Praathoek

Reactiescore
2.506
Vind wel beetje zwak dat mijn reactie wordt verwijdert forum mods?? Explain pls

Er zijn gisteren geen berichten van jou verwijderd. Maar als er berichten worden verwijderd is daar een simpele reden voor: Het is dan ofwel off-topic of het is in strijd met de regels.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Komop man net een delete wave door men posts gehaald. Gelukkig hadden ze geen likes, want anders!!
 
Reactiescore
2.506
Komop man net een delete wave door men posts gehaald. Gelukkig hadden ze geen likes, want anders!!

Anders geen korting meer voor mij op het Kebab van Karim?
 

DeletedUser61134

Guest
Is al een flinke tijd terug dat een post van mij verwijderd is voor off-topic.
Ik ga immers ook zo zelden off-topic dat het een prijs waardig is.
Vandaar dat Aldo en Duckje mij deze geweldige titel hebben gegeven.

Dus leer van mij! Wie weet win jij ook ooit een titel!

En Karim Kapsalon met Saté en ananas hoeveel?
Als ik eens richting mijn zusje ga kan ik missch wel eens kijken :eek:

@The Minion je bent net een bulldozer alles te verschuiven :eek:
 
Reactiescore
2.506
Is al een flinke tijd terug dat een post van mij verwijderd is voor off-topic.
Ik ga immers ook zo zelden off-topic dat het een prijs waardig is.
Vandaar dat Aldo en Duckje mij deze geweldige titel hebben gegeven.

Dus leer van mij! Wie weet win jij ook ooit een titel!

En Karim Kapsalon met Saté en ananas hoeveel?
Als ik eens richting mijn zusje ga kan ik missch wel eens kijken :eek:

@The Minion je bent net een bulldozer alles te verschuiven :eek:

Ik heb 1 dagje afwezig en het lijkt wel of er een bom is ontploft idd. Ik heb ook een nieuw record aan meldingen (15!) moeten wegwerken gisteren.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Die verwijderde posts neem ik persoonlijk hoor. Grr :speervechter:
 

DeletedUser61134

Guest
Een date met de twee mooiste meiden van TW:rolleyes: Dat wil ik niet missen natuurlijk!!!

Misschien als Inge niet verlegen is geven we je een eindshow :eek:
Dan hoef je daarna alleen nog je ogen te sluiten en terug te denken en hoef je geen sites meer te gebruiken :eek:
 
Reactiescore
111
Ik heb 1 dagje afwezig en het lijkt wel of er een bom is ontploft idd. Ik heb ook een nieuw record aan meldingen (15!) moeten wegwerken gisteren.

Vandaar dat je mijn melding gewoon negeerde :(
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
88ed3b0139ea1c0a0aba04e9fc300628.png


Dus jullie verplaatsen mijn post over een massa van uit de ene stam op de andere stam naar het stab topic, omdat hij daar beter past, om hem vervolgens te verwijderen omdat het off-topic is. Juist ja.
 
Reactiescore
2.506
Die kwam al na episode 3... "Joh, dat was veel te makkelijk, die NK leeft 100% nog, ik geloof niet dat het zo trash is"

Ik vond die plot wel mooi. Alleen het verpest de opbouw daarna toe van de afgelopen seizoenen. Maar ik mis de input van RRRRR Martin wel. Ze hebben het met dit einde gewoon afgeraffeld. De uniekheid van GoT is er de laatste 2 seizoenen af.
 
Reactiescore
1.367
Ik vond die plot wel mooi. Alleen het verpest de opbouw daarna toe van de afgelopen seizoenen. Maar ik mis de input van RRRRR Martin wel. Ze hebben het met dit einde gewoon afgeraffeld. De uniekheid van GoT is er de laatste 2 seizoenen af.

Het had prima kunnen werken, maar alle dialoog was er uit gehaald, terwijl dat got juist interessant maakte
 
Bovenaan