positief verrast. Oorspronkelijk dacht ik dat Cheq een speler was die in no time wel weg zou zijn, maar dit account draait top mee en heeft absoluut door wat ze doen. Niels5151, staat toch wel bekend als een intern koning, maar wordt daar wel tekort mee gedaan. Bezit meer dan behoorlijk verdedigend inzicht, heeft z'n defzaken goed voor elkaar is gebleken, is reteactief en weet ook wat hij doet.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Philosophy of Plato, TheTrainGoesChuChuuu, CircusOfInsanity lemonpops, HardcoreAngel, TimmieboyNL. Eigenlijk met de meeste van NEO wel

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: El Capitan, maar is wel herstellende gelukkig

Mooiste spelers naam: An Attempt To Perfection

Mooiste stam naam: Chess - Outclass your opponent

Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: De meeste topics die Martijn opent
Favoriete forum poster: Niet zozeer voorkeuren
Minst favoriete forum poster: Toch wel TBS :$
Dikste wannabe op het forum: We Regret To Inform U, gigantische slijmbal bij Chess, gaat ongelooflijk diep in de billen. Daar ga ik écht niet goed op

Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers: An Attempt To Perfection
Mooiste profiel foto van stammen: HB
Mooiste actie van de wereld:
Heb niet veel spannends gezien nog

Meest belovende speler voor de toekomst: Philosopy of Plato, Circus of Insanity, Drx Dabb.
Meest belovende stam voor de toekomst: Chess & NEO
Grootste blunder:
Munten aanvragen en vervolgens keer op keer vergeten
Voor wie heb je nu echt respect: Mijn CO's Jim en Thibault. Verder ook nog voor Tim, die onlangs zijn mooie huisgenote nog steeds diehard TW speelt. Ik had het wel geweten..
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Harry, Jim, Thibault, Roy, Maarten, Tim, Sam, Job


Had aan het einde niet zoveel zin meer, dus het woorden steeds minder woorden. Enfin, veel leesplezier allemaal.
 
Reactiescore
140
Niels5151, staat toch wel bekend als een intern koning, maar wordt daar wel tekort mee gedaan. Bezit meer dan behoorlijk verdedigend inzicht, heeft z'n defzaken goed voor elkaar is gebleken, is reteactief en weet ook wat hij doet.

Dus Block ok zetten op Incommings noem jij verdedigend inzicht.... defzaken goed op orde heb ik ook nog niet echt gezien, alleen maar os aanvragen en laten stacken.
 

DeletedUser79447

Guest
Dus Block ok zetten op Incommings noem jij verdedigend inzicht.... defzaken goed op orde heb ik ook nog niet echt gezien, alleen maar os aanvragen en laten stacken.

Tja, zoveel anders was er ook niet echt te doen he;)
Of moeten we voor de formaliteit maar stacks weghalen en alles snipen en/of recappen?
 
Reactiescore
571
Dus Block ok zetten op Incommings noem jij verdedigend inzicht.... defzaken goed op orde heb ik ook nog niet echt gezien, alleen maar os aanvragen en laten stacken.

Een goede voorbereiding is het halve werk. We kunnen allemaal zeiken over het feit dat NEO 2x zo groot is als chess, echter fronten wij ook met ufo.
Ufo en Chess punten samen is gelijk aan NEO. Heel het oosten van NEO kan geen deff sturen naar Niels door de dreiging van UFO.

Niet haten op het feit dat stamgenoten elkaar helpen met ondersteuning.

Peace out ;)
 

DeletedUser79447

Guest
Een goede voorbereiding is het halve werk. We kunnen allemaal zeiken over het feit dat NEO 2x zo groot is als chess, echter fronten wij ook met ufo.
Ufo en Chess punten samen is gelijk aan NEO. Heel het oosten van NEO kan geen deff sturen naar Niels door de dreiging van UFO.

Niet haten op het feit dat stamgenoten elkaar helpen met ondersteuning.

Peace out ;)

Niet alleen dat.

Capi 'uitlachen' dat hij 100 nukes dumpt op 10 dorpen.
Maar Chess deed zelf niets anders op Niels.

8-11 nukes op een dorp gooien, looptijd lang genoeg om hem vol te proppen. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?
 

DeletedUser69389

Guest
Een goede voorbereiding is het halve werk. We kunnen allemaal zeiken over het feit dat NEO 2x zo groot is als chess, echter fronten wij ook met ufo.
Ufo en Chess punten samen is gelijk aan NEO. Heel het oosten van NEO kan geen deff sturen naar Niels door de dreiging van UFO.

Niet haten op het feit dat stamgenoten elkaar helpen met ondersteuning.

Peace out ;)
Nja dat is ook je eigen fout Ritesh. Bij het recruiten van Drx. Dabb en Lemonpops is aangegeven dat dat alleen kon op voorwaarde dat het prioriteit nummer 1 zou zijn om dat gat te gaan dichten. Tot op heden is er echter maar 1 serieuze actie geweest op dat gebied en heeft alleen Lemonpops winst weten te boeken. Jullie als account laten het ook na om dat gat te dichten onder het mom steeds van wij hebben een edeltekort. Ergens is het ook prioriteiten stellen. Rim edelen levert kwalitateif en kwantitatief gezien minder op dan Nelis, TBN en zeker Rone wegspelen. Dus om het dan als excuus (of huilen dat oosten geen deff kan leveren) te gaan gebruiken is tamelijk zwak. Zelfs nu er front ontstaat met andere N.E.O accounts weigeren jullie als AATP om voldoende edels te hebben voor een massa die gevraagd wordt door de stam....
 

DeletedUser79447

Guest
Nja dat is ook je eigen fout Ritesh. Bij het recruiten van Drx. Dabb en Lemonpops is aangegeven dat dat alleen kon op voorwaarde dat het prioriteit nummer 1 zou zijn om dat gat te gaan dichten. Tot op heden is er echter maar 1 serieuze actie geweest op dat gebied en heeft alleen Lemonpops winst weten te boeken. Jullie als account laten het ook na om dat gat te dichten onder het mom steeds van wij hebben een edeltekort. Ergens is het ook prioriteiten stellen. Rim edelen levert kwalitateif en kwantitatief gezien minder op dan Nelis, TBN en zeker Rone wegspelen. Dus om het dan als excuus (of huilen dat oosten geen deff kan leveren) te gaan gebruiken is tamelijk zwak. Zelfs nu er front ontstaat met andere N.E.O accounts weigeren jullie als AATP om voldoende edels te hebben voor een massa die gevraagd wordt door de stam....

Volgens mij moet je iets beter kijken.

Plato en AATP hebben afgelopen 4 dagen het gat tussen Mura en AATP gedicht, winst? Jazeker, 50+ dorpen.
 
Reactiescore
3.452
Een goede voorbereiding is het halve werk. We kunnen allemaal zeiken over het feit dat NEO 2x zo groot is als chess, echter fronten wij ook met ufo.
Ufo en Chess punten samen is gelijk aan NEO. Heel het oosten van NEO kan geen deff sturen naar Niels door de dreiging van UFO.

Niet haten op het feit dat stamgenoten elkaar helpen met ondersteuning.

Peace out ;)
Wat een waardeloze vergelijking ?
Wij boksen tegen 32m op met onze 10 mil.
Nemen we het verleden erbij van de spelers van Niels,w57 is er grotendeels gedeffed door een co van Niels en dan hebben we Mark,tja .
Om hem te nomineren voor onderschatte speler terwijl hij letterlijk alle tegenstand heeft ontweken vind ik echt een lachtertje .
 
Reactiescore
571
Nja dat is ook je eigen fout Ritesh. Bij het recruiten van Drx. Dabb en Lemonpops is aangegeven dat dat alleen kon op voorwaarde dat het prioriteit nummer 1 zou zijn om dat gat te gaan dichten. Tot op heden is er echter maar 1 serieuze actie geweest op dat gebied en heeft alleen Lemonpops winst weten te boeken. Jullie als account laten het ook na om dat gat te dichten onder het mom steeds van wij hebben een edeltekort. Ergens is het ook prioriteiten stellen. Rim edelen levert kwalitateif en kwantitatief gezien minder op dan Nelis, TBN en zeker Rone wegspelen. Dus om het dan als excuus te gaan gebruiken is tamelijk zwak. Zelfs nu er front ontstaat met andere N.E.O accounts weigeren jullie als AATP om voldoende edels te hebben voor een massa die gevraagd wordt door de stam....

Bro serieus waarom steeds mijn voornaam?

Lemon heeft winst weten te boeken omdat alle troepen van UFO bij ons stonden.

Verder edels te kort? Ja klopt, ik heb nog niemand horen zeggen dat ze edels te veel hebben.
Mocht jij gs overhebben dan mag je gerust sturen hoor <3
 
Bovenaan