Top & Flop spelers

DeletedUser79415

Guest
Je speelt net een jaar TW, uitdaging my ass.

Jaartje AF is wat anders dan het spel spelen, misschien niet echt 10 jaar maar zeker genoeg ervaring om te kunnen zeggen dat ik uitdaging zoek om een account proberen recht te trekken in een hele benauwde positie, van waar de haat anyway :eek:. Modus moet blij zijn dat ze tegen een deffer spelen of zijn mensen tegen woordig blij met runners ?? Ik zou dat zeker niet zijn!
 

Bijlagen

  • 3F051321-3B8F-497C-B894-EEAECC9ED305.png
    3F051321-3B8F-497C-B894-EEAECC9ED305.png
    287 KB · Weergaven: 28
Reactiescore
853
Jaartje AF is wat anders dan het spel spelen, misschien niet echt 10 jaar maar zeker genoeg ervaring om te kunnen zeggen dat ik uitdaging zoek om een account proberen recht te trekken in een hele benauwde positie, van waar de haat anyway :eek:. Modus moet blij zijn dat ze tegen een deffer spelen of zijn mensen tegen woordig blij met runners ?? Ik zou dat zeker niet zijn!
Nouja, laten we zeggen dat het opmerkelijk is dat je zegt een uitdaging te zoeken maar dan in Qua gaat spelen :p
 

DeletedUser79415

Guest
dus het is opmerkelijk dat ik naar qua ga nadat w65 klaar is om verder te gaan waar aan ik in eerste instantie was begonnen? Nu werd er gevraagd of ik daar wilde spelen ivm onbemand, front met 4 spelers, een account met enorm veel cf’s en alle tegenstanders waarmee ik front zijn goed bemand (na horen app contacten). Genoeg uitdaging op het account kan ik je vertellen..
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Geen serieuze vraag mag ik hopen? :eek::confused:
Ik dacht dat je Jeremy, Bjarne noemde. Vandaar mijn vraag dus.

Jaartje AF is wat anders dan het spel spelen, misschien niet echt 10 jaar maar zeker genoeg ervaring om te kunnen zeggen dat ik uitdaging zoek om een account proberen recht te trekken in een hele benauwde positie, van waar de haat anyway :eek:. Modus moet blij zijn dat ze tegen een deffer spelen of zijn mensen tegen woordig blij met runners ?? Ik zou dat zeker niet zijn!

Ik haat iedereen.
Verder vind ik het opmerkelijk dat je pas sinds een jaar een AF-account hebt terwijl je al "9" jaar twt. Het AF is net iets wat ik als nieuwe speler zou vermijden, zeker nu.
 

DeletedUser77942

Guest
dus het is opmerkelijk dat ik naar qua ga nadat w65 klaar is om verder te gaan waar aan ik in eerste instantie was begonnen? Nu werd er gevraagd of ik daar wilde spelen ivm onbemand, front met 4 spelers, een account met enorm veel cf’s en alle tegenstanders waarmee ik front zijn goed bemand (na horen app contacten). Genoeg uitdaging op het account kan ik je vertellen..


Je gaat toch falen aan ons front:)
In idd geval succes aan jullie en aan ons om een tandje bij te zetten
 
Reactiescore
967
Klopt. Ik heb tot nu toe geen enkele nieuwe speler mij het tegendeel zien bewijzen.

Probeer eens een wereld buiten classic actief te bespelen, wellicht dat je dan te overtuigen bent. Want zeg nou zelf in de mascotte kleedkamer zie je dergelijke spelers niet.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Heb genoeg werelden actief gespeeld. Spelers zoals jij (die zelfs actief minder te bieden hebben dan ik inactief) zijn gewoon niet boeiend in mijn ogen.
 
Reactiescore
967
Heb genoeg werelden actief gespeeld. Spelers zoals jij (die zelfs actief minder te bieden hebben dan ik inactief) zijn gewoon niet boeiend in mijn ogen.

Leuke uitspraak kerel. Maar spijtig genoeg is die weer uit de lucht gegrepen want je kent me niet.
 
Reactiescore
967
Ik heb anders meerdere werelden meegemaakt waar jij zogenaamd 'speelde' dus die woorden zijn wel degelijk ergens op gebaseerd. Dat jij daar echter niets van af weet zet mijn punt enkel kracht bij.
 
Bovenaan