Top & Flop spelers

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Je bent ook gewoon een niet in toom gehouden dommerik. Dat speelt ook een rol uiteraard.

Ja, ik val je persoonlijk aan. Boehoe.
 

DeletedUser47575

Guest
Ik zou die liever vermeiden om eerlijk te zijn... Wat is jou kijk op het idee om ergens een lijn te trekken in dit moraal / edelbom gedoe ?

Ik schrijf je in game aan. Dan kunnen we het daarover hebben, kan ik ook wat meer achtergrond info hebben. Andersom heb ik ook een kwestie om te bespreken. Goed?
 
Reactiescore
766
Ik ga er niet vanuit dat nieuwe spelers meteen 24/7 kunnen deffen en heb dit ook nergens beweerd. Jonah had toentertijd echter een enorm grote mond voordat de massa aankwam en is toen hij dit niet waar kon maken ook direct op z'n plaats gezet.

Het ging hier over jouw objectieve kijk op deze wereld die gewoonweg niet als objectief gezien kan worden.
Dat is jouw mening, als ik een forum vanaf een bepaald moment bekijk, ben ik op dat moment objectief. Omdat jullie vinden dat elk objectief persoon de partij van Modus moet kiezen, wil dat niet zeggen dat ik niet objectief was/ben.

Het enige waar ik op reageer zijn de moraal/edel accounts vanuit een objectief perspectief en dat is een feit. Voor de rest heb ik niets meegenomen in die discussie vandaar dat ik mijzelf op dat punt objectief noem.

@dragonshield3 goeie bijdrage topper!
 
Reactiescore
974
Je bent ook gewoon een niet in toom gehouden dommerik. Dat speelt ook een rol uiteraard.

Ja, ik val je persoonlijk aan. Boehoe.

shutterstock_574332610-730x413.jpg
 
Reactiescore
1.478
Wat een drama weer. Om nou te zeggen dat @Discovered By Accident. een beetje cocky reageerde, kan ik begrijpen. Maar die jongen kwam vol energie op een vrij gebroken account spelen. Als ik dat doe ga ik ook altijd mijn tegenstanders spammen, zo raar is het dus niet dat er een paar post van hem hier stonden in mijn beleving. Dat hij met een massa dan een zooi dorpen verliest, vind ik ook niet heel raar. 1. Het acc lag er beroerd voor. 2. Volgens mij speelde Jonah solo (Not sure here), dus zal ook gelimiteerd online zijn geweest. Ik weet niet hoeveel OS er stond/hoe actief buren hem hielpen of hoeveel vv er door de stam gedaan werd. Een paar verloren dorpen boeit dus niet zoveel. Aan de andere kant is het posten van spotprenten bij een geslaagde massa ook normaal.

En @vtcpro , sorry maar je komt niet erg neutraal over. Ik snap dus ook wel dat mensen van Modus dan geprikkeld reageren op je. Wel waren je posts op w65 prima. Of je posts hier kloppen doe ik geen uitspraak over omdat ik de situatie in-game zelf niet goed ken.
 

DeletedUser79415

Guest
øke øke ik zie veel berichtjes met mijn naam erin..

ik kwam idd terug naar w64 om in een stam te gaan spelen waar ik eerder mijn eigen account intern heb laten gaan om te knokken voor w65 waar ik een late start heb gemaakt en nu lekker mee draai al is de wereld gespeeld een nette positie binnen de top 10.

toen mij werd gevraagd om terug te keren op een account die aandacht nodig had en met de dag slechter ging wist ik het vrijwel direct, ik ga w64 weer spelen. met volle moed begon ik aan w64 op het acc cfx, dit was een account met enorm veel cfx die de naam eren aan deed. echter was ik op dit moment niet heel bang voor een uitdaging en wist ik bij mijzelf ook dat hier veel aandacht aangeschonken moest worden. echter ben ook ik een mens met niet 24/7 capaciteit. toch wilde ik de uitdaging aangaan, dat er bepaalde mensen van modus vonden dat ik een grote mond had ik geef geen ongelijk maar ik wilde er oprecht het beste van maken om er voor beide partijen een leuke speeltijd van te maken.

nu alle inc over zijn ben ik van mening dat het account cfx nog bestaat hoe slecht het ook is gegaan prima.. ik blijf hier spelen. waarom? omdat w65 zo goed als klaar is (mocht iemand zin hebben op een tegenstander account te komen spelen in zelfde staat als cfx gaan we dit regelen), ik hier ooit ben begonnen en graag een wereld bespeel met plezier, omdat ik het enorm zonde vind als het account weg gaat door het edellimiet en doordat ik goeie buren heb die het beste verdienen.

ik heb natuurlijk niet al het ''gezeik'' enzv mee gekregen van de wereld maar daar wil ik mij ook graag niet in mengen en wil graag spelen zoals dat hoort en dat is met plezier.

hierbij wil ik mijn stam qua en ook modus mijn excuses aanbieden dat ik evt na mening van sommigen wat wreed uit de bocht ben gekomen maar wilde enkel voor beide partijen enorm veel speel plezier en genot bieden.

hierbij wil ik ieder van modus een leuke strijd toe wensen en blijf gestackt ;d

mvg,
Jonah
 

DeletedUser79415

Guest
ps, sorry voor evt spelfouten ben zo dyslect als het maar kan.

ja indd over die lap text heb ik een tijdje gedaan :D
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
SJ bestaat ook nog :rolleyes:


Zit toch een behoorlijk verschil in hoe die accounts in beide stammen aangepakt worden.

Niks tegen hoe clusterfxcks nu behandeld wordt hoor, maar de twee accs zijn niet echt vergelijkingsmateriaal. Laat wel duidelijk zijn, ik vind zowel SJ als clusterfxcks geen laag spel dus vind die heisa hier onnodig.

De tactieken van edelbomaccs/accs met moraalmuur, de een denkt er lichter over dan de ander. Het is geen goed of fout maar een andere manier van denken. Ik weet wel dat ik het nogal vervelend zou vinden als een account in m'n cluster een CF heeft en er 50 edels op me gegooid worden tijdens een massa (Dit is meer gericht naar accs als Pigzor dan een clusterfxcks btw).

Als je voor tactieken als deze kiest moet je je realiseren dat dit als P&P materiaal op je afgevuurd kan worden. Natuurlijk is dit geen actie als een stab of spionage etc. etc.

Je kunt bij voetballen ook de bunker aanleggen en smerig spelen met veel tackles. Dan houdt de halve wereld ook niet van je spel. Je wordt dan niet beschuldigd van dingen die niet mogen zoals matchfixing, maar je krijgt gewoon kritiek op het spel, en dat is precies wat hier gebeurt. Modus maakt gretig gebruik van het feit dat Qua wat van deze acties doet & P&P't hier lekker. Modus is hier in de meerderheid, maar volgens mij heeft Qua ook weinig P&P materiaal. Zag beschuldigingen dat Wife cf'te, maar er werden kaartjes geplaatst die totaal niet overeenkomen met datum van overname, das een heel subjectieve post dan ;).
 
Reactiescore
1.478
De tactieken van edelbomaccs/accs met moraalmuur, de een denkt er lichter over dan de ander. Het is geen goed of fout maar een andere manier van denken. Ik weet wel dat ik het nogal vervelend zou vinden als een account in m'n cluster een CF heeft en er 50 edels op me gegooid worden tijdens een massa
Hihi, kijk naar Happyniss op w65, dat zat helemaal vol met CF's aan de oostkant.
 
Reactiescore
69
Account QQ als standaard nemen om moraal te benadrukken trekt alles uit proportie, QQ is 3 keer zo groot als een gemiddeld Qua / Modus lid. Gemiddeld genomen accounts hebben dan ook een veel hoger moraal.

SJ ligt volledig in de edellijn van QQ dus is niet geheel abnormaal om de moraal te bekijken tov QQ.

- SJ valt jullie niet aan voor zo ver ik weet ?

Doet hij wel :p maar geen enkel probleem, als je in een spel al tw niet zou mogen aanvallen is het al ver gekomen. Net zoals een acc als CFX, Korja of Pigzor ook mag aanvallen in mijn ogen. Aanvallen mag altijd op gelijk welke manier als het volgens de regels mbt kata/cfen verloopt en er geen naps of dergelijke geschonden worden. Jammer dat er vanuit Modus altijd moet geklaagd worden en jullie het niet gewoon leuk kunnen houden.
 
Reactiescore
1.478
Heb t wel meer over CFs die niet op een normale manier weg te werken zijn :p
Er stond toch redelijk wat def in, in elk geval meer dan wij weg konden werken. :(
En onze stamgenoten die random 10 clears op 1 dorp dropten zonder andere dorpen te faken waren ook niet heel nuttig. :D
 
Reactiescore
389
SJ ligt volledig in de edellijn van QQ dus is niet geheel abnormaal om de moraal te bekijken tov QQ.



Doet hij wel :p maar geen enkel probleem, als je in een spel al tw niet zou mogen aanvallen is het al ver gekomen. Net zoals een acc als CFX, Korja of Pigzor ook mag aanvallen in mijn ogen. Aanvallen mag altijd op gelijk welke manier als het volgens de regels mbt kata/cfen verloopt en er geen naps of dergelijke geschonden worden. Jammer dat er vanuit Modus altijd moet geklaagd worden en jullie het niet gewoon leuk kunnen houden.

Het leuk houden is volgens mij al maanden geleden beëindigd door jullie eigen stam dus dat nu hier zeggen is wel heel apart.
 
Reactiescore
69
Het leuk houden is volgens mij al maanden geleden beëindigd door jullie eigen stam dus dat nu hier zeggen is wel heel apart.

Zo zwart wit moet je het niet bekijken. Maar dan nog als Qua dingen gedaan heeft die het minder leuk zouden gemaakt hebben, zorgt dat er dan ook automatisch voor dat alles wat in de toekomst vanuit Qua gebeurt het spelplezier opnieuw zou verminderen? Maw (ik leg de schuld evenzeer bij Modus maar ik ga gewoon mee in de stelling dat Qua de grote schuldige zou zijn), verdient niemand een 2e kans? Of anders gezegd, Qua heeft het plezier weg gehaald dus nu moeten wij van Modus hetzelfde doen?
 

Deleted User - 24028

Guest
Iedereen verdient een 2de kans, een 3de ook nog, maar een 10de ? Qua heeft doorheen de tijd zo veel beslissingen gemaakt die deze wereld er minder leuk op hebben gemaakt, Modus heeft daar uit noodzaak op moeten reageren, maar modus heeft amper tot geen beslissingen gemaakt die deze wereld minder leuk maakte. Niet mee eens ? Kom dan maar eens met voorbeelden.
 
Bovenaan