Discussietopic Mods

  • Topicstarter Deleted User - 487694086
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser79332

Guest
Met betrekking tot de procedure op .nl ben ik ergens voorstander voor de 30% enkel van toepassing te maken op de nieuwe account. Dit is iets dat we meenemen bij een volgende Team meeting.

Gaat over bans als een co speler eerder dan 24 uur logt op een nieuw account.

Dit zou ik nou echt een goed initiatief vinden. Hulde!
 
Reactiescore
2.489
Laten we het hier ontopic houden.

PS. haar instagram, mocht ze het echt zijn, is ook bekend

Enige ongewenste volgende referentie naar mijn RL zal leiden tot een forum time-out. Ik had jullie inmiddels volwassener verwacht.

Duckje
 

DeletedUser1435

Guest
wat had ik ookalweer gepost. ben het vergeten want er is geen bericht in mijn pm gekomen dat ik strafbaar was.

dacht dat er afgesproken was dat dit ten alle tijden zou gebeuren. bij deze dan ook mijn feedback
 

Deleted User - 487871837

Guest
Je krijgt alleen een PM als je een straf (waarschuwing, berisping, ban) krijgt. Soms zitten mensen met posts wel buiten de regels maar niet zodanig dat ze een officiële waarschuwing moeten krijgen en wordt hij dus verwijderd zonder PM.

Wel krijg je dan vaak een melding tussen al je andere meldingen met iets in de richting van: “Je post in topic X is verwijderd vanwege Y.”
 
Reactiescore
2.478
(Deze keer niet)
 
Reactiescore
2.478
0 motivatie en ik denk dat je niks heb aan zon mod

Edit: en raad is wie drie maanden later mod is?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Spijtig dat er moderators zijn die liever gevoelige informatie verspreiden dan echt de community dienen....
 

DeletedUser17472

Guest
Spijtig dat er moderators zijn die liever gevoelige informatie verspreiden dan echt de community dienen....
Aan zo'n uitspraak hebben we hier niets. Zou je alsjeblieft een ticket willen indienen zodat het onderzocht kan worden. Alleen dan kunnen er stappen ondernomen worden. Een mod mag nooit gevoelige informatie lekken, ongeacht wie het is geweest. Support indienen dus, dan wordt het onderzocht.
 

DeletedUser80825

Guest
Zelfs als onze insider Mick van Wely hier nog over zou berichten dan wordt hier nog niets aan gedaan. Dat zulke spelers nog kansen krijgen is al triest. Wat dat betreft is John een betere leider dan Duckje lapzwans.
 

DeletedUser17472

Guest
Thnx voor het melden. Dit zal grondig onderzocht worden.
 
Reactiescore
634
Ik zal het hier ook maar eens aankaarten en een eerder aangekaarte zaak wederom ter sprake brengen.

Er werd eerder al door de CM bevestigd dat Mods een voorbeeld functie hebben en zich ook zo behoren te gedragen.
Dus niet enkel actief moeten zijn ingame en op AF om hun Mod status te sieren, maar daadwerkelijk hun functie gaan uitvoeren, met niet te vergeten dat zij hierbij ook een voorbeeld functie hebben.

Verklaring tot regel 3.6
In het spel heeft regel §3.6 extra verduidelijking gekregen om duidelijk te maken dat het verspreiden van persoonlijke informatie zowel van jezelf of van derden verboden is. De nieuwe tekst is als volgt:
"Spelers mogen niet informatie van zichzelf of van derden delen omdat deze gebruikt kan worden om toegang te verschaffen tot de account of in andere onwettige manieren."

Blijf mij nog steeds de vraag waarom er eerst een Mod op zijn bek moet gaan en achteraf de CM actie gaat ondernemen en niet eerst de klachten vanuit de community serieus te nemen.
 

DeletedUser69389

Guest
Een zegen voor de community dat de onbetrouwbare vlegel @tears of a beauty. niet langer deel uit maakt van het tw team. Hopelijk is die andere smerige rat, genaamd @The Hymn to Ninkasi binnenkort ook opgerot. Dat zou een zegen zijn voor de gehele community met hun daden in het heden en het verleden. Corrupte moderators en die zelf ook niet vies zijn van smerig spel, botten, spelen via vpn et cetera behoren geen moderator te zijn. 21 mei 2019 is dan ook een feestdag dat 1 van hen nu uit het team is.
 
Reactiescore
2.478
Een zegen voor de community dat de onbetrouwbare vlegel @tears of a beauty. niet langer deel uit maakt van het tw team. Hopelijk is die andere smerige rat, genaamd @The Hymn to Ninkasi binnenkort ook opgerot. Dat zou een zegen zijn voor de gehele community met hun daden in het heden en het verleden. Corrupte moderators en die zelf ook niet vies zijn van smerig spel, botten, spelen via vpn et cetera behoren geen moderator te zijn. 21 mei 2019 is dan ook een feestdag dat 1 van hen nu uit het team is.

Weer een heerlijke overbodige opmerking Martijn. Eentje die jij, als jij de beledigde was, zou melden als 'over de grens'. Maar even serieus waar is deze opmerking voor nodig?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
634
Maar even serieus waar is deze opmerking voor nodig?

Als jouw account ook door speler/mod Alex benadeeld geweest zou zijn geweest had jij ook niet veel anders gereageerd.
Notabene gaan spelers minder snel/niet in zelfde stam zitten met een account die een slechte verleden heeft binnen de Community.
Door zulke speler(s) Mod functie toe te kennen, ontneem je de Community deze mogelijkheid

Mijn eerste kennismaking met Alex was toen hij in W54 2 stamgenoten had proberen te hacken, waarvan 1tje helaas was gelukt.
Ook zijn aanwezigheid als speler in W65 was ver van fair spel te benoemen.

Tijdens zijn Mod periode was er (ik d8 W63) een ban uitgedeeld door hem via Skype verkregen Nep screen.

Door Alex als Mod aan te nemen, had ervoor gezorgd dat er zeer goede spelers afstand hebben genomen van TW.
Natuurlijk moet men er vertrouwen in hebben dat mensen kunnen veranderen. Alleen een Rat blijft een Rat
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.452
Ah ja,kan ook niet zeggen dat ik er rouwig om ben.
Vind het Sws bizar dat er spelers in het team worden opgenomen als voorbeeldfunctie voor de community die hacks/dikke stabs op hun naam hebben staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan