Stab lijst

DeletedUser76315

Guest
Dus het lijkt je onwaarschijnlijk, maar dan een zin later vraag je me toch hoe ik dat weet? Jezus wat kan jij jezelf tegespreken. En waarschijnlijk omdat diezelfde mensen ook mededelingen kunnen naar andere accounts dan het jouwe. Of dacht je dat iedereen op een Babe invite zit te wachten als die stam al duidelijk 15 spelers heeft? Als je de ene speler na de andere internt en een nieuwe recruit neemt stellen mensen wel eens vragen wat voor toekomst er voor hun in zit. :rolleyes2:
Hou je grafmuil eens xx
 
Reactiescore
1.476
Tering wat ben jij dom, maarja jij bent dan ook diegene die Devin ging helpen na zijn stab
Tering dat is niet eens waar.

Babe heeft 15 leden en 12.5 mil punten
directe en enige concurrent kakaka heeft 10 leden en 11.4 mil punten.
Babe wilt nog 4-5 leden boven de huidige 15 leden recruiten.

Hoe is dit geen overmacht creëren?
Ik reageerde meer op het idee dat het geen overmacht is omdat er stacks stonden.
En babe kan nooit overmacht hebben met noobs zoals Chris erin.

Daarbij moet kakaka ook niet zeuren over een overmacht, om overduidelijke reden.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Daarbij moet kakaka ook niet zeuren over een overmacht, om overduidelijke reden.
Lijk ik het helemaal te missen nu.. Leg uit?
 
Reactiescore
1.476
Lijk ik het helemaal te missen nu.. Leg uit?
Ik neem aan dat dit dezelfde kakaka van w63 is, die expres een naam heeft gemaakt door onder andere katagebruik. (of kakaka dat deze wereld gedaan heeft is irrelevant.) Als je tegen de ongeschreven richtlijnen van de TW-community aanschopt, is het niet raar dat de community gaat samen werken om zulke mensen uit de weg te ruimen. Zoals w63 bij Bellum gebeurd is. Vandaar mijn opmerking dat Kakaka niet moet klagen over een overmacht.

Nu heb ik zelf w63 nooit gespeeld, dit is info aan de hand van het AF en mijn contacten, correct me gerust als ik ergens een fout maak.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Ik geloof niet dat er in babe alleen maar heilige boontjes spelen die nog nooit katas hebben gebruikt. Rise Against heeft deze bv ook gebruikt op W37. Zo zullen er ongetwijfeld nog een aantal andere gevallen zijn. Ik vind het vreemd om dit als argument te gebruiken.
 
Reactiescore
385
Als je tegen de ongeschreven richtlijnen van de TW-community aanschopt, is het niet raar dat de community gaat samen werken om zulke mensen uit de weg te ruimen.

En juist dit vind ik nu net zo enorm noob-achting. Ga jij maar eens op andere servers spelen, nergens maar dan ook nergens ga je er ingebeelde ongeschreven regeltjes over katagebruik vinden etc. Je zult er zelfs meer kata's krijgen dan dat je er in je leven hebt gezien. Kata's zitten in het spel deal with it. Cf's horen bij het spel deal with it, ... Jullie zijn allemaal zo'n stelletje moraalridders.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.444
En juist dit vind ik nu net zo enorm noob-achting. Ga jij maar eens op andere servers spelen, nergens maar dan ook nergens ga je er ingebeelde ongeschreven regeltjes over katagebruik vinden etc. Je zult er zelfs meer kata's krijgen dan dat je er in je leven hebt gezien. Kata's zitten in het spel deal with it. Cf's horen bij het spel deal with it, ... Jullie zijn allemaal zo'n stelletje moraalridders.

Dit is simpelweg niet waar, op verschillende servers gespeeld vroeger en speel momenteel nog op de UK server daar wordt net zo tegen kata gebruik aangekeken als hier.


Dat het niveau zo gedaald is op TW dat je maar geen kata's mag gebruiken om de deffer nog enige kans te geven er iets van te maken... Wat een triest niveau zeg.

Extreem kata gebruik (zeg niet dat het hier aan de orde is) is altijd al een ongeschreven regel geweest in tribalwars. Vroeger was het alleen vele malen vervelender omdat er toen geen AM was en de accounts 100x zo groot waren :).
 
Reactiescore
972
Extreem kata gebruik (zeg niet dat het hier aan de orde is) is altijd al een ongeschreven regel geweest in tribalwars. Vroeger was het alleen vele malen vervelender omdat er toen geen AM was en de accounts 100x zo groot waren :).

Er zijn meer dan genoeg werelden geweest waar kata's gewoon gebruikt werden. Enkel niet in van die kwasi moralistische werelden waar ze door een afspraak werden afgeschaft. Ik ben nooit fan geweest van kata'en, maar goed, deffen is tegenwoordig zo makkelijk dat het kata aspect daar prima balans aan geeft.

Maar bovenal, steeds maar stellen dat er überhaupt ongeschreven regels zijn is zo idioot.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
Ik geloof niet dat er in babe alleen maar heilige boontjes spelen die nog nooit katas hebben gebruikt. Rise Against heeft deze bv ook gebruikt op W37. Zo zullen er ongetwijfeld nog een aantal andere gevallen zijn. Ik vind het vreemd om dit als argument te gebruiken.

En ik gebruik ze nog steeds, als er mensen CF's plaatsen of ze op mij gooien :)
 
Reactiescore
182
Waarom wordt de nap met bigbanana eigenlijk niet gerespecteerd?
 
Reactiescore
111
En juist dit vind ik nu net zo enorm noob-achting. Ga jij maar eens op andere servers spelen, nergens maar dan ook nergens ga je er ingebeelde ongeschreven regeltjes over katagebruik vinden etc. Je zult er zelfs meer kata's krijgen dan dat je er in je leven hebt gezien. Kata's zitten in het spel deal with it. Cf's horen bij het spel deal with it, ... Jullie zijn allemaal zo'n stelletje moraalridders.
Bedankt voor het bevestigen van zijn punt...
 
Reactiescore
1.367
Stond er laatst niet een screen van een babe speler die kata’s op boer had gegooid op het af?

Ja, bij deze screen was het coördinaat verborgen zodat mensen niet konden kijken waar het lag. Bleek een dikke CF te zijn.
 
Reactiescore
1.476
Ik geloof niet dat er in babe alleen maar heilige boontjes spelen die nog nooit katas hebben gebruikt. Rise Against heeft deze bv ook gebruikt op W37. Zo zullen er ongetwijfeld nog een aantal andere gevallen zijn. Ik vind het vreemd om dit als argument te gebruiken.
Dat zeker, maar niet als stam op zich.
En juist dit vind ik nu net zo enorm noob-achting. Ga jij maar eens op andere servers spelen, nergens maar dan ook nergens ga je er ingebeelde ongeschreven regeltjes over katagebruik vinden etc. Je zult er zelfs meer kata's krijgen dan dat je er in je leven hebt gezien. Kata's zitten in het spel deal with it. Cf's horen bij het spel deal with it, ... Jullie zijn allemaal zo'n stelletje moraalridders.
Je bent zelf een noob. Niet voor niks worden er vrijwel elke wereld met alle grote stammen kata-afspraken gemaakt. De meeste mensen vinden kata's erg vervelend. Dat jij dat niet vind is je eigen keus.

Daarbij heb ik op w97.net gespeeld, en daar kreeg ik dagelijks 4000 aanvallen waarvan 1000 kata-aanvallen. Elke aanval die je dodge, koste je 2/3 boerderij levels. Elk relatief frontdorp dat niet gestacked stond, had binnen 5 uur geen boerderij meer in. Dat is totaal niet leuk om tegen te spelen. Vandaar dat ik tegen kata gebruik ben.

onder andere katagebruik.
Het kata gebruik is maar een voorbeeld, voor alle mensen die daar specifiek op ingingen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Dat zeker, maar niet als stam op zich.

Je bent zelf een noob. Niet voor niks worden er vrijwel elke wereld met alle grote stammen kata-afspraken gemaakt. De meeste mensen vinden kata's erg vervelend. Dat jij dat niet vind is je eigen keus.
Mensen noob noemen om hun keuze. Lekker bezig!

Maar even, wat doe jij hier weer? Plaatsvervangende traantjes voor Babe op het AF laten vallen? Boeit echt eens nul wat er op andere wereld gebeurt. Of ben jij zo een type die zichzelf in het echte leven ook steeds met andere vergelijkt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.476
Mensen noob noemen om hun keuze. Lekker bezig!
Hij noemde mij eerst een noob. :(
Maar even, wat doe jij hier weer? Plaatsvervangende traantjes voor Babe op het AF laten vallen? Boeit echt eens nul wat er op andere wereld gebeurt. Of ben jij zo een type die zichzelf in het echte leven ook steeds met andere vergelijkt?
Ik vind het leuk om de AF's te roamen, en vond het ironisch dat een stam als Kakaka zich voordoet als moraalridders, dus ik postte een reactie.
Babe is duidelijk ook geen stam waar ik in zou willen zitten. Een drogreden dus.
Het boeit wel degelijk wat er op een andere wereld gebeurt. Spelers die de ene wereld iedereen stabben zullen de volgende wereld echt niet hun handen schoon houden. (Niet naar jullie gericht, dit is een argument waarom andere werelden wel degelijk boeien.)
En je laatste opmerking is een persoonlijke aanval, laat die volgende keer maar achterwege.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.444
Mensen noob noemen om hun keuze. Lekker bezig!

Maar even, wat doe jij hier weer? Plaatsvervangende traantjes voor Babe op het AF laten vallen? Boeit echt eens nul wat er op andere wereld gebeurt. Of ben jij zo een type die zichzelf in het echte leven ook steeds met andere vergelijkt?

Kom... je kaart terecht een belediging aan en twee zinnen later val je diezelfde persoon ook persoonlijk aan...
 
Bovenaan