Top & Flop spelers

Deleted User - 24028

Guest
Ligt eraan welk account het is :D
Wat een vreemde stelling... wanneer iemand vraagt hoe een wereld er voor staat is die op zoek naar een objectief verhaal neem ik aan, wat doet het er dan toe op welk account en dus in welke stam die terecht komt ?

Ik heb hier een aanbieding voor een account. Vertel me eens wat meer over de wereld pls.
Wereld is net eigenlijk interessant geworden, fusies zijn (zo goed als) afgerond en de oorlog is nu echt aan de gang. Beide stammen laten steken vallen wanneer ze onder aanval komen en slaan op hun beurt hard terug. Naar mijn mening best goed opgezette massa's over en weer waar ook moeite in gestoken wordt (veel timings nog ondanks dat het al eerder late game is). Qua heeft momenteel nog steeds een kwantiteits voordeel maar Modus loopt zeer rustig een beetje in. Modus en Qua zijn op verkeerde voet aan de oorlog begonnen (stab, spionage, leugens, cf's, ...), maar ik hoop ergens toch dat die vanaf nu gewoon clean verloopt en deze wereld toch nog leuk blijft / wordt :)

Twee stammen wereld. Warre en Casimodo spelen in Modus, Qua zijn boost noobs die laf spelen.
Jup, wij spelen er, en verder niemand!

Je beschrijving van Qua zou ik redelijk accuraat noemen, maar ik hou er meer van om geïnteresseerde partijen zelf hun mening te laten vormen. Ik zou zeggen lees paar topics door van de laatste tijd dan ben je beetje op de hoogte :)
 
Reactiescore
967
@LuckyLuQ kan me nog herinneren dat bij de allereerste cf van pony er geen interesse was voor een dorpenruil in welke manier dan ook. Waar stamgenoten dit wél zagen zitten bleef Mark eigenwijs voet bij stuk houden. Dus dat Modus pas begon met voorstellen voor dorpenruil op latere wijze toen we kwantitatief erg achterkwamen(op cf-gebied) is onzin. Er is vanaf het begin al geprobeerd iets te regelen maar daar was helemaal geen interesse in.. en die gedachtegang is tot op heden voortgezet.

Geen zin om mezelf inhoudelijk te mengen in de boekwerk discussie die momenteel gaande is over dit onderwerp maar zie over het algemeen veel onwaarheden voorbij komen wat ik betreur.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Twee stammen wereld. Warre en Casimodo spelen in Modus, Qua zijn boost noobs die laf spelen.

Ja voor jullie 2 hoef ik t dus al niet te doen..

Grapje uiteraard. Maar nee, ik wil voornamelijk weten hoe het is aan het front. Achtergrond boeit me vrij weinig aangezien ik toch niet voor de gezelligheid zal spelen :p
 
Reactiescore
853
Ja voor jullie 2 hoef ik t dus al niet te doen..

Grapje uiteraard. Maar nee, ik wil voornamelijk weten hoe het is aan het front. Achtergrond boeit me vrij weinig aangezien ik toch niet voor de gezelligheid zal spelen :p
Emerica is vrij actief geloof ik, zou een leuk front voor je zijn maar idk of die zoeken

5dca14df19386eb3407f81c059ec5bab.png
 
Reactiescore
1.476
Ja voor jullie 2 hoef ik t dus al niet te doen..

Grapje uiteraard. Maar nee, ik wil voornamelijk weten hoe het is aan het front. Achtergrond boeit me vrij weinig aangezien ik toch niet voor de gezelligheid zal spelen :p
Front is wisselend per account. Het is een wachttoren wereld, dus je kunt zelf wel invullen hoe de fronten eruit zien.
 

DeletedUser79415

Guest
keuze is inmiddels gemaakt, met een team op een account gejumpt waar daadwerkelijk wel wat moet gebeuren. op een leuke strijd allemaal :)
 

DeletedUser79415

Guest
Leuk idee uitvoering wat minder denk dat het eindigt als moraal muur. Terwijl qua al speel met quantiteit en masa edel edel accounts.


we gaan het mee maken , ben niet vies van een uitdaging. op een leuke strijd kerel ;)
 
Reactiescore
967
Enigszins verbaasd dat Qua binnen korte tijd toch al een heel nieuw team heeft kunnen vinden voor dit account. Gezien hun geschiedenis en manier van handelen tot waar ze op dit moment staan. Desalniettemin uiteraard goed voor hen dat het gebeurd is. Ook de wereld zal hier enkel maar interessanter op worden. Welkom aan het nieuwe team van Cluster en ben benieuwd wat jullie in petto hebben. ;)
 

DeletedUser79415

Guest
thanks, gaan ons best doen dit account eens op 2 benen te krijgen. hoe de wereld verder voorheen is verlopen houden wij ons gelieve buiten, wij komen enkel spelen voor een uitdaging :)
 
Bovenaan