Golden awards

Reactiescore
1.363
Dat is onmogelijk. Dit account is altijd van mij geweest en niemand anders heeft hier opgezeten. Daarnaast heb ik niet eens w57 gespeeld.

Das wel erg appart. =.=. Dan was ik verkeerd geinformeerd :O
Ach, boeit ook weer genoeg als iedereen erop hapt :)
 
Reactiescore
62
Een ietwat bevooroordeeld lijstje is natuurlijk onontkomelijk, maar je enkel wat baseren op OD-rangen is wat makkelijk. En Rise Against een goede forumposter vinden doet je geloofwaardigheid natuurlijk niet ten goede :p

Klopt, en wanneer (als?) ik ingespeeld ben maak ik een nieuwtje, maar voorlopig brengt dit alleszins wat reactie ;)
 
Reactiescore
2.481
Zeg Daan kom je nog een keertje mijn kant op samen met Pimmetje?
 
Reactiescore
972
Ik speel pas 3/4 dagen op deze wereld, dus bij voorbaat wil ik aangeven dat ik nog lang niet van alles in het verleden op de hoogte ben.

Beste speler:
Als ik één speler moet kiezen, zal dit voor mij Definition of Insanity zijn. Mede door hetgeen zij gepresteerd hebben op vorige werelden en ik daar op de eerste rij getuige van heb mogen zijn, kan ik voorspellen dat zij het heel ver gaan schoppen op deze wereld. De toekomstige nummer 1 in mijn ogen.
Beste stam: Op dit moment Babe en Dood. Ik denk dat beide stammen over de kwaliteiten beschikken er een mooie strijd op deze wereld van te maken en toekomstige diplomatie zal uitwijzen wie hierin de winnende zal zijn. De ontwikkelingen in deze stammen wacht ik met smart af.
Stam met meeste potentie: 404 wil ik niet onbenoemd laten. Met de ligging die ze hebben, hebben ze de potentie om belangrijk te zijn op het wereldtoneel, mits daar goed leiderschap en diplomatie wordt bedreven. Dit is nog een van de punten waar ik sterk mijn twijfels bij heb, maar de potentie qua ligging om een topstam te worden is er zeker.
De beste stam speler: Ik denk dat nog weinig mensen zich nog hebben bewezen een echte stamspeler te zijn, hier zullen de stammenoorlogen die gaan komen meer uitsluitsel geven.
De beste aanvaller: Mediated van Babe bezit op dit moment rank 1 ODA en is samen met .Deathstroke het account dat bij afstand de hoogste ODA scores hebben behaald. Deze 2 accounts wil ik beide nomineren, omdat ik zelf geen verdere informatie tot mijn beschikking heb om tot een ander oordeel te komen.
De beste verdediger: Knap hoe schedel en Alexandria Morgan tot nu toe hebben gedeffed, maar de toekomst moet uitwijzen of zij dit daadwerkelijk gaan volhouden. Bovendien hebben ze weinig ander groeiperspectief en omliggende accounts zullen snel veel groter worden, dus naar mijn mening is dit slechts een kwestie van tijd. Ook weer iets dat de leiding van 404 moet zien op te lossen.
Beste/slechtste leider: Murena heeft natuurlijk hopeloos gefaald, maar verder heeft geen enkele leider zich op deze wereld echt hoeven bewijzen. Een beste valt dus nog niet te noemen.
Meest overschatte stam: Ik denk dat 404 zichzelf enigzins overschat, aangezien ze nog niks gepresteerd hebben op deze wereld, maar hier wel mee willen pronken. Zoals gezegd zal de toekomst gaan uitwijzen of ik hier gelijk in heb.
Meest onderschatte stam: Ik denk niet dat er een stam onderschat wordt, aangezien de de top 3 stammen zich ook neerzetten als de topstammen van deze wereld.
Favoriete forum poster: Er mag wel wat meer serieuze actie op het AF op deze wereld komen. Dus voel je geroepen om niet alleen spotprenten te maken, maar ook discussies op het scherpst van de snede te voeren!
Minst favoriete forum poster: Jongens als Rise Against en jannes kunnen me mateloos irriteren.

Ik heb het redelijk kort gehouden, maar dit is mijn oordeel en jullie moeten het er maar mee doen :D
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Nomineer jij jouw eigen account nou als meest overschat? @Magic
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
EN DE GOUDEN BULT GAAT NAAAAARRRR...

Emilia Clarke in eerste aflevering van GOT, jeetje
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Beste speler: smashingone.
Wat begon als een laat gestarte rim speler die door een bende def spelers in de rim moest groeien, is nu een rang 1 account die deze positie zeker waar maakt ingame. Wat Cees solo laat zien kunnen weinigen hem nadoen, en naar mijn inzien niemand spelend op deze wereld. Volgens de legende heeft deze man geen leven buiten tw, en dat merk je er zwaar aan. Nerd

Beste stam: KaKaKa.
Het beruchte KaKaKa van w63 is terug, dit keer veel sterker. Zowat elke actie draait beter uit dan verwacht, en heeft een sfeer die zelden terug te vinden in een stam. Spelers zullen steeds kritiek hebben op de speelwijze van deze stam, maar geen enkele stam lijkt ons bij te benen en kan het waar maken om nog maar dichtbij de kwaliteit -en tegenwoordig de kwantiteit- te komen.

De beste stam speler: -
Deze laat ik open omdat hier niet iemand bovenuit schiet. Zowel binnen KaKaKa als andere stammen zijn er spelers die alles over hebben voor hun stam. Spelers die vv draaien, off en def uitsturen in stambelang, maar ook shoutout naar de kleinere spelers die geen ambitie hebben hogerop te klimmen, maar een stam kiezen in de start en hier inblijven en er alles aan doen hun niet zomaar gratis over te geven.

De beste aanvaller:
Koning Kameel IX / Mediated
Kameel: Zeker nog niet de grootste tegenstand gehad, maar op aanvallend gebied bashen wij door alles en iedereen. Dat mensen ons bestempelen als interners die dan hun ODA boosten kan enkel als compliment gezien worden. Ben er verder van overtuigd dat wij bij de eerste uitdaging van Babe (voor zover die er al komt) hier ook laten zien dat het niet enkel woorden zijn die van deze bespelers komen, maar ook daden.

Mediated: Als we de ODA en overnames mogen geloven is er vrijwel niets intern aan dit account, en basht het ook vrij makkelijk door elke vorm van tegenstand. Terwijl zen buur anonymous meestal (?) mee aanvalt en edelt, lijkt Mediated hier toch steeds de bovenhand te halen en meer winsten te behalen.

De beste verdediger: Predec
Dit account heeft al een massa mooi afgeslaan van Babe, en dat is niet onopgemerkt voorbij gegaan. Tot bijna geen dorpenverlies met een ODD stijging van 4mil is hier opvallend veel offence opgevangen, zonder resultaat. Prachtig staaltje defwerk of gewoon een defbunker? In ieder geval niemand die al iets beter liet zien.

Het grootste ego: Koning Kameel IX / Kakakatoenplukker
De spam op AF zegt genoeg? Of we het zullen waarmaken, zien we wel in de toekomst. Mopje, we maken het waar.

Beste leider: Leiding van KaKaKa
Heb natuurlijk geen inkijk in het beleid van de kleinere stammen, maar afgaande naar de leiding van de grotere stammen bestaat hier geen twijfel over. 404 die uit elkaar valt, laat het mij dan maar op de leiding steken (als ik me niet vergis zelf een leider gestopt?).
Babe die zowat alles recruit wat mogelijk is, los van de ligging van deze accounts. Ook tegen vuil spel van hun leden wordt weinig gedaan, beetje jammer. Ben ik niet op de hoogte of zijn ze hier gewoon heel laks, doet niet af van het feit dat het veel beter kan.
Snow heeft dan volgens mij niet echt een leiding, zou het kunnen door het feit dat deze leden wachten op een overstap naar een andere stam? Wie weet.

Slechtste leider: Leiding Babe
Legt zichzelf wel uit na het lezen van deze lijst. Een stam op die manier leiden, daar verdoe je echt de tijd van van je spelers. Wees eerlijk met jezelf, en laat iemand meer capabel het doen.

Meest overschatte stam:
Babe
Op de ranglijsten de enige stam die KaKaKa weet bij te blijven qua punten en dominantie, maar man. Hun zwaar gefaalde massa op Predec, wanhopig r2w beleid, slechte clusters van accounts,.. hier enkele voorbeelden van. Ook staan heel wat accounts binnen deze stam niet erg hoog aangeschreven. Mogelijks maken ze het hier waar? Mijn mening is dat hier vooral kwantiteit aanwezig is, en op enkele spelers na laat het hier op kwaliteit de wensen over.

Meest onderschatte stam: -
Is hier een stam het vermelden waard? Ik denk niet dat iemand veel verwachtingen heeft van een Exe, van een 404,.. omdat mensen vooral de clash zien komen tussen Babe en KaKaKa. Hiermee bedoel ik niet dat een 404 of een Snow geen kwaliteit heeft, maar er zijn gewoon geen verwachtingen meer na het komen en gaan (en vallen) van accounts. Is KaKaKa onderschat? Misschien, als ik de beschrijving over ons mag horen door vijandige stammen.

Meest overschatte speler: schedel
Een account die toch wel al winsten heeft behaald op andere werelden, en er een ego naar had. Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat dit account gewoon gefaald heeft. Toevallig een speler die defte die minder ervaren is? Moest dit account onder vv en liep alles mis? Wie weet. Maar een account van dit kaliber mocht het toch wel pakken langer uithouden.

Meest onderschatte speler: -
Ik denk dat er geen spelers rondlopen waar mensen een beeld van hebben die ver onder de realiteit ligt van hun kunsten, dus niemand noemenswaardig.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Bradley (.Fakie) , Jeremy (Felicitys) , Bas (Nowhere in the sun)
Ik kick op mannen wiens naam eindigt op y xxx
en Bas

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Runners en stabbers.
Moge ze zichzelf aangesproken voelen!

Favoriete forum poster:
Ikzelf xd

Minst favoriete forum poster: Rise Against, We Like Hot Chicks
Kunnen broers zijn voor zover ik weet, maar man wat posten zij verschrikkelijk.

Mooiste actie van de wereld: De vorming van KaKaKa
Wat bij velen wel verwacht was, werd ook realiteit. Ik snap ook wel dat er leukere stammen zijn om tegen te spelen, maar kijk. Veel plezier ermee!

Meest belovende speler voor de toekomst:
Definition of Insanity
Ik ben zeker dat dit account nog hun stempel op deze wereld gaan zetten, en mensen laten afvragen of zijzelf zo slecht zijn, of dit account nou gewoon all-round zo goed.

Meest belovende stam voor de toekomst: KaKaKa

Grootste blunder: murena hahahaha

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die het nog niet verloren heeft. Dus iedereen die niet loopt te zeiken over cf's, kata's,.. iedereen die niet stabt, mensen die KaKaKa niet afkorten als kak om super edgy over te komen, ..
 
Reactiescore
831
Wat Cees solo laat zien kunnen weinigen hem nadoen, en naar mijn inzien niemand spelend op deze wereld. Volgens de legende heeft deze man geen leven buiten tw, en dat merk je er zwaar aan. Nerd

Favoriete forum poster: Ikzelf xd

Minst favoriete forum poster: Rise Against

dis guy, leest goed na het eten van een durum. Jammer genoeg niet uit Karim zijn zaak :(
 

Deleted User - 487958296

Guest
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Bradley (.Fakie)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Runners en stabbers.
Moge ze zichzelf aangesproken voelen!
Maar ik ben gaan runnen op virtues :oops:
 
Bovenaan