Overwinnings voorwaarden W65

Reactiescore
634
Zeg dat dan gewoon? Denk niet dat iemand hier vanaf weet?

Dit is ook aangekaart in eerdere posten, tevens via FB van TW hierna gelinkt.

Hetgeen wat ik heb begrepen is:

De wereld instellingen worden door Inno bepaalt en niet wenselijk dat deze in een lopende wereld worden veranderd.

Dit staat los van om een gespeelde wereld handmatig te sluiten.
Enige nadeel dan is dat de Overwinningsprestaties pas zullen bij geschreven, zodra de server gesloten wordt.
(Dus zodra de wereld is gespeeld met de overwinningsvoorwaarde).

Aangezien de afgelopen werelden al eerder gespeeld waren, voordat de overwinningsvoorwaarde werden behaald, zijn de meeste ook handmatig gesloten.
(Doordat wij dit in W54 en W61 zelf mee hadden gemaakt, begon ik dus dit weer aan te kaarten)

In welke zin wil hij een oplossing zien dan, want ik zou zo niets weten voor de sneller eindigende werelden..

Bedoeling is dus dat wij met iets gaan aankomen.

Mijn voorstel is om alle wereld na x% Dominantie een muntenverlaging in te voeren.
Dit zal het edelen naar de gewenste eind Dominantie versnellen en hoeven spelers niet zinloos naar beeldschermen staren.
Ook dat voorstaan in de aangekondigde wereld instelling bij gezet kan worden of er munten verlaging zal komen of niet, aangezien dit een vaste wereld instelling is.
 
Reactiescore
853
De wereld instellingen worden door Inno bepaalt en niet wenselijk dat deze in een lopende wereld worden veranderd.
Oke dit is niets nieuws toch? Ik dacht dat je iets anders bedoelde met je post, namelijk dat Duckje een alternatief wilde voor het eerder sluiten van de wereld..

Mijn voorstel is om alle wereld na x% Dominantie een muntenverlaging in te voeren.
Dit zal het edelen naar de gewenste eind Dominantie versnellen en hoeven spelers niet zinloos naar beeldschermen staren.
Ook dat voorstaan in de aangekondigde wereld instelling bij gezet kan worden of er munten verlaging zal komen of niet, aangezien dit een vaste wereld instelling is.
Muntkostverlagingen is denk ik niet waar Duckje dan op doelde, eerder een suggestie om het niet eerder te hoeven sluiten van de werelden. Het is namelijk idioot om nu ineens muntkostenverlagingen in te voeren nadat dit op andere werelden meermaals is afgewezen voordat het % bereikt was.
 
Reactiescore
634
Reden waarom ik jullie keer op keer aanhaal om niet zinloos op AF te posten, voordat je weet wat er speelt komt dus ook door bovengenoemde.

Ook de felle discussie over de Mods die in speel werelden als speler aanwezig zijn.
(Alex was als speler aanwezig in W65)
Hadden wij Duckje destijds overtuigt om eens mee te lezen welke normen en waarden de community graag wilt hanteren

Als je de gesprekken naar Discord voert, Graag, met veel plezier zelfs ;)
Op Skype kan ik helaas niet aanwezig zijn :(

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/wereldafspraken.202111/page-2

Muntkostverlagingen is denk ik niet waar Duckje dan op doelde, eerder een suggestie om het niet eerder te hoeven sluiten van de werelden. Het is namelijk idioot om nu ineens muntkostenverlagingen in te voeren nadat dit op andere werelden meermaals is afgewezen voordat het % bereikt was.

Voor huidige werelden zal munten kosten verlagen sws niet ingevoerd worden, indien ze niet in de wereld instellingen staan.
(Doordat dit voor W65 niet bekend was, vroeg ik dus erna)
Het gaat voor mij meer naar de nieuwe werelden toe, althans zo heb ik het proberen uit te leggen.

Maar @Felicitys of aanhang van jou, jullie hoeven niet op mij te reageren.
Jullie kunnen zelf voorstellen hier typen, Duckje is topic aan het volgen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
853
Hadden wij Duckje destijds overtuigt om eens mee te lezen welke normen en waarden de community graag wilt handeteren
Normen en waarden zijn iets heel anders dan wereldinstellingen he. Dat hij daar in mee wilt werken betekent niet dat hij ook mee zal gaan (of uberhaupt iets gaat doen) met wat je voorstelt voor de instellingen.

Voor huidige werelden zal munten kosten verlagen sws niet ingevoerd worden, indien ze niet in de wereld instellingen staan.
Het gaat voor mij meer naar de nieuwe werelden toe, althans zo heb ik het proberen uit te leggen.
Muntkostverlagingen worden wel gedaan als het % bereikt is, komt dan een stemming voor (zie w59). In mijn ogen kun je het niet rechtvaardigen op nieuwe werelden verlagingen te gaan geven voor het % bereikt is, dan had dit vanaf het begin consequent gedaan moeten worden.

Wel ben ik het met je eens dat de sluiting van de wereld over het algemeen veel te lang duurt. Dit komt door een combinatie van hoge percentages ondanks dat de wereld rond de 50% vaak al gespeeld is en de wereldlooptijd regel. Laatstgenoemde is in mijn ogen een beetje achterhaald aangezien werelden simpelweg kleiner zijn en sneller beslist zijn. Ik zou die dan ook halveren of misschien zelfs compleet schrappen. Voor mijn gevoel zijn geheim werelden ook sneller klaar dan de dominantiewerelden, wellicht is het een idee om meer geheimwerelden in te voeren gezien deze geen lange edelfase nodig hebben om te sluiten. Daar is het gespeeld zodra de tegenstander het opgeeft en het gekloot daarna van je % opedelen heb je dan niet.
 
Reactiescore
634
Dat hij daar in mee wilt werken betekent niet dat hij ook mee zal gaan (of uberhaupt iets gaat doen) met wat je voorstelt voor de instellingen.

Is wel iets waar de CM gehoor aan had gegeven en als goed is heeft ingevoerd.
Dus een pluspunt voor de Community toch.

Muntkostverlagingen worden wel gedaan als het % bereikt is, komt dan een stemming voor (zie w59)

W65 zal geen munten kosten verlaging komen is ons verteld geworden.
Mocht dit alsnog worden gedaan na behalen van de vereiste 65% Dominantie gaat dit weinig zin hebben, omdat wereld een andere overwinningsvoorwaarde heeft van 360 dagen speeltijd.

Ima heeft nu al 55% Dominantie in handen en 65% behalen zal geen maanden werk meer zijn.
Dus tweede vraag was naar de 360 dagen speeltijd.

Hoe dan ook is de doel om suggesties of oplossing te geven vanuit de Community hoe de wereld eindfase beste kunnen uitzien.

Of dat dit vaste munten kosten verlaging gaat worden of meer geheimen/rune werelden zal de meerderheid bepalen.

Wel is het duidelijk dat de CM gehoor geeft aan onze verzoeken.
Zie ook als laatst de spel instelingen wijzigingen van W68
 

DeletedUser69389

Guest
Normen en waarden zijn iets heel anders dan wereldinstellingen he. Dat hij daar in mee wilt werken betekent niet dat hij ook mee zal gaan (of uberhaupt iets gaat doen) met wat je voorstelt voor de instellingen.


Muntkostverlagingen worden wel gedaan als het % bereikt is, komt dan een stemming voor (zie w59). In mijn ogen kun je het niet rechtvaardigen op nieuwe werelden verlagingen te gaan geven voor het % bereikt is, dan had dit vanaf het begin consequent gedaan moeten worden.

Wel ben ik het met je eens dat de sluiting van de wereld over het algemeen veel te lang duurt. Dit komt door een combinatie van hoge percentages ondanks dat de wereld rond de 50% vaak al gespeeld is en de wereldlooptijd regel. Laatstgenoemde is in mijn ogen een beetje achterhaald aangezien werelden simpelweg kleiner zijn en sneller beslist zijn. Ik zou die dan ook halveren of misschien zelfs compleet schrappen. Voor mijn gevoel zijn geheim werelden ook sneller klaar dan de dominantiewerelden, wellicht is het een idee om meer geheimwerelden in te voeren gezien deze geen lange edelfase nodig hebben om te sluiten. Daar is het gespeeld zodra de tegenstander het opgeeft en het gekloot daarna van je % opedelen heb je dan niet.
Als je wereldduur wilt weghalen moet je wel een langere periode hanteren van dominantie et cetera vasthouden, want anders beloon je recruit to win et cetera nog meer.

Over halveringen. Die konden alleszins vroeger wel doorgevoerd worden. Ik kan mij bijvoorbeeld werelden als 19, 22, 23, 34 en nog een paar heugen waar daar sprake was. Alleszins een paar werelden meegemaakt die dat hadden.
 
Reactiescore
634
Over halveringen. Die konden alleszins vroeger wel doorgevoerd worden. Ik kan mij bijvoorbeeld werelden als 19, 22, 23, 34 en nog een paar heugen waar daar sprake was

Dat was dus ook mijn reden van vragen naar munten halvering.

W54 (geheimen wereld) en W61 (Rune Wereld) kregen we ze ook.
Schijnbaar zat die munten halvering in de wereld instelling.
Als deze instelling niet bij vooraf aangekondigde bericht erbij staat, is het ook logisch om erna te vragen.
(Support gaf aan dat W65 geen muntenkosten verlaging zal krijgen, omdat dit niet in de wereldinstelling staat)

Nogmaals, voor W65 gaat munten kosten verlaging bij 65% Dominantie weinig nut hebben.
Aangezien wereld dan nog steeds 360 dagen gespeeld moet worden.

Dus mijn voorstel is om alle werelden munten kosten verlaging in te stellen en dit ook in de aankondiging van de wereld te vermelden.
 

DeletedUser69389

Guest
Dat was dus ook mijn reden van vragen naar munten halvering.

W54 (geheimen wereld) en W61 (Rune Wereld) kregen we ze ook.
Schijnbaar zat die munten halvering in de wereld instelling.
Als deze instelling niet bij vooraf aangekondigde bericht erbij staat, is het ook logisch om erna te vragen.
(Support gaf aan dat W65 geen muntenkosten verlaging zal krijgen, omdat dit niet in de wereldinstelling staat)

Nogmaals, voor W65 gaat munten kosten verlaging bij 65% Dominantie weinig nut hebben.
Aangezien wereld dan nog steeds 360 dagen gespeeld moet worden.

Dus mijn voorstel is om alle werelden munten kosten verlaging in te stellen en dit ook in de aankondiging van de wereld te vermelden.
Maar dat werd vroeger ook nooit vermeld.
 

DeletedUser69389

Guest
Daarom is het nog wel een goed idee.

Denk dat dat wel meevalt. Uiteindelijk win je met puur recruiten niet vaak de wereld.
Ik denk dat daar je onervarenheid een rol speelt, maar het is al wel bij een aantal werelden zo geweest dat dat recruiten uiteindelijk een cruciale rol speelde.
 

DeletedUser69389

Guest
Nu jij zoveeeeel ervaring hebt.
Waarom kom jij niet met suggesties die einde wereld fases zullen verbeteren ?

Hetgeen wat ik nu enkel lees, zijn paar nutteloze woorden die je hebt getypt
Persoonlijk vind ik de manier waarop het gaat wel oke. Enige is misschien de verplichte duur. Ik zou die 2/3e van een jaar doen.
 
Reactiescore
1.476
Ik denk dat daar je onervarenheid een rol speelt, maar het is al wel bij een aantal werelden zo geweest dat dat recruiten uiteindelijk een cruciale rol speelde.
Dat zou prima kunnen. De 3 werelden die ik van begin tot eind gevolgd heb, maakten de (latere) recruits niet uit.
 

DeletedUser79458

Guest
Hoe zit het nu met de dominantie? Gaat wel harder als verwacht:rolleyes:
 
Reactiescore
634
Zien jullie wel dat wij een goede CM hebben.
Hij heeft gewoon munten kosten verlaging in de Event gestopt :)

Verdien medailles samen met je stam en verdien bonussen!
-10% muntkosten voor 48 uren
 
Reactiescore
1.476
Zien jullie wel dat wij een goede CM hebben.
Hij heeft gewoon munten kosten verlaging in de Event gestopt :)

Verdien medailles samen met je stam en verdien bonussen!
-10% muntkosten voor 48 uren
Dat zit er redelijk standaard in though.
 
Reactiescore
634
Dat zit er redelijk standaard in though.

Deze Event hebben wij speciaal van CM gekregen.
Hij had net zo goed een andere Event online kunnen zetten.

Maar nu hebben we -10% muntenkosten + verdubbelaars
 
Bovenaan