Stab lijst

Reactiescore
1.363
Stond er laatst niet een screen van een babe speler die kata’s op boer had gegooid op het af?

Dus als gevolg gaan jullie een hele zooi kata aanvallen op schedel gooien met kata's op smederij? :p
 

DeletedUser73162

Guest
Ik vind het leuk om de AF's te roamen, en vond het ironisch dat een stam als Kakaka zich voordoet als moraalridders, dus ik postte een reactie.

Wij zetten onszelf zeker niet neer als moraalridders, het is echter vreemd dat spelers de manier van spelen van KaKaKa zo verafschuwen zelf het net zo erg al dan niet erger doen (of bij deze spelers in de stam zitten). Juist op dit punt komt er kritiek vanuit KaKaKa.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Noem het een aanval, ik zie het eerder als een voorbeeld om aan te tonen dat zijn "anderen dit" argument op niets slaat
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Dus als gevolg gaan jullie een hele zooi kata aanvallen op schedel gooien met kata's op smederij? :p
schedel en morgan hebben een mb gestabt. Reden ligt echt wel voor de hand. Deze spelers zijn toch ook geen onderdeel van Babe ofwel?
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
1.363
schedel en morgan hebben een mb gestabt. Reden ligt echt wel voor de hand. Deze spelers zijn toch ook geen onderdeel van Babe ofwel?

Nope, maarja. We krijgen het door gestuurd.
Is Unknown onderdeel van Kaka?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Bedankt voor het bevestigen dat jullie dus in close contact staan met 404 :)
Close contact? Een dorpsovername zien gebeuren naar een oud stamlid, ga je wel eens vragen of er een NAP aanwezig was of vergis ik me? Want zoals het nu is (en bevestigd) is het ook gewoon een stab :rolleyes2:

Gaat Babe dit ook gewoon weglachen?
 
Reactiescore
1.476
Wij zetten onszelf zeker niet neer als moraalridders, het is echter vreemd dat spelers de manier van spelen van KaKaKa zo verafschuwen zelf het net zo erg al dan niet erger doen (of bij deze spelers in de stam zitten). Juist op dit punt komt er kritiek vanuit KaKaKa.
Dat is inderdaad hypocriet. Ik vond het gewoon grappig om hier Babe en Kakaka tegen elkaar te zien ragen.
Noem het een aanval, ik zie het eerder als een voorbeeld om aan te tonen dat zijn "anderen dit" argument op niets slaat
Als je met anderen dit bedoelt dat de meeste mensen tegen kata's zijn, dan heb ik gewoon gelijk. Dat blijkt misschien niet uit de forum van w67, maar wel van vrijwel elk contact dat ik met mensen van TW heb gehad.
Ik doelde op de regeltjes van katagebruik. Maar dacht dat je daar wel slim genoeg voor was.
Sorry, ik heb daar een beetje krom overheen gelezen realiseer ik me. Ik neem mijn woorden terug.
 

DeletedUser76203

Guest
schedel en morgan hebben een mb gestabt. Reden ligt echt wel voor de hand. Deze spelers zijn toch ook geen onderdeel van Babe ofwel?
En wie heeft jou geleerd dat je kwaad met kwaad moet vergelden? ;)
 
Reactiescore
1.363
Zucht, is de stab bewezen hier? Nee.
Mooie recruit trouwens, veel plezier ermee. :)
 
Bovenaan