Top & Flop stammen

Reactiescore
1.380
Misschien nog iets dieper in de holletjes van chess en dan laten ze je wel joinen.
Als je niks nuttigs kan vertellen reageer dan niet. Beetje stoer praten siert je niet.

Er zijn regels gemaakt en daar hou je je gewoon aan. Als chess zoiets doet zou ik ook gewoon hetzelfde zeggen. Vraag Niels maar ik ben een man van me woord. Heb zelf ook foutje gemaakt met regels en netjes opgelost.

Daar zijn regels voor maar blijkbaar ben jij het vriendinnetje van el aangezien je zo agressief reageert op mij.
 
Reactiescore
571

DeletedUser79568

Guest
Het is allemaal vrij simpel. en ik zal het objectief neerzetten, mogen beide kanten me corrigeren als ze vinden dat het niet objectief is. Chuchu valt Action aan en zodra daar serieuze verliezen worden geleden ziet El capitan zijn kans om ook mee te snoepen. Aangezien hij er zelf niet (meer) door kwam. Hij valt zowel fastgonerr als Action aan en Action beseft zich dat hij geen 2 fronten oorlog tegelijk kan spelen tegen zulke overmacht aan beide kanten.

Hij besluit El capitan te benaderen of hij alsjeblieft kan stoppen met de aanvallen, gefocust kunnen deffen tegen Chess is immers ook gunstig voor NEO. El capitan besluit zoals neo de hele wereld al doet en kiest voor de weg van de minste weerstand, namelijk een nap aan te bieden aan zijn directe vijand Action. Dat is El capitans goed recht en daar is op zichzelf niks mis mee.

Hij doet dit met enkele voorwaardes:
- De fastgonerr dorpen mogen niet meer gerecapped worden (wat zonder mobiele troepen gelijk staat aan afstaan)
- De nap dient voor onbepaalde tijd te zijn met een minimale tijdsduur van 3 weken.
- De opzegtermijn bedraagt indien een van de 2 het zat is daarna een week.

Dit was zijn eigen voorstel. Action gaat hiermee akkoord en vraagt / ontvangt daarna def van El capitan. El capitan ondersteunt dus een vijandig account, om een vijand waar nog niet mee gefront wordt te dwarsbomen.

Chuchu en Action raken aan de praat (voor de sceptici onder ons, pm is er nog, dus we kunnen evt screentje tonen dat er niet voor die tijd is gesproken). Na enig overleg wordt er besloten via skype te praten over andere opties, waarna er wordt gekozen om zich bij Chess te voegen.

Ondertussen benadert Action account El capitan om te praten over de onderhand bij hen gemaakte clusterfucks, door het edelen van fastgoner. Zij stellen een dorpenruil voor, waarbij El capitan 4 dorpen afstaat en er 5 ontvangt, waarna er geen clusterfucks meer zijn aan beide kanten.
Capitan weigert dit en geeft aan dat hij "los door AR zal gaan. Als NAP niet tegen hen, maar wel alles tussenin en boven hen." Hij weigert dus niet alleen om cf's te ruilen voor een degelijk front tussen beide accounts, maar geeft simpelweg aan er nog meer te willen pakken.
Hij laat hier dus sterk merken dat dit een tijdelijke deal is, waarbij hij geen rekening houdt met account Action op de lange termijn.

Vervolgens vertelt Action in UFO dat zij richting Chess gaan en sturen zij de door El capitan ontvangen def netjes terug. De bellen gaan rinkelen aan NEO kant en er wordt aan Action gevraagd of ze naar Chess gaan, waarop zij eerlijk antwoorden dat dit het geval is.

El capitan heeft op dit moment alle mogelijkheid om ofwel:
- de voorgestelde dorpenruil te accepteren, waarna zijn hele argument "ik laat me niet door chess cfen" vervalt
- te zeggen dat hij het met dit besluit niet eens is en de nap opzegt.

Hij besluit beide niet te doen, en te vragen om extra gratis dorpen, omdat hij ze heeft gelopen.
(lees: def sturen zodra er weinig tot geen incs meer waren en in ruil een bak gratis dorpen, waaronder cf's gekregen.)
Enige tijd nadat Action dit verzoek niet inwilligt, opent El capitan willekeurig de aanval zonder aankondiging.


Mensen die dit geen realistische weergave van de situatie vinden, corrigeer me waar nodig.


Dus kort samengevat, gaat Action uit noodzaak een nap aan met een van de 2 aanvallende partijen.
Hij ontvangt def, die overigens geen of verwaarloosbare schade heeft opgelopen. Hij geeft gratis dorpen, zelfs in zijn cluster, aan de partij die hem helpt. Vervolgens besluit hij zich toch te voegen bij de andere partij, en weigert El capitan uit pure frustratie gehoor te geven aan de afspraken.

De redenatie van NEO is je na een nap geen vijandige stam mag joinen en dat dit automatisch gelijkstaat aan een backstab en beindiging van de nap. Action was overigens al vijand. NEO is in oorlog met UFO. Sterker nog, tot een dag geleden de enige vijand waarmee jullie front hadden. Action switcht alleen van de ene vijand, naar de andere. Inhoudelijk 0 verschil dus. Relevantie is ver te zoeken.

El capitan is er niks op achteruit gegaan. Hij heeft gratis dorpen ontvangen en zijn def is intact gebleven. Hij had misschien meer dorpen kunnen pakken zonder de NAP, maar dan had hij niet zo gretig Chess moeten willen dwarsbomen. Dat is het risico dat hij nam. Als we het account hadden weten te breken tijdens de nap, had hij dus ook schijt gehad aan de afspraken, zoals hij in pm al aangaf. "nap vervalt vanaf dat het account gevallen is".
Als je als account voor die NAP optie kiest om een andere partij dwars te zitten, en het blijkt te backfiren, betekent het niet ineens dat je afspraken maar aan je laars kunt lappen.

Stel nou dat hij een BG had aangeboden, zijn clusterfucks niet had willen behouden en niet de intentie had om dwars tussen AR door te edelen, dan had ik NEO al meer begrepen.
Dan zou er sprake zijn van een compleet andere insteek. Dan was de insteek daadwerkelijk om Action te helpen.
Nu echter wilde El capitan Action (zijn directe vijand) gebruiken om het Chess lastig te maken. Compleet andere insteek. Nu heult hij met de vijand en gaat janken als een puberaal mannetje als deze vijand naar een andere vijand gaat.
 

DeletedUser69389

Guest
Jij hebt ook genoeg door de jaren heen gestabt Martijn, laat het veroordelen maar aan mensen over met een blanco strafblad daarin.

Ohja noem ze eens op? Ik kom alleen op wereld negentien tegen Fair-War, Ikki en Bill-Gates (van @Alex Lannon. ) en wat ik samen met Mindcontroll en Roald toen deed. Voor de rest 0,0
 

DeletedUser79447

Guest
Het is allemaal vrij simpel. en ik zal het objectief neerzetten, mogen beide kanten me corrigeren als ze vinden dat het niet objectief is. Chuchu valt Action aan en zodra daar serieuze verliezen worden geleden ziet El capitan zijn kans om ook mee te snoepen. Aangezien hij er zelf niet (meer) door kwam. Hij valt zowel fastgonerr als Action aan en Action beseft zich dat hij geen 2 fronten oorlog tegelijk kan spelen tegen zulke overmacht aan beide kanten.

Hij besluit El capitan te benaderen of hij alsjeblieft kan stoppen met de aanvallen, gefocust kunnen deffen tegen Chess is immers ook gunstig voor NEO. El capitan besluit zoals neo de hele wereld al doet en kiest voor de weg van de minste weerstand, namelijk een nap aan te bieden aan zijn directe vijand Action. Dat is El capitans goed recht en daar is op zichzelf niks mis mee.

Hij doet dit met enkele voorwaardes:
- De fastgonerr dorpen mogen niet meer gerecapped worden (wat zonder mobiele troepen gelijk staat aan afstaan)
- De nap dient voor onbepaalde tijd te zijn met een minimale tijdsduur van 3 weken.
- De opzegtermijn bedraagt indien een van de 2 het zat is daarna een week.

Dit was zijn eigen voorstel. Action gaat hiermee akkoord en vraagt / ontvangt daarna def van El capitan. El capitan ondersteunt dus een vijandig account, om een vijand waar nog niet mee gefront wordt te dwarsbomen.

Chuchu en Action raken aan de praat (voor de sceptici onder ons, pm is er nog, dus we kunnen evt screentje tonen dat er niet voor die tijd is gesproken). Na enig overleg wordt er besloten via skype te praten over andere opties, waarna er wordt gekozen om zich bij Chess te voegen.

Ondertussen benadert Action account El capitan om te praten over de onderhand bij hen gemaakte clusterfucks, door het edelen van fastgoner. Zij stellen een dorpenruil voor, waarbij El capitan 4 dorpen afstaat en er 5 ontvangt, waarna er geen clusterfucks meer zijn aan beide kanten.
Capitan weigert dit en geeft aan dat hij "los door AR zal gaan. Als NAP niet tegen hen, maar wel alles tussenin en boven hen." Hij weigert dus niet alleen om cf's te ruilen voor een degelijk front tussen beide accounts, maar geeft simpelweg aan er nog meer te willen pakken.
Hij laat hier dus sterk merken dat dit een tijdelijke deal is, waarbij hij geen rekening houdt met account Action op de lange termijn.

Vervolgens vertelt Action in UFO dat zij richting Chess gaan en sturen zij de door El capitan ontvangen def netjes terug. De bellen gaan rinkelen aan NEO kant en er wordt aan Action gevraagd of ze naar Chess gaan, waarop zij eerlijk antwoorden dat dit het geval is.

El capitan heeft op dit moment alle mogelijkheid om ofwel:
- de voorgestelde dorpenruil te accepteren, waarna zijn hele argument "ik laat me niet door chess cfen" vervalt
- te zeggen dat hij het met dit besluit niet eens is en de nap opzegt.

Hij besluit beide niet te doen, en te vragen om extra gratis dorpen, omdat hij ze heeft gelopen.
(lees: def sturen zodra er weinig tot geen incs meer waren en in ruil een bak gratis dorpen, waaronder cf's gekregen.)
Enige tijd nadat Action dit verzoek niet inwilligt, opent El capitan willekeurig de aanval zonder aankondiging.


Mensen die dit geen realistische weergave van de situatie vinden, corrigeer me waar nodig.


Dus kort samengevat, gaat Action uit noodzaak een nap aan met een van de 2 aanvallende partijen.
Hij ontvangt def, die overigens geen of verwaarloosbare schade heeft opgelopen. Hij geeft gratis dorpen, zelfs in zijn cluster, aan de partij die hem helpt. Vervolgens besluit hij zich toch te voegen bij de andere partij, en weigert El capitan uit pure frustratie gehoor te geven aan de afspraken.

De redenatie van NEO is je na een nap geen vijandige stam mag joinen en dat dit automatisch gelijkstaat aan een backstab en beindiging van de nap. Action was overigens al vijand. NEO is in oorlog met UFO. Sterker nog, tot een dag geleden de enige vijand waarmee jullie front hadden. Action switcht alleen van de ene vijand, naar de andere. Inhoudelijk 0 verschil dus. Relevantie is ver te zoeken.

El capitan is er niks op achteruit gegaan. Hij heeft gratis dorpen ontvangen en zijn def is intact gebleven. Hij had misschien meer dorpen kunnen pakken zonder de NAP, maar dan had hij niet zo gretig Chess moeten willen dwarsbomen. Dat is het risico dat hij nam. Als we het account hadden weten te breken tijdens de nap, had hij dus ook schijt gehad aan de afspraken, zoals hij in pm al aangaf. "nap vervalt vanaf dat het account gevallen is".
Als je als account voor die NAP optie kiest om een andere partij dwars te zitten, en het blijkt te backfiren, betekent het niet ineens dat je afspraken maar aan je laars kunt lappen.

Stel nou dat hij een BG had aangeboden, zijn clusterfucks niet had willen behouden en niet de intentie had om dwars tussen AR door te edelen, dan had ik NEO al meer begrepen.
Dan zou er sprake zijn van een compleet andere insteek. Dan was de insteek daadwerkelijk om Action te helpen.
Nu echter wilde El capitan Action (zijn directe vijand) gebruiken om het Chess lastig te maken. Compleet andere insteek. Nu heult hij met de vijand en gaat janken als een puberaal mannetje als deze vijand naar een andere vijand gaat.

Ik vind dit oprecht een goede post.
Wil er toch tegenin gaan.

Het was, is en blijft de vijand daar ben ik het mee eens.
Dat capi eigenwijs en egoïstisch heeft gehandeld beaam ik ook.
Maar, de natuurlijke reactie die is gekomen op het feit dat zijn partner vam de afspraak zich zonder problemen wil laten internen is een stap die niet belicht wordt.

Als ik nu met chess een NAP afspreek en ik intern iemand direct naast jullie, dan laten jullie dat ook niet gebeuren.


Het is letterlijk een actie-reactie geworden. El capitan wordt ineens bedreigt door een 1m intern wat hem opsluit, dan ga je een uitweg zoeken. Met en zonder NAP. Dat jullie nu hameren dat er niets is opgenomen in de NAP verbaasd mij, niemand verwacht van zijn NAP/BG dat zij ineens bij de de partij eindigen waar de persoon in kwestie tegen heeft geholpen.

Nee, het verdiend geen schoonheidsprijs maar het is een volkomen logische reactie op jullie gedachte van makkelijke front intern.

Iedereen zou dit doen.
 
Reactiescore
1.380
Als ik nu met chess een NAP afspreek en ik intern iemand direct naast jullie, dan laten jullie dat ook niet gebeuren.

dit is toch totaal wat anders dan wat er gebeurd is.
als er een NAP afgesproken word hou je je eraan en wat die ander met zijn acount doet moet hij toch zelf weten. Heeft de tegenpartij niks over te zeggen. Chess had hem dan ook kunnen inviten in de stam en dan rustig kunnen internen. Dan heb je toch hetzelfde effect.

el heeft gewoon de regels geschonden simpel als dat, maar blijkbaar tellen de regels hier niet dus waarom zouden wij ons er nog aan houden:D:cool:.
 

DeletedUser80471

Guest
Het is allemaal vrij simpel. en ik zal het objectief neerzetten, mogen beide kanten me corrigeren als ze vinden dat het niet objectief is. Chuchu valt Action aan en zodra daar serieuze verliezen worden geleden ziet El capitan zijn kans om ook mee te snoepen. Aangezien hij er zelf niet (meer) door kwam. Hij valt zowel fastgonerr als Action aan en Action beseft zich dat hij geen 2 fronten oorlog tegelijk kan spelen tegen zulke overmacht aan beide kanten.

Hij besluit El capitan te benaderen of hij alsjeblieft kan stoppen met de aanvallen, gefocust kunnen deffen tegen Chess is immers ook gunstig voor NEO. El capitan besluit zoals neo de hele wereld al doet en kiest voor de weg van de minste weerstand, namelijk een nap aan te bieden aan zijn directe vijand Action. Dat is El capitans goed recht en daar is op zichzelf niks mis mee.

Hij doet dit met enkele voorwaardes:
- De fastgonerr dorpen mogen niet meer gerecapped worden (wat zonder mobiele troepen gelijk staat aan afstaan)
- De nap dient voor onbepaalde tijd te zijn met een minimale tijdsduur van 3 weken.
- De opzegtermijn bedraagt indien een van de 2 het zat is daarna een week.

Dit was zijn eigen voorstel. Action gaat hiermee akkoord en vraagt / ontvangt daarna def van El capitan. El capitan ondersteunt dus een vijandig account, om een vijand waar nog niet mee gefront wordt te dwarsbomen.

Chuchu en Action raken aan de praat (voor de sceptici onder ons, pm is er nog, dus we kunnen evt screentje tonen dat er niet voor die tijd is gesproken). Na enig overleg wordt er besloten via skype te praten over andere opties, waarna er wordt gekozen om zich bij Chess te voegen.

Ondertussen benadert Action account El capitan om te praten over de onderhand bij hen gemaakte clusterfucks, door het edelen van fastgoner. Zij stellen een dorpenruil voor, waarbij El capitan 4 dorpen afstaat en er 5 ontvangt, waarna er geen clusterfucks meer zijn aan beide kanten.
Capitan weigert dit en geeft aan dat hij "los door AR zal gaan. Als NAP niet tegen hen, maar wel alles tussenin en boven hen." Hij weigert dus niet alleen om cf's te ruilen voor een degelijk front tussen beide accounts, maar geeft simpelweg aan er nog meer te willen pakken.
Hij laat hier dus sterk merken dat dit een tijdelijke deal is, waarbij hij geen rekening houdt met account Action op de lange termijn.

Vervolgens vertelt Action in UFO dat zij richting Chess gaan en sturen zij de door El capitan ontvangen def netjes terug. De bellen gaan rinkelen aan NEO kant en er wordt aan Action gevraagd of ze naar Chess gaan, waarop zij eerlijk antwoorden dat dit het geval is.

El capitan heeft op dit moment alle mogelijkheid om ofwel:
- de voorgestelde dorpenruil te accepteren, waarna zijn hele argument "ik laat me niet door chess cfen" vervalt
- te zeggen dat hij het met dit besluit niet eens is en de nap opzegt.

Hij besluit beide niet te doen, en te vragen om extra gratis dorpen, omdat hij ze heeft gelopen.
(lees: def sturen zodra er weinig tot geen incs meer waren en in ruil een bak gratis dorpen, waaronder cf's gekregen.)
Enige tijd nadat Action dit verzoek niet inwilligt, opent El capitan willekeurig de aanval zonder aankondiging.


Mensen die dit geen realistische weergave van de situatie vinden, corrigeer me waar nodig.


Dus kort samengevat, gaat Action uit noodzaak een nap aan met een van de 2 aanvallende partijen.
Hij ontvangt def, die overigens geen of verwaarloosbare schade heeft opgelopen. Hij geeft gratis dorpen, zelfs in zijn cluster, aan de partij die hem helpt. Vervolgens besluit hij zich toch te voegen bij de andere partij, en weigert El capitan uit pure frustratie gehoor te geven aan de afspraken.

De redenatie van NEO is je na een nap geen vijandige stam mag joinen en dat dit automatisch gelijkstaat aan een backstab en beindiging van de nap. Action was overigens al vijand. NEO is in oorlog met UFO. Sterker nog, tot een dag geleden de enige vijand waarmee jullie front hadden. Action switcht alleen van de ene vijand, naar de andere. Inhoudelijk 0 verschil dus. Relevantie is ver te zoeken.

El capitan is er niks op achteruit gegaan. Hij heeft gratis dorpen ontvangen en zijn def is intact gebleven. Hij had misschien meer dorpen kunnen pakken zonder de NAP, maar dan had hij niet zo gretig Chess moeten willen dwarsbomen. Dat is het risico dat hij nam. Als we het account hadden weten te breken tijdens de nap, had hij dus ook schijt gehad aan de afspraken, zoals hij in pm al aangaf. "nap vervalt vanaf dat het account gevallen is".
Als je als account voor die NAP optie kiest om een andere partij dwars te zitten, en het blijkt te backfiren, betekent het niet ineens dat je afspraken maar aan je laars kunt lappen.

Stel nou dat hij een BG had aangeboden, zijn clusterfucks niet had willen behouden en niet de intentie had om dwars tussen AR door te edelen, dan had ik NEO al meer begrepen.
Dan zou er sprake zijn van een compleet andere insteek. Dan was de insteek daadwerkelijk om Action te helpen.
Nu echter wilde El capitan Action (zijn directe vijand) gebruiken om het Chess lastig te maken. Compleet andere insteek. Nu heult hij met de vijand en gaat janken als een puberaal mannetje als deze vijand naar een andere vijand gaat.

Hallo allemaal,
Dit is de laatste keer dat ik hierop zal reageren.
TheTrainGoesChuChuuu heeft een hele mooie lange tekst geschreven, een tekst die uit de context in zijn voordeel geschreven is.
Opnieuw veel woorden, weinig bewijzen.

Alles is heel simpel:
Action zegt letterlijk in zijn allereerste PM(regel 4): Denk ook in jullie belang dan chess geen dorpen krijgt. (letterlijke copy/paste)
Alles wat hierna volgt werd onder andere gebouwd op die woorden.
Meer tekst en uitleg lijkt me dan ook overbodig.

Zoals ze in een rechtbank zouden zeggen:
Case dismissed.
 

DeletedUser79447

Guest
dit is toch totaal wat anders dan wat er gebeurd is.
als er een NAP afgesproken word hou je je eraan en wat die ander met zijn acount doet moet hij toch zelf weten. Heeft de tegenpartij niks over te zeggen. Chess had hem dan ook kunnen inviten in de stam en dan rustig kunnen internen. Dan heb je toch hetzelfde effect.

el heeft gewoon de regels geschonden simpel als dat, maar blijkbaar tellen de regels hier niet dus waarom zouden wij ons er nog aan houden:D:cool:.

Als hij invited was door chess had wss heel NEO nukes gegooid. Jullie willen niet begrijpen dat action hier de stabber is.

Door van vriendjes met el capi naar vijand te gaan door chess te joinen net nadat er een NAP is.

Als jullie maar kunnen haten;)

Jullie kunnen het beter ingame uitvechten.
 

DeletedUser69389

Guest
Hallo allemaal,
Dit is de laatste keer dat ik hierop zal reageren.
TheTrainGoesChuChuuu heeft een hele mooie lange tekst geschreven, een tekst die uit de context in zijn voordeel geschreven is.
Opnieuw veel woorden, weinig bewijzen.

Alles is heel simpel:
Action zegt letterlijk in zijn allereerste PM(regel 4): Denk ook in jullie belang dan chess geen dorpen krijgt. (letterlijke copy/paste)
Alles wat hierna volgt werd onder andere gebouwd op die woorden.
Meer tekst en uitleg lijkt me dan ook overbodig.

Zoals ze in een rechtbank zouden zeggen:
Case dismissed.
Jij hebt ook heel veel woorden en nul bewijzen. Dat maakt jouw verhaal ook niet sterker erop. Je hebt geluk dat ik niet meer in N.E.O zit en niet meer als leider ben verbonden aan die bende van een ellende van jullie. Want dan had jij nu een andere stam kunnen zoeken.

Als hij invited was door chess had wss heel NEO nukes gegooid. Jullie willen niet begrijpen dat action hier de stabber is.

Door van vriendjes met el capi naar vijand te gaan door chess te joinen net nadat er een NAP is.

Als jullie maar kunnen haten;)

Jullie kunnen het beter ingame uitvechten.
Dat is nog steeds geen reden om te stabben.



Jullie kunnen als stam wel intern gaan praten. Er zitten elementen in die zeer zeker betwistbaar zijn aan de kant van Action Reaction. Het is zeer zeker niet een nette gang van zaken dat hij de partijen tegen elkaar wilde uitspelen. Maar dat is onder geen beding een plausibele reden om te gaan stabben.

Het verbreken van de NAP is volgens jullie een no go, maar als dat een no go zou zijn dan zouden jullie El Capitan daarvoor straffen. Dat doen jullie niet. Dus van een no go is dan ook geen sprake. Dat is alsof Duitsland Nederland zou binnenvallen en dat Europa zegt foei dat mag je niet doen, maar we straffen je er niet voor. Het is een wanvertoning van de bovenste plank dat jullie als N.E.O hier niet fatsoenlijk tegenop treden en de gevolgen voor N.E.O zullen wel duidelijk worden op termijn. Dit gaat jullie spelers kosten die niet meer naar N.E.O willen en als ik de verhalen zo hoor zit er ook binnen N.E.O behoorlijk wat onvrede over de manier waarop dit wordt ''opgelost''. Wie zijn kont verbrand moet op de blaren zitten en dat worden voor N.E.O flinke blaren zo te horen. @Earth Terra


Ook dat er mensen, zoals @OrAsU , zijn die zelfs betwisten of hebben betwist dat er van een nap uberhaupt geen sprake zou zijn is een bijna zielige vertoning. Daarover ruzie maken intern binnen N.E.O terwijl zelfs Capitan erkend dat er sprake was van een NAP....
 

DeletedUser67275

Guest
Ook goedemorgen Martijn.

Op dit bericht zat ik al te wachten van jou. Je bent immers uitsluitend negatief geweest sinds je leave over NEO. Je zit NIET in onze stam, je speelt NIET op deze wereld, je weet dus NIET hoe de situatie in NEO is. Wij zijn een behoorlijke tijd met zijn allen bijeen, en iedereen zit nog steeds in de stam. Denk wel dat er stammen zijn, waar het allemaal wat minder loopt. Ik zal je vast vertellen dat het NEO tijdperk na jouw leave er alleen maar gezelliger op is geworden.

Je hebt geluk dat ik niet meer in N.E.O zit en niet meer als leider ben verbonden aan die bende van een ellende van jullie. Want dan had jij nu een andere stam kunnen zoeken.
Gelukkig ben jij ook geen leiding meer. De laatste keer dat jij leiding was, heb jij ingestemd met kicken van een speler zonder bewijs. Behoorlijk grappig, want deze speler is nog steeds lid en is hulpvaardig zat.
 

DeletedUser69389

Guest
Ook goedemorgen Martijn.

Op dit bericht zat ik al te wachten van jou. Je bent immers uitsluitend negatief geweest sinds je leave over NEO. Je zit NIET in onze stam, je speelt NIET op deze wereld, je weet dus NIET hoe de situatie in NEO is. Wij zijn een behoorlijke tijd met zijn allen bijeen, en iedereen zit nog steeds in de stam. Denk wel dat er stammen zijn, waar het allemaal wat minder loopt. Ik zal je vast vertellen dat het NEO tijdperk na jouw leave er alleen maar gezelliger op is geworden.


Gelukkig ben jij ook geen leiding meer. De laatste keer dat jij leiding was, heb jij ingestemd met kicken van een speler zonder bewijs. Behoorlijk grappig, want deze speler is nog steeds lid en is hulpvaardig zat.
Ik ben niet uitsluitend negatief geweest, maar ook positief soms. Misschien moet je je oogkleppen even afdoen om dat te kunnen zien. Ik zit weliswaar niet in N.E.O nee, maar dat hoeft niet direct te betekenen dat ik niet op deze wereld speel. Ik weet wel hoe de situatie in N.E.O zit als spelers dat mij vertellen, omdat ze blijkbaar voor hun gevoel met hun onvrede niet in N.E.O terecht kunnen. Als het zo gezellig zou zijn in N.E.O dan zouden er niet mensen bij niet N.E.O mensen gaan klagen over de situatie in N.E.O.

Voor de rest ga je ook heel goed inhoudelijk in op de situatie... Not dus.

Ik was niet als enige die zonder bewijs wilde kicken en ook omwille van het negeren van de leiding. Daarin was ik niet de enige. Een belangrijk verschil met deze case is dat voor deze case wel bewijs aanwezig is in tegenstelling met toen.
 

DeletedUser79568

Guest
De daadwerkelijke reactie van NEO waarmee ze de zaak af willen doen:

300xsuh.png


Jullie kunnen je nu verschuilen achter zoveel onzin als je maar wilt. Jullie hebben het maar over "van vriend naar vijand" wat op geen enkele manier stand houdt.
Feit blijft dat Action een vijandige UFO speler was, waar een nap mee werd afgesloten om een andere partij te dwarsbomen.
Feit blijft dat er duidelijk is aangetoond dat het de intentie van el capitan was om puur en alleen chess te dwarsbomen, niet om longtime boezemvrienden te worden. Anders zou je de clusterfucks wel traden en niet zonder enig respect verder door zijn cluster heen willen banjeren.
Action was geen vriend, Action was een middel.

Is het vervolgens kut en oneerlijk dat hij richting Chess gaat, terwijl heel JOUW intentie was om chess te dwarsbomen? Zeker.
Je doet het echter voorkomen alsof beide intenties gelijk waren. Dit is niet zo. Actions intentie was overleven.
Zijn salespitch voor de NAP staat niet gelijk aan zijn intentie voor de NAP. Het is namelijk mogelijk om hetzelfde te willen met verschillende motieven. Het is dus niet zo, dat als jouw motief ineens compleet in de soep blijkt te lopen, je vrij bent te doen en laten wat je wilt.

Dus wat we wederom kunnen concluderen, is dat de situatie waar Action jullie in brengt kut is. Zeker weten.
Doet hij dit met voorbedachte rade en kwade intenties? Nee.
Wij benaderden hem, en wij benaderden hem pas nadat jullie deal rond was. Action had dus geen kwade intenties met het aangaan van de NAP. Action stuurt direct netjes de def terug en steekt op geen enkel moment onder banken of stoelen dat hij naar chess verhuist. Action biedt fronten aan zonder clusterfucks, waar niet op ingegaan wordt. Action houdt zich aan de NAP. (We hadden ook kunnen zeggen zo Action hoort nu bij chess en we gaan ff lekker de aanval inzetten, dat zou een stab zijn.)

Action handelt van begin tot eind netjes, met puur een kut situatie voor jullie als gevolg, niet als doel. Er valt hier niet te spreken van een stab.
Een stab heeft kwalijke intenties.

El capitan heeft op ieder moment sinds het bekend werd kunnen aangeven dat hij het niet eens was met het genomen besluit en dat hij de NAP niet langer voort wilde zetten,
waarop bijv een 48u opzegtermijn besproken had kunnen worden. Of die week opzegtermijn zoals ze in gedachten hadden, maar zonder dat minimum termijn van 3 weken.
In plaats daarvan kiest hij ervoor nog wat extra dorpen te fixen, en zonder aankondiging de NAP te schenden.


Dus om het weer kort samen te vatten:
El capi verschuilt zich achter "hij gaat van vriend naar vijand". El capi heeft op meerdere momenten duidelijk laten merken dat een vriendschappelijke band of langlopende nap geen optie was.
Verder verhuist Action van de ene vijand naar de andere. Dit argument houdt dus op geen enkele mogelijkheid waarde.
Action heeft op geen enkel moment kwade bedoelingen gehad en ten alle tijden de mogelijkheid open gehoden voor El capi om het dialoog aan te gaan of naar een gepaste oplossing te zoeken.
El capi koos in plaats daarvan voor een stab.



Het feit dat NEO niet alleen kiest om hier een belachelijke vorm van leiding te hanteren en geen sancties op te leggen,
maar zelfs de aanvallen door te laten gaan, is iets wat te bedroevend voor woorden is.
Dit zijn discussies die normaal tussen de nietszeggende rimstammen gehouden worden, waar je van top 3 (laat staan rang 1) stammen toch enige klasse verwacht.
Het beleid dat jullie voeren is een walgelijk simpele: "Is het voordelig voor mij, dan is het geoorloofd".

Ik hoop oprecht dat jullie het licht nog een x gaan zien.


En ohja,
11c8gnn.png
 

DeletedUser67275

Guest
Ik ben niet uitsluitend negatief geweest, maar ook positief soms. Misschien moet je je oogkleppen even afdoen om dat te kunnen zien. Ik zit weliswaar niet in N.E.O nee, maar dat hoeft niet direct te betekenen dat ik niet op deze wereld speel. Ik weet wel hoe de situatie in N.E.O zit als spelers dat mij vertellen, omdat ze blijkbaar voor hun gevoel met hun onvrede niet in N.E.O terecht kunnen. Als het zo gezellig zou zijn in N.E.O dan zouden er niet mensen bij niet N.E.O mensen gaan klagen over de situatie in N.E.O.

Voor de rest ga je ook heel goed inhoudelijk in op de situatie... Not dus.

Ik was niet als enige die zonder bewijs wilde kicken en ook omwille van het negeren van de leiding. Daarin was ik niet de enige. Een belangrijk verschil met deze case is dat voor deze case wel bewijs aanwezig is in tegenstelling met toen.

De vorige keer dat wij praatten over verhalen die je gehoord had, betrof dat één persoon. Uiteindelijk bleek dat dat verhaal gebaseerd was op jouw intuïtie, waar je zelf conclusies uit had getrokken. Dit verhaal klopte uiteindelijk ook van geen kant. Het zal me niet verbazen als het wederom één speler betreft waar jij wederom je eigen conclusies uit opmaakt, en dit generaliseert op een grotere groep. Lijkt me overigens sterk dat mensen allemaal openbaringen aan jou gaan doen, want zo goed lig je volgens mij ook weer niet op de kaart bij de meeste TW spelers.

Ik ben ingegaan op de situatie, maar dit is via PM aan Chess. Ik voel me niet geroepen om mij te verantwoorden aan jou - een persoon die in geen stam zit, niet actief speelt op deze wereld en op ieder forum graag zijn zegje wilt doen - en dus hoef ik ook niet op jou in te gaan. Tegen belanghebbenden doe ik wel mijn zegje.

En dat laatste klopt, je was niet alleen. Overige spelers die je mening deelden, hebben zich in tegenstelling tot jou wel geëxcuseerd voor dit feit.
 

DeletedUser69389

Guest
De vorige keer dat wij praatten over verhalen die je gehoord had, betrof dat één persoon. Uiteindelijk bleek dat dat verhaal gebaseerd was op jouw intuïtie, waar je zelf conclusies uit had getrokken. Dit verhaal klopte uiteindelijk ook van geen kant. Het zal me niet verbazen als het wederom één speler betreft waar jij wederom je eigen conclusies uit opmaakt, en dit generaliseert op een grotere groep. Lijkt me overigens sterk dat mensen allemaal openbaringen aan jou gaan doen, want zo goed lig je volgens mij ook weer niet op de kaart bij de meeste TW spelers.

Ik ben ingegaan op de situatie, maar dit is via PM aan Chess. Ik voel me niet geroepen om mij te verantwoorden aan jou - een persoon die in geen stam zit, niet actief speelt op deze wereld en op ieder forum graag zijn zegje wilt doen - en dus hoef ik ook niet op jou in te gaan. Tegen belanghebbenden doe ik wel mijn zegje.

En dat laatste klopt, je was niet alleen. Overige spelers die je mening deelden, hebben zich in tegenstelling tot jou wel geëxcuseerd voor dit feit.
Het is een zwaktebod als stam om niet openlijk te durven/te willen praten over dergelijke belangrijke onderwerpen. Dit soort acties van @EL Capitan straalt af op de gehele stam N.E.O en dupeert andere accounts op een dermate hoge schaal met het in de toekomst werven van potentiële medespelers dat je als stam wel genoodzaakt bent om volledig transparant hierop te reageren. Het hier niet openlijk op willen reageren op het algemeen forum is een zwaktebod van N.E.O. De zoveelste al binnen een korte tijd...

Alweer doe je insinuaties die nergens op slaan. Wie zegt dat ik in geen stam zit? Of dat ik niet actief zou spelen op wereld 66? Naar mijn weten zit ik tussen het schrijven van mijn onderzoek naar dove Joden door nog te farmen en munten te meppen met een vlaggenbooster, maar bon als jij dat wilt denken. Dat ik op elke wereld post is ook een onzin. Dat doe ik alleen op werelden waar ik mij voor interesseer.
Dat niemand openbaringen aan mijn zou willen doen is een misvatting. Net als dat ik bij de meeste tw spelers niet goed op de kaart zou staan... Ja bij new gens of smerige spelers lig ik niet goed. Maar als ik bijvoorbeeld had gewild dan had ik nu ook al classic kunnen spelen, maar ikzelf afwees omwille van tijd.

Ik heb ook mijn excuses aangeboden alleen wel mijn eigen lot daaraan verbonden, omdat ik niet met dergelijke leugenaars in een stam wens te zitten en niet met spelers zoals Roy vanwege diens uitlatingen ook omwille van mijn eigen prive situatie waardoor dat soort opmerkingen mij extra raken/raakten.

De ingeslagen weg die jullie als N.E.O hebben ingeslagen met het extreem kapot recruiten van de wereld, het gedogen van smerig spel en ander soort spel wat niet bijdraagt aan de plezier en spanning zal als een boomerang terugkomen op jullie stam. Daar ben ik van overtuigd. Dit gaat jullie spelers kosten op termijn die niet naar N.E.O willen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser575

Guest
De ingeslagen weg die jullie als N.E.O hebben ingeslagen met het extreem kapot recruiten van de wereld, het gedogen van smerig spel en ander soort spel wat niet bijdraagt aan de plezier en spanning zal als een boomerang terugkomen op jullie stam. Daar ben ik van overtuigd. Dit gaat jullie spelers kosten op termijn die niet naar N.E.O willen.

Wie zou er nog naar N.E.O. kunnen dan...? Ze bezitten samen met hun slaaf stammetjes al bijna de hele wereld... UFO wordt gesandwiched en daarna rekruteren ze de paar overgebleven leden en wachten af tot ze gewonnen hebben zonder serieuze strijd. In de tussentijd een beetje intern spelers overnemen die stoppen omdat er niets meer aan is en zo maken ze weer wat ruimte om kleine rim spelers te rekruteren.
Helden die N.E.O. strijders!
 

DeletedUser69389

Guest
Wie zou er nog naar N.E.O. kunnen dan...? Ze bezitten samen met hun slaaf stammetjes al bijna de hele wereld... UFO wordt gesandwiched en daarna rekruteren ze de paar overgebleven leden en wachten af tot ze gewonnen hebben zonder serieuze strijd. In de tussentijd een beetje intern spelers overnemen die stoppen omdat er niets meer aan is en zo maken ze weer wat ruimte om kleine rim spelers te rekruteren.
Helden die N.E.O. strijders!
Nuja medespelers doelde ik op. Dus spelers voor inactieve accounts. Naast de UFO spelers zijn er ook nog spelers als Trust.Fundbaby, Strange Clouds, Orrykej, Zepi en Haico et cetera. Of nog kleinere spelers.
 
Reactiescore
3.457
Einde wereld awards lijstje zal denk ik maar uit 2 punten bestaan :
1-wie heeft het meeste geinterned
2-wie heeft het meeste gefarmed

Ik hoop dat Aldo daar als mod een dikke pp prijs aanhangt voor deze toppers!
 

DeletedUser79447

Guest
Einde wereld awards lijstje zal denk ik maar uit 2 punten bestaan :
1-wie heeft het meeste geinterned
2-wie heeft het meeste gefarmed

Ik hoop dat Aldo daar als mod een dikke pp prijs aanhangt voor deze toppers!

Plato farmt gewoon bbtjes:)
Voordeel van 4 dagen niet farmen, alle barbs ramvol:)
 
Reactiescore
2.386
Bovenaan