Top- of Flopstam

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum
Reactiescore
146
Bij deze nomineer ik XI als flopstam!, dit is een fakestam en heeft helemaal niets te maken met XII en XIII, het is een afsplitsing van de stam "The Rebellion", en proberen hiermee anders spelers op een verkeerd been te zetten.

Best kinderachtig.

0a9d163f6e97bb4c93916b6eb61202b6.png
 

Deleted User - 487776907

Guest
Lol, dat is toch mooi man. Beetje de draak steken met stammen die zogenaamde "zusterstammen" zijn vind ik heerlijk.
 
Reactiescore
579
En Modus van 64 was weer gestolen van w22
Daar heeft de oprichter van Modus geen problemen mee. Als ze je stamnaam kopieren op latere werelden, dan beschouw ik dat als een ode aan de oude stam. De originele stamplaatjes heb ik nog steeds voor een ieder die dat wil.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Niet helemaal mee eens. Stel iemand op W68 richt "Daap" op. Een stam welke ik heb helpen oprichten en welke W43 gewonnen heeft (blabla niet trots op zijn blabla, ander voorbeeld heb ik even niet ja..)

Als die Daap op W68 vervolgens ontzettend slecht presteert en de ene stab na de andere pleegt, zie ik dit niet als een ode, maar meer als een steek.

Zelfde voorbeeld geld voor menig andere stam. Mocht er op W68 een nieuwe Modus ontstaan, hoe zou jij het vinden als deze stabt, kata's gooit en aan R2W doet? Is dat nog steeds een ode aan de oude Modus?
 
Bovenaan