Rate de Speler

Reactiescore
1.367
Miste nog op dit lekkere actieve forum.
Iedereen weet wel hoe dit werkt, je reet iemand en de volgende reet jou of diegene die je benoemt.
Op basis van de volgende punten word dit gedaan:

  • Punten
  • OD
  • Stam
  • Ligging
  • Reputatie
__________________________________________________________



Ik zal starten, en aangezien ik niet kon kiezen heb ik met een rng rang 19 gepakt: ShadowVoice

  • Punten
Rang 19 met 175k, niet verkeerd maar staat ver onder zijn rang op de groeiranglijst, zou dus sneller moeten kunnen groeien.
En het is niet alsof die aan het sparen is voor een massa?

bGTDrXA.png


909218

7 is een nette score imo.


  • OD
Zijn ODA is vrij laag vind ik, zeker in het begin... 50k punten met 5k oda?
Maar daar heb je MB's voor I guess.
teX5Tmd.png

ODD is ook bedroevend laag voor die ligging, maar hey, dat kun je zelf niet bepalen
X4YasHy.png

ODS daar in tegen is ook weer een nette score met rang 28
B8dukk0.png
7aJA88e.png


487724203

Valt vrij slim aan en gebruikt goed MB's. Ondersteunt stamgenoten waar nodig, 9
  • Stam
Ik ken een hoop spelers in de stam en weet dat de spelers die ik ken van prima kwaliteit zijn, iedereen zal wel prima zijn.
De ligging daarentegen vind ik minder, lijkt op de ligging van een core stam, terwijl ze vrij dicht bij de rim liggen. Helaas word de meeste rim ze op bijna alle plekken ontnomen door andere stammen met ook prima uitziende accounts, snel safe maken zit er niet in en de "makkelijkste weg" lijkt mij de core in. 6
jrgDkuk.png

  • Ligging
Het account zal (in ieder geval voorlopig) geen rim krijgen en moet de core in voor groei. In het westen liggen de #5 (Mr xSkull) en de #25 (The Murphy) die hem de pas afsnijden. In het oosten liggen de meeste kansen om wat groei te realiseren voor de peilen op het westen gericht zouden moeten worden.
Het potentieel voor een leuk cluster is er wel, maar de uitvoering gaat nog op zich moeten laten wachten. 4
eZIcEr6.png
  • Reputatie
Ken de spelers niet, ga daar dus ook geen cijfer voor geven.


7+9+6+4 = 6.5

Ook deze is weer met een rng:
Rate lz89z1
 
Reactiescore
2.478
Leuk initiatief
 
Reactiescore
182
LZ891
128163_large

PUNTEN
Punten: 322.091
Rang: 2
Dorpen: 36
bb30ba7f63def8ae3911e9de77ea0bfa.png


Lz891 staat momenteel op de 2de plaats met 36 dorpen en 322k punten. Ze hebben een dorpgemiddelde van net geen 9K dus ook dat is erg mooi. Hun dorpen zijn zo goed als allemaal uitgebouwd en ze hoeven hier dus weinig grondstoffen aan uit te geven. Als ik kijk naar twstats zie ik ook maar 3 interns dus de manier waarop ze hun punten hebben gehaald valt weinig slechts over te zeggen, vandaar dus een 9/10.


OD

54ce6dccb3ac7f1a22dee4e9f9dd6f46.png

De ODS en ODD van LZ zijn redelijk verwaarloosbaar, defensief heeft het account dus zo goed als niks moeten doen. Ik ga hier geen punten voor aftrekken want je kan er als account weinig aan doen dat je geen incs krijgt, en meestal is dat ook gewoon een teken dat je zelf de gevaren wegwerkt voor ze je uberhaupt kunnen aanvallen. Offensief hebben ze zich wel kunnen uitleven, dat valt ook te zien aan hun ODA ranking. Hieraan kunnen we dan ook in een keer bevestigen dat Lz891 weinig interns heeft en dus wel verdiend op de derde plek staat. Voor de OD geef ik een 8.5/10

Stam
126795_large

LZ891 is lid van de stam INNI. Ik ken deze stam niet , we hebben 1 keer samen een aanval gedaan op een stammetje omdat we deze beide wouden wegwerken en dat ging goed. Verder heb ik er nog weinig contact mee gehad en heb ik er om eerlijk te zijn ook geen hoge verwachtingen van. Ik denk dat deze stam over een maandje of 2 niet meer bestaat, puur gebaseerd op welke spelers er momenteel in zitten, vandaar dat ik een 6/10 geef.

Ligging

Blauw = INNI
geel = LZ
Groen = LK
Rood = haze
45c079a7588bbd91599afe2a29e1512e.png


LZ heeft redelijk veel front met LK! en begint nu ook front te krijgen met haze. Ik gok dat er een nap is met LK! of toch de spelers waarmee LZ front heeft aangezien hier nog geen oorlog is gevoerd. Als LK! gezien kan worden als safe zone heeft LZ een zeer mooi cluster. Veel safe zone en steeds meer en meer front aan het creëren. Alleen gaat LZ wel een stuk harder dan zijn stamgenoten die wat achterblijven dus dit kan wel gevaarlijk worden als je opeens helemaal solo ligt tegen haze en je stamgenoten nog een tiental velden achter je liggen. Voor ligging geef ik een 8/10. Mocht de eventuele nap met LK ooit opgezegd worden dan is het echter een ander verhaal en dan kan LZ nog in de problemen komen.

Reputatie

Ik heb geen idee wie er op LZ speelt, maar het account heeft redelijk veel wereldwinsten dus ik heb wel redelijke verwachtingen van ze. Wereldwinsten zeggen op zich weinig maar als je ze consistent kan binnen halen zal je toch wel iets goed doen denk ik. Ik ga hier geen punt aan geven want ik heb hier gewoon niet genoeg kennis van zaken om dit te beoordelen.


Totaal is 31.5/40, afgerond een 7,9 dus!

De volgende mag .deathstroke raten
 

DeletedUser77817

Guest
.DeathStroke:
Punten: 341.050
Dorpen: 42
Rang: 3

127653_large


487724670



OD
De afgelopen 3/4 dagen is het account +150k gegroeid, doordat veel dorpen van T.F.L. zijn gewonnen.
Dat heeft ook voor een ODA stijging van 450k gezorgd. Het totaal is +- 750k, wat goed is voor rang 2: vergelijkbaar met de rang van dit account (stuivertje wisselen tussen 2 en 3).
ODD ligt laag, +- 50k, wel de afgelopen dagen verdient. Waarschijnlijk door een reactie van T.F.L.
ODS is daarentegen wel goed, +- 175k en een rang 16. Dat laat zien dat dit team / deze speler niet vies is om def te sturen.
OD = 1miljoen en rang 10.

Mede daarom is het OD cijfer een 9.

Stam
Dood is momenteel de 5e stam, met 11 leden en wel veel relatief kleine spelers.
Alleen .Deathstroke en Gregory zijn grote spelers, wat de stam in mijn ogen kwetsbaar maakt. De top 4 is van toegevoegde waarde, de rest lijkt mij dat niet of minder. Ik weet vrijwel niets tot niks over deze stam, maar gebaseerd op de leden, hun ervaringen en de constantheid van de stam, geef ik de stam een neutrale 7.
564


Ligging
2dudspc.png

Rood = [Inf] (de vijand van Dood)
Paars = Dood
Geel = .Deathstroke
Wit = Luukvonk (een speler van 80k uit Dood)

Dood en [Inf] zijn in een 'oorlog' verwikkeld.
Het feit dat Dood maar 2 grote spelers heeft, baart mij wel zorgen. Wanneer [Inf] zou besluiten om Luukvonk (wit op de kaart) aan te vallen en weg te spelen, komt .Deathstroke met een veel groter front te zitten. [Inf] snijdt dan relatief makkelijk door het stamcluster van Dood heen. Er zijn geen barbarendorpen om te farmen, daarnaast is het wel een compact cluster wat .Deathstroke heeft..Deathstroke front met QuadraFlux, waar goede resultaten tegen behaald zijn. Daarachter ligt echter Murena, dat zal een mooie strijd worden. Aangezien stamgenoot Gregory achter .Deathstroke ligt, kan dat een grote def-leverancier zijn en worden.

Algehele conclusie m.b.t. ligging: een 6.5

Reputatie
Hier kan ik kort en simpel over zijn: ik heb geen idee wie er op dat account spelen, dus ik ga en kan daar geen cijfer voor geven.

Eindbeoordeling:
(9 + 7 + 6.5)/3 = 7.5


Volgende account mag: Rise Like A Phoenix ? .. raten
 

DeletedUser77817

Guest
De mensen zijn hier wel actief zeg :p
Niemand wilt mij (als onbekende speler) raten :eek:
 
Reactiescore
1.367
Rise Like A Phoenix ? ..
128664_large



Punten

Een nette 90k, goed voor rang 77 en heeft een stevige groei, paar interns, maar ach niemand zegt daar nee tegen
8
487744891

hM2rpxb.png


OD
Heeft tot nu toe enkel nog aangevallen, is nog nooit zelf aangevallen geweest met meer dan 1 speer en heeft nog nooit iemand ondersteund.
De ODA betekent dat die wel moet werken voor zijn dorpjes, maar verder kun je er nog niets nuttigs over zeggen... 7 voor de oda

487744891
487744891
487744891

Stam

SNACKS
128676_large

Vrij nieuwe stam waar ze 8 spelers in hadden, en 1 al geinternd is en 2 worden geinternd, houden ze 5 prima groeiende spelers over.
Niet verkeerd maar wel opvallend dat er veel spelers afvallen.
Ik weet ook dat alle spelers die overblijven prima een potje TW kunnen spelen.
Ze grenzen aan lucrum, dat 4x zo groot is maar hebben wel de gehele rim in c55 in bezit, terwijl lucrum grenst aan andere top 10 stammen, moet te doen zijn.
7
1293
Ligging

De ligging van rise zelf vind ik niet geweldig, kleine phalanx richting de core en hoewel die dicht bij de rim ligt, heeft die daar geen uitweg naartoe.
Hij moet groeien op lucrum, terwijl zijn stamgenoten nog lekker kunnen rimmen.
5
NN8uclV.png
Reputatie

Ik ken hem sinds deze wereld, maar weet nog niet precies wat ik aan hem heb. Deze houden we dan ook neutraal.

8+7+7+5 = 6.75


RATE:
anonymous forever


Wat vinden we van FortisPlatinum?
RATE:
anonymous forever
Wat vinden we van Man in Black?
RATE:
anonymous forever

 
Reactiescore
1.363
Explain yourself.
W57, oude mb :)
Dat is HET stab account.
Kan het weer helemaal gaan uitleggen, maar geen zin aan.
Lees het w57 forum maar eens door. :)
Moet on topic blijven.
 
Reactiescore
1.363
Eerst van Rainbow en daarna van Pony, maar voor Pony weinig gedaan. Explain wie of wat ik heb gestabbed.
Ik speelde op rainbow.. Jij niks, jij was braaf. :)
Maar die kerel waar ik het over heeft op w57 aardig vies gestabt. Ik stuur je ingame wel een berichtje waar ik je het wel uitleg, goed?
 
Reactiescore
1.363
Ow dacht dat je bedoelde dat ik iemand had gestabbed.. Schrok ff daarzo maatje.
Nee man, jij hebt helemaal niks verkeerds gedaan. :D
Alleen wel jammer dat je voor pony nu mbt dan. >.<
 
Bovenaan