Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487694086
  • Startdatum
Reactiescore
151
Wel grappig dat mensen zich zo opwinden over mijn mening.

Ik had gewoon een heerlijke tijd om jullie reacties en meningen te delen met 3de en andere fora/chats. Heb nog nooit zo genoten.
Kunnen TW forum beter Incel-forum2 noemen daar lach ik me ook altijd dood met hun massa-moord en terroristische plannen.

Maar ik ga weer bestgore enzo kijken en genieten met wat popcorn

Dus mensen hier willen massa-moord en terroristische plannen en zijn incels omdat ze je reacties lachenswaardig vinden?

Ironisch dat de reactie waarin je erover klaagt zelf een zo goed voorbeeld is van de onzin die je weet uit te kramen.
 

DeletedUser78972

Guest
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Noobstiaan, want als er iets misgaat heeft die geen vermogen op de rem te stappen en dan zijn alle afspraken nutteloos.

wie the hell ben jij? en hoe kom je aan deze wijsheid?
graag geen onzin plaatsen zonder enig bewijs of redenering
bedankt
 

DeletedUser61134

Guest
Dus mensen hier willen massa-moord en terroristische plannen en zijn incels omdat ze je reacties lachenswaardig vinden?

Ironisch dat de reactie waarin je erover klaagt zelf een zo goed voorbeeld is van de onzin die je weet uit te kramen.

Nee, meer omdat Incel-forum dezelfde type mensen bevatten als hier, had je moeten weten als je weet wat Incels zijn.
En waar klaag ik, je ziet toch duidelijk dat ik gewoon moest lachen en genoot van jullie simpele posts? xD

Ohnee iemand verteld ons wat we al weten; maar door een gebrek aan zelfvertrouwen willen verbergen. En lees nu de vorige 2 zinnen weer.
Heerlijk toch? Je moet wat zelfvertrouwen kweken en je in een ander perspectief kunnen inbeelden, kan je lachen om je eigen post.

Also waar kraam ik onzin uit. Ben bloedserieus? Dat jij het je niet kan voorstellen dat ik zo direct hard en eerlijk/oprecht ben is heel wat anders. (voor jullie het weer verkeerd interpreteren, ik geef gewoon geen drol om mensen die ik toch niet ken. Zie liever leed dan vriendschap)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
151
wie the hell ben jij? en hoe kom je aan deze wijsheid?
graag geen onzin plaatsen zonder enig bewijs of redenering
bedankt

Hoe zijn je laatste 2 werelden ook alweer geeindigd? W56 Stab w59 ook toch? Beide gevallen vrij duidelijk voorbeeld van wat ik zeg. Als je zelf even het w59 forum leest zie je het vrij breed uitgemeten, dus daar is alle bewijs die je wil.

Nee, meer omdat Incel-forum dezelfde type mensen bevatten als hier, had je moeten weten als je weet wat Incels zijn.
En waar klaag ik, je ziet toch duidelijk dat ik gewoon moest lachen en genoot van jullie simpele posts? xD

Ohnee iemand verteld ons wat we al weten; maar door een gebrek aan zelfvertrouwen willen verbergen. En lees nu de vorige 2 zinnen weer.
Heerlijk toch? Je moet wat zelfvertrouwen kweken en je in een ander perspectief kunnen inbeelden, kan je lachen om je eigen post.

Also waar kraam ik onzin uit. Ben bloedserieus? Dat jij het je niet kan voorstellen dat ik zo direct hard en eerlijk/oprecht ben is heel wat anders. (voor jullie het weer verkeerd interpreteren, ik geef gewoon geen drol om mensen die ik toch niet ken. Zie liever leed dan vriendschap)

Ik weet prima wat dat zijn, en vind het ook altijd grappig om dat soort dingen een beetje te volgen.
Maar wat niet te volgen is is hoe jij opeens het verband legt tussen lui die massamoord en terrorisme verheerlijken en lui die jou belachelijk vinden. Het spijt me dat je dat nog steeds niet wil inzien. Het spijt me nog meer dat je die link kennelijk 'bloedserieus' bedoelt. Maar kom maar met nog wat meer opmerkingen over zelfvertrouwen die kant noch wal raken en totaal afstaan van waar je het eerder over had.
 

DeletedUser78972

Guest
haha clown, heb je weer verhalen gehoord zeker.

inderdaad als je even w59 fora checkt zie je hoe de vork in de steel zit, dat heeft niets te maken met ''als er iets misgaat heeft die geen vermogen om op de rem te trappen''
de acties op die werelden hebben bepaalde redenen en niet omdat er wat misging ofzo,
dus ik vind het een erg dom argument eerlijk gezegd.

waarschijnlijk heb je niet eens daar gespeeld en ken je het verhaal maar van 1 kant dus nogmaals kom niet met onzin als je geen goede redenering hebt.
 

Deleted User - 487694086

Guest
haha clown, heb je weer verhalen gehoord zeker.

inderdaad als je even w59 fora checkt zie je hoe de vork in de steel zit, dat heeft niets te maken met ''als er iets misgaat heeft die geen vermogen om op de rem te trappen''
de acties op die werelden hebben bepaalde redenen en niet omdat er was misging ofzo,
dus ik vind het een erg dom argument eerlijk gezegd.

waarschijnlijk heb je niet eens daar gespeeld en ken je het verhaal maar van 1 kant dus nogmaals kom niet met onzin als je geen goede redenering hebt.
Hij zat in je stam als je t niet doorhad
 

DeletedUser78972

Guest
ja dan wil ik graag weten wie dat is want ken zijn AF naam niet en dat is eigenlijk best raar.
of het is iemand die de laatste paar maanden ''gespeeld'' heeft lol.
 
Reactiescore
151
Ironisch dat je eerst dit zegt:
'graag geen onzin plaatsen zonder enig bewijs of redenering
bedankt'

En dan vervolgens dit:

haha clown, heb je weer verhalen gehoord zeker.

inderdaad als je even w59 fora checkt zie je hoe de vork in de steel zit, dat heeft niets te maken met ''als er iets misgaat heeft die geen vermogen om op de rem te trappen''
de acties op die werelden hebben bepaalde redenen en niet omdat er wat misging ofzo,
dus ik vind het een erg dom argument eerlijk gezegd.

waarschijnlijk heb je niet eens daar gespeeld en ken je het verhaal maar van 1 kant dus nogmaals kom niet met onzin als je geen goede redenering hebt.

ja dan wil ik graag weten wie dat is want ken zijn AF naam niet en dat is eigenlijk best raar.
of het is iemand die de laatste paar maanden ''gespeeld'' heeft lol.

Ik ben je grote vriend van banana soraka. Je mag zelf gokken welke. Heb dus vrij lang gespeeld, ben wel relevant geweest voor dat account en was op het laatst zelfs leider.

Om over je 'redenen' voor je uiteindelijke stab te praten, dat kwam neer op dat je heel graag je rang 3 wou maar niet zou krijgen. Weliswaar met een boost maar daar bleek je zelf eerder niet vies van toen je graag Roald z'n OD rang 1 wou pakken door mensen clears op je te laten gooien. Kennelijk vond je het als de rollen omgekeerd waren dusdanig erg dat je zoveel stennis hebt lopen schoppen in de chat en uiteindelijk eindigde met dat we je onder de meeste mbs hebben gespeeld omdat je de stam had verlaten om kata's te gooien op degene wiens rang je zo graag wou. Dat lijkt me dus, kort gezegd, wel een goed voorbeeld van 'geen vermogen op de rem te trappen'.
 

DeletedUser61134

Guest
Hoe zijn je laatste 2 werelden ook alweer geeindigd? W56 Stab w59 ook toch? Beide gevallen vrij duidelijk voorbeeld van wat ik zeg. Als je zelf even het w59 forum leest zie je het vrij breed uitgemeten, dus daar is alle bewijs die je wil.

Ik weet prima wat dat zijn, en vind het ook altijd grappig om dat soort dingen een beetje te volgen.
Maar wat niet te volgen is is hoe jij opeens het verband legt tussen lui die massamoord en terrorisme verheerlijken en lui die jou belachelijk vinden. Het spijt me dat je dat nog steeds niet wil inzien. Het spijt me nog meer dat je die link kennelijk 'bloedserieus' bedoelt. Maar kom maar met nog wat meer opmerkingen over zelfvertrouwen die kant noch wal raken en totaal afstaan van waar je het eerder over had.

Omdat het feit dat jullie mij belachelijk vinden terwijl ik gewoon perspectief wissel en me in andere schoenen plaats wanneer ik reageer.
Mensen die me langer kennen weten hoe ik werk en kunnen daarom bv deze discussie heel goed waarderen.
Ik heb best veel mensen 1 op 1 les gegeven (alleen bij mensen die me interesse trekken) hoe je uit je eigen wereldje kan denken en neutraal en volledig kan gaan leren lezen.

Zorgt ook dat je minder bevattelijk bent voor manipulatie, wat tot nu toe elke post van mij bevat.
Ook als je weet wat ik allemaal uit mensen heb kunnen lokken zal je inzien dat best veel hier verder kunnen gaan dan de meeste Incels. Dat is soms mijn doel, vooral als ik op skype tegen je begin waar de grenzen van moderatie verdwijnen. Korte samenvatting: Ieder mens is beperkt tot een eigen vorm van "normaal" en dingen die afwijken kunnen ze vaak niet bevatten. En ieder mens is onder de juiste omstandigheden even kwaadaardig en agressief.
 
Reactiescore
1.018
Zijn simpele feiten. Jullie hebben de touwtjes in handen en gaan deze ook niet meer afgeven. Niets mis mee overigens, jammer dat er geen andere groepen zijn die serieus iets in te brengen hebben.
Sorry dat ik het vraag maar welke touwtjes?
 

DeletedUser78972

Guest
Ironisch dat je eerst dit zegt:

En dan vervolgens dit:





Ik ben je grote vriend van banana soraka. Je mag zelf gokken welke. Heb dus vrij lang gespeeld, ben wel relevant geweest voor dat account en was op het laatst zelfs leider.

Om over je 'redenen' voor je uiteindelijke stab te praten, dat kwam neer op dat je heel graag je rang 3 wou maar niet zou krijgen. Weliswaar met een boost maar daar bleek je zelf eerder niet vies van toen je graag Roald z'n OD rang 1 wou pakken door mensen clears op je te laten gooien. Kennelijk vond je het als de rollen omgekeerd waren dusdanig erg dat je zoveel stennis hebt lopen schoppen in de chat en uiteindelijk eindigde met dat we je onder de meeste mbs hebben gespeeld omdat je de stam had verlaten om kata's te gooien op degene wiens rang je zo graag wou. Dat lijkt me dus, kort gezegd, wel een goed voorbeeld van 'geen vermogen op de rem te trappen'.

haha hee borisje het is nog al verwarrend voor me als je 2 af accounts gebruikt.
uhm ja ik denk dat we er nooit over uitgesproken raken, maar idd de feiten zijn: ik heb niemand ze rang eruit geboost,bij mij gebeurde dat wel en werd gedoogd, ik moest verplicht 4e worden terwijl ik 3e hoorde te zijn, ik ben een beetje geflipt ja, ik heb de stam verlaten en katas gegooid ja, dit was het enige beetje wraak wat ik kon doen en thats it, of ik er achteraf spijt van had en wat contacten ben verloren? ja best wel maar ik heb die wereld zo afgesloten omdat ik een idioot ben en geen watje.

maar ik vind vermogen op de rem te trappen niet echt gepast op deze kwestie aangezien ik hier vol gas heb gegeven soortvan:p
en ik normaal gezien wel bereid ben om naar oplossingen te zoeken in stambelang.
 

DeletedUser78972

Guest
Zonder deze speler was er geen Savior of the north:eek:

Beetje respect graag

oke klein beetje dan omdat jij het zegt haha, want zonder jullie was er geen noob:p
maar ik vraag me wel af hoezo was er geen savior?
 
Reactiescore
3.536
ah okee

btw is dit topic niet iets te vroeg?

Als je de lijstjes en de daarbij horende niet aanwezige uitleg leest dan zou je denken van wel.

Ik zou het in ieder geval wat (nuttig) uitgebreider kunnen. Enkel zit niemand op mijn mening te wachten en moet ik weg blijven van dit topic van de topic baas :D:D
 
Reactiescore
460
Flikker op toch man, beetje bescheiden doen. Class wint deze classic met twee vingers in de neus en iedereen met meer dan 5 hersencellen kan dat begrijpen. Doe nou niet alsof jullie dat zelf niet ook weten haha.
Log dan slet we gaan ze inmaken
 
Reactiescore
3.536
Dan weet je meer dan ik, ik was maar al te blij dat ik van 66 af was. Wel fijn dat je direct weer bevestigd hoe onwetend je bent.
Dat is meer omdat ik je al gewoon 6 jaar ken en van mezelf weet dat ik niet met je overweg kan.

Hier op terugkomend (ik ging even zoeken op skype) vergiste ik mij van persoon dus die uitspraak trek ik terug.

Wel totaal geen idee wie je bent dus lijkt me sterk je mij 6 jaar kent. W47 mss even in dezelfde stam en daar zal het al stoppen geloof ik. Of je moet doelen op het AF.
 
Reactiescore
460
Beste speler:
Redelijk obvious, aes, zoals de meeste hun hier neerzetten. Zelfs als speelden ze nog anoniem had ik ze hier ook neergezet.

Beste stam:
A.e.F, Class en Pawn hebben het meeste potentieel, al gaat Class het al snel moeilijk krijgen doordat ze snel gaan fronten met OTR en BG, de twee grootste stammen momenteel.

De beste stam speler:
Hier ga ik Erik benoemen (Mysterious Individual), helpt graag waar nodig en ken hem ook al een tijdje, chille man.

Beste leider:
/

Slechte leider:
De leiding van OTR, GAANVOORGOUD, zijn recruitbeleid is gewoon fucked up. Alsof een 10 leden stam nog niet genoeg is komt er nog een zusterstam bij met ook 10 leden. Maar ben er zeker van dat dit snel zal veranderen.

Meest overschatte stam:
Class, maar met 4, nog altijd maar.. Dus die 'kwantitatieve overmacht' waarover hier opt forum gediscussieerd werd gaat met de tijd wel minder en minder worden. Zoals al vermeld gaan ze snel front krijgen, wat dan weer compenseert met de kwaliteiten die er zitten. Ben benieuwd.

Meest onderschatte stam:
Ik denk (en ik hoop) BG ? Idk

Meest overschatte speler:
/

Meest onderschatte speler:
Moeilijk te zeggen, maar als ik hier iemand zou neerzetten is t misschien wel Blaze of Glory

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Erik, Rick maar die jammer genoeg geen classics doet.
Steff de retard, ook wel n chille stammie

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
/

Mooiste speler naam:
Vind de namen maar matig.

Mooiste stam naam:
Acta est Fabula heeft wel zijn charmes, al heb ik deze wel al op verschillende werelden tegen gekomen dus opzich ook niet super origineel ofso.

Het tofste topic:
Dit vindt ik altijd wel leuk om eens door te lezen, jammer dat dat dan soms verpest wordt door pointless reacties of iig irritante kutposts.

Het domste topic:
Tot nu toe toch nog geen, qua onderwerp en titelgericht dan toch. Inhoudelijk das wat anders.

Favoriete forum poster:
Kingsdorp hier, blijft wel een sneu en ironisch gedoe maar hij gaat er wel oke mee om.

Minst favoriete forum poster:
Firedrakan, spreekt voor zich. Dat vraagt zich dan af waarom ze alle mannen afweert.

Dikste wannabe op het forum:
Bovenstaande

Dikste wannabe in het spel:
/


Voor wie heb je nu echt respect:
Spelers die sportief overkomen naar hun vijand

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Men teamke

Mooiste actie van de wereld:
Monster die onderschat werd maar blijkbaar alleen maar tijd teveel had om te farmen en niet om tw zelf te spelen
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan