Top & Flop stammen

Deleted User - 487936070

Guest
Ik ga niet meer reageren tot je met jouw redenen komt die geen losse flodders zijn. Zie ze opnieuw graag verschrijven

Ze hebben hier nog niks noemenswaardigs bewezen. Na zo’n korte periode heb je als stam nog weinig uitdagingen meegemaakt waar leiders echt doorslaggevend zijn. Over een half jaar kan je deze discussie opnieuw voeren.
 
Reactiescore
853
W62 was een betere leiding, w61 ook, w60 ook, w59 ook, ervoor kan k niet nadenke want jeb gezopen
Zo moeilijk is het niet? Ging om leiders dus individuen tellen gewoon, zo uit mijn hoofd over de laatste +-25 werelden; roald, fabian, pim, martijn, Aaron, Jason, Inge, Ian, Jan, Maick, Manu, Emile, Jordi, Sven, Steven, Niek, Kenneth, Carlo, Castille & Robin.

Als je de werelden bij langs zou gaan zou je waarschijnlijk op meer dan 40 komen die je boven de leiding van 404 zou zetten
 

DeletedUser73162

Guest
Zo moeilijk is het niet? Ging om leiders dus individuen tellen gewoon, zo uit mijn hoofd over de laatste +-25 werelden; roald, fabian, pim, martijn, Aaron, Jason, Inge, Ian, Jan, Maick, Manu, Emile, Jordi, Sven, Steven, Niek, Kenneth, Carlo, Castille & Robin.

Als je de werelden bij langs zou gaan zou je waarschijnlijk op meer dan 40 komen die je boven de leiding van 404 zou zetten

IK ZEG TOCH NIET DAT T MOEILIJK IS?!!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Stel je voor dat ik een leider zou zijn. Stond ik als eerste in dat rijtje!
 
Reactiescore
1.278
Zo moeilijk is het niet? Ging om leiders dus individuen tellen gewoon, zo uit mijn hoofd over de laatste +-25 werelden; roald, fabian, pim, martijn, Aaron, Jason, Inge, Ian, Jan, Maick, Manu, Emile, Jordi, Sven, Steven, Niek, Kenneth, Carlo, Castille & Robin.

Als je de werelden bij langs zou gaan zou je waarschijnlijk op meer dan 40 komen die je boven de leiding van 404 zou zetten

Martijn ?!? Wist niet dat het zo slecht gesteld was met de leiding van 404.
 
Reactiescore
853
Martijn ?!? Wist niet dat het zo slecht gesteld was met de leiding van 404.
Je kan zeggen wat je wil meer Martijn heeft het best aardig gedaan als leider, na de gesprekken met 404 weet ik echter wel dat dit gewoon wat noobs zijn die een redelijke start hebben gehad. Geef ze nog een paar weken/maanden dan is het wel klaar denk ik.

Goede leiding noemen en niet Castiel, jeutje man
Zeg toch dat er meer zijn, dit is gewoon waar ik zo snel op kon komen :p
 

DeletedUser69569

Guest
Honestly voor de mensen die ons verdedigen bedankt, maar het feit dat hun zich zelf willen bewijzen op het AF en ons onderuit proberen te halen moet al wel genoeg zeggen.
 
Reactiescore
7.918
Goede leiding noemen en niet Castiel, jeutje man

Castiel kan goed leiding geven maar het is het totaal plaatje. Het feit dat hij vaak plotseling weg is en niks meer van zich laat horen. Heeft al tot een hoop shit geleid, en imo is zijn naam hier dan ook niet terecht.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Castiel kan goed leiding geven maar het is het totaal plaatje. Het feit dat hij vaak plotseling weg is en niks meer van zich laat horen. Heeft al tot een hoop shit geleid, en imo is zijn naam hier dan ook niet terecht.
Zeg toch dat er meer zijn, dit is gewoon waar ik zo snel op kon komen :p

Ik was ook niet serieus, Castiel staat wel een beetje bekend om geflopte premades te leiden he :p
 
Reactiescore
853
Honestly voor de mensen die ons verdedigen bedankt, maar het feit dat hun zich zelf willen bewijzen op het AF en ons onderuit proberen te halen moet al wel genoeg zeggen.
Komt natuurlijk omdat we allemaal bang zijn voor jullie :eek:
 
Reactiescore
2.478
Steven spelen er meer w42 spelers op DoI?
 
Bovenaan