Top & Flop spelers

DeletedUser77704

Guest
Jezus man, here we go again. Ik zeg alleen dat EEN cf is, ik spreek nergens over een illegale cf of dat het een smerige actie is, geef aan dat het een logische reactie betreft. Probeer hier geen punt mee te maken. Je leest alleen wat je wil lezen om daarna weer te zagen. Bovendien zie ik niet zoveel voordelen van zo’n diepe cf, kost veel def en met een paar recapedels in de buurt makkelijk te deffen.

Nogmaals zoals ik aangaf zijn de meningen verdeeld over de omzeiling van de afspraken, ook in het Qua kamp. En dus ook bij Modus en op dit forum toegegeven.

Waarom benoem je het dan?
 
Reactiescore
389
Jezus man, here we go again. Ik zeg alleen dat EEN cf is, ik spreek nergens over een illegale cf of dat het een smerige actie is, geef aan dat het een logische reactie betreft. Probeer hier geen punt mee te maken. Je leest alleen wat je wil lezen om daarna weer te zagen. Bovendien zie ik niet zoveel voordelen van zo’n diepe cf, kost veel def en met een paar recapedels in de buurt makkelijk te deffen.

Nogmaals zoals ik aangaf zijn de meningen verdeeld over de omzeiling van de afspraken, ook in het Qua kamp. En dus ook bij Modus en op dit forum toegegeven.

Moeten we dan voortaan maar elke legale cf op het af gaan noemen? Aangezien het verder geen punt maakte volgens jezelf, wrm gooi je het dan toch op.
 
Reactiescore
967
Propaganda maken voor wie? XD

Voor je eigen stam dan want revoc is toch al in zee met je XD, en lijkt me dat er weinig andere grote stammen zijn buiten QUA, MODUS en REVOC.

Dus doe dan maar gerust verder hoor met propaganda maken, is toch nutteloos in dit stadium.

Bron wiki:
"Propaganda is een vorm van communicatie waarbij door de belanghebbende partij wordt getracht aanhangers voor haar gedachtegoed te winnen door het bespelen van de publieke opinie. Dit wordt bewerkstelligd door het bewust verspreiden van eenzijdige en/of verzonnen informatie."

Dus ja is ongeveer wat ik bedoelde XD...

Ik houd er nu over op want we komen toch zo geen meter voort, als het AF nog eens leuk en interessant wordt kun je me terug verwachtten.

Grts,

Stijn

Jij hebt precies geen benul wat het nut achter p&p voeren is schijnbaar. Welk intelligent persoon neemt de moeite het hem te proberen uit te leggen?
 
Reactiescore
1.476
Het staat buiten kijf dat propaganda invloed heeft. Op wereld 38 hebben we collectief propaganda gevoerd over het wanbeleid in Faith, gedacht door 1 leider, de speler stopte, het account ging op delete en doordat een deel van het vallende faith overliep naar onze bondgenoot wonnen we de wereld (korte variant). Op wereld 42 is het van WAO streng bekritiseerd door allerlei partijen, dit worp niet zulke duidelijke vruchten af als hierboven maar het zorgde er wel al voor dat men veel eerder voor Vitae of Seau zou kiezen dan voor WAO (of rush, zelfde geval). Zelfs op deze wereld bleek de 'kracht' van een stab-topic (wat ook propaganda is = direct oproepen tot een boycot tegen de 'overtreders'). De één neemt het serieuzer dan de ander en wat is daar mis mee? Ik heb meer plezier aan sparsessies over stambeleid of het schrijven van propagandaposts (wat gewoon goed is voor discussie-vaardigheden) dan eindeloos een kansloos ''C'' knopje in te drukken om GS te farmen (al is dit een LH maar je snapt mijn punt).

Timen kan iedere noob zich aanleren evenals farmen en duizenden fakes smijten, deze drie dingen hebben twee gelijkenissen. Ze zijn tijdrovend en je hebt er geen reet aan in het echte leven. Als dertien jarig knulletje las ik dit forum ook al nauwlettend en zag ik, over het algemeen hoogopgeleide personen, flinke posts schrijven met voor mij allerlei onbekende woorden. Ik wilde dat ook kunnen, beetje bij beetje leerde ik alle definities en strategieën die je kunt toepassen in propaganda. Ik besteed gemiddeld nog geen 15 minuten aan dit algemeen forum per dag, terwijl menig w60'er alleen al 2 uur per dag aan het farmen is. Ik ben er zeker van dat mijn propaganda meer invloed heeft, naast het feit dat ik er veel plezier uit haal, is het ook nog kleine 'baggage' voor het echte leven. Het algemeen forum heeft mij wel geleerd om sneller en sterker mijn mening te kunnen onderbouwen met argumenten en ook gemakkelijk door ongefundeerde uitspraken van anderen heen te prikken. Ik ben zelfs van mening dat wel meer mensen iets hebben opgestoken van de tw-gerelateerde leidinggevende activiteiten, AF-activiteiten of communicatief goede gesprekken.
Zoiets? Deze post is van w59 maar is hier ook wel toepasselijk.
 

DeletedUser77113

Guest
64a9a8ef658938611f72a6b9136c2308.png


Ik kwam vandaag dit tegen
#AlwijzendmetdevingernaaralweereenlidvanQuA
 

DeletedUser47575

Guest
Modus mag wat mij betreft momenteel niet klagen over afspraken niet nakomen.
 
Reactiescore
743
HAHAHAHAHA Man bewijzrn zijn EEN JAAR geleden gegeven dat DE EIGENAAR DIE NU NIET MEER SPEELT ZELFS 100 pp over geschreven heeft aan .vetus bellator. (Zie je dat puntje vanvoor?????)

Je bent gewoon een internetheldje die vandaag nog niet getrokken heeft precies.

Speelt trouwens allang nietmeer hetzelfde team.op als toen dus ga maar weer even ergens anders de mongool uithzngen vriend.

Dankjewel.
 
Bovenaan