Golden Awards.

Reactiescore
30
Ik heb reactie gegeven aan de mensen dat daar nood aan hebben. Dit volstaat voor mij.

Ik vind een reactie naar iedereen wel op z'n plaats. Het begaat hier om meerdere stammen toch ? Wees dan duidelijk naar iedereen toe en toon ballen naar de rest dat je openlijk durft te zijn over deze kwestie.
 
Reactiescore
112
Ik vind een reactie naar iedereen wel op z'n plaats. Het begaat hier om meerdere stammen toch ? Wees dan duidelijk naar iedereen toe en toon ballen naar de rest dat je openlijk durft te zijn over deze kwestie.

1) Ik was er dus niet zoals al vermeld was.
2) Het is indd niet proper afgehandeld omdat het simpelweg te lang duurde. Geef ons wat tijd niet iedereen is 24/7 bezig met tribal wars.
3) Er is blijkbaar een communicatie fout gebeurt met counting. Een van de spelers van counting heeft de post op het forum niet gelezen. Dit omdat er geen meldingen waren en hij het forum simpelweg niet gecheckt had. Roshi heeft dus een pm gestuurd zoals hij gezegd heeft. Maar op dat moment zat de andere speler op het account. Op het moment dat we ZELF wisten wat er eigenlijk precies gebeurt was was het dorp weer terug ingenomen. Als er dus meer tijd was geweest was dit dorp gewoon leeg gezet. En just so you know verstuurde def kan niet worden teruggetrokken.
4) Zoals Roshi vermeld had was het bericht van de gehele stam dus ook van counting. Het feit dat hij zelf geen pm heeft gestuurd is gewoon iets om op te zeiken. Ik heb achteraf een uitgebreide uitleg en excuses gegeven zoals te lezen bij punt 3.
5) Alles bij elkaar had de cf er niet eens mogen zijn. Maar what has been done can not be undone.

Al dat gehaat kan altijd persoonlijk via pm of met een grondige bron. We zijn allemaal mensen en geen robots.

Hopelijk voldoet aan jullie wensen, tribal wars goden, en mensen dat hier helemaal niks mee te maken hebben. (En dit heeft niks te maken met ballen hebben. Echter doe ik dit om jullie een pleziertje te doen.)

Excuses van de gehele stam, mij, master roshi. EN master counting.


Ik ga er nog even bij zeggen dat ik na deze reactie weinig tot niet meer op het AF zal posten. Het lijkt hier wel een kinderopvang voor loslopende dieren. Sommige posts zijn gewoon respectloos en kramen onzin en niks nuttig uit. Andere zijn dan weer gebaseerd op feiten dat gebeurt zijn en waar geen verandering aan is. Het enige wat we kunnen doen is er over praten binnen de leiding en het afhandelen. Het erger maken, en van een muis een olifant maken helpt daar helemaal niks bij.

Met uiterst vriendelijke groet Lennert.
 

DeletedUser78605

Guest
Waarom blijven verantwoorden voor iemand die niet eens wil prijsgeven waar of überhaupt of hij hier speelt.

En bedankt voor de nominatie <3
 

DeletedUser79332

Guest
1) Ik was er dus niet zoals al vermeld was.
2) Het is indd niet proper afgehandeld omdat het simpelweg te lang duurde. Geef ons wat tijd niet iedereen is 24/7 bezig met tribal wars.
3) Er is blijkbaar een communicatie fout gebeurt met counting. Een van de spelers van counting heeft de post op het forum niet gelezen. Dit omdat er geen meldingen waren en hij het forum simpelweg niet gecheckt had. Roshi heeft dus een pm gestuurd zoals hij gezegd heeft. Maar op dat moment zat de andere speler op het account. Op het moment dat we ZELF wisten wat er eigenlijk precies gebeurt was was het dorp weer terug ingenomen. Als er dus meer tijd was geweest was dit dorp gewoon leeg gezet. En just so you know verstuurde def kan niet worden teruggetrokken.
4) Zoals Roshi vermeld had was het bericht van de gehele stam dus ook van counting. Het feit dat hij zelf geen pm heeft gestuurd is gewoon iets om op te zeiken. Ik heb achteraf een uitgebreide uitleg en excuses gegeven zoals te lezen bij punt 3.
5) Alles bij elkaar had de cf er niet eens mogen zijn. Maar what has been done can not be undone.

Al dat gehaat kan altijd persoonlijk via pm of met een grondige bron. We zijn allemaal mensen en geen robots.

Hopelijk voldoet aan jullie wensen, tribal wars goden, en mensen dat hier helemaal niks mee te maken hebben. (En dit heeft niks te maken met ballen hebben. Echter doe ik dit om jullie een pleziertje te doen.)

Excuses van de gehele stam, mij, master roshi. EN master counting.


Ik ga er nog even bij zeggen dat ik na deze reactie weinig tot niet meer op het AF zal posten. Het lijkt hier wel een kinderopvang voor loslopende dieren. Sommige posts zijn gewoon respectloos en kramen onzin en niks nuttig uit. Andere zijn dan weer gebaseerd op feiten dat gebeurt zijn en waar geen verandering aan is. Het enige wat we kunnen doen is er over praten binnen de leiding en het afhandelen. Het erger maken, en van een muis een olifant maken helpt daar helemaal niks bij.

Met uiterst vriendelijke groet Lennert.

Dank!
 

DeletedUser77953

Guest
1) Ik was er dus niet zoals al vermeld was.
2) Het is indd niet proper afgehandeld omdat het simpelweg te lang duurde. Geef ons wat tijd niet iedereen is 24/7 bezig met tribal wars.
3) Er is blijkbaar een communicatie fout gebeurt met counting. Een van de spelers van counting heeft de post op het forum niet gelezen. Dit omdat er geen meldingen waren en hij het forum simpelweg niet gecheckt had. Roshi heeft dus een pm gestuurd zoals hij gezegd heeft. Maar op dat moment zat de andere speler op het account. Op het moment dat we ZELF wisten wat er eigenlijk precies gebeurt was was het dorp weer terug ingenomen. Als er dus meer tijd was geweest was dit dorp gewoon leeg gezet. En just so you know verstuurde def kan niet worden teruggetrokken.
4) Zoals Roshi vermeld had was het bericht van de gehele stam dus ook van counting. Het feit dat hij zelf geen pm heeft gestuurd is gewoon iets om op te zeiken. Ik heb achteraf een uitgebreide uitleg en excuses gegeven zoals te lezen bij punt 3.
5) Alles bij elkaar had de cf er niet eens mogen zijn. Maar what has been done can not be undone.

Al dat gehaat kan altijd persoonlijk via pm of met een grondige bron. We zijn allemaal mensen en geen robots.

Hopelijk voldoet aan jullie wensen, tribal wars goden, en mensen dat hier helemaal niks mee te maken hebben. (En dit heeft niks te maken met ballen hebben. Echter doe ik dit om jullie een pleziertje te doen.)

Excuses van de gehele stam, mij, master roshi. EN master counting.


Ik ga er nog even bij zeggen dat ik na deze reactie weinig tot niet meer op het AF zal posten. Het lijkt hier wel een kinderopvang voor loslopende dieren. Sommige posts zijn gewoon respectloos en kramen onzin en niks nuttig uit. Andere zijn dan weer gebaseerd op feiten dat gebeurt zijn en waar geen verandering aan is. Het enige wat we kunnen doen is er over praten binnen de leiding en het afhandelen. Het erger maken, en van een muis een olifant maken helpt daar helemaal niks bij.

Met uiterst vriendelijke groet Lennert.

Het zou heel zonde zijn als je nu weggaat van het AF :(. Sorry als ik een beetje onaardig was ik kon de clusterfuck niet echt waarderen. Mn stamgenootjes moeten ook wat liever gaan doen.
 
Reactiescore
64
Beste speler:
Phuture Noize / JanD, erg actief, goede actie, kan goed onder druk.

Beste stam:
Koh op punten, Hymne op spelers. Spelers trekken je de eindstreep over, punten alleen niet.


De beste stam speler:
Spelers van PN, erg actief & positief. VV draaien & aanvallen plannen.


Het grootste ego:
Roshi? Roshi!


Beste leider:
Bram duidelijk en eerlijk! Ondanks dat Willem het nog wel eens verkeerd uitdrukt, is het ook erg goede leider, op zijn manier!


Slechte leider:
Superking, Order totaal niet onder controle


Meest overschatte stam:
KoH, manier hoe ze sommige spelers toelaten lijkt me puur om ze te gebruiken voor de punten en def. Gaat je opbreken.


Meest onderschatte stam:
denk niet dat die er nu nog zijn.


Meest overschatte speler:

Skocz, 6 mil aan punten maar niks laten zien. Grootste gedeelte interns of bb dorpen. & houd ook nog erg veel van liegen ook.


Meest onderschatte spelers:

PN, ondanks dat ze groot al zijn & bekend, hebben ze in mijn ogen nog niet al hun talent laten zien. Ben benieuwd. & HAAR, kleine speler maar hebben al veel laten zien in de regio, soms onder een ander account.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
In hymne zitten er zat! & er zitten bij KoH ook paar aardige gasten die spel echt wel kunnen. Jammer genoeg maken ze een fout in stam keuzen..


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Skozc, onbetrouwbaar.


Mooiste speler naam:
The Famous Lapzwans.


Mooiste stam naam:
-

Het tofste topic:
De Heilige oorlog, lekker zeiken, heerlijk.


Het domste topic:
als er niet in gezeken wordt, is het saai.


Favoriete forum poster:
Superking! Mooie ideeën heeft die.


Minst favoriete forum poster:
-


Dikste wannabe op het forum:
-


Dikste wannabe in het spel:
Mag je een stam opgeven? Als ik de verhalen over CBT moet geloven, dan CBT.


Mooiste profiel foto van spelers:
The Famous Lapzwans.


Mooiste profiel foto van stammen:
Rain!


Mooiste actie van de wereld:
De intern van Bucephalus! Of was het geen intern? Ging zo makkelijk volgensmij.

Rotte op delete was ook mooi! Waren de spelers het toch niet zo met skocz eens?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77953

Guest
Beste speler:
Phuture Noize / JanD, erg actief, goede actie, kan goed onder druk.

De beste stam speler:
Spelers van PN, erg actief & positief. VV draaien & aanvallen plannen.

Meest onderschatte spelers:

PN, ondanks dat ze groot al zijn & bekend, hebben ze in mijn ogen nog niet al hun talent laten zien. Ben benieuwd. & HAAR, kleine speler maar hebben al veel laten zien in de regio, soms onder een ander account.

Dit is niet goed voor onze ego hoor :p
 
Bovenaan