Golden Awards

Reactiescore
26
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Dikke Mick en Thomas/Jakob. Er zijn soms spelers die wat minder bekend zijn bij het grote publiek maar echt goed kunnen spelen. Jullie verdienen alle 3 echt meer credits!

hehe thnx :p een complimentje waarderen we altijd. Voorderest ook veel credits naar jou toe ofc. Goede leider & goeie stamspeler! Denk dat we wel mogen stellen dat je jezelf al had bewezen op 62 & nu doe je het gewoon weer op 66! Denk dat we van jou nog veel zullen horen!
 
Reactiescore
140
Grootste blunder: Eigenlijk is het account Niels 1 grote blunder. Man wat een matig team is dat. Hebben een aantal aanvallen opgezet maar het was van een dusdanig niveau dat we vaak al om 1 uur konden slapen. Hoe is het mogelijk dat een account dat zelf even eerste heeft gestaan het niet eens voor elkaar krijgt om 1 vijandig dorp te kunnen veroveren. NIET 1. Wat een drama team.

Waardeer dit bericht nog het meeste. Wat een noob team is dit zeg echt niet te geloven 99% intern verder nog niks gedaan. Op een dag kregen we opeens aanvallen van Niels binnen, ooh wat spannend dachten we toen maar vanaf dat moment zagen we in dat we alleen maar met een noob te maken hadden inplaats van een waardige tegenstander.
 

DeletedUser79607

Guest
Vind het zeer teleurstellend, na een grote mond vanaf begin van de wereld van Niels en Gio, laten ze zich internen door NEO. Niks kunnen bereiken, nauwelijks intern over dus maar laten internen.

Vooral het grote mond gedeelte van mij? Weet niet waar je t over heb hoor volgens mij ben ik nooit negatief geweest op die manier , beetje vreemde opmerking:eek:
 

DeletedUser69389

Guest
Was weer een “spannende” aanval vandaag:D
Vertel er eens meer over? Welke aanval? Want op tw stats zie ik niets. Dus wie hebben ze aangevallen. Jullie moeten als Chess misschien ook niet te snel aanvallen bestempelen als een aanval.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Martijn, mijn favoriete roddeltante.
Ik hou ook van jou, maar dat gaat deze wereld niet gebeuren denk ik...


Misschien moeten jullie als stam zijnde niet zo agressief richting Niels posten, maar ingame aantonen dat het account niets voorstelt door Niels weg te spelen... Het blijft nu een beetje bij een blaffende hond die niet bijt...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.380
Vertel er eens meer over? Welke aanval? Want op tw stats zie ik niets. Dus wie hebben ze aangevallen


Wij zij aangevallen We Regret voor de zoveelste keer was het gezellig. We hebben het weer overleeft. Hadden veel meer verwacht maar dat viel wel mee. Leuk voor de stats. Ze probeerden een cf te creëeren bij onze mb maar dat is afgehouden en wij hebben een recap gedaan dus wij plus 1 dorp en flex/Niels 0 dorpen erbij.

Op naar de volgende
 
Reactiescore
2.368
Vooral het grote mond gedeelte van mij? Weet niet waar je t over heb hoor volgens mij ben ik nooit negatief geweest op die manier , beetje vreemde opmerking:eek:
Hier moet ik Gio gelijk in geven. Het is omdat ze in dezelfde stam zitten dat je ze over dezelfde kam moet scheren. Dat is hetzelfde als zeggen: 'Alle boeren zijn homos'.. Kijk naar Benito, zijn carrière lijdt er nog steeds onder zeg :confused:
 

Deleted User - 487925159

Guest
Hier moet ik Gio gelijk in geven. Het is omdat ze in dezelfde stam zitten dat je ze over dezelfde kam moet scheren. Dat is hetzelfde als zeggen: 'Alle boeren zijn homos'.. Kijk naar Benito, zijn carrière lijdt er nog steeds onder zeg :confused:

Vind het jammer dat Skype gesprekken verwijderen als je er niet meer in zit. Want Gio verkondigde toch wel ff easy gehakt te maken van ons, daar doelde ik op met opmerking over Gio.

En heb Gio zn timing skills eerder in de wereld gezien (goed) Dus had wel zin in een leuk gevecht.
 
Reactiescore
2.368
Oh hahaha, dat wist ik niet excuses. Leek me ook helemaal niks te zijn voor Gio daarmee dat het niet in me opkwam.
Misschien dat hij na de intern toch nog tegen jullie zal kunnen timen (idk - is giswerk)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Beste speler: Lemonpops. Mooie ODA/ODD rang en gelukkig niet al teveel intern. Komt in bijna elk in één dag lijstje bovendrijven en hoor er erg goede verhalen over

thanks voor de nominatie, nu nog even de nr 1 positie halen ^^
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Hier moet ik Gio gelijk in geven. Het is omdat ze in dezelfde stam zitten dat je ze over dezelfde kam moet scheren. Dat is hetzelfde als zeggen: 'Alle boeren zijn homos'.. Kijk naar Benito, zijn carrière lijdt er nog steeds onder zeg :confused:

Boeren zijn mooie gasten. No farmers no food!
 
Reactiescore
1.019
Superboeren:cool:

Seizoenskaart voor weer een jaartje eredivisie is in elk geval binnen :eek:
 

DeletedUser79607

Guest
Vind het jammer dat Skype gesprekken verwijderen als je er niet meer in zit. Want Gio verkondigde toch wel ff easy gehakt te maken van ons, daar doelde ik op met opmerking over Gio.

En heb Gio zn timing skills eerder in de wereld gezien (goed) Dus had wel zin in een leuk gevecht.

Herinner me dit niet meer, vond het nogal rare opmerking omdat k naar mijn weten altijd nog sportief ben gebleven naar jullie toe.:engel:
 
Reactiescore
967
Waarom haten jullie zo erg op account Niels5151, terwijl ik heb vernomen dat jullie hem afgelopen weken meerdere keren hebben geprobeerd te recruiten.:oops: Overigens hebben die stammassa's van de kant Chess ook weinig dorpen opgeleverd zo te zien. 0? :rolleyes:
 
Reactiescore
685
Overigens hebben die stammassa's van de kant Chess ook weinig dorpen opgeleverd zo te zien. 0? :rolleyes:

Klopt helemaal wat je zegt. Echter vergeet je 1 belangrijk ding, En dat is dat er nooit een echte stammassa op Niels515 is geweest. Ja 1 keer- waar er door de stam alleen maar fake's zijn gestuurd.
Dat houd dus in dat het Niels5151 VS Solar eclips en Lonewalker was, Oftewel 1,6 mil VS 520k. Zie hier het verschil.

Maar ook van onze kant konden er inderdaad dingen beter.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.452
terwijl ik heb vernomen dat jullie hem afgelopen weken meerdere keren hebben geprobeerd te recruiten.:oops:
Verschillende keren nog wel?
Begin van de wereld hebben ze een solli ingediend( tenminste Hardcore en Jayce,Niels vond het niet nodig om een solli inelkaar te zetten aangezien hij,volgens zichzelf,alom bekend was..)
Stam stond er positief tegenover en we gaven groen licht.
Totdat we erachter kwamen dat ze tijdens de periode dat ze wisten dat ze mochten joinen,ook bij 2 andere stammen in gesprek waren,en Chess volgens hun niet hun keuze was.
Waarop wij direct hebben aangegeven dat ze niet meer welkom waren.
Na de recruit ronde van Neo hebben wij de gesprekken weer opgepakt en gepeilt hoe ze tegenover Chess stonden,dat werd al snel duidelijk dat was negatief.
Snap dan ook echt niet hoe men erbij komt dat er een invite klaar lag?
Niels heeft zijn positie en zijn rang verkregen door met jan en alleman vriendjes te maken en tig samenwerkingen en napjes aan te gaan,ieder zo zijn ding natuurlijk maar vind het eigenlijk beschamend dat hij met al zijn slaafjes na diverse aanvallen niet eens een speler van Angels klein krijgt.
Samenwerking met Flex,samenwerking met diverse frontspelers van Ufo en nu met Neo.
Dat laatste is wel opzienbarend aangezien de leden van Ufo met wie hij een samenwerking heeft,de directe vijand is van Neo.
Dus hij steunt beide partijen waarin wederom zijn positie geheel veilig is.
Op dit gebied heeft hij zijn succes en rang te danken,praten dealtjes sluiten enz,we zijn allemaal heel benieuwd in Chess hoe lang Niels staande blijft en of hij al zijn samenwerkings partners tevreden kan blijven houden;-)
 
Reactiescore
967
Ik denk dat je zowel niet betrokken was bij de gesprekken over de join van GAL maanden geleden als bij de recentelijke gesprekken, want er klopt vrij weinig van wat je nu zegt. Of worden chess spelers niet goed op de hoogte gehouden over mogelijke recruits? :oops:
 
Bovenaan