Imagination: De onsportieve winnaar van Wereld 65

Reactiescore
1.476
Beetje stank voor dank.

Wie heeft al die def in je dorpen gepompt destijds? Ja Digimat, ik dus.

Zelfde voor heel de stam.
Def doorsturen kan iedereen, en heeft ook iedereen gedaan... Ik snap je frustratie ook wel, maar een comment als 'als je zo sterk bent kom je maar langs' terwijl je geen enkele vv hebt gedaan en Mike en ik bijna alles destijds met z'n 2en moesten verdedigen, schiet bij mij in het verkeerde keelgat.

Daarnaast is digimat niet eens jou account. Leuk dat je daar wel vv voor wil doen, maar op het moment dat er 16 incs waarvan 1 trein langskwamen gooide je direct je vv door en zei je niet te gaan deffen omdat je geen tijd had VOOR 1 FUCKING TREIN.
 
Reactiescore
1.283
Denk dat jij weinig recht van spreken hebt :).

Altijd leuk met meerdere op één persoon die het zichtbaar goed bedoeld. Kan nu eenmaal frusterend zijn al doe je je stinkende best en dan toch de vijanden links en rechts van je zien gaan doordat stammies het nalaten geven. Ben het overigens niet met hem eens, maar kan zijn frustraties wel begrijpen.

Prima dat je het dan niet eens bent met elkaar, maar zulke verwijten van jou en potje hadden volgens mij niet gehoeven... onnodig natrappen.

De prent was leuk, niet te serieus op in gaan.

Ik neem aan dat @BottleOfWine hier niet is gekomen met het idee van “laten we vooral niet hopen dat we met meerdere op tas/ima kunnen bashen”
Je loopt altijd het risico dat er ook mensen aan andermans zijde staan, zeker wanneer je een hele stam te kakken wilt zetten omwillen van een aktie van 1 speler.

Wat mij betreft mag dit boekje gesloten worden om te voorkomen dat er meer verweten gemaakt gaan worden, zo niet dan zal ik de discussie met plezier mee blijven voeren.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Denk dat jij weinig recht van spreken hebt :).

Altijd leuk met meerdere op één persoon die het zichtbaar goed bedoeld. Kan nu eenmaal frusterend zijn al doe je je stinkende best en dan toch de vijanden links en rechts van je zien gaan doordat stammies het nalaten geven. Ben het overigens niet met hem eens, maar kan zijn frustraties wel begrijpen.

Prima dat je het dan niet eens bent met elkaar, maar zulke verwijten van jou en potje hadden volgens mij niet gehoeven... onnodig natrappen.

Natuurlijk mag het ter sprake komen. Maar hij veroorzaakt dit gewoon zelf door beetje door te drammen met nieuwe topics.

Reageer ik gewoon leuk met wat spotprentjes of shitposts.

Als iemand gewoon rustig en beheerst discussieert zonder op de man te spelen, overhaaste generalisatie etc, dan post ik ook gwn netjes.
 
Reactiescore
634
Wess, ik vind wel dat wij als Ima enig uitleg verschuldigd zijn aan de rest van W65.
Zodat zij hopelijk sommige dingen beter gaan snappen en niet telkens in verweer gaan zodra Ima hun aanvalt :).

1.
Ima
is als pre made stam begonnen aan W65.
Dus hierbij zijn enkele accounts samen begonnen aan W65.
De ligging van deze accounts zijn vanaf dag 1 eigenlijk al bepaald geworden aan de hand van de groei richtingen (latere edellijnen)

2.
Doordat de accounts binnen Ima een goede reputatie hebben, was het werven van extra co spelers alsmede MB's/DU's geen probleem.
Later zijn ook enkele MB's/DU's geadviseerd om te fuseren met elkaar, of zelfs op een hoofd account te komen spelen, zodat de activiteit gewaarborgd kan worden.

3.
Binnen Ima is vanaf dag 1 duidelijke structuur en beleid.
Dit kan ook terug gezien worden aan de leidende taak van Ima om binnen W65 CF/Kata afspraken rond te krijgen, alsmede hoe Ima aanvalt/deft

4.
De Accounts die buiten Ima vallen waren opzicht vanaf dag 1 al verdoemd om wereld te verliezen.
Zie de stats hoe vaak er nieuwe stammen opgericht zijn geworden of hoe de stammen de strijd hebben verloren.
(Bonken - Trains - Shine - Res later Maai enzo.........

5.
Ima
is op dit moment op een punt gekomen om W65 uit te spelen en de wereldwinst binnen te halen.
Helaas door de eis van 65% Dominantie, moeten de accounts binnen Ima of samenhang de "actieve" tegenstanders op delete dwingen.
Als dit een Rune-Geheimen of bolwerken wereld zou zijn geweest, dan had Ima naar de overwinningsvoorwaarden toe ge-edeld en zou W65 nu ook ongeveer op punt staan om uitgespeeld te zijn.
Even een uitleg wat ik bedoel met op delete dwingen:
Hierbij bedoel ik dus absoluut niet om een speler weg te pesten. Mijn bedoeling hierbij is om een account die nog enigszins activiteit toont massaal aan te pakken, zodat speler(s) de strijd opgeven en op Grijs gaan.
Want op Grijs gaan zal de Dominantie laten stijgen, doordat de Dominantie aan de hand van de totale spelers dorpen wordt berekend.

Nu met de punten hierboven geschreven ga ik proberen om de niet Ima accounts iets duidelijk te maken.

Meest voorkomende reactie van een account dat valt is, ik speel Solo.
Nu is de kans voor deze spelers dus om vriendschappen te sluiten en eerst volgende wereld met de andere Solo speler samen op 1 account te gaan spelen.
Wellicht kunnen er meerdere vriendschappen gesloten worden en kan de nieuwe account bestaan uit 3/4 Co spelers, zelfs jullie MB's/DU's kunnen jullie hiervoor werven.
Zodra deze vriendschappen zijn gesloten en wellicht ook door goed contact te houden met Ima accounts, kunnen jullie een eerst volgende wereld ook Pre Made beginnen. Dus Punt 1.

In plaats van nu ruzie te zoeken met Ima accounts, kunnen jullie beter goede contacten houden met deze accounts.
Nota bene heeft de aanpak en structuur van Ima bewezen een succes te hebben en gaan wereldwinst binnen halen.
Als jullie dus goede contacten behouden, kunnen jullie wellicht samen een Pre Made starten of laten een stam joinen in een nieuwe wereld waar de Ima Account(s) ook actief zijn.
Dus Punt 2 en 3

Op de reacties van jullie waarom Ima blijft aanvallen is eigenlijk heel simpel.
Ima wilt zo snel mogelijk 65% Dominantie binnen halen en W65 niet onnodig rekken.

Dus opmerking van dat een account graag top 10 wilt eindigen (Chicago) of waarom Ima geen front dorpen gaan aanvallen is puur flauwekul
Chicago is nooit een samenwerking beloofd geworden, maar toch is Chicago Kata's gaan misbruiken, omdat ze inzagen dat Top 10 positie wereld eindigen vergaan was. Hoe Chicago het ooit in zijn hoofd heeft kunnen halen, dat Ima hun zo een vrijstelling zou geven is voor mij nog steeds een vraagteken.

Zelfde dus ook waar dit hele gedoe over gaat.
TAS edelt van de tegenstander.
Hierbij maakt de tegenstander een grote blunder door inactieve accounts binnen hun stam op te blijven nemen.
Mochten de inactieve accounts niet binnen hun stam waren opgenomen, dan zou TAS geen dorpen van de inactieve account mogen edelen, door de CF regel.

Ima krijgt de opmerking dat wij niet Fair zouden spelen, ook dit is grote flauwekul.
De tegenstanders halen accounts binnen hun stam die inactief zijn, via VV schuiven ze de def naar de front dorpen.
Verwachten ook nog eens dat Ima als maloten de front dorpen gaan aanvallen die gestackt staan.
Valt Ima aan hoe een ervaren Stam/Account zou doen, gaan ze grootste flauwekul aankondigen op AF.

Dus................................

Stop met jullie onnodige gezeiks aub en ga GRIJS.
Terwijl jullie op GRIJS gaan, sluit vriendschappen af en begin een nieuwe wereld met betere papieren !
Leest mijn punten 1 t/m 5 nog eens goed na.

Hoe jullie je nu blijven gedragen op W65 kost jullie enkel PP en op latere werelden afgunst door jullie houding van jullie laatste dagen.
Want ook JIJ gaat ermee stoppen, zodra Ima JOU gaat aanvallen.
 
Reactiescore
1.476
Wess, ik vind wel dat wij als Ima enig uitleg verschuldigd zijn aan de rest van W65.
Zodat zij hopelijk sommige dingen beter gaan snappen en niet telkens in verweer gaan zodra Ima hun aanvalt :).

1.
Ima
is als pre made stam begonnen aan W65.
Dus hierbij zijn enkele accounts samen begonnen aan W65.
De ligging van deze accounts zijn vanaf dag 1 eigenlijk al bepaald geworden aan de hand van de groei richtingen (latere edellijnen)

2.
Doordat de accounts binnen Ima een goede reputatie hebben, was het werven van extra co spelers alsmede MB's/DU's geen probleem.
Later zijn ook enkele MB's/DU's geadviseerd om te fuseren met elkaar, of zelfs op een hoofd account te komen spelen, zodat de activiteit gewaarborgd kan worden.

3.
Binnen Ima is vanaf dag 1 duidelijke structuur en beleid.
Dit kan ook terug gezien worden aan de leidende taak van Ima om binnen W65 CF/Kata afspraken rond te krijgen, alsmede hoe Ima aanvalt/deft

4.
De Accounts die buiten Ima vallen waren opzicht vanaf dag 1 al verdoemd om wereld te verliezen.
Zie de stats hoe vaak er nieuwe stammen opgericht zijn geworden of hoe de stammen de strijd hebben verloren.
(Bonken - Trains - Shine - Res later Maai enzo.........

5.
Ima
is op dit moment op een punt gekomen om W65 uit te spelen en de wereldwinst binnen te halen.
Helaas door de eis van 65% Dominantie, moeten de accounts binnen Ima of samenhang de "actieve" tegenstanders op delete dwingen.
Als dit een Rune-Geheimen of bolwerken wereld zou zijn geweest, dan had Ima naar de overwinningsvoorwaarden toe ge-edeld en zou W65 nu ook ongeveer op punt staan om uitgespeeld te zijn.
Even een uitleg wat ik bedoel met op delete dwingen:
Hierbij bedoel ik dus absoluut niet om een speler weg te pesten. Mijn bedoeling hierbij is om een account die nog enigszins activiteit toont massaal aan te pakken, zodat speler(s) de strijd opgeven en op Grijs gaan.
Want op Grijs gaan zal de Dominantie laten stijgen, doordat de Dominantie aan de hand van de totale spelers dorpen wordt berekend.

Nu met de punten hierboven geschreven ga ik proberen om de niet Ima accounts iets duidelijk te maken.

Meest voorkomende reactie van een account dat valt is, ik speel Solo.
Nu is de kans voor deze spelers dus om vriendschappen te sluiten en eerst volgende wereld met de andere Solo speler samen op 1 account te gaan spelen.
Wellicht kunnen er meerdere vriendschappen gesloten worden en kan de nieuwe account bestaan uit 3/4 Co spelers, zelfs jullie MB's/DU's kunnen jullie hiervoor werven.
Zodra deze vriendschappen zijn gesloten en wellicht ook door goed contact te houden met Ima accounts, kunnen jullie een eerst volgende wereld ook Pre Made beginnen. Dus Punt 1.

In plaats van nu ruzie te zoeken met Ima accounts, kunnen jullie beter goede contacten houden met deze accounts.
Nota bene heeft de aanpak en structuur van Ima bewezen een succes te hebben en gaan wereldwinst binnen halen.
Als jullie dus goede contacten behouden, kunnen jullie wellicht samen een Pre Made starten of laten een stam joinen in een nieuwe wereld waar de Ima Account(s) ook actief zijn.
Dus Punt 2 en 3

Op de reacties van jullie waarom Ima blijft aanvallen is eigenlijk heel simpel.
Ima wilt zo snel mogelijk 65% Dominantie binnen halen en W65 niet onnodig rekken.

Dus opmerking van dat een account graag top 10 wilt eindigen (Chicago) of waarom Ima geen front dorpen gaan aanvallen is puur flauwekul
Chicago is nooit een samenwerking beloofd geworden, maar toch is Chicago Kata's gaan misbruiken, omdat ze inzagen dat Top 10 positie wereld eindigen vergaan was. Hoe Chicago het ooit in zijn hoofd heeft kunnen halen, dat Ima hun zo een vrijstelling zou geven is voor mij nog steeds een vraagteken.

Zelfde dus ook waar dit hele gedoe over gaat.
TAS edelt van de tegenstander.
Hierbij maakt de tegenstander een grote blunder door inactieve accounts binnen hun stam op te blijven nemen.
Mochten de inactieve accounts niet binnen hun stam waren opgenomen, dan zou TAS geen dorpen van de inactieve account mogen edelen, door de CF regel.

Ima krijgt de opmerking dat wij niet Fair zouden spelen, ook dit is grote flauwekul.
De tegenstanders halen accounts binnen hun stam die inactief zijn, via VV schuiven ze de def naar de front dorpen.
Verwachten ook nog eens dat Ima als maloten de front dorpen gaan aanvallen die gestackt staan.
Valt Ima aan hoe een ervaren Stam/Account zou doen, gaan ze grootste flauwekul aankondigen op AF.

Dus................................

Stop met jullie onnodige gezeiks aub en ga GRIJS.
Terwijl jullie op GRIJS gaan, sluit vriendschappen af en begin een nieuwe wereld met betere papieren !
Leest mijn punten 1 t/m 5 nog eens goed na.

Hoe jullie je nu blijven gedragen op W65 kost jullie enkel PP en op latere werelden afgunst door jullie houding van jullie laatste dagen.
Want ook JIJ gaat ermee stoppen, zodra Ima JOU gaat aanvallen.
Je geeft me bijna motivatie om weer te gaan loggen. :D
 
Reactiescore
3.452
is een hele groep die gaan beginnen hoorde ik,dankzij de forum posts van Mark:D
 
Reactiescore
634
Wij zijn allemaal aan het klagen dat de werelden kleiner en kleiner worden en dat de wereld al te snel zijn uitgespeeld, doordat veel accounts gewoonweg wegvallen door activiteits-problemen.

Oude garde zoals jij bv zullen niet zo snel activiteits-problemen op hun account hebben, althans veel minder, doordat zij door de eerder opgebouwde vriendschappen sneller CO spelers kunnen vinden.
Nieuwe spelers krijgen hiermee al snel een probleem.

Verder is de overvloed van PP op de accounts van Oude garde ook iets waar de nieuwe spelers tegen op moeten.
Zij betalen al snel 10 euro voor 600 pp, terwijl een Oude garde account paar K pp uit kan geven aan Events en ook hier hun voordeel gaat behalen ten op zichte van nieuwe spelers.

Nu zijn er paar accounts die Solo spelen op W65 die nog wat prestige willen opbouwen voor de nieuwe wereld die zij "hopelijk" gaan spelen.
Enkel door hun gedrag van nu zorgen zij ervoor dat Oude garde hun account een dikke min zal gegeven bij een join verzoek tot hun stam.

Vandaar dat ik hun probeer uit te leggen, dat zij juist nu vriendschappen moeten opbouwen om een nieuwe wereld niet weer Solo te hoeven moeten spelen.
Ook zal de vriendschappen die zij nu kunnen opbouwen ervoor zorgen dat zij in een nieuwe wereld sneller in een "betere" stam toegelaten zullen worden, doordat een Oude garde account goed woordje voor hun zal doen.

Nee maar ff serieus ik zeg alleen wat ik hoorde,ik ben ook aangesproken

Wens jou alvast veel succes Inge.
Ik ga persoonlijk geen nieuwe wereld meer spelen met de huidige stand van zaken binnen TW.nl
 
Reactiescore
766
is een hele groep die gaan beginnen hoorde ik,dankzij de forum posts van Mark:D
Maak daar even werk van aub. Zal wel weer onzin zijn, zoals veel van jouw uitspraken de laatste tijd hier.
 

DeletedUser80376

Guest
Wess, ik vind wel dat wij als Ima enig uitleg verschuldigd zijn aan de rest van W65.
Zodat zij hopelijk sommige dingen beter gaan snappen en niet telkens in verweer gaan zodra Ima hun aanvalt :).

1.
Ima
is als pre made stam begonnen aan W65.
Dus hierbij zijn enkele accounts samen begonnen aan W65.
De ligging van deze accounts zijn vanaf dag 1 eigenlijk al bepaald geworden aan de hand van de groei richtingen (latere edellijnen)

2.
Doordat de accounts binnen Ima een goede reputatie hebben, was het werven van extra co spelers alsmede MB's/DU's geen probleem.
Later zijn ook enkele MB's/DU's geadviseerd om te fuseren met elkaar, of zelfs op een hoofd account te komen spelen, zodat de activiteit gewaarborgd kan worden.

3.
Binnen Ima is vanaf dag 1 duidelijke structuur en beleid.
Dit kan ook terug gezien worden aan de leidende taak van Ima om binnen W65 CF/Kata afspraken rond te krijgen, alsmede hoe Ima aanvalt/deft

4.
De Accounts die buiten Ima vallen waren opzicht vanaf dag 1 al verdoemd om wereld te verliezen.
Zie de stats hoe vaak er nieuwe stammen opgericht zijn geworden of hoe de stammen de strijd hebben verloren.
(Bonken - Trains - Shine - Res later Maai enzo.........

5.
Ima
is op dit moment op een punt gekomen om W65 uit te spelen en de wereldwinst binnen te halen.
Helaas door de eis van 65% Dominantie, moeten de accounts binnen Ima of samenhang de "actieve" tegenstanders op delete dwingen.
Als dit een Rune-Geheimen of bolwerken wereld zou zijn geweest, dan had Ima naar de overwinningsvoorwaarden toe ge-edeld en zou W65 nu ook ongeveer op punt staan om uitgespeeld te zijn.
Even een uitleg wat ik bedoel met op delete dwingen:
Hierbij bedoel ik dus absoluut niet om een speler weg te pesten. Mijn bedoeling hierbij is om een account die nog enigszins activiteit toont massaal aan te pakken, zodat speler(s) de strijd opgeven en op Grijs gaan.
Want op Grijs gaan zal de Dominantie laten stijgen, doordat de Dominantie aan de hand van de totale spelers dorpen wordt berekend.

Nu met de punten hierboven geschreven ga ik proberen om de niet Ima accounts iets duidelijk te maken.

Meest voorkomende reactie van een account dat valt is, ik speel Solo.
Nu is de kans voor deze spelers dus om vriendschappen te sluiten en eerst volgende wereld met de andere Solo speler samen op 1 account te gaan spelen.
Wellicht kunnen er meerdere vriendschappen gesloten worden en kan de nieuwe account bestaan uit 3/4 Co spelers, zelfs jullie MB's/DU's kunnen jullie hiervoor werven.
Zodra deze vriendschappen zijn gesloten en wellicht ook door goed contact te houden met Ima accounts, kunnen jullie een eerst volgende wereld ook Pre Made beginnen. Dus Punt 1.

In plaats van nu ruzie te zoeken met Ima accounts, kunnen jullie beter goede contacten houden met deze accounts.
Nota bene heeft de aanpak en structuur van Ima bewezen een succes te hebben en gaan wereldwinst binnen halen.
Als jullie dus goede contacten behouden, kunnen jullie wellicht samen een Pre Made starten of laten een stam joinen in een nieuwe wereld waar de Ima Account(s) ook actief zijn.
Dus Punt 2 en 3

Op de reacties van jullie waarom Ima blijft aanvallen is eigenlijk heel simpel.
Ima wilt zo snel mogelijk 65% Dominantie binnen halen en W65 niet onnodig rekken.

Dus opmerking van dat een account graag top 10 wilt eindigen (Chicago) of waarom Ima geen front dorpen gaan aanvallen is puur flauwekul
Chicago is nooit een samenwerking beloofd geworden, maar toch is Chicago Kata's gaan misbruiken, omdat ze inzagen dat Top 10 positie wereld eindigen vergaan was. Hoe Chicago het ooit in zijn hoofd heeft kunnen halen, dat Ima hun zo een vrijstelling zou geven is voor mij nog steeds een vraagteken.

Zelfde dus ook waar dit hele gedoe over gaat.
TAS edelt van de tegenstander.
Hierbij maakt de tegenstander een grote blunder door inactieve accounts binnen hun stam op te blijven nemen.
Mochten de inactieve accounts niet binnen hun stam waren opgenomen, dan zou TAS geen dorpen van de inactieve account mogen edelen, door de CF regel.

Ima krijgt de opmerking dat wij niet Fair zouden spelen, ook dit is grote flauwekul.
De tegenstanders halen accounts binnen hun stam die inactief zijn, via VV schuiven ze de def naar de front dorpen.
Verwachten ook nog eens dat Ima als maloten de front dorpen gaan aanvallen die gestackt staan.
Valt Ima aan hoe een ervaren Stam/Account zou doen, gaan ze grootste flauwekul aankondigen op AF.

Dus................................

Stop met jullie onnodige gezeiks aub en ga GRIJS.
Terwijl jullie op GRIJS gaan, sluit vriendschappen af en begin een nieuwe wereld met betere papieren !
Leest mijn punten 1 t/m 5 nog eens goed na.

Hoe jullie je nu blijven gedragen op W65 kost jullie enkel PP en op latere werelden afgunst door jullie houding van jullie laatste dagen.
Want ook JIJ gaat ermee stoppen, zodra Ima JOU gaat aanvallen.
Jij bent echt een ijdel mannetje dat iets teveel tw heeft gespeeld in zijn leven ;)
Nog steeds aardig onder de indruk van die kata's zie ik.

Ik wil even nog wat belachelijke stellingen verwerpen:
Mijn hoofddoel was lekker casual blijven spelen waarbij ik duidelijk zei dat ik héél flexibel kon zijn. Dus dorpen afstaan of whatever, mensen leegzetten en ga zo maar door. Die 300-400 dorpen hadden echt niet het verschil gemaakt. Daarnaast vraag ik me echt luidop af waarom je dit zelfs durft te zeggen: 'Hoe Chicago het ooit in zijn hoofd heeft kunnen halen, dat Ima hun zo een vrijstelling zou geven is voor mij nog steeds een vraagteken.'

Ik weet hoe serieus jullie dit (gewonnen) spel oppakken. Om dan te gaan beweren dat ik de kata's stuurde om iets af te dwingen ? Wat een grap.
Zoals al vele malen eerder gezegd, ik wou op mijn gemak nog wat plezier maken op deze wereld. Jullie ontnemen me dat dus leek het me leuk om nog iets te doen met mijn laatste troepen. Een wave kata's sturen maakte zowel jou als DBA helemaal gek dus ben ik nog 2-3 dagen blijven doorsturen. Daarna was mijn goesting op alsook een dag of 2 later mijn PP.

Ik hoop dat jullie héél gelukkig zijn met jullie wereldwinst (ik zou er persoonlijk ook héél gelukkig van worden).
Maar voor alle komende werelden, stop ajb met het AF vol te gooien met bullshit want je hebt het al zo vaak volledig mis gehad dat het echt ongemakkelijk wordt.
Maar kijk wie ben ik om de GOD van w65 commentaar te geven ! Ik zal vast de enige zijn die hier zo over denkt !

Met vriendelijke groeten,
Jorne

En nogmaals proficiat met de wereldwinst !
Alleen jammer van de enkelingen binnen ima die veel te ijdel en serieus zijn ;)
I'm out <3
 
Reactiescore
3.452
Maak daar even werk van aub. Zal wel weer onzin zijn, zoals veel van jouw uitspraken de laatste tijd hier.

Mwa je mag mij ff citeren waar ik allemaal onzin heb lopen praten?

En dan geloof je het toch niet,ook goed:)
 
Reactiescore
766
Mwa je mag mij ff citeren waar ik allemaal onzin heb lopen praten?

En dan geloof je het toch niet,ook goed:)
Daar heb ik niet zon zin in, zijn eigen interpretaties. Ik hoop het, ben deze wereld wel al zat, dus komop.
 
Reactiescore
766

DeletedUser79415

Guest
inge inge inge ....... elke keer als ik AF kom lezen zie ik jou voorbij komen en het haalt bij mij, mijn bloed onder de nagels vandaag wat voor laag IQ jij hebt.
 
Bovenaan