Golden awards

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ik kom ooit wel met een lijstje
 
Reactiescore
62
Beste speler:
Hier nomineer ik graag Schedel, met een hoog (rang 1) OD, degelijk front en een mooi cluster lijkt mij deze plaats oververdiend.

Beste stam:
Moeilijk voor mij om te beantwoorden aangezien ik zelf niet aanwezig ben in één van de topstammen.
-Op het eerste gezicht lijkt Babe me, ondanks hun grote voorsprong teleurstellend door hun overvloed aan pp-gebruik, overmatig edelen van barbs, en een wel zeer ruim rekruteringsbeleid.
- 404 lijkt mij dan wel deze plaats te verdienen, ondanks het kata-gebruik op de boerderijen. Een stam die zich constant op het strijdtoneel begeeft, en niet lijkt weg te lopen van een gevecht. Ook opvallend weinig stamveranderingen in vergelijking met de overige top 5.

De beste stam speler:
Moeilijk om te beantwoorden, dus verwijs naar de rang 1 ODO: Schedel
De beste aanvaller:
Ik heb zelf nog niet bitter veel gezien van mooie acties, vandaar dat ik afga op mijn ervaring uit vorige werelden en het team op Anonymous nomineer.
De beste verdediger:
Zowel Schedel en Alexandria Morgan verdienen hier een vermelding voor het standhouden ondanks, volgens de stats, hoge druk.
Het grootste ego:
/
Beste leider:
/
Slechtste leider:
Murena anybody?
Meest overschatte stam:
Aangezien ik betwijfel dat de stam blijft bestaan, en ze nu maar doen en pakken wat ze kunnen: Babe
Meest onderschatte stam:
/
Meest overschatte speler:
Ik denk dat er weinig spelers overschat worden op deze wereld.
Meest onderschatte speler:
Ik zie de naam Smashingone maar weinig passeren, terwijl het een team is waarvan ik zeker ben dat ze nog veel zullen laten zien deze wereld.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Smashingone en Schedel lijken mij echte toppers om te vergezellen.
Uit ervaring van vorige werelden weet ik dat het ook een grote aanwinst is om bij Nicolas en Jeremy aan te sluiten, aangezien dat spelers zijn met heel wat spelinzicht.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
.Da Vinci
Favoriete forum poster:
Rise Against, kan er heel wat aflullen maar toch zie ik zijn posts graag verschijnen.
Minst favoriete forum poster:
/
Mooiste actie van de wereld:
/
Meest belovende speler voor de toekomst:
Anonymous
Meest belovende stam voor de toekomst:
Ik ben ervan overtuigd dat geen enkele stam in zijn huidige vorm/onder dezelfde naam zal blijven bestaan.
Grootste blunder:
/
Voor wie heb je nu echt respect:
Smashingone, telkens als ik Cees tegenkom of zie spelen hoor ik enkel positieve zaken. Een eigenschap die maar weinig accounts/spelers kunnen aanhouden.​
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
399
Beste speler:
Hier nomineer ik graag Schedel, met een hoog (rang 1) OD, degelijk front en een mooi cluster lijkt mij deze plaats oververdiend.

Beste stam:
Moeilijk voor mij om te beantwoorden aangezien ik zelf niet aanwezig ben in één van de topstammen.
-Op het eerste gezicht lijkt Babe me, ondanks hun grote voorsprong teleurstellend door hun overvloed aan pp-gebruik, overmatig edelen van barbs, en een wel zeer ruim rekruteringsbeleid.
- 404 lijkt mij dan wel deze plaats te verdienen, ondanks het kata-gebruik op de boerderijen. Een stam die zich constant op het strijdtoneel begeeft, en niet lijkt weg te lopen van een gevecht. Ook opvallend weinig stamveranderingen in vergelijking met de overige top 5.

De beste stam speler:
Moeilijk om te beantwoorden, dus verwijs naar de rang 1 ODO: Schedel
De beste aanvaller:
Ik heb zelf nog niet bitter veel gezien van mooie acties, vandaar dat ik afga op mijn ervaring uit vorige werelden en het team op Anonymous nomineer.
De beste verdediger:
Zowel Schedel en Alexandria Morgan verdienen hier een vermelding voor het standhouden ondanks, volgens de stats, hoge druk.
Het grootste ego:
/
Beste leider:
/
Slechtste leider:
Murena anybody?
Meest overschatte stam:
Aangezien ik betwijfel dat de stam blijft bestaan, en ze nu maar doen en pakken wat ze kunnen: Babe
Meest onderschatte stam:
/
Meest overschatte speler:
Ik denk dat er weinig spelers overschat worden op deze wereld.
Meest onderschatte speler:
Ik zie de naam Smashingone maar weinig passeren, terwijl het een team is waarvan ik zeker ben dat ze nog veel zullen laten zien deze wereld.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Smashingone en Schedel lijken mij echte toppers om te vergezellen.
Uit ervaring van vorige werelden weet ik dat het ook een grote aanwinst is om bij Nicolas en Jeremy aan te sluiten, aangezien dat spelers zijn met heel wat spelinzicht.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
.Da Vinci
Favoriete forum poster:
Rise Against, kan er heel wat aflullen maar toch zie ik zijn posts graag verschijnen.
Minst favoriete forum poster:
/
Mooiste actie van de wereld:
/
Meest belovende speler voor de toekomst:

Anonymous
Meest belovende stam voor de toekomst:
Ik ben ervan overtuigd dat geen enkele stam in zijn huidige vorm/onder dezelfde naam zal blijven bestaan.
Grootste blunder:
/
Voor wie heb je nu echt respect:

Smashingone, telkens als ik Cees tegenkom of zie spelen hoor ik enkel positieve zaken. Een eigenschap die maar weinig accounts/spelers kunnen aanhouden.​

Flop lijst
Als je een lijstje maakt verdiep je dan wel een beetje in de wereld
 
Reactiescore
7.918
Heb jij nou kritiek op murena memes? Godverdomme
giphy.gif
 
Reactiescore
972
Ik heb mijn lijstje opgesteld naar wat ik weet, al bij al niet zo slecht denk ik.
Zo krijg je tenminste wat inhoudelijke reactie i.p.v. Murena memes :p

Een ietwat bevooroordeeld lijstje is natuurlijk onontkomelijk, maar je enkel wat baseren op OD-rangen is wat makkelijk. En Rise Against een goede forumposter vinden doet je geloofwaardigheid natuurlijk niet ten goede :p
 
Reactiescore
399
Ik heb mijn lijstje opgesteld naar wat ik weet, al bij al niet zo slecht denk ik.
Zo krijg je tenminste wat inhoudelijke reactie i.p.v. Murena memes :p

Ik jank niet lol
Met janken bedoel ik meer degene die elke wereld weer over kata aan het zeuren zijn
 
Reactiescore
1.363
Dan ook maar een lijstje :)


Beste speler:


gregory12365, voor een pp gozertje die solo nog best netjes kan aanvallen en rang 1 kan halen, moet ik ken hier nomineren. Hij is goed bezig, hij moet defensief nog wel eens goed getest worden en hij moet alleen nog wat meer farmen (verbeter puntjes).
Rest vind ik niet zo bijzonder..

Beste stam:

Qua acties in de wereld tot nu toe, moet ik dood en hun vriendjes neerzetten :). Spreekt wel voorzich, de andere stammen hebben nog weinig laten zien. Dood heeft ookal grotendeels een rim te pakken, dus maken goeie kans!

De beste stam speler:

Freyr44 a.k.a airfreyer ^^. Staat altijd voor je klaar en doet iedere vv waar mogelijk. Hoge ODS ook. Van de andere stammen weet ik het niet zo goed, dus dan benoem ik graag freyr44 als beste stamspeler :D.

De beste aanvaller:

Zijn eigenlijk weinig/geen spelers die zelf wat grote grote acties gedaan hebben, maar wie er wel een beetje uitspringt is .deathstroke. Heeft die noob murena mooi opgeruimd met zn stammies en volgens mij ook wel veel zelf wat noobjes opgeruimd, :)

De beste verdediger:

Schedel, heeft al veel aanvallen van inni afgeslagen en heeft een hoge odd, weet ook wie er op spelen, en die lui kunnen aardig goed deffen :).

Het grootste ego:

Daan a.k.a @Global Knowledge . Grote bakkes zegt genoeg.

Beste leider:

Nog niet echt wat bijzonders gezien, dus deze laat ik open.

Slechtste leider:

Murena, maar dat zegt genoeg >.<.

Meest overschatte stam:

404, spelen aardig kansloos (op schedel na dan), en ben gewoon niet echt over hun te spreken :p.
En .kush ook, wie worden ook aardig hard gesloopt atm ^^.

Meest onderschatte stam:

Babe, veel mensen denken er negatief over en dat het maar een stelletje noobs zijn. Dus ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen.

Meest overschatte speler:

Murena (spreekt voor zich). En El Chapo, eerste met dat event met hoeveelheden items kopen (denk ook het account met de meeste pp), en dan nog zohard falen... Dan ben je in mijn ogen een tikkeltje overschat :).

Meest onderschatte speler:

.Psychedelic Nurse, zit een goed team op en vindt dat ze netjes presteren. :)

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Ben aardig tevreden met mn stam qua wie erin zitten. :)
Misschien met trissie in de stam later, voor de rest ken ik er te weinig waarvan ik denk van WOW, daar wil ik bij zitten ofzo..

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Daan/murena/en man in black.

Favoriete forum poster:

Rob. is wel grappig :).
En andere trashtalkers met inhoud hou ik wel van.

Minst favoriete forum poster:

/

Mooiste actie van de wereld:

Mark (man in black/.ridingmypony) laten runnen met een paar aanvalletjes. Dat maakt al super veel goed om die stabber aan te pakken. :)

Meest belovende speler voor de toekomst:

.Psychedelic Nurse

Meest belovende stam voor de toekomst:

Babe/Inni/dood

Grootste blunder:

Te weinig farmen tot nu toe :p

Voor wie heb je nu echt respect:


Mensen die het met een noob zoals ik uit kunnen houden :p
En Jellie, omdat hij een held is <3
 
Reactiescore
1.363
Mijn naam is niet Daan. Of je bedoelt Daan of je bedoelt mij. Dan ben ik benieuwd waar ik een grote bek heb, memes tellen niet.

Op W57 was er wel een speler die Daan heette en op rise against speelde :).
Die poste ook op dat forum account.
 
Bovenaan