Golden awards

Reactiescore
182
De wereld is al even bezig dus misschien tijd voor dit topic, je kan copy pasten uit de spoiler!

Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
De beste aanvaller:
De beste verdediger:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechtste leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Mooiste actie van de wereld:
Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
 

Deleted User - 487958296

Guest
Beste speler: Niemand die er echt uitspringt voor mij
Beste stam: Lastig te zeggen aangezien alle stammen 20 substammen hebben
De beste stam speler: Stammen waar ik in zat hadden nu niet echt dikke stamspelers
De beste aanvaller: Deathstroke wss
De beste verdediger: Niemand die goed heeft gedeft op deze wereld geloof ik
Het grootste ego: Murena
Beste leider: -
Slechtste leider: Murena
Meest overschatte stam: Inf, makkelijk
Meest onderschatte stam: Voor mij persoonlijk die dudes van 3%, maar vooral omdat ze ineens full def waren
Meest overschatte speler: Murena
Meest onderschatte speler: Wordt er echt iemand onderschat deze wereld?
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Rob, mijn stamgenoot, Sven is ook altijd een goeie kerel
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: .Da Vinci is de enige die ik echt nooit weer in een stam wil tegenkomen, verder iedereen wel prima
Favoriete forum poster: Dat kan alleen ik zijn
Minst favoriete forum poster: Voor de verandering niemand
Mooiste actie van de wereld: Toen ik ging runnen zodra ik inc kreeg
Meest belovende speler voor de toekomst: Heb er nog niet heel veel van gezien maar denk dat nurse me nog wel kan verrassen
Meest belovende stam voor de toekomst: Wanneer gaan we van de 20 stammen een paar grotere maken?
Grootste blunder: Murena die ging rennen
Voor wie heb je nu echt respect: Mensen die het langer dan 2u met mij uithouden, groetjes
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80084

Guest
Beste speler: Te vroeg om iemand het predikaat 'de beste' nu al toe te kennen. En met de huidige PP events en items zou je hier ook degene met de diepste portemonnee kunnen nomineren.
Beste stam: Lastig op het moment. Veel fusies.
De beste stam speler: Hier nomineer ik Gladijeetor. Top gozer staat altijd open om te helpen. Verbaal staat hij op zijn eigen unieke manier zijn mannetje wat ik wel kan waarderen.
De beste aanvaller:
Lastig in te schatten en te vroeg imo. Als ik kijk naar de speler definition of insanity heeft hij in mijn ogen zeer mooie winsten geboekt op El Chapo. Misschien wel de meest noemenswaardige speler die tot nu toe is weggespeeld. Met uiteraard .deathstroke aan het roer als aanvalsleider.
De beste verdediger:
Wederom lastig in te schatten en te vroeg imo. Elk account zou wel zijn ‘deffers’ hebben die er wel wat van kunnen.
Echter kijk ik nu naar The Night Pharmacy zijn ODD icm zijn ligging (voor El Chapo nog bestond vooral). En dan kan je wel stellen dat ze de juiste dingen doen. Daarom nomineer ik hier The Night Pharmacy.
Het grootste ego: Murena, duidelijk geval talk the talk but don't walk the walk.
Beste leider: .deathstroke. Deze speler heeft leidende kwaliteiten waar menig professional nog wat van kan leren. Op diplomatiek vak nog geen steken laten vallen. Ook als aanvalsleider mooie strategieën en opvattingen.
Slechtste leider: Murena
Meest overschatte stam: .Kush ex inf
Meest onderschatte stam: LK!
Meest overschatte speler: Murena
Meest onderschatte speler: Gladijeetor
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: ik heb het al getroffen
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Murena
Favoriete forum poster:
Na gister weinig keus, hier noteren wij Global Knowledge :D
Minst favoriete forum poster:
JustinWebs, Loopt continu in elk topic te vissen en conclusies te trekken die ver van de realiteit liggen. Ronduit hinderlijk voegt tot nu toe weinig toe aan wereld 67 op het forum.
Mooiste actie van de wereld: massa op el chapo. Kort en krachtig.
Meest belovende speler voor de toekomst: in mijn ogen Definition of Insanity een speler die mooi aan de weg aan het timmeren is. en relatief 'laat' is begonnen. Echter zou zijn ligging vrij snel een safe gebied kunnen worden met weinig tot geen serieus front.
Meest belovende stam voor de toekomst: -
Grootste blunder: Murena.
Voor wie heb je nu echt respect:

Ik respecteer een ieder
 

DeletedUser68715

Guest
De beste verdediger:
Wederom lastig in te schatten en te vroeg imo. Elk account zou wel zijn ‘deffers’ hebben die er wel wat van kunnen.
Echter kijk ik nu naar The Night Pharmacy zijn ODD icm zijn ligging (voor El Chapo nog bestond vooral). En dan kan je wel stellen dat ze de juiste dingen doen. Daarom nomineer ik hier The Night Pharmacy.

<3
 

DeletedUser80224

Guest
Beste speler: Niemand die er echt uitspringt voor mij
Beste stam: Lastig te zeggen aangezien alle stammen 20 substammen hebben
De beste stam speler: Stammen waar ik in zat hadden nu niet echt dikke stamspelers
De beste aanvaller: Deathstroke wss
De beste verdediger: Niemand die goed heeft gedeft op deze wereld geloof ik
Het grootste ego: Murena
Beste leider: -
Slechtste leider: Murena
Meest overschatte stam: Inf, makkelijk
Meest onderschatte stam: Voor mij persoonlijk die dudes van 3%, maar vooral omdat ze ineens full def waren
Meest overschatte speler: Murena
Meest onderschatte speler: Wordt er echt iemand onderschat deze wereld?
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Rob, mijn stamgenoot, Sven is ook altijd een goeie kerel
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: .Da Vinci is de enige die ik echt nooit weer in een stam wil tegenkomen, verder iedereen wel prima
Favoriete forum poster: Dat kan alleen ik zijn
Minst favoriete forum poster: Voor de verandering niemand
Mooiste actie van de wereld: Toen ik ging runnen zodra ik inc kreeg
Meest belovende speler voor de toekomst: Heb er nog niet heel veel van gezien maar denk dat nurse me nog wel kan verrassen
Meest belovende stam voor de toekomst: Wanneer gaan we van de 20 stammen een paar grotere maken?
Grootste blunder: Murena die ging rennen
Voor wie heb je nu echt respect: Mensen die het langer dan 2u met mij uithouden, groetjes


De dudes van 3% bedanken je :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Reactiescore
399
Beste speler: Gregory12365, Staat 2e in de punten ranglijst en 1e als het gaat om ODA wat aangeeft dat hij niet vies ervan is om zijn eigen clears vaak te laten lopen.
Beste stam: Zijn op dit moment nog meerdere stammen die er goed voor staan maar ik noem er dan 2 en dat zijn 404 en Dood.
De beste stam speler: Kijkende naar ODA en ODS samen kom je in mijn ogen uit op .Deathstoke, Het team van Definition of Insanity is ook fijn om mee te spelen.
De beste aanvaller: Gregory12365.
De beste verdediger: The Night Pharmacy of Virtues of my Supremacy.
Het grootste ego: Murena.
Beste leider: Moeilijk te zeggen neem aan dat .Deathstroke leider van Dood is en die hebben toen toch mooi El Chapo weg gespeeld en Murena voor een groot deel gebroken.
Slechtste leider: Leiding Inf (Murena en Da Vinci. stonden als aanspreekpunt dus gok dat deze 2 dat waren).
Meest overschatte stam: Denk niemand op dit moment.
Meest onderschatte stam: Lost. kan wel wat leuks worden denk ik.
Meest overschatte speler: Wife is Life
Meest onderschatte speler: Geen idee.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Diegene weten dat zelf wel.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Murena.
Favoriete forum poster: .Fakie en Global Knowledge.
Minst favoriete forum poster: Mensen die alleen maar zeiken over zinloze dingen op het AF.
Mooiste actie van de wereld: Massa op Inf.
Meest belovende speler voor de toekomst: Kan niet echt kiezen aangezien er wel meer zijn met goeie ligging voor de toekomst.
Meest belovende stam voor de toekomst: Babe en Dood.
Grootste blunder: Idk
Voor wie heb je nu echt respect: Mensen die niet over alles janken op het AF.
 

DeletedUser73162

Guest
* Beste speler *

127653_large


Als eerste wil ik .Deathstroke nomineren. Dit account staat al lange tijd hoog in de ranglijsten en laat zien ook met clears en def om te kunnen springen door tegenstanders weg te spelen en stamgenoten te helpen zodra deze onder aanval liggen.

127886_large


Hiernaast komt anonymous forever. Dit account groeit al weken lang zeer goed mee en laat zien over voldoende inzicht (en pp) te beschikken. Aanvallend heeft dit team ook al wat laten zien.
______________

* Beste stam *

128554_large


Van de top 5 stammen vind ik Babe er bovenuit springen. Niet alleen door het aantal punten, maar ook omdat het lijkt alsof deze stam zich al aan het opmaken is voor de stappen richting de eindstrijd. De stam begint langzaam vorm te krijgen en de leden zijn niet de minste.
______________

* De beste stam speler *

Hier krijgen drie accounts de nominatie;

128992_large


Nocturnal Tendency omdat ik vermoed dat dit account veel VV draait in de stam (ik kan mis zitten).

127653_large


Opnieuw verdient .Deathstroke de nominatie, deze speler toont het goede voorbeeld aan de stam met zowel het aanvallen als verdedigen en dit levert een mooie ODS score op.


(geen profielafbeelding)

Als laatst wil ik Freyr44 nomineren. Net als Deathstoke staat deze speler hoog met ODS maar daarnaast leek het er ook op dat dit de dragende kracht van Lucrum was. Dat deze speler nu in Babe zit is een zeer goede zet.
______________

* De beste aanvaller *

Ook hier verdienen meerdere spelers een nominatie.

127735_large


Smashingone was een van mijn stamgenoten op wereld 61 en deze speler kennende wordt elke massa zorgvuldig uitgevoerd waardoor het succespercentage zeer hoog zit. Het solo wegspelen van een (kleine) rimstam in een tweetal dagen lijkt een voorproef te zijn van wat dit account in petto heeft.

3.jpg


Omdat ik niet weer .Deathstroke wilde nomineren, gaat deze nominatie naar zijn stamgenoot. Gregory12365 lijkt een van de nieuwere namen op deze wereld en ikzelf heb dan ook geen idee wie er op dit account spelen. Wat ik wel zie is dat dit account eerste in de ODA lijst staat. Hoewel dit niet alleen voor zijn eigen dorpen geweest lijkt te zijn (wss gezamelijke stamactie op ex-Inf spelers?), heeft hij zijn dorpen toch zeer netjes behaald door offensief sterke acties.
______________

* De beste verdediger *

127538_large


The Night Pharmacy is tot nu toe een van de enigen die echt heeft moeten deffen, en heeft dat zeker naar behoren gedaan.

127522_large


Naast TNP is het account schedel ook een account dat onder vuur heeft gelegen. De stam INNI probeert al een tijd door deze speler te breken maar dat is tot nu toe nog niet gelukt.
______________

* Het grootste ego *

.Deathstroke, wel terecht.

______________

* Beste leider *

128554_large
128783_large
128753_large


Tot nu toe de leiding van zowel Dood, 404 en Babe. Alle drie de stammen lijken de zaakjes goed op orde te hebben.
______________

* Slechtste leider *

126742_large

Leiding van Influenza (vooral murena). Schandalig hoe snel en hard deze stam in elkaar is gedonderd.
______________

* Meest overschatte stam *

126795_large


Momenteel heb ik niet een hele hoge pet op van INNI. Deze stam lijkt moeilijk door 404 te komen en op andere fronten wordt er ook weinig winst geboekt.
______________

* Meest onderschatte stam *

128999_large


De stam SS (SikkeSakke) in de noordwestelijke RIM ziet er naar mijn mening als meest onderschatte stam uit. Een RIM stam in je rug hebben is altijd gevaarlijk en na even kijken ziet deze stam er het meest dreigend uit van alle RIM-stammen.
______________

* Meest overschatte speler *

Ook hier wil ik verschillende accounts nomineren.

128163_large


Momenteel ziet het account lz89z1 als een van de meest overschatte accounts uit. Dit account heeft al enkele interns gehad, en ook de rang 1 die het account momenteel bezit lijkt iets te hoog gegrepen.

128436_large


Daarnaast het account Wife is Life. Door enkele domme keuzes kijkt dit account nu tegen een reusachtig front aan. Het wegspelen van de stam Brain en het internen van meerdere dorpen hebben ervoor gezorgd dat dit account waarschijnlijk geen grote toekomst heeft.

126742_large


Als laatst wil ik Murena nomineren (logischerwijs). Dit account is het slachtoffer geweest van de eerste grote actie vanuit Dood. en de speler(s) zijn direct gaan rennen. Met een dusdanige hoeveelheid dorpen en een relatief hoge rang had ik wel iets meer van dit account verwacht.
______________

* Meest onderschatte speler *

127382_large


Het account Definition of Insanity is stukke later begonnen dan vele andere spelers in hun buurt, echter staat dit account nu netjes in de top 25. De groei die het account de laatste tijd heeft gehad kan alleen nog maar sterker worden.

128728_large


Voor zover is weet zit er een aardig team op het account Slash N' Bash, de potentie komt er echter nog niet helemaal uit. Wanneer dit account het op zijn heupen krijgt zal het in de toekomst zeker nog wel voor een verrassing kunnen zorgen.
______________

* Met wie zou zeker (niet) graag in een stam zitten *

Niet relevant
______________

* Favoriete forum poster *

@.Fakie @Global Knowledge @Pittige pit @Rob.
______________

* Minst favoriete forum poster *

@JustInWebs @Rise Against
______________

* Mooiste actie van de wereld *

Aanval van Dood. op Kush/Inf
______________

* Meest belovende speler voor de toekomst *

Smashingone / Definition of Insanity / Slash N' Bash / Schedel
______________

* Meest belovende stam voor de toekomst *

Dood / Babe / 404​
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Altijd leuk topic :p. Zit niet genoeg in de wereld om nu een lijstje te maken maar kudos aan iedereen die ze wel maken, leuk lees voer.
 

DeletedUser78627

Guest
Nou Krikke, zoals je weet gebeurde alles via Murena hoor. ik heb mijn leiderstaken nooit opgenomen en dat geef ik graag toe.

Ik had nooit in zee mogen gaan met Murena.
Kan inderdaad kloppen maar dan klopt nog steeds @voorever zijn nominatie niet hé?
Dat is namelijk waarom ik de response maakte.
 

Deleted User - 487834254

Guest
Kan inderdaad kloppen maar dan klopt nog steeds @voorever zijn nominatie niet hé?
Dat is namelijk waarom ik de response maakte.

Het grappige is eigenlijk dat ik het zelf niet weet waardoor INF uit elkaar gegaan is.

Niets meer gehoord van lord Murena
 
Reactiescore
399
Kan inderdaad kloppen maar dan klopt nog steeds @voorever zijn nominatie niet hé?
Dat is namelijk waarom ik de response maakte.

Naja Da Vinci is een vriend van Murena aangezien hij ook al dorpjes gepakt heeft zonder er iets voor te doen dus hij zal vast wel invloed binnen Inf hebben gehad
 

Deleted User - 487834254

Guest
Naja Da Vinci is een vriend van Murena aangezien hij ook al dorpjes gepakt heeft zonder er iets voor te doen dus hij zal vast wel invloed binnen Inf hebben gehad
Nee eigenlijk niet. Er was juist ruzie in de stam door da vinci. ik weet eerlijk gezegd het fijne er niet van dus ga er me nit verder over uitspreken.
 
Bovenaan