De Heilige Oorlog

DeletedUser79396

Guest
Troepen dumpen is precies effectiever dan ik had gedacht :p

En bedoel je mss traantjes ipv treintjes? Ben idd niet helemaal bij de pan haha.
 
Reactiescore
64
Troepen dumpen is precies effectiever dan ik had gedacht :p

En bedoel je mss traantjes ipv treintjes? Ben idd niet helemaal bij de pan haha.

Heb je 2 a 3 dagen bezig gehouden! Precies zoals bedoelt, thanks voor het mee werken!

Tip voor de volgende keer, als het serieus word & ik niet in de zon zit te genieten van je treintjes met 20 sec tussentijd, time ze beter. Waarsch ga je nu zeggen “nee voor nubs hoef je dat niet te doen” aangezien je beledigingen net zo voorspelbaar zijn als je aanvallen.

Love traantjes van kogarashi? Nee, hoor je niet graag huilen, kinderen maken klote geluid als ze huilen. ;)
 

DeletedUser79396

Guest
OK, ik win nog steeds 95% van de doeldorpen, tussentijd is met opzet mochten jullie het nog niet doorhebben, ik geen tijd ga steken om alles timen op men gsm :p was achteraf blijkbaar ook niet nodig haha.

Vind het vreemd dat je dat zelfs treintjes blijft noemen maar swat. Bij deze ga ik hier niet meer op ingaan. Doe gerust nog verder je verhaal. succes verder.
 
Reactiescore
53
OK, ik win nog steeds 95% van de doeldorpen, tussentijd is met opzet mochten jullie het nog niet doorhebben, ik geen tijd ga steken om alles timen op men gsm :p was achteraf blijkbaar ook niet nodig haha.

Vind het vreemd dat je dat zelfs treintjes blijft noemen maar swat. Bij deze ga ik hier niet meer op ingaan. Doe gerust nog verder je verhaal. succes verder.

Goed verhaal! Dus je dorpen ongelovig laten en daarna je defdorpen vol verliezen was on purpose? Ja nog ff..
 
Reactiescore
323
OK, ik win nog steeds 95% van de doeldorpen, tussentijd is met opzet mochten jullie het nog niet doorhebben, ik geen tijd ga steken om alles timen op men gsm :p was achteraf blijkbaar ook niet nodig haha.

Vind het vreemd dat je dat zelfs treintjes blijft noemen maar swat. Bij deze ga ik hier niet meer op ingaan. Doe gerust nog verder je verhaal. succes verder.
Goeie cover, zou ik ook zeggen als al mijn clears geveegd worden :D
 

DeletedUser47003

Guest
OK, ik win nog steeds 95% van de doeldorpen, tussentijd is met opzet mochten jullie het nog niet doorhebben, ik geen tijd ga steken om alles timen op men gsm :p was achteraf blijkbaar ook niet nodig haha.

Vind het vreemd dat je dat zelfs treintjes blijft noemen maar swat. Bij deze ga ik hier niet meer op ingaan. Doe gerust nog verder je verhaal. succes verder.

Klinkt redelijk flauw wel, op een knopje drukken teveel moeite doen? Waarom dan uberhaupt edels sturen, dat is toch ook teveel moeite? :confused:
Als dit het niveau is van spelen tegenwoordig...
 
Reactiescore
64
38895c29e20c6c72061101f47ecb0de4ff30258e39843e3e8503e5d0522f58dc.jpg
 
Reactiescore
53
Beste lezers,

Dit is deel 1 van "Op de koffie bij M.v.d.t."

Donderdag 13 juni was het dan zover. Nadat Virtues en Phuture Noize de stam verlieten moest koh de enige sterkhouder in het zuid oosten nog aan zich onder werpen. Terwijl de speler van M.v.d.t. aan het genieten waren van een drankje, klopte glassface op de deur. Na een periode van "inactief zijn" was het eens tijd om de verveelde mannen op pad te sturen. er werd overeen gekomen dat soep en bier klaar stond voor deze mannen. Na een hoop kabaal was het raak. Midden in de nacht was het Master Josti die zijn troepen stuurde. De speler die desnachts leeft om een ander wakker te maken. Gelukkig was er iemand van M.v.d.t. om ook voor deze mannen een warme maaltijd voor te bereiden. Maar nee, het hield niet op niet vanzelf. KOH had het gemunt op deze speler. De speler die berucht staat om zijn berichtjes en meerdere keren door spelers is geblokkeerd of zelfs nog geblokkeerd is. Lazy kwam er ook bij, een luide rustverstoring. Met een hoop kabaal werden zijn geharde mannen op pad gestuurd. Maar het was lastig dit met een flinke kater aan te zien. We vroegen Lazy om te stoppen. Gelukkig was hij zo vriendelijk om ons was aspirines te brengen. Hartelijk dank daarvoor.

Skoczieboy stond op het punt van sturen. Enter staat groot op je toetsenbord zullen we maar zeggen. De speler die een lamme arm krijgt van één keer enteren, daar gaat deze award heen. Traag is zijn voornaam, maar bang is hij zeker niet. Met een hoop van zegen stuurde Skoczieboy zijn vrouwen op pad. Geharde vrouwen wel te verstaan. Van die vrouwen die bijen kanen en die hun mannen tot koken dwingen.

Dit was natuurlijk nog niet alles. De teller liep maar op en M.v.d.t. moest extra soep met bier gaan zoeken. Zoveel mannen, en Skocz zijn vrouwen, moesten worden gevoederd. Master Teller kwam om de hoek kijken, Zswader probeerde ook nog of er voor hem/haar nog wat te drinken was, Petra stuurde haar nobelste mannen alleen op pad, gelukkig hoorden we dit snel. Ook Kogarashi kwam erbij ( Even tussen ons, volgens mij mag hij ons niet). Na wat heen en weer getouwtrek zinde hij op wraak, zijn volle clears werden op pad gestuurd tegelijk met Nos4a2 zijn mannen. Met een after dinner dip werden zij op pad gestuurd. Ook Japhille probeerde het nog eens.

Na een zonnige dag zit deel één erop. Eerlijk is eerlijk: KOH heeft er alles voor over om deze speler weg te vegen. Weg te halen van de kaart. Vandaag heeft M.v.d.t. de eetwedstrijd die er ook nog is was gewonnen. Wie gaat hem morgen winnen?

Hopelijk zijn jullie morgen hongerig, want het eten staat klaar voor morgen.

U zijt gegroet,
Jessica
 
Reactiescore
112
Lazy kwam er ook bij, een luide rustverstoring. Met een hoop kabaal werden zijn geharde mannen op pad gestuurd. Maar het was lastig dit met een flinke kater aan te zien. We vroegen Lazy om te stoppen. Gelukkig was hij zo vriendelijk om ons was aspirines te brengen. Hartelijk dank daarvoor.

Ja sorry ik ben soms nogal luidruchtig :rolleyes:. Hebben de aspirines geholpen ?
 
Bovenaan