Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487694086
  • Startdatum
Reactiescore
3.540
Code:
[B]Beste speler:[/B]

[B]Beste stam:[/B]

[B]De beste stam speler:[/B]

[B]Het grootste ego:[/B]

[B]Meest onderschatte stam:[/B]

[B]Beste leider:[/B]

[B]Slechtste leider:[/B]

[B]Meest overschatte stam:[/B]

[B]Meest overschatte speler:[/B]

[B]Meest onderschatte speler:[/B]

[B]Met wie zou zeker graag in een stam zitten:[/B]

[B]Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:[/B]

[B]Mooiste spelers naam:[/B]

[B]Mooiste stam naam:[/B]

[B]Het tofste topic:[/B]

[B]Het domste topic:[/B]

[B]Favoriete forum poster:[/B]

[B]Minst favoriete forum poster:[/B]

[B]Dikste wannabe op het forum:[/B]

[B]Dikste wannabe in het spel:[/B]

[B]Mooiste profiel foto van spelers:[/B]

[B]Mooiste profiel foto van stammen:[/B]

[B]Mooiste actie van de wereld:[/B]

[B]Meest belovende speler voor de toekomst:[/B]

[B]Meest belovende stam voor de toekomst:[/B]

[B]Grootste blunder:[/B]

[B]Voor wie heb je nu echt respect:[/B]

[B]Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:[/B]

Kan deze trouwens niet in de beginpost gezet worden, makkelijker kopiëren en wat meer onderdelen.
 
Reactiescore
973
Als je toch zoveel moeite doet, vul hem dan in.
 

DeletedUser79370

Guest
Vond dit lijstje wel prima om in te vullen. Langer had niet gehoeven, stond al genoeg lc stil :D
 

Deleted User - 487694086

Guest
Goh als het niet in zaagvorm is valt het nog wel mee. Dit topic is sowieso altijd wel lachen als er veel lijstjes gepost worden, hoe raar ze ook mogen zijn.
 
Reactiescore
973
Reactiescore
3.540
Als er iets is wat je niet kan zeggen is het dat ik geen mening heb over dingen. Ik heb gezegd wat ik wou zeggen, het is aan gastheer Big bang om zich gastvriendelijk op te stellen in zijn topic. De vraag van vandaag is of hij dit kan opbrengen :D
 
Reactiescore
973
Als er iets is wat je niet kan zeggen is het dat ik geen mening heb over dingen. Ik heb gezegd wat ik wou zeggen, het is aan gastheer Big bang om zich gastvriendelijk op te stellen in zijn topic. De vraag van vandaag is of hij dit kan opbrengen :D

Dus als ik zeg dat je je mening niet kan brengen, luister je naar me en gedraag je je als een poedel hondje?

<3


Danku, tevens ook de moeilijkst in te breken account puur door de naam al zou ik het wachtwoord cadeau doen. En ze proberen het nogsteeds volgens mijn loggegevens :p


<3 overactief kan zeker kloppen oeps.

Oh, je speelt dus niet op je eigen account PicturePerfect.

Hoezo?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.540
Dus als ik zeg dat je je mening niet kan brengen, luister je naar me en gedraag je je als een poedel hondje?

Nee, ik probeer Mats manieren bij te leren. Zulke opmerkingen puur omdat ik zijn stam favoriet noem (en dat standpunt verdedig) hoeft niet. Mensen lezen graag lijstjes, mensen lezen nog liever lijstjes van personen die wat op een andere manier denken (de onvoorspelbaarheidsfactor). Ik heb al vaker horen zeggen dat niemand op mijn mening zit te wachten terwijl we allemaal wel weten mensen best benieuwd zijn en het leuk zouden vinden als ik er eentje zou posten.

Daar hoeft niet flauw om gedaan te worden. Is beetje hetzelfde als dat Martijn zegt niemand mij serieus neemt maar vervolgens half Class met dialogen afkomt op mijn posten. Je gaat niet de hele tijd met zoveel op iemand in die je niet serieus neemt. Zijn van die loze uitspraken die geen steek houden. Mats zijn uitspraak neem ik serieus op, als jij dat nu zou zeggen niet, hangt volledig af van hoe iets word gebracht in welke context.

Nu overdrijf ik wat in het punt ik tracht te maken, is ook gewoon leuk Mats wat te triggeren hiermee (wat die zelf over zich heeft afgeroepen). Al blijf ik bij mijn standpunt natuurlijk.
 
Reactiescore
3.540
Er is 1 ongeschreven regel: Doe altijd het tegenovergestelde van wat Steven's zeggen.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Nee, ik probeer Mats manieren bij te leren. Zulke opmerkingen puur omdat ik zijn stam favoriet noem (en dat standpunt verdedig) hoeft niet. Mensen lezen graag lijstjes, mensen lezen nog liever lijstjes van personen die wat op een andere manier denken (de onvoorspelbaarheidsfactor). Ik heb al vaker horen zeggen dat niemand op mijn mening zit te wachten terwijl we allemaal wel weten mensen best benieuwd zijn en het leuk zouden vinden als ik er eentje zou posten.

Daar hoeft niet flauw om gedaan te worden. Is beetje hetzelfde als dat Martijn zegt niemand mij serieus neemt maar vervolgens half Class met dialogen afkomt op mijn posten. Je gaat niet de hele tijd met zoveel op iemand in die je niet serieus neemt. Zijn van die loze uitspraken die geen steek houden. Mats zijn uitspraak neem ik serieus op, als jij dat nu zou zeggen niet, hangt volledig af van hoe iets word gebracht in welke context.

Nu overdrijf ik wat in het punt ik tracht te maken, is ook gewoon leuk Mats wat te triggeren hiermee (wat die zelf over zich heeft afgeroepen). Al blijf ik bij mijn standpunt natuurlijk.
Als jij een paar posts maakt die effectief ergens op slaan zal ik mijn woorden terugtrekken. Probleem met jouw posts is juist dat er zelfs mensen zijn ( zoals bijv BG deze wereld) die het wel serieus nemen en voor iedereen kost het ook tijd om door te hebben hoe iemand post. Je kan even een slechte dag hebben natuurlijk of iets dergelijks, maar als je als een Mike hebt gepost jarenlang kan je niet verwachten opeens serieus genomen te worden door de community. Degene die de reputatie niet kennen en/of anders zien willen wij graag van ons gelijk overtuigen ja, daarom zitten er vrij veel mensen bovenop, zorgt voor een gezondere community. Dat en iedereen raakt inderdaad snel triggered van retards, kan ook nog steeds niet begrijpen wat er zo super leuk aan is dat mensen reageren op je posts. Raak je achter je pc nou echt er opgewonden van als er mensen het oneens zijn met je?
 

DeletedUser79370

Guest
Oh, je speelt dus niet op je eigen account PicturePerfect.
Werd de naam een beetje beu dus heb m afgegeven (wel pp doorgesluist natuurlijk) nu alleen nogwel het forumnaam nog want blijf er maar berichten over krijgen. Maar om duidelijk te zijn; ik speel dus al vanaf minuut 1 op Dany, vond de ligging daarintegen wel leuk dus die nam ik mee
 

DeletedUser81018

Guest
Beste speler: DaenerysTargaryen, leuk om farmwedstrijdjes van te winnen


Beste stam: te vroeg om te zeggen


De beste stam speler: Villam Villas, al een paar mooie acties mee uitgevoerd


Het grootste ego: noobstiaan


Meest onderschatte stam: Vitality, ik denk dat deze stam nog best veel kan gaan betekenen in deze wereld


Beste leider: Wereld nog te jong om dit te kunnen bepalen


Slechtste leider: Wereld nog te jong om dit te kunnen bepalen


Meest overschatte stam: Little


Meest overschatte speler: noobstiaan


Meest onderschatte speler: DipstickTheLegend, mooie oda maar niet in de top 3, terwijl dat wel zou moeten met die stats


Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Aesthetics ik sta altijd open voor nieuwe contacten, maar zodra ik een stam join vecht ik tot het einde. Winst of verlies.

Daarnaast ook Mysterious Individual. al aan aantal super leuke gesprekken mee gehad


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: noobstiaan, dan kan ik mijn dorpjes afstaan voor intern.


Mooiste spelers naam: Kwintushi


Mooiste stam naam: Class


Het tofste topic: Geen idee zit te weinig op dit forum


Het domste topic: Geen idee zit te weinig op dit forum


Favoriete forum poster: Geen idee zit te weinig op dit forum


Minst favoriete forum poster: Geen idee zit te weinig op dit forum


Dikste wannabe op het forum: Geen idee zit te weinig op dit forum


Dikste wannabe in het spel: Geen idee zit te weinig op dit forum


Mooiste profiel foto van spelers: DaenerysTargaryen


Mooiste profiel foto van stammen: Qua Patet Orbis


Mooiste actie van de wereld: is de wereld nog te join voor


Meest belovende speler voor de toekomst: Villam Villas heeft goeie skills maar gewoon pech met de tegenstanders


Meest belovende stam voor de toekomst: Pawn


Grootste blunder: Mijn taak was om op 23:59:58 een clear aan te laten komen en stuurde hem een 1 minuut te vroeg.


Voor wie heb je nu echt respect: DaenerysTargaryen en Aesthetics, farm koningen van deze wereld en ik weet hoeveel tijd hierin gaat zitten. heb tot 4 dagen geleden alles solo gedaan op deze wereld, nu 2 goede CO's erbij.


Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Villam Villas en Kwintushi
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Voor wie heb je nu echt respect: Yoshi & Roald, wat zij hebben gedaan om Pawn mogenlijk te maken en draaiende te houden is gewoonweg bijzonder. Yoshi hierin vooral, omdat we het niet altijd eens waren maar hij altijd een oplossing vind met oog op het grote plaatje.

Ah thanks! Dit is fijn om te lezen :smile:
 
Bovenaan