Rate de speler

DeletedUser69389

Guest
Trust gaat helaas niet meer. :(

Daarom kies ik er zelf maar eentje uit en het wordt:

127447_large



a510a1043607f5d2e977f1c7a1687b6d.png


Babushka dus. Een account wat ik zelf niet ken en waar ik nooit mee heb gesproken. Het betreft de nummer 28 van wereld 66 en naar horen zeggen speelt hier ene Thomas op. Wel een Thomas die ik niet ken en wat best knap is met dertig TW Thomassen die ik in mijn carriere heb ontmoet.:eek::oops::confused:


Account / Punten
Zoals gezegd is het account Babushka te vinden op de 28ste plek met 76 dorpen en 606.572 punten. Het account is gestart bij de start van de wereld op 10 januari.

image.php


Als we kijken naar hoe het account aan zijn punten is gekomen dan zien we dat er sprake is van 100 overnames: 100 (+90-10).

c4b5c3a0a83be5fc88073afae3e132a4.png

cf1c393a96f30b7e8c7b381449bc509e.png
8be3a38c3435f683a1cb7efd7c12a450.png
6b75e62a32a03a27aaa44cb7b9e66347.png



Wat we zien is dat het account een valse start beleefde door op 9 februari geedeld te worden. Vanaf daarna is het account opnieuw gestart en begon het met het edelen van een voorzichtige bb dorp. De overige 9 dorpen die het account verloren is zijn dorpen die zijn afgestaan aan een stamgenoot, Interdictum.

5 bb's
23 interns van SNF.
18 dorpen veroverd zonder de overnames van Lemonkiller nog mee te rekenen van SNF..
19 dorpen van Lemonkiller
19 overige spelers.
6x zichzelf geedeld

Ik haal die 6 van de +90 veroveringen af. Dat maakt dat ik nu ga reken met het getal 84

Interns = (23/ Maa84) x 100 = 27.38%
BB's = (5/84) x 100 = 5.95%
SNF overnames = (18/84) x 100 = 21.43%
Lemonkiller = (19/84) x 100 = 22.62%
Overige spelers= (19/84) x 100 = 22.62%

Iets meer dan 1/3e was dus slapend edelen. Een kleine kwart van de overige spelers dat waren alleen maar kleine spelers dus ook geen uitdaging. Van de SNF overnames is het de vraag hoeveel verzet die nog boden. Dat maakt dat alleen Lemonkiller enigszins een prestatie te noemen valt. Maar daar was de verhouding ook 2:1 in het voordeel van Babushka. Normaal gaf ik een 6.0 hiervoor, maar omdat Lemonkiller toch is weggespeeld en redelijk vlot komt er een halve punt bij.

Al bij al een 6.5, maar ik hoop wel dat er nog meer strijd gaat komen.


OD
20eea13e4449e7eb280623c6fbaed363.png


ODA
image.php


ODD
image.php


Ondersteuner had ik graag getoond, maar met het zoeken kwam ik op dit:
79d732811b53e371a0f96ae91f01ba34.png


Al bij al vrijwel geen ODD. Heeft blijkbaar afgezien van de startfase nooit 'serieuze' incomings gekregen. De aanvaller stijgt ook pas sinds het account in Chess zit en wat ook verklaard wordt door de 6 bb's, 23 interns en 19 overige spelers waarvan het merendeel is geedeld voor de join naar Chess.

Al bij al is het allemaal gewoonweg zeer pover. Om nou hiervoor een onvoldoende te gaan geven dat gaat mij te ver. Daarom een 5.5.

Stam
21b519ae29dcfe011dea45c1db03d461.png


De stam Chess behoort momenteel tot de top drie en is samen met N.E.O de stam die wat mij betreft het meeste kans maken op de winst. Er is nog één stam die kan volgen qua punten vooralsnog en dat is UFO, maar ik acht het toekomstperspectief voor UFO zo slecht dat ik er weinig fiducie in heb dat die er na de zomer nog zijn. Althans met de huidige papieren, want we kunnen natuurlijk niet in de glazen bol kijken. Indien iemand die wel heeft en dat kan hou ik mij graag aanbevolen.:D

Chess is een naar mijn mening interessante stam, omdat het een stam is die al vanaf het begin van de wereld bestaat en heel goed nadenkt over zijn recruits. Ze hebben als collectief een mooi en uitdagend cluster en waar strijd de laatste tijd volop plaats vindt. Getuige de oorlog/oorlogen die er recent zijn gestart. Ik ben heel benieuwd hoe die strijd gaat verlopen en nog meer of Chess in staat blijkt om die oorlog te winnen. Of dat ze misschien toch te hoogmoedig waren/zijn en dat het aantal accounts toch ontoereikend is voor de ambities die ze tentoonspreiden.

Maar ik denk wel dat Chess een stam is om serieus rekening mee te houden. Met accounts als Interdictum, Circusofinsanity, Red Sky en TheTraingoeschuchuu beschikken ze over een aantal ervaren accounts die de overige accounts kunnen meenemen aan hun hand. Toch hebben accounts als Babushka en Ted het Beertje toch nog veel te bewijzen.

Wanneer ze deze strijd weten te winnen of alleszins door te komen dan denk ik dat we ernstig rekening moeten houden met dat Chess op den duur op rang 1 kan komen te staan en dat ze daarmee ook één van de (te kloppen) overwinningskandidaten zijn op basis van hun stabiliteit, beleid en getoonde hulp naar elkaar. Maar dan moeten de haantjes het wel met elkaar vol houden, want daar zitten er wel redelijk wat van in Chess.

Het uitschakelen van een Actionreaction en ondanks het goede deffwerk van N.E.O bij Niels en co toch dorpen weten te pakken is een teken aan de wand dat deze stam tot veel in staat kan zijn/is.

Ik geef Chess dan ook een 8.0.

Ligging
cd2b8ef4f9b7948f56c91a3a1ac50dd4.png
nl66

Op basis van de kaart zie je dat Babushka een mooie phalanx richting oostkant van de wereld heeft. Op den duur komt er front met Theultimatefighter van N.E.O waarschijnlijk. Dat zal wel een hele uitdaging worden. Alleszins heeft het account nog veel te bewijzen. Ik zeg een 7.

Reputatie
Ik weet niks van dit account. Niet wie er speelt en hoe het communiceert. Daarom een 5.5.

(6.5 + 5.5 + 8.0 + 7.0 + 5.5) / 5 = 6.5

Nu graag een rate van Jutlord.
 

DeletedUser69389

Guest
Oh is het andersomdag? Zepi is intern en Action Reaction is "uitgeschakeld"... o_O
Ja hij is uitgeschakeld door de incomings waarna het perspectief zo slecht was dat hij zich heeft laten internen. Kijk maar naar de daling en ODD stijging.

image.php
image.php
 
Bovenaan