Grand Alliance vs Bellum

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Is enkel mooi woorden ombuigen Justin dat snap je zelf ook. Je kan toch niet anders dan toegeven dat ik geheel terrecht dacht een nap te hebben? Dat er miscommunicatie is geweest is zeker waar maar dat is in Ground gebeurt tussen jullie..

Dat ik daar de dupe van ben is gewoon oneerlijk. En ik geef zeker toe dat ik betere afspraken had kunnen maken met Bas of jou, dan had dit niet gebeurd. Toch vind ik het niet meer normaal dan dat ik er van uit ging een NAP te hebben na eerder getoonde berichten.
 
Reactiescore
1.367
Van wat ik hier allemaal gelezen heb heeft bas geen aanbieding gedaan of iets dergelijks, slechts een opsomming.
De echte gesprekken om to afspraken te komen zijn door jou/je account genegeerd?

Hoe is het dan de schuld van iemand anders?
 

DeletedUser77704

Guest
Is enkel mooi woorden ombuigen Justin dat snap je zelf ook. Je kan toch niet anders dan toegeven dat ik geheel terrecht dacht een nap te hebben? Dat er miscommunicatie is geweest is zeker waar maar dat is in Ground gebeurt tussen jullie..

Dat ik daar de dupe van ben is gewoon oneerlijk. En ik geef zeker toe dat ik betere afspraken had kunnen maken met Bas of jou, dan had dit niet gebeurd. Toch vind ik het niet meer normaal dan dat ik er van uit ging een NAP te hebben na eerder getoonde berichten.

Vind niet geheel terecht, maar zoals ik in elke post zeg is het miscommunicatie en toon ik tot zekere hoogte begrip, omdat zo'n uitgelegd kan worden.

Zeg ook constant dat ik je situatie ook begrijp en dat ik daarom bepaalde leugens om eigen bestwil je ook niet voor ga neer sabellen. Maar zoals ik onderling wel zei ik vind ik het wel dubbel, vanwege andere randzaken die we al besproken hebben en snap ik Bas dat dit zo gezegd, heeft zonder te beseffen dat zo werd opgevat.

Vind het dan wel een stuk eigen verantwoordelijkheid om dit dat ff aan alle partijen (dit geval zeker mij, ben de leider, ook ff te melden dat dit besproken is, zeker als ik met voorstel kom onderling als eerste) of ingame het ff te bevestigen altijd. Vind dit een stuk nalatigheid van jezelf maar vanuit verleden gezien snap ik een stuk opportunisme, wat het waarschijnlijk is.

Daarom zeker begrip maar zeker niet Ground zijn schuld of stab zoals sommige beweren. Is gewoon een klote samenloop van gebeurtenissen waar de communicatie gewoon slecht is verlopen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Van wat ik hier allemaal gelezen heb heeft bas geen aanbieding gedaan of iets dergelijks, slechts een opsomming.
De echte gesprekken om to afspraken te komen zijn door jou/je account genegeerd?

Hoe is het dan de schuld van iemand anders?

Eerder heeft Justin mij hier en daar wat dingen voorgesteld/gevraagd waarop ik aangaf er over na te denken. Later komt Bas naar mij met het bericht dat Justin mij nog een voorstel zal gaan doen waarna ik een dag niks hoorde en hem weer aanhaalde (Bas), Hierna antwoord Bas (op mijn vraag: wat is het plan?): Jou en je MBs nappen.

Vrij duidelijk antwoord op vrij duidelijke vraag. Ook hierna is Justin niet naar mij toegekomen oid, ik ging er van uit dat Bas die afspraak dus maakte.

Dan kan je blijven roepen dat het on duidelijk is met vele aspecten,maar van uit mij is het toch vrij duidelijk dat ik dacht een nap te hebben, en tevens gewoon niet onterecht. Wat meer het probleem is is dat Cloudy mij daarna volledig kan rippen omdat ik 250 dorpen aan hem leeg zet... Het had niet echt kleine gevolgen.
 
Reactiescore
1.367
Eerder heeft Justin mij hier en daar wat dingen voorgesteld/gevraagd waarop ik aangaf er over na te denken. Later komt Bas naar mij met het bericht dat Justin mij nog een voorstel zal gaan doen waarna ik een dag niks hoorde en hem weer aanhaalde (Bas), Hierna antwoord Bas (op mijn vraag: wat is het plan?): Jou en je MBs nappen.

Vrij duidelijk antwoord op vrij duidelijke vraag. Ook hierna is Justin niet naar mij toegekomen oid, ik ging er van uit dat Bas die afspraak dus maakte.

Dan kan je blijven roepen dat het on duidelijk is met vele aspecten,maar van uit mij is het toch vrij duidelijk dat ik dacht een nap te hebben, en tevens gewoon niet onterecht. Wat meer het probleem is is dat Cloudy mij daarna volledig kan rippen omdat ik 250 dorpen aan hem leeg zet... Het had niet echt kleine gevolgen.

Die screenshot die je postte lijkt echt niet op een poging tot afspraken van Bas z'n kant, of mis ik eentje?
 
Reactiescore
50
Wat ik niet snap is dat het lijkt of jullie van plan waren te nappen met PP, en dat uiteindelijk dus toch niet deden, waarom was dat dan?

Het is natuurlijk heel logisch voor PP om te verwachten dat zijn oude stamgenoten hem niet gelijk zullen aanvallen maar een NAP aanbieden en accepteren.
 

DeletedUser76750

Guest
Wat ik niet snap is dat het lijkt of jullie van plan waren te nappen met PP, en dat uiteindelijk dus toch niet deden, waarom was dat dan?

Het is natuurlijk heel logisch voor PP om te verwachten dat zijn oude stamgenoten hem niet gelijk zullen aanvallen maar een NAP aanbieden en accepteren.

Wij hebben hem vanuit Death. Gevraagd wat er mogelijk was om er positief einde aan te breien. Als antwoord was het enkel dat het er niet zonnig uit zag.
Dan is het logisch dat er naar andere opties gekeken word.

Vanuit Death. is er daarom gekeken naar andere mogelijke oplossingen en tja voor sommige zijn deze minder plezant dan andere.

En omdat het een oude stamgenoot is betekent het niet gelijk dat er een nap is. Wij hebben Red Sky ook al aangevallen. Dit was ook een oude stamlid van Death.
Da Vinci heeft Finit ook al aangevallen waren ook oude stamleden.

Hoezo zouden er andere regels gelden voor PP?

Deze spelers zijn dezelfde dag geleaved uit de stam namelijk...

Groetjes,
 

DeletedUser77704

Guest
Wat ik niet snap is dat het lijkt of jullie van plan waren te nappen met PP, en dat uiteindelijk dus toch niet deden, waarom was dat dan?

Het is natuurlijk heel logisch voor PP om te verwachten dat zijn oude stamgenoten hem niet gelijk zullen aanvallen maar een NAP aanbieden en accepteren.

Check eens datums voor je iets beweert, wilden hem een join aanbieden. Niet een NAP
 

DeletedUser79858

Guest
Wat ik niet snap is dat het lijkt of jullie van plan waren te nappen met PP, en dat uiteindelijk dus toch niet deden, waarom was dat dan?

Het is natuurlijk heel logisch voor PP om te verwachten dat zijn oude stamgenoten hem niet gelijk zullen aanvallen maar een NAP aanbieden en accepteren.

Ik heb nadat de aanval gestart was Justin aangegeven dat ik Valentijn niet aan wil vallen. Mr V denkt er exact hetzelfde over.

Onze clears staan dus netjes thuis te niksen terwijl we een tijdelijke nap hebben met zowat heel de wereld.

Klein gebaar zou je kunnen zeggen, maar 800 clears extra op een account wat al een flinke deuk heeft opgelopen is een genadeslag.

Het niet aan willen vallen van pp op persoonlijke basis is dus zeker geen loze uitspraak geweest

Wat betreft de nap. Je hebt niets aan een inactive account die met iedereen om hem heen een nap heeft, maar geen def of hulp kan leveren omdat hij buurman Danny aan wil gaan vallen. Kun je hem beter wegedelen en de dorpen inzetten in de oorlogtegen GA.

Ik bedoel, GA en onecrew zijn samen ong 30 mil punten groter. Als je dan serieus wil spelen, telt elk dorp en is PP laten liggen geen optie
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik heb nadat de aanval gestart was Justin aangegeven dat ik Valentijn niet aan wil vallen. Mr V denkt er exact hetzelfde over.

Onze clears staan dus netjes thuis te niksen terwijl we een tijdelijke nap hebben met zowat heel de wereld.

Klein gebaar zou je kunnen zeggen, maar 800 clears extra op een account wat al een flinke deuk heeft opgelopen is een genadeslag.

Het niet aan willen vallen van pp op persoonlijke basis is dus zeker geen loze uitspraak geweest

Wat betreft de nap. Je hebt niets aan een inactive account die met iedereen om hem heen een nap heeft, maar geen def of hulp kan leveren omdat hij buurman Danny aan wil gaan vallen. Kun je hem beter wegedelen en de dorpen inzetten in de oorlogtegen GA.

Ik bedoel, GA en onecrew zijn samen ong 30 mil punten groter. Als je dan serieus wil spelen, telt elk dorp en is PP laten liggen geen optie

Heb je indd niks aan. Maar als je mij gewoon duidelijk had gemaakt vijandig te liggen als stam had je die 300 dorpen front zeker wel gevoelt.

Een maand nap afspreken om mij weg te edelen is gewoon sneu, ik blijf er bij. Zeker na 1,5 jaar samen optrekken. Had tenminste t fatsoen gehad mij te laten weten niet vriendschappelijk te staan en t bevelen delen uit te zetten.
 
Reactiescore
6
Valentein wij van Mr V hebben je direct al gezegd dat wij jou niet zouden aanvallen ook gold dit voor Perfection wij hebben/hadden 0 problemen met je, sterker nog heb je altijd graag gemogen. Jij bent mede het dupe geworden van de shit die je grote vrienden hebben gecreeerd. En om nou te zeggen dat heel ground je genaaid heeft is wat te kort door de bocht vind je ook niet?

En dan Red Sky het is voor een aantal spelers geen geheim dat Red en ik geen BFF's zijn nooit zullen worden ook niet. Ik ontplof al zowat bij het zien van de naam, wat ook mede heeft geleid door wat uitspattingen van mijn kant die niet door de beugel konden. (voordat hij komt janken hier over, geef ik dit zelf al toe) Waar ik overigens ook mijn excuus voor heb aangeboden. Echter waar verhaal is hebben 2 schuld, op zijn excuses wacht ik nog steeds. Maar ik heb die hoop al opgegeven, want het is gewoon een hele nare gast met een mega god complex.

Ik was er op voorhand als enige al op tegen dat red bij bellum zou komen, omdat ik toen al wist dat hij voor ellende ging zorgen. Gelukkig heeft hij me daarin niet teleurgesteld. Ook was ik een van de personen die tegen was op het hele r2w verhaal, als mede ik ook tegen ben op kata,cf en wat voor sub afspraken dan ook die anders zijn dan de regels van TW. Maar ondanks ik een andere mening heb, sluit ik me aan bij wat de meerderheid van de stam wilt. Dus indirect ook de zaken accepteer. Zowel de afspraken omtrent kata enz, als het r2w verhaal, als de komst van Red. Ik heb dan ook geen mening over het feit dat Red en Da Vinci samen spelen met GA, Bellum heeft niet anders gedaan dan GA het nu doet.

Ik heb mij aanvankelijk professioneel opgesteld, en Red tijdens zijn verblijf binnen Bellum altijd met respect behandeld. Maar de ongelovelijke smerige streek die Red Bellum heeft geleverd daar lusten de honden geen brood van, Da Vinci was hier ook bij betrokken maar ik vindt dat niet te vergelijken als met Red Sky. Hij heeft Bellum vanaf het begin dat hij bij ons kwam bespeeld (bleek achteraf) en aan het lijntje gehouden. En helaas weet dat hij een bepaalde machtspositie heeft gezien zijn ligging op w63, en hij ook echt wel weet hoe het spelletje werkt, want een ervaren speler is het zeker, en die voor zover ik weet het grotendeels alleen doet.

Maar de gene die roepen dat Bellum zelf de veroorzaker is van het vertrek van Red Sky, hebben geen idee waar ze over praten.

Voor de gene die mijn niet kennen, ik ben Pascal denk een van de meest onervaren speler op W63 (aangezien het mijn allereerste echte wereld is op TW)

gr,
Pas
 
Reactiescore
1.367
En dan Red Sky het is voor een aantal spelers geen geheim dat Red en ik geen BFF's zijn nooit zullen worden ook niet. Ik ontplof al zowat bij het zien van de naam, wat ook mede heeft geleid door wat uitspattingen van mijn kant die niet door de beugel konden. (voordat hij komt janken hier over, geef ik dit zelf al toe) Waar ik overigens ook mijn excuus voor heb aangeboden. Echter waar verhaal is hebben 2 schuld, op zijn excuses wacht ik nog steeds. Maar ik heb die hoop al opgegeven, want het is gewoon een hele nare gast met een mega god complex.

Heel herkenbaar dit :p

Toen ik en red bij elkaar in infect zaten ging het wel prima, gezellige gesprekken.

Toen hij in bellum kwam en ons aan een lijntje hielt heb ik hier dan ook als weinigen steeds commentaar op gehad, wat mij niet in dank afgenomen werd, en dat is een understatement. Heb zelf ook uitspraken gedaan die niet horen maar iig mijn excuses aangeboden.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79704

Guest
dat bellum als een kaarthuisje in elkaar storte na het vertrek van red sky en da vinci kunnen wij weinig aandoen toch? Als ik alles lees was red sky daar het grootste probleem? Lijkt me dan dat jullie beter gingen samenwerken zonder hem?

Bellum heeft deze wereld gevormd hoe hij is. Van hele stammen ondersteunen in onze rim tot cf’s leggen en als wij hetzelfde doen dreigen met katta’s, r2w actie doen en dan liggen klagen wanneer 2 spelers het beu zijn en leaven en wij hun de kans geven om hun toch een toekomst te geven. Jullie hebben iedere kans om ons in een nadeel te steken gebruikt.

Tim is geen gemakkelijk persoon dat klopt, maar ik heb screens gezien waarin dingen gezegd werd tegen hem die gewoon te ver gingen, mag je nog excuses voor aanbieden maar neemt niets weg van het feit dat er enorm grove dingen gezegd werden
 
Reactiescore
1.367
dat bellum als een kaarthuisje in elkaar storte na het vertrek van red sky en da vinci kunnen wij weinig aandoen toch? Als ik alles lees was red sky daar het grootste probleem? Lijkt me dan dat jullie beter gingen samenwerken zonder hem?

Meesten vertrouwden hem, word dan lastig

Bellum heeft deze wereld gevormd hoe hij is. Van hele stammen ondersteunen in onze rim tot cf’s leggen en als wij hetzelfde doen dreigen met katta’s, r2w actie doen en dan liggen klagen wanneer 2 spelers het beu zijn en leaven en wij hun de kans geven om hun toch een toekomst te geven. Jullie hebben iedere kans om ons in een nadeel te steken gebruikt.

Zijn vast individuele spelers geweest? Ik sta zelf recht tegenover zulke uitspraken namelijk wie CF's zet kan ook CF's terug verwachten.

Tim is geen gemakkelijk persoon dat klopt, maar ik heb screens gezien waarin dingen gezegd werd tegen hem die gewoon te ver gingen, mag je nog excuses voor aanbieden maar neemt niets weg van het feit dat er enorm grove dingen gezegd werden

Weet dan niet wie dat is, maar enige wat ik zelf steeds vroeg was om ipv steeds met excuses te komen er een oplossing voor te zoeken, in de vorm van co's.

Maar als iemand screens wilt hebben, voel je vrij om me te pmen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
6
dat bellum als een kaarthuisje in elkaar storte na het vertrek van red sky en da vinci kunnen wij weinig aandoen toch?

Waar zeg ik dat, ik(wij) dat jullie kwalijk nemen?

Ik heb dan ook geen mening over het feit dat Red en Da Vinci samen spelen met GA, Bellum heeft niet anders gedaan dan GA het nu doet.

Volgens mij geef ik aan dat ik dat juist niet doe ;)

Bellum heeft deze wereld gevormd hoe hij is. Van hele stammen ondersteunen in onze rim tot cf’s leggen en als wij hetzelfde doen dreigen met katta’s, r2w actie doen en dan liggen klagen wanneer 2 spelers het beu zijn en leaven en wij hun de kans geven om hun toch een toekomst te geven. Jullie hebben iedere kans om ons in een nadeel te steken gebruikt.

Ik snap wat je hier bedoelt te zeggen, maar volgens mij hebben we met zijn alle deze wereld gevormd hoe hij nu is. En ik zeg niet dat Bellum perfect is geweest, nogmaals:

Ik was er op voorhand als enige al op tegen dat red bij bellum zou komen, omdat ik toen al wist dat hij voor ellende ging zorgen. Gelukkig heeft hij me daarin niet teleurgesteld. Ook was ik een van de personen die tegen was op het hele r2w verhaal, als mede ik ook tegen ben op kata,cf en wat voor sub afspraken dan ook die anders zijn dan de regels van TW. Maar ondanks ik een andere mening heb, sluit ik me aan bij wat de meerderheid van de stam wilt. Dus indirect ook de zaken accepteer. Zowel de afspraken omtrent kata enz, als het r2w verhaal, als de komst van Red. Ik heb dan ook geen mening over het feit dat Red en Da Vinci samen spelen met GA, Bellum heeft niet anders gedaan dan GA het nu doet.

Daarnaast, wil je nou zeggen dat Bellum de enige stam is geweest die "fouten" heeft gemaakt of "verkeerde" beslissingen hebben genomen? Dat ALLES de schuld is van Bellum? Ik lees vaker je berichten Detlefst, en ik schat je op meer waarde dan de bovenstaande stelling. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Tim is geen gemakkelijk persoon dat klopt, maar ik heb screens gezien waarin dingen gezegd werd tegen hem die gewoon te ver gingen, mag je nog excuses voor aanbieden maar neemt niets weg van het feit dat er enorm grove dingen gezegd werden

100% waar, maar heb je ook gezien wat hij heeft gedaan en gezegd? Ik denk het niet. Want dan zou je mening op zijn minst neutraal zijn geweest. Zoals Danny al zei pm maar.... Red draait de waarheid ook altijd naar hoe hij het wilt. Zoals het verhaal wat hij vertelde wat voor lul Danny wel niet was dat hij Red uit het niets had gerapporteerd... Gewoon omdat Danny zielig was.... Ik heb eergisteren voor het eerst gelezen de gehele conversatie tussen Danny en Red, (het punt van rapporteren wordt ook aangehaald). Dan heb je het over grove dingen die tegen Red zijn gezegd, hmm fair enough. Maar wat hij tegen Danny deed is gewoon ziekelijk. En zowel Danny als ik maken hun excuses, die van Red wachten we beide nog steeds op. Maar die komt er niet, god complex zit in de weg. En als je er naar vraagt van goh hoe staat het met jou excuses? En we schudden elkaar de hand, is het antwoord. "Sorry man, ik ben druk. Ik kom straks weer bij je, of morgen. " Volgens mij is dat evenveel werk om te typen; inderdaad man je hebt gelijk, sorry.

En dan nog die excuses boeien me niet, maar dat mensen hier zijn die hem de hemel inprijzen, ik hoop het niet. Maar vroeg of laat zal je het zelfde ervaren.
 

DeletedUser79704

Guest
Waar zeg ik dat, ik(wij) dat jullie kwalijk nemen?



Volgens mij geef ik aan dat ik dat juist niet doe ;)



Ik snap wat je hier bedoelt te zeggen, maar volgens mij hebben we met zijn alle deze wereld gevormd hoe hij nu is. En ik zeg niet dat Bellum perfect is geweest, nogmaals:



Daarnaast, wil je nou zeggen dat Bellum de enige stam is geweest die "fouten" heeft gemaakt of "verkeerde" beslissingen hebben genomen? Dat ALLES de schuld is van Bellum? Ik lees vaker je berichten Detlefst, en ik schat je op meer waarde dan de bovenstaande stelling. Als je begrijpt wat ik bedoel.



100% waar, maar heb je ook gezien wat hij heeft gedaan en gezegd? Ik denk het niet. Want dan zou je mening op zijn minst neutraal zijn geweest. Zoals Danny al zei pm maar.... Red draait de waarheid ook altijd naar hoe hij het wilt. Zoals het verhaal wat hij vertelde wat voor lul Danny wel niet was dat hij Red uit het niets had gerapporteerd... Gewoon omdat Danny zielig was.... Ik heb eergisteren voor het eerst gelezen de gehele conversatie tussen Danny en Red, (het punt van rapporteren wordt ook aangehaald). Dan heb je het over grove dingen die tegen Red zijn gezegd, hmm fair enough. Maar wat hij tegen Danny deed is gewoon ziekelijk. En zowel Danny als ik maken hun excuses, die van Red wachten we beide nog steeds op. Maar die komt er niet, god complex zit in de weg. En als je er naar vraagt van goh hoe staat het met jou excuses? En we schudden elkaar de hand, is het antwoord. "Sorry man, ik ben druk. Ik kom straks weer bij je, of morgen. " Volgens mij is dat evenveel werk om te typen; inderdaad man je hebt gelijk, sorry.

En dan nog die excuses boeien me niet, maar dat mensen hier zijn die hem de hemel inprijzen, ik hoop het niet. Maar vroeg of laat zal je het zelfde ervaren.

nou pascal, dat ik bellum de schuld van alles geeft klopt niet. de schuld ligt deels bij kakaka. alles wat gebeurde daarna is toch echt wel bellum hun fout. toen kakaka op delete ging moest bellum terug uit elkaar gegaan zijn (meerdere bellum spelers hebben gezegd hiervan spijt te hebben dat ze dit niet gedaan hebben). Naar mijn inziens heeft de GA vooralsnog geen enkele fout gemaakt. wij zijn het grote "slachtoffer" van w63 als ik het zo mag stellen.
ik bedoelde meer dat je wat nu gebeurde geen r2w actie kan noemen want niemand heeft zich aangesloten bij ons. Is er een samenwerking? ja net zoals jullie die met death hebben. we zijn niet dezelfde stam, we hebben niet dezelfde afspraken en doen ook allemaal ons eigen ding. wonkru kan zo beslissen de banden te verbreken,net zoals wij dat ook kunnen doen. in dat aspect is er al een groot verschil lijkt me.


zoals ik al zei, ik heb ook mn aanvaring gehad met Tim, waar er ook harde woorden werden gebruikt, maar ik ben te oud om daarover zwaar te tillen. dagje wachten en dan uitpraten ipv gewoon verwijten heen en weer te slingeren.. verder heb ik gewoon goed contact met Danny en heb ik ook de screens gezien, en heb ik ook mn mening daarover gegeven zowel tegen tim als tegen danny.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Snel tegen de juf zeggen dan
 
Bovenaan