Top- of Flopstam

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum

Deleted User - 487776907

Guest
Topic was er nog niet en wilde even de aandacht leggen op Paint!

bzoh9lve.png


g5dl0r6oqcp4g.png

Een aantal bekende namen Paint!. Premade (top of flop) of gewoon een stammetje om wat PP te farmen?
 
Reactiescore
831
Met zo een coole naam en prachtig stamplaatje (eventjes mijn ego strelen) zal ik gerust wel topspelers aantrekken die me vervolgens zullen carryen tot wereldenwinst. Want ikzelf ben niet capabel om werelden te winnen.
 
Reactiescore
146
Met zo een coole naam en prachtig stamplaatje (eventjes mijn ego strelen) zal ik gerust wel topspelers aantrekken die me vervolgens zullen carryen tot wereldenwinst. Want ikzelf ben niet capabel om werelden te winnen.

Das Zuur! o_O
 
Reactiescore
2.372
Beter gewoon direct op delete :confused:
 
Reactiescore
241
Geloof dat ik in het verleden wel wat dorpjes van Dorpmafketels1 heb gepakt :D
En ooit nog eens op smashingone gespeeld xD

Good old times
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Zitten zeker wel spelers in van hoge kwaliteit, of in ieder geval de account, echter weet ik dat niet al deze spelers voor het eggie spelen (of speelden?).
 
Reactiescore
1.019
Why so serieus zitten aantal grote namen in, al denk ik niet dat die stam standhoud in deze vorm
 
Reactiescore
372
Is duidelijk dat er een paar MB/DU type spelers in zitten lijkt me.

Enkele van die spelers liggen voor dit stadium relatief ver van de rest af, zou die niet perse classificeren als dorpenbouwers of moraalbrekers.

De accounts in die stam die beter gaan liggen wel voldoende verspreid dus ik snap de gedachtengang, sommige accounts die die gaten opvullen liggen echter te ver om via uitnodiging daar terecht zijn gekomen.

Maar goed in dit stadium zegt dat eigenlijk nog niets, voor hetzelfde geld hebben ze geen cent uitgegeven en steekt de buurt gewoon tegen, dat kan je altijd hebben natuurlijk.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Maar goed in dit stadium zegt dat eigenlijk nog niets, voor hetzelfde geld hebben ze geen cent uitgegeven

De gene die wel nog (veel) centen spenderen aan dit spel verklaar ik ook voor gek hoor. Zelfs negen jaar geleden vulde ik gewoon de surveys in voor gratis PA en tegenwoordig farm je zo 50k bij elkaar in een paar wereldjes. Al snap ik je beeldspraak hoor..
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Nou.. Class, dat zie je toch?
 
Bovenaan