Praathoek

Reactiescore
2.478
Het had prima kunnen werken, maar alle dialoog was er uit gehaald, terwijl dat got juist interessant maakte

Precies het unieke was eraf. Nu is het gewoon meer van hetzelfde (actie en show). Iets waarvoor ik niet naar GoT ga kijken
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.363
Stoer :eek:
 
Reactiescore
2.478
Even een verzoekje voor alle nieuwe spelers: Zouden jullie een profielplaatje willen toevoegen? Dat maakt het volgen dan de discussie net iets makkelijker.

En welkom op het forum natuurlijk
 

DeletedUser81005

Guest
Even een verzoekje voor alle nieuwe spelers: Zouden jullie een profielplaatje willen toevoegen? Dat maakt het volgen dan de discussie net iets makkelijker.

En welkom op het forum natuurlijk

En wat als we dat niet doen?
 

DeletedUser80541

Guest
Speciaal voor jou profielplaatje toegevoegd. Ik ben nieuw hier maar love the drama. Veel meer drama als tw2 xd
 
Reactiescore
1.363
Eigenlijk zou de forum mod een optie mogen krijgen om spelers zonder profiel foto een tw foto te geven, om ze te onderscheiden..

Miss een idee voor Duckje? :D
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
En zeg eens, heb ik die clustercontest bijna gewonnen? (happy)
 

DeletedUser81034

Guest
Voel jij je soms aangesproken?
Ben jij ook zo'n " zelfbenoemde pro of TW god "?
Dan kun je beter in jouw broek schijten dan braken, want ook bij u komen wij al op bezoek.
Ook jouw accie was weer makkelijk te breken. Rennen dus maar.
Dus ook voor jou geldt dat dit de laatste wereld is waar je een grote mond kunt opzetten.
Volgende werelden weer nederig zijn zoals bij jouw status past.

Nee hoor, ik voel me eerlijk gezegd geen pro en al helemaal geen god. Gewoon iemand die TW een leuk spelletje vindt. Ik snap niet waarom ik in mn broek zou moeten schijten om iemand die Icetubbie heet en zich zo moet opstellen op het forum van een online spel (spel, zeg het nog een keertje bij). Dat mijn 'accie' makkelijk te breken was, ja zo zou je het kunnen zien. Erg knappe prestatie om met 2 accounts met het dubbele en vierdubbele aantal dorpen + MBslaafjes een speler weg te spelen. Chapeau man! Zou ik als ik jou was echt eigenwaarde uit halen. Ben overigens niet gaan rennen, geen enkele zin in gehad.
Ik zou niet weten waarom mijn comment een grote mond opzetten is. Wat ik (in in ieder geval een poging om ludiek te zijn, wat het doel van een spotprenten topic zou moeten zijn) aangeef is dat ik vind dat je erg arrogant bent. Een grote mond zou zoiets zijn als dat ik je ging opruimen of op volgende werelden ervoor zou zorgen dat je klein blijft o.i.d. Zie ik geen enkele noodzaak toe.
En nederig? In een online spelletje? Kom op zeg, je bent niet de koning van de wereld als je goed bent in TW. ik hoop dat je in het echte leven wat mensen hebt waar je mee kan praten, het is echt beschamend hoe arrogant je jezelf hier neerzet en hoe ontiegelijk veel eigenwaarden je uit TW moet halen .
 
Reactiescore
65
Kijk beste Bosma,
goed dat je doorhebt dat je geen pro of god bent. Maar waarom gedraag jij je dan wel als zodanig op dit AF?
Jij spreekt hier iedereen aan met een toon alsof jij god bent , terwijl je toegeeft dat je dat niet bent.
Eigenwaarde haal ik niet uit dit spelletje en al helemaal niet als een accie zoals van jou weggespeeld wordt.
Ik heb daar trouwens geeneens mee van doen gehad.
Laat ik " jouw grote mond " dan vervangen door hooghartig, dat is een betere benaming. Of betweter, dat komt ook aardig in de buurt.
En mij opruimen of klein houden op volgende werelden gaat jou ook niet lukken. Dat kan ik jou nu al vertellen.
En over mijn echte leven hoef jij je echt geen zorgen te maken hoor. Probeer eerst maar eens te bereiken wat ik al bereikt heb,
dan mag je met mij over het echte leven praten.
 
Bovenaan