Top & Flop spelers

Reactiescore
470
Wow wat een ontzettend stoer verhaal interdictum. Echt ik ben heel trots op je. Deze kan je aankomend weekend in de kroeg vertellen, gigantische comeback. Ik sta oprecht versteld. Maarja, loop alle fora nog eens na en kijk hoeveel gezever en gejank leden van Kaka op anderen hebben gegeven om minder. Mag hoor, hoeft niet. Klein beetje zelfreflectie zou alleen niet misstaan.

Is nooit om minder geweest.
 
Reactiescore
1.365
Ano top!
Kaka flop!
Was nog niet gezegd vandaag. :eek:
 
Reactiescore
390
Het gaat hem er gewoon om dat jullie gewoon een hoopje opgeraapte nubs zijn waar niemand om cared xd. Kijk maar naar Gladijeetor die op 1 2 3 weggespeeld is.

Questie van tijd totdat jullie weg zijn ;) Tenzij ook bij jullie Babe onschuldige vvtjes gaat draaien *kuck kuck*
 
Reactiescore
7.940
Ook al krijgen wij clears bij de vleet wij geven niet toe aan deze praktijken.

Oh jongen toch, jij hebt echt nog geen massa meegemaakt. Wij vallen inderdaad aan met 3-4 accounts. Hoeveel clears hadden jullie de vorige keer? Stuk of 40 totaal? You know nothing.
 

DeletedUser81030

Guest
Oh jongen toch, jij hebt echt nog geen massa meegemaakt. Wij vallen inderdaad aan met 3-4 accounts. Hoeveel clears hadden jullie de vorige keer? Stuk of 40 totaal? You know nothing.

Ook al ken ik niks van massa aanvallen maar een stam als ons die volgens jullie toch alleen maar priet praat verkoopt heeft wel de vorige keer geen enkel dorp verloren.
Ja wij spelen defensief maar waarom denk je ?
 
Reactiescore
1.365
Ook al ken ik niks van massa aanvallen maar een stam als ons die volgens jullie toch alleen maar priet praat verkoopt heeft wel de vorige keer geen enkel dorp verloren.
Ja wij spelen defensief maar waarom denk je ?
Laat ze maar janken schat. Ze weten niet beter. :) Gewoon het spelletje spelen dan zien we wel wie er uiteindelijk wint.
Je zit uiteindelijk hier toch tegen 5 noobjes te praten die je toch nooit gelijk willen geven xD.

Jij ook <3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Jij gooit wel rap met het woord noob he? Zeker voor iemand met casual in zeg sig
 
Reactiescore
1.365
Rob, ga eens osrs spelen.. En als je dan nog zo over het woord noob denkt, zoals jij dat nu doet. Dan wil ik jou wel eens horen :p.
Daar noemt iedereen elkaar noob.

En ik ben ook eens trots dat ik een wereldje gewonnen heb ja! :(
 

DeletedUser81034

Guest
@Global Knowledge stoer man! Oprecht stoer. Je hebt het over accounts die groter zijn dan een hele stam. Wel heel knap dat jullie daarmee dorpen kunnen pakken!

Achja, wij hebben wat andere meningen gedeeld dan kakaka (en seriously, niemand die iets aan die naam kan doen? Het komt op mij ronduit onbeschofd en rasistisch over maar oke). Hoop op een andere wereldwinst dan jullie maarja dat wisten we al. Post morgen maar iets koels over dat jullie dorpen hebben gepakt ofzo
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Rob, ga eens osrs spelen.. En als je dan nog zo over het woord noob denkt, zoals jij dat nu doet. Dan wil ik jou wel eens horen :p.
Daar noemt iedereen elkaar noob.

En ik ben ook eens trots dat ik een wereldje gewonnen heb ja! :(
Ben toevallig een maxed zerker gr
 
Reactiescore
7.940
Ook al ken ik niks van massa aanvallen maar een stam als ons die volgens jullie toch alleen maar priet praat verkoopt heeft wel de vorige keer geen enkel dorp verloren.
Ja wij spelen defensief maar waarom denk je ?

Nee Gladijeetor is inderdaad niet kapot.
 
Reactiescore
470
Nee want gladijeetor had dat zeker niet zien aankomen en is zeker voor niks dicht bij ons komen edelen. Aah wacht ...

Ah onze vriend gladijeetor is DU voor ons geworden , ik zeg dit alvast voor jullie op het AF komen huilen dat we zijn uitgebouwde dorpen overnemen.
 
Reactiescore
7.940
Nee want gladijeetor had dat zeker niet zien aankomen en is zeker voor niks dicht bij ons komen edelen. Aah wacht ...

Ook al ken ik niks van massa aanvallen maar een stam als ons die volgens jullie toch alleen maar priet praat verkoopt heeft wel de vorige keer geen enkel dorp verloren.
Ja wij spelen defensief maar waarom denk je ?

Oepsie, wie had er nou priet praatjes?
 
Reactiescore
1.365
Bovenaan