Top & Flopspelers

Reactiescore
1.476
Misschien zegt die zelf straks ook nog wel wat als we geluk hebben.
 

DeletedUser71166

Guest
P!NK = stuk voor stuk topspelers

andere stammen hier en daar een degelijke speler maar niks wauws
 

DeletedUser69389

Guest
P!NK = stuk voor stuk topspelers

andere stammen hier en daar een degelijke speler maar niks wauws
Jij bent alleszins al een enorme flopper. Dus tot zover jouw these. Je post bevat een hoog wij van wc eend adviseren wc eend gehalte.
 

DeletedUser71166

Guest
hahahaha standaard zeikers zijn er weer <3
als je daar dan toch over wil beginnen btw, als er één acc is die vv's neemt überhaupt ergens dan weet ik het wel schat

@hatred uiteraard, ik overdreef een beetje, banter is nice. Maar lijkt me toch minder dan andere werelden of ken ik ze dan gewoon niet hier? maar een paar bekende namen gezien
 
Reactiescore
853
als je daar dan toch over wil beginnen btw, als er één acc is die vv's neemt überhaupt ergens dan weet ik het wel schat
Geen idee of dit een steek naar mij moet voorstellen, maar denk dat als je ook maar iemand vraagt van w60 wie de meeste vvs deed in adios/koets nadat jullie zijn gaan rennen denk ik dat mijn naam meerdere keren naar voren zal komen.
 

DeletedUser69389

Guest
Geen idee of dit een steek naar mij moet voorstellen, maar denk dat als je ook maar iemand vraagt van w60 wie de meeste vvs deed in adios/koets nadat jullie zijn gaan rennen denk ik dat mijn naam meerdere keren naar voren zal komen.
Dat je nog inhoudelijk reageert op zo'n infantiele blaaskaak en noob. Respect daarvoor.
 

DeletedUser78680

Guest
Gendry Baratheon

Eerste met twee dorpen. Een dorp op 1 veld afstand met 312 punten welliswaar.

Rang 1 OD, maar dit komt door zijn rang 1 in ODD (1.868), waar zijn ODA rang 7 is (1.622)

Wat de fuck is hier gebeurd?

Inmiddels bijna een maand verder. Ben benieuwd naar de gedachten over dit account nu :)
 

DeletedUser68936

Guest
Inmiddels bijna een maand verder. Ben benieuwd naar de gedachten over dit account nu :)
Zijn laatste 6 veroveringen zijn bb en onder de 300 punten... Maar zijn wel bonusdorpen, dus misschien heeft het daar iets mee te maken?
 
Reactiescore
2.367
pittig
 
Bovenaan