Spotprenten

Reactiescore
1.278
Met al die ongefundeerde uitspraken over (statistieken van) het boosten lag het ook wel erg voor de hand. Oplettende mod, die zijn forumpje mee leest.

Prachtig

Denk dat dit eerlijk gezegd wel meevalt, maar dat er gewoon gereporteerd is.

Regels zijn redelijk vrij interpreteerbaar ja, maar als hij speelt om jou te helpen is het toch wel terecht.

Elke stamgenoot speelt indirect ook iemand te helpen, evenals Du's, Mbs.. dat is een groot grijs gebied. Het versturen van os als een stamgenoot vind ik persoonlijk de normaalste zaak van de wereld. Maar het benoemen van vv's van een stamgenoot van mij als accounts die ik beheer vind ik wel ver gaan.

E. Heb nog een support lopen en deze posts zullen ook spoedig verdwijnen gok ik zomaar. Dus zal er hier ook niet meer over doorgaan :p. We zien wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487694086

Guest
Elke stamgenoot speelt indirect ook iemand te helpen, evenals Du's, Mbs.. dat is een groot grijs gebied. Het versturen van os als een stamgenoot vind ik persoonlijk de normaalste zaak van de wereld. Maar het benoemen van vv's van een stamgenoot van mij als accounts die ik beheer vind ik wel ver gaan.

E. Heb nog een support lopen en deze posts zullen ook spoedig verdwijnen gok ik zomaar. Dus zal er hier ook niet meer over doorgaan :p. We zien wel.
Het is wel zo dat iemand aanwijzen om jouw boosts te beheren gewoon zoeken naar een maas in de wet is en duidelijk niet de bedoeling :p
 
Reactiescore
1.094
Ik moet je wel nageven dat ik de regels omtrent boosten heel vaag omschreven vind. Heb ik wel eens een punt van gemaakt. Het stond er eerder beter/duidelijker maar ze hebben het nu aangepast, om wss meer interpretatie over te houden. Duckje heeft ook keer ergens gezegd waarom DU's enzo niet als boosts worden aangemerkt. Had iets te maken met het uitsluitend spelen om andere te helpen in vorm van deff of gs, maar weet dat niet meer te vinden.
 
Reactiescore
1.278
Ik moet je wel nageven dat ik de regels omtrent boosten heel vaag omschreven vind. Heb ik wel eens een punt van gemaakt. Het stond er eerder beter/duidelijker maar ze hebben het nu aangepast, om wss meer interpretatie over te houden. Duckje heeft ook keer ergens gezegd waarom DU's enzo niet als boosts worden aangemerkt. Had iets te maken met het uitsluitend spelen om andere te helpen in vorm van deff of gs, maar weet dat niet meer te vinden.

Nja het probleem in dezen in dat het niet bestraft wordt als boosts, maar als het beheren van meerdere accounts. Feitelijk gezien heb ik de accounts niet beheerd. Ik word zelfs bestraft voor een account waar gedurende de wereld gewoon een speler zelf speelt.

Voor de rest krijg ik te horen dat accounts niet recent na aanmaken onder VV mogen staan en dat dit verboden is, maar hiervan een duidelijke regel zie ik eigelijk ook nergens terug. Vooral omdat het nu maar over een vrij korte vv tijd gaat nog.
 
Reactiescore
1.094
Voor de rest krijg ik te horen dat accounts niet recent na aanmaken onder VV mogen staan en dat dit verboden is, maar hiervan een duidelijke regel zie ik eigelijk ook nergens terug. Vooral omdat het nu maar over een vrij korte vv tijd gaat nog.


Kan over dit stuk zeggen dat ik vaker heb gehoord dat daar voor geband wordt, en terecht overigens.
 
Reactiescore
1.278
Kan over dit stuk zeggen dat ik vaker heb gehoord dat daar voor geband wordt, en terecht overigens.

Het is terecht al gaat iets tegen de regels in. Mocht het niet in de regels zijn opgenomen dan moeten de regels aangepast worden. Regels zijn er voor duidelijkheid en structuur denk dat het niet wenselijk is al wordt er op gevoel geband.
 
Reactiescore
1.019
Jongens ik moet zeggen ik ben toch wel koning boosten. Heb het echt al vaak gedaan, en nog nooit een ban. Doen jullie toch iets verkeerd :eek:
 
Reactiescore
974
Niet dat ik het hiermee eens ben, wereld is veel te vroeg nog om je zulke zorgen te maken al over 3 accounts die zijn gestart. Maar er wordt af en toe wel iets te dramatisch gereageerd richting Class hun positie zo vroeg in de wereld.. Buiten dat ben ik wel fan van Monty Python, dusja ^^

u_3jKT.gif

giphy.webp
 
Reactiescore
1.278
Jongens ik moet zeggen ik ben toch wel koning boosten. Heb het echt al vaak gedaan, en nog nooit een ban. Doen jullie toch iets verkeerd :eek:

Het ruikt naar een gevalletje:
  1. Deze regels kunnen niet alle mogelijke problemen behandelen. Het Support team is toegestaan om straffen op te leggen of zelfs accounts te verbannen in gevallen die niet onder deze regels vallen.
Duckje heeft veto gegeven, heb niet eens mogelijkheid op second opinie. Had eerst drie dagen blokkade voor het beheren van drie accounts. Nu is dat omgezet in 100% waarbij ik een lijst krijg van 8 accounts waarbij ik vermeld krijg dat ze betrokken zijn, maar niet allemaal invloed hebben op mn straf. Allemaal prima, maarvragen welke accounts dan wel invloed hebben op de strafverhoging en waarom zijn allemaal moeilijk.

Achja heb d'r al vrede mee, maar de regels mogen van mij wel een stuk duidelijker dat voorkomt een hoop gebakkelei.
 
Reactiescore
974
De regel is ook expres vaag opgesteld zodat er geen grijze gebieden uitgebuit kunnen worden zonder optreden van het tw team.
 
Reactiescore
300
''
128874_thumb
kingsdorp op 10.05. om 19:15 uur
Goede avond,

Ik vernam zojuist van een stamgenoot dat jij hem aangevallen hebt(scout). Ik wil toch even benadrukken dat deze speler nagenoeg volledig defensief is en wij hem collectief zullen steunen. Binnen de stam hebben wij daar ruim de middelen voor gelukkig door onze relatief veilige ligging.

Ons gebied is al redelijk armoedig bedeeld met uitspringende spelers, laat een rambo actie dus niet je start verpesten ;).

Succes en maak een verstandigde keuze.

Met vriendelijke groet,

Anton | kingsdorp"
------------------------------------------------------------------

Wel lief dat je je boostdorpen beschermde.

Bedoelde je dit met ''Laat een rambo actie niet je start verpesten'' ?
Leer van je eigen woorden.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.278
''
128874_thumb
kingsdorp op 10.05. om 19:15 uur
Goede avond,

Ik vernam zojuist van een stamgenoot dat jij hem aangevallen hebt(scout). Ik wil toch even benadrukken dat deze speler nagenoeg volledig defensief is en wij hem collectief zullen steunen. Binnen de stam hebben wij daar ruim de middelen voor gelukkig door onze relatief veilige ligging.

Ons gebied is al redelijk armoedig bedeeld met uitspringende spelers, laat een rambo actie dus niet je start verpesten ;).

Succes en maak een verstandigde keuze.

Met vriendelijke groet,

Anton | kingsdorp"
------------------------------------------------------------------

Wel lief dat je je boostdorpen beschermde.

Bedoelde je dit met ''Laat een rambo actie niet je start verpesten'' ?
Leer van je eigen woorden.

Mweh ik weet 1 ding zeker dat die speler voldoende middelen had om jouw OFF 2 keer te blocken :). Was dus win-win. Vaak worden die dorpen die iets achter blijven aan groei al vrij snel geprobeerd als farm te pakken, zeker al blijkt dat er voldoende GS aanwezig zijn bij rapportjes. Achter blijven qua groei is niet altijd inactief en dat wilde ik even benadrukken. Niemand had er wat aan gehad al had 1 van de spelers in de buurt die een beetje redelijke start had al vroegtijdig zijn off verloren zoals ik ook in mijn mededeling aangeef.

Het was dus eerder lief naar jou dan naar mijn 'boost'.
 
Reactiescore
1.278

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ja ben eigenlijk wel sad dat ik je nu niet voor runner kan uitmaken.

Runnen ging je sowieso wel doen, alleen nu wat vroeger dan verwacht!
 
Bovenaan