MeisterStab

Deleted User - 487924308

Guest
Ik heb idd het aanbod al gezien :)

Ik kan ermee akkoord gaan dat de NAP niet duidelijk afgebakend was en dat zowel meister als FakeTrain hierin in de fout gingen maar vind het toch redelijk achterbaks hoe meister hiermee is omgegaan dan.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Hou jij gwn je muil eens stoere internetheld
Ik ben de internet held? Volgendsmij ben jij degene die continu Danny loopt uit te dagen, namen te noemen of memes loopt te posten. Doe niet zo stoer, misschien gewoone eens stoppen emt je mengen in situaties waar je niet eens betrokken bij bent.
 

DeletedUser79704

Guest
Is al de 2e keer een dubieuze actie van het meister acc jammer genoeg
 
Reactiescore
1.367
Ik heb idd het aanbod al gezien :)

Ik kan ermee akkoord gaan dat de NAP niet duidelijk afgebakend was en dat zowel meister als FakeTrain hierin in de fout gingen

Eens, maar word opgelost
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.760
Lange tenen heb jij Valentijn!
 
Reactiescore
1.367
Is al de 2e keer een dubieuze actie van het meister acc jammer genoeg

Dubieuze actie, mwah, je kunt het van 2 kanten bekijken en dat is het hele ding.
1 van beide had gewoon moeten zeggen "dit is dus de afspraak?"
 
Reactiescore
399
Ik ben de internet held? Volgendsmij ben jij degene die continu Danny loopt uit te dagen, namen te noemen of memes loopt te posten. Doe niet zo stoer, misschien gewoone eens stoppen emt je mengen in situaties waar je niet eens betrokken bij bent.

Deze wereld is 1 dikke meme dus ze op het AF posten hoeft niet
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Deze wereld is 1 dikke meme dus ze op het AF posten hoeft niet

Tot het hele kakaka tijdperk werd afgesloten met onze matige r2w actie is het daarna gewoon een hele leuke endgame geworden gelukkig :)
 

Deleted User - 487936070

Guest
Al de zoveelste vage actie. Weten het altijd wel weer recht te lullen.
 

DeletedUser79704

Guest
Tot het hele kakaka tijdperk werd afgesloten met onze matige r2w actie is het daarna gewoon een hele leuke endgame geworden gelukkig :)

Nouja “matige” r2w actie..het was toch echt wel de bedoeling de wereld te eindigen door die recruits en effe snel de rest op te edelen, liep alleen beetje anders uit :)
 
Reactiescore
399
Ik ben de internet held? Volgendsmij ben jij degene die continu Danny loopt uit te dagen, namen te noemen of memes loopt te posten. Doe niet zo stoer, misschien gewoone eens stoppen emt je mengen in situaties waar je niet eens betrokken bij bent.

Tot het hele kakaka tijdperk werd afgesloten met onze matige r2w actie is het daarna gewoon een hele leuke endgame geworden gelukkig :)

Eens een meme altijd een meme
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Nouja “matige” r2w actie..het was toch echt wel de bedoeling de wereld te eindigen door die recruits en effe snel de rest op te edelen, liep alleen beetje anders uit :)
Dat zeg ik, matig. Als in; niet gelukt. :p
 
Reactiescore
1.367
Nouja “matige” r2w actie..het was toch echt wel de bedoeling de wereld te eindigen door die recruits en effe snel de rest op te edelen, liep alleen beetje anders uit :)

Was inderdaad de bedoeling, we gingen er niet van uit dat de wereld nog iets ging worden, met kak erop dus dan maar r2w
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.760
Bizar hoe trots jullie zijn op r2w terwijl jullie je willen profileren als eerlijke nette spelers
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Bizar hoe trots jullie zijn op r2w terwijl jullie je willen profileren als eerlijke nette spelers
Dat er word toegegeven dat t een veel te grote r2w was is toch niet trots zijn of wel? Ben er totaal niet trots op, had t ook nooit weer vopr gestemt. Enige voordeel was dat jij en je lelijke stam op delete gingen, dat was t zeker waard.
 

DeletedUser79777

Guest
Maar de topic naam had je echt om moeten draaien.

The Stabmeister klinkt namelijk veel beter!!:D

Haha verdomme niet bij nagedacht :(

Idd de stabmeister aangezien het al de 2e keer is.



Maar goed, om een update te geven. Ze zijn bereid te onderhandelen. Al krijg ik geen redelijk aanbod.
 

DeletedUser77942

Guest
Fix het lekker ingame
Dan het meteen zielig op t AF te knallen
Droevig hoor
 
Reactiescore
1.454
Waarom worden er in deze fase uberhaupt NAPs afgesloten met de directe vijand die duidelijk zwak staat...
 
Bovenaan